home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2137533 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9795: 20 Aug 2011, 21:56 »

KongFjong jeg synes det er sjovt at HVER EVIG ENESTE GANG vi slår nogle af de store hold i PL, så har du et eller andet at udsætte på os Rullende Øjne.. Du havde det da vi slog Chelsea ude, da vi slog United hjemme, da vi slog City hjemme, og nu i dag da vi slog Arsenal ude..

Det drejer sig om at få tre point, og dem er vi blevet rigtig gode til at hente mod de andre hold i toppen.. Så jeg kan egentlig ikke helt forstå at du gang på gang har en finger at sætte på præstationerne crazy ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9796: 20 Aug 2011, 22:51 »

Har jeg det? Hmm det tænker jeg sgu ikke lige over Smiley Hvem ved, måske forventer jeg for meget af jer Wink Jeg synes dog den er ganske valid, synes ikke I imponerede. I gjorde det der skulle til, mere kan man vel reelt ikke forlange, det minder meget om Utds i sidste sæson, men ligesom jeg ikke fandt anledning til virkeligt at juble mange gang i sidste sæson selvom Utd vandt, så gjorde Liverpool som hold i dag ikke noget for at imponere mig.

Synes bestemt ikke normalt jeg er mere kritisk overfor Liverpool end overfor andre klubber, jeg skriver nok bare sjældent når Liverpool spiller godt Smiley

EDIT: Dertil skal det siges, at man her i sæsonstarten, måske i virkeligheden bare ikke kan forvente mere af de store hold. Som Morten Bruun vidst sagde det i sidste weekend, så er det her de 5-6 første kamp i turneringen, at de små klubber allerhelst vil møde de store, da vi altid skal tilrettelægge vores sæson så vi topper til sidst.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9797: 20 Aug 2011, 22:57 »

Nu er sæsonen først lige startet og Arsenal havde unge spillere oppe fra b-mandskabet og en del uprøvede spillere.
Kelly (var meget skadesplaget sidste sæon + ny til PrL) Agger (Altid præget af skader næsten) Jose Enrique (Ny mand)
Det er bare et lynkig på vores bagkæde. Et forsvar, der er helt nyt til hinanden, men som jeg alligevel synes kommunikerede godt.
Charlie adam (Ny mand i klubben + forholdsvis ny til PrL), Jordan Henderson (Ny i klubben + nytil PrL) og Stewart downing (helt ny i klubben) derimod er Andy Carrol og Luis Suarez også ret nye indkøb sammen med Meireless.

Vi taler altsåher om et hold, der slet ikke på nogen er samspillet. Du forventer altså, at det her mandskab med lethed ville snuppe sejren på Emirates med en boldbesiddelse på 75-25 og en skudstatistik på 31-2?
Lad os nu lige se det her oppe fra. Kenny Dalglish har virkelig formået at indplante en indbyders forståelse i de her drenges hoveder. Han har om ikke andet skabt en base, et fundament, som vi for alvor er begyndt at spille ud fra.
Vi skal tænke på, at de spillere Arsenal hiver op fra B-holdet er indspillet i samme systemer som A-holdet er det. Det er Liverpools nyindkøb ikke!
Derudover ser jeg kun vores nuværende kondition og form på enkelte spillere som værende et problem, men det bliver der selvfølgelig arbejdet med. Vi kommer til at se et forvandlet Liverpool mandskab, som i år vil præge kampende, spille med selvsikkerhed og mod. Vi har materialet til det. Vi har træneren til det. Vi har fansene til det.
YNWA!

Nej forventer ikke en Barca-dominans Smiley Jeg synes bare heller ikke det var en præstation der virkeligt fik mig til at tænke: Puha de bliver svære at have med at gøre. Jeg skrev egentligt ikke noget om, at jeg mente man burde være sammenspillet eller noget og de ting du nævner, er alle fuldt ud gyldige medvirkende årsager til, at man ikke dominere mere.

Men jeg ser også, at selvom de spillere Arsenal hiver op af hatten til i dag kender systemet, så bør de ikke kunne matche Liverpools spillere så godt som de gjorde i dag. Det er udelukkende en 100% subjektiv mening, men synes de ydede lidt for god modstand. Måske blev de båret frem af publikum, måske gjorde Liverpool i virkeligheden klogt i ikke at forsøge at sætte sig mere på det f.eks. fysisk end man gjorde. Man kan jo sige at vinderen altid har ret, og som sådan er det svært at argumentere for at man gjorde noget forkert i dag fra Liverpools siden Smiley

Står dog ved, at jeg ikke så jer som noget skræmmende mandskab i den forstand. Om det så skyldes manglende kendskab til hinanden, tja det er muligt, det rokker bare ikke ved det jeg så Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9798: 20 Aug 2011, 23:38 »

Vigtig sejr i dag Smiley Det jeg så har første halvleg var jeg ikke imponeret, resten var jeg på arbejde og har intet at sige. Men godt med en sejr, selvom det er mod de bedste fra Arsenals Ungdomshold. Jeg var så heldig at se på TTV at Frimpong fik rødt kort, og skyndte mig at sætte 50 kr på en Liverpool sejr. Bum 165 kr på kontoen. Smiley

Håber KD, kan se at vi skal bruge Meireles og at han ikke skal sælges til Chelsea. Han er jo ekstremt vigtig, dat var jo næsten to oplæg, dog kunne der godt have været dømt offside ved det første mål, men Suarez når aldrig at få bolden, så det var jo fint nok Smiley. Suarez er og bliver en farlig mand for os i år!. Ham som PL-topscore? Det giver ihvertfald 12 gange igen Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 06:48 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9799: 21 Aug 2011, 00:17 »

Lige en rettelse til jeg allesammen:
Næste kamp er ikke mod Bolton, men mod Exeter på onsdag Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9800: 21 Aug 2011, 10:01 »

Lige en rettelse til jeg allesammen:
Næste kamp er ikke mod Bolton, men mod Exeter på onsdag Wink

Og det er bestemt en kamp jeg havde glemt alt om Wink

Men imo bestemt også en kamp vi skal tage dybt seriøst og gøre alt for at vinde.
Når vi nu ikke skal spille EL/CL så har vi nu alle muligheder for at satse noget mere på de 2 cups.
Så hvorfor ikke starte med Exeter som vi SKAL kunne vinde over selvom der bliver skiftet en del ud.

Nu fik jeg så set kampen igår aftes og sybnes faktisk det var en ganske god kamp fra begge sider.
Er dog lidt skuffet iver at vi ikke kunne sætte os noget bedre igennem mod de unge og urutinerede Arsenal spillere. De skal dog have stor kredit at de kæmpede en hvis ting ud af bukserne.

Defensivt blev der lukket fantastisk godt af. Jeg var ret skuffet over Arsenals offensiv, men det var vel lige så meget vores defensivs fortjeneste. Og så havde vi lige Reina til at redde vores røv et par gange.

Vores midtbane så langt bedre ud end i sidste uge og et plus må da være at det bliver bedre kamp for kamp.

Offensivt fik vi lavet rigtig mange indlæg og Carroll blev imo spillet rigtig denne gang, altså inde i feltet.
Men når Arsenal så har en mand som Vermalen så er det dælme svært, hold da kæft en god kamp fra ham, desværre for os.

Synes dog, tiltrods for det røde kort, dog at sejren var fortjent. Det var en fighter indsat og sejr krydret med noget godt spil ind imellem.

Jeg er stadig optimist til denne sæson. Så lang tid der er fremskridt at spore fra kamp til kamp er det ikke helt ringe endda Wink

Desuden er jeg næsten sikker på at en tilsvarende kamp sidste år var endt 0-0. Et eller andet sted føler jeg at marginalerne er noget mere med os end i sidste sæson  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #9801: 21 Aug 2011, 10:35 »

Har jeg det? Hmm det tænker jeg sgu ikke lige over Smiley Hvem ved, måske forventer jeg for meget af jer Wink Jeg synes dog den er ganske valid, synes ikke I imponerede. I gjorde det der skulle til, mere kan man vel reelt ikke forlange, det minder meget om Utds i sidste sæson, men ligesom jeg ikke fandt anledning til virkeligt at juble mange gang i sidste sæson selvom Utd vandt, så gjorde Liverpool som hold i dag ikke noget for at imponere mig.

Synes bestemt ikke normalt jeg er mere kritisk overfor Liverpool end overfor andre klubber, jeg skriver nok bare sjældent når Liverpool spiller godt Smiley

Nu genså jeg kampen i nat, og jeg må være ærlig og sige at jeg ikke er enig med dig.. Nej vi var ikke sprudlende, men jeg synes tilgengæld vi havde kontrol over kampen.. Det var utrolig sældent at Arsenal blev farlige, og vi kørte i perioder bolden fint rundt og lod Arsenalspillerne løbe efter os..

Bare fordi Arsenal er ramt på skader og karantæner pt, er de jo ikke et eller andet juniorhold man bare vader hen over.. De spillere der var i går er alle blevet oplært i Wengers strategi, og vidste derfor præcis hva deres roller var på banen.. Og der var stadig dygtige spillere som Nasri, RVP, Walcott, Ramsey, Vermaelen, Schezchny(Jeg kan ikke stave det navn crazy) og Arshavin med.  Samtidigt blev kampen spillet på emirates, som bakkede de unge drenge fantastisk godt op..
Så ville det altså ikke nytte noget hvis vi gik ud og spillede gung ho fodbold, med hæl og tå og bande, og en backæde oppe ved midterlinien.

Jeg synes vi spillede en fantastisk klog udebanekamp, og samtidigt synes jeg at Dalglish foretager et godt valg da han sætter Meireles og Suarez ind lige efter deres røde kort.. For de udnyttede virkelig til fulde de små huller på banen der opstod efter..

Jeg ved ikke hva du forventede sådan helt præcist, men forhåbningerne inden kampen var tre point, og vi tog derfra med 3 point, og et rent bur.. Vi har selv en masse nye, som aldrig har været vant til at spille i en topklub, og det tager også sin tid at få dem kørt ordentligt ind..

Jeg er ganske fortrøstningsfuld Wink

« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 10:47 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #9802: 21 Aug 2011, 11:15 »

KongFjong jeg synes det er sjovt at HVER EVIG ENESTE GANG vi slår nogle af de store hold i PL, så har du et eller andet at udsætte på os Rullende Øjne.. Du havde det da vi slog Chelsea ude, da vi slog United hjemme, da vi slog City hjemme, og nu i dag da vi slog Arsenal ude..

Det drejer sig om at få tre point, og dem er vi blevet rigtig gode til at hente mod de andre hold i toppen.. Så jeg kan egentlig ikke helt forstå at du gang på gang har en finger at sætte på præstationerne crazy ?

+1  Thumbs Up

Når vi slår de store hold er det fordi de spiller en dårlig kamp, ikke at vi er gode og gør dem dårlige.

Men når vi så taber til dem så er de rigtig gode og de gør os dårlige.

Det kunne jo være at vi bare er et bedre hold på dagen og dermed gør de tabende hold dårlige  Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9803: 21 Aug 2011, 11:37 »

Rygter, ved det godt.
Men iflg Gazzetta dello Sport, som i min verden er lidt mere pålidelig end de fleste andre italienske aviser/medier, så er det kun et spørgsmål om tid nu inden Aquilani er færdig hos os.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/aquilani-i-m-close-to-mn

Hvs vi så samtidig får sendt Jones, Degen, CP, Cole eller Maxi og N'Gog afsted begynder det at ligne noget.

Så burde der være mulighed for at hente Dann, Cahill eller Shawcross som har været nævnt de seneste dage/uger.

Edit: der er nærmest skræmmende stille på LFC hjemmeside. Det kunne godt betyde at der er noget under opsejling, sådan har det været tidligere  Wink
Men om det er køb eller salg og hvem det evt er aner jeg så ikke  Peace
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 13:02 af JKJ » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #9804: 21 Aug 2011, 13:35 »

Maxi synes jeg faktisk vi skal beholde Smiley.. Han overbeviste mig i foråret om at han er en har et godt niveau, og kan han acceptere en plads som indskifter synes jeg han er værd at have i truppen.. Fantastisk god joker, som har næse for mål Peace

Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #9805: 21 Aug 2011, 13:38 »

Maxi synes jeg faktisk vi skal beholde Smiley.. Han overbeviste mig i foråret om at han er en har et godt niveau, og kan han acceptere en plads som indskifter synes jeg han er værd at have i truppen.. Fantastisk god joker, som har næse for mål Peace

Jeg er faktisk enig med dig VK, i starten af sin Liverpool-karriere var manden ikke mange potter pis værd, men jeg synes i den grad at han har spillet sig op og i foråret var han vel nærmest jeres topscorer? Han var træfsikker og er blevet god til at placere sig de rigtige steder i feltet og opsnappe nogle nemme mål. Hvis han kan leve med en rolle som indskifter, for selvfølgelig har han ikke helt niveauet til startelleveren med alle jeres tilføjelser, så er han helt klart en dygtig mand at have til at sætte på banen som joker og til at være backup hvis jeres offensive folk skulle rende ind i skader. :-)

JKJ
Gæst

« Svar #9806: 21 Aug 2011, 13:45 »

Jeg er faktisk slet ikke uenig.

En af dem skal bare væk som jeg ser det.
Og chnacen for at det bliver Maxi er også langt mindre end det bliver Cole.
Maxi er jo lige blevet forfremmet til trøje nr 11 og det gør man vel ikke medmindre man har en plan med ham. Desuden er han med i truppen hvor Cole er helt ude.

Sidst men ikke mindst ser der ud til der er større interesse for Cole og med hans løn så gør det heller ikke alverden det er ham der smutter.
Desværre blev han - Cole - aldrig den kæmpe succes jeg havde spået og håbet han blev.

verdenskrig
Manager

« Svar #9807: 21 Aug 2011, 13:46 »

Det er mig stadig komplet uforståeligt, hvordan en fabelagtigt fodboldspiller som Joe Cole, aldrig har været i nærheden af at slå igennem hos os.. Jeg er så ærgelig over det, og har simpelthen ingen logisk forklaring på det Skuffet

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9808: 21 Aug 2011, 13:49 »

Det er mig stadig komplet uforståeligt, hvordan en fabelagtigt fodboldspiller som Joe Cole, aldrig har været i nærheden af at slå igennem hos os.. Jeg er så ærgelig over det, og har simpelthen ingen logisk forklaring på det Skuffet
Han har glasben, ingen vindermentalitet, er dårlig i modgang osv. Det giver jeg skylden. Men jeg synes selvfølgelig det er fantastisk, at han ikke har slået igennem. Du var ellers så glad VK. Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #9809: 21 Aug 2011, 13:57 »

Han har glasben, ingen vindermentalitet, er dårlig i modgang osv. Det giver jeg skylden. Men jeg synes selvfølgelig det er fantastisk, at han ikke har slået igennem. Du var ellers så glad VK. Tunge

Tjaaa du har måske lidt ret i noget af det.

Men han starter godt i den første kamp og bliver imo vist forkert ud. Så er han væk i 3 kampe pga det.
Så havde vi på daværende tidspunkt en træner der langt hellere ville have tonsere på sit hold. Altså de spillere der kunne losse bolden længst væk til træning kom på holdet. Det var Cole så ikke så god til  Hævet Øjenbryn
Så blev han skadet og var ude længe.
Da han endelig kom tilbage havde vi fået en ny træner der gerne ville spille bold. Problemmet for Cole var bare at vi spillede ret godt og når han fik chancen så gik det bare ikke hans vej. Og synes bestemt han skal have ros for at han i det mindste prøvede.

Siden er der så købt meget ind, bla til den plads han han spiller og andre, feks Maxi har bare spillet så godt at han er kommet endnu længere ned i hirakiet.

Det er sådan det ser ud i min lille røde verden  Cool

Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010