home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 644 645 [646] 647 648 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2138742 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9675: 13 Aug 2011, 18:04 »

så skal man ALDRIG give rødt .. eller?

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9676: 13 Aug 2011, 18:05 »

God indsats af Suarez (som man dog godt kunne se, var lidt træt), José Enrique, Daniel Agger og i sær Downing. Han virker utrolig god, hurtig med bolden og dejlig venstreskøjte. Adams virkede også bedre, end jeg forventede. Kuyt var dog elendig, da han kom ind og har en teknik svarende til Carrolls, hvilket virkeligt er en skam af se på for et hold som Liverpool. Lignede noget der hørte hjemme i Coca Cola en kold søndag i November i Doncaster.

Men jeg tror nok, at Liverpool ender i top-4. Det håber jeg i hvert fald, for der hører de til Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9677: 13 Aug 2011, 18:17 »

så skal man ALDRIG give rødt .. eller?
Jo, det skal man.

Kolo Abib Touré

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9678: 13 Aug 2011, 18:33 »

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9679: 13 Aug 2011, 20:17 »

Godkendt resultat efter det var første kamp i sæsonen.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9680: 13 Aug 2011, 21:24 »

Godkendt resultat efter det var første kamp i sæsonen.
Det er jeg ikke enig i. Jeg mener at vi besidder større kvalitet og en generelt bedre trup end Sunderland. Vi har endnu ikke et sammenspillet hold og stillede i dag op med en del nye folk. Men dette ser jeg ikke som en undskyldning.

Vi spillede en rigtig flot halvleg og burde have holdt fast i 2. John Flanagan så uheldig ud i visse situationer, blandt andet ved Sunderland målet. Adam spillede en flot kamp, det samme gjorde Downing. Suarez er som altid klasse og er manden der skal gøre forskellen for os i sæsonen her. Carroll er blevet mødt med kritik efter indsatsen, men jeg synes nu at han leverede en fin indsats, selvom han så uskarp ud i dag. Han er involveret i rigtig mange situationer og vinder gang på gang nærkampe.

Når det spiller for ham, så skal han få scoret på sine chancer, det er jeg slet ikke i tvivl om. Det samme tror og håber jeg gælder for vores forsvar, der ikke spillede helt godt sammen i dag.

Alt i alt var dagens indsats godkendt, men resultat var ikke, vi skulle have haft 3 point.

JKJ
Gæst

« Svar #9681: 14 Aug 2011, 20:31 »

Så er vi igang, ikke helt på den måde jeg havde håbet på, men vi er da ihf ikke pointløse  Peace

Synes vi spiller en rigtig flot 1. halvleg hvor det vel er noget ufortjent at vi ikke fører med mere end det ene mål. Tænker her på det brændte straffe og Downings flotte raid med det afsluttende brag på overliggeren.

I 2. halvleg er vi så lige så håbløse som vi var gode i de første 45 min så det uafgjorte resultat synes jeg devsærre er et ok resultat.

Ang Flana så synes jeg faktisk han havde langt flere positive indslag end negative. Ja han fik ikke dækket op, mens vi kan jo så også gøre Suarez til syndebuk istedet for det brændte straffe. Hvis vi havde ført med 2-0 efter 15 min så havde det hele set anerledes ud.
Kan og aldrig klandre Flana for det uafgjorte resultat.

Jeg plejer ikke at kommentere dommeren. Men hallo hr dommer, er det ikke PL du dømmer i? 8 gule kort i kampen, jeg så altså ikke den samme kamp som du gjorde. Der bliver gået til vaflerne og som jeg så det var det max 4 kort der kunne forsvares.
Og når man så så hvad der blev givet kort for så har jeg virkelig svært ved at se hvorfor Kierson IKKE skulle have rødt kort i starten af kampen. Så kunne de 8 gul godt forsvares hvis det var sket.

Nu venter så den første store kamp i næste uge hvor vi skal møde Arsenal. Jeg så ikke deres kamp, men ud fra det jeg kan læse mig frem til var de ikke prangende og vi fik langt mere positivt ud af vores kamp end de gjorde ud af deres.

JKJ
Gæst

« Svar #9682: 14 Aug 2011, 20:36 »

Jeg er decideret rystet over hvor elendig Andy Carroll er. Jesus hvor er han mangelfuld. Hans evner med bolden er skrækkeligt at se på og han rammer ingenting med sine hovedstød. Hverken afslutninger eller i opspillet. Det her hold skal nok få det til at fungere på sigt, men begynder at tvivle på at carroll kan indgå i planerne.  Ellers god første halvleg, hvor vi dog ikke scoret 2-0 målet. Hvorefter vi overlader initiativet til en i øvrigt elendig modstander. Som så scorer på deres eneste store chance i kampen. Det er så typisk Liverpool som det kan være Skuffet

Jep, det var Carroll´s skyld, nemlig ja.

Lange håbløse bolde op til ham med 2 modstandere omkring sig, der var virkelig nogle lette bolde at arbejde med for ham!
Hvis de så bare kunne ramme ham med nogle rimelig præcise bolde kunne jeg forstå dig. Men der var dælme ikke mange der var inde for hans rækkevide.
Og nogle gange spillede mean endda dybe bolde til ham han skulle løbe op! Hehe så er det jo helt håbløst.

Giv nu lige manden og holdet en chance inden du skyder sæsonen ned fra start. Hvis vi skal høre på det i endnu 37 kampe bliver det dælme en lang sæson  Peace  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #9683: 14 Aug 2011, 20:45 »

Jep, det var Carroll´s skyld, nemlig ja.

Lange håbløse bolde op til ham med 2 modstandere omkring sig, der var virkelig nogle lette bolde at arbejde med for ham!
Hvis de så bare kunne ramme ham med nogle rimelig præcise bolde kunne jeg forstå dig. Men der var dælme ikke mange der var inde for hans rækkevide.
Og nogle gange spillede mean endda dybe bolde til ham han skulle løbe op! Hehe så er det jo helt håbløst.

Giv nu lige manden og holdet en chance inden du skyder sæsonen ned fra start. Hvis vi skal høre på det i endnu 37 kampe bliver det dælme en lang sæson  Peace  Thumbs Up

Hold nu op Smiley.. Det jeg siger er jo rigtigt.. Han var en håbläs opspilsstation når han fik den i födderne, og lagde de den op i hovedet på ham for at han skulle lägge den af ramte han aldrig en mand.. Han har TALRIGE afslutninger med hovedet, som er gode muligheder, og han rammer på intet tidspunkt målet, ligesom i foråret..

Jeg har fuld forståelse for at man lige skal i gang, og at vi alle er mennesker osv.. Men manden har kostet 300 mio, men hans indsats i går ville jeg ikke engang give 300 kr for.. Han var en skändsel i alle spillets facetter..
Og nej han har ikke lette forudsätninger i de sidste 20 min, men frem for konstant at pröve at löbe om kap med modstanderen, burde han så ikke bare stoppe op, vente, og spille den tilbage til dem som kom med frem..

Jeg begynder virkelig langsomt men sikkert, at tage mig til hovedet over at vi har givet 300 mio for ham.. Jeg håber virkelig at han häver niveauet EKSTREMT i de kommende kampe.. Dog skal det siges at Enrique overraskede mig positivt.. Han var bedre i går, end i de kampe jeg har set ham i, for newcastle.. Så helt urimelig er jeg nu ikke Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #9684: 14 Aug 2011, 21:18 »

Jeg mener så ikke du har ret  Thumbs Up

Ja han har flere afslutninger men hvormange lå lige i panden på ham?
Må man skal hoppe 4,5 meter op i luften for at nå en bold har selv spillere af Carroll´s højde altså svært ved at få noget konstruktivt ud af dette.

I 1. halvleg så det hele jo fornuftigt ud, masser af bevægelse på midtbanen og masser af spil muligheder.
I 2. halvleg faldt midtbanen jo mere sammen og der var ikke de mange spil muliger som før pausen. Bevars han lavede bestemt ikke altid de lette muligheder, men det var da ikke skyld at han ikke havde nogle muligheder når han fik en bold han virkelig kunne arbejde med.

Og skal vi jo lige huske på at Carroll IKKE er et teknisk vidunder og han er købt for at lave ravage inde i feltet, ikke for at lave tekniske lækkerier.

Vi er helt enig i at Enrique fik en fin debut tiltrods for at han først trænede med fra fredag eftermiddag. Det kan kun blive endnu bedre når han får dem bedre lært at kende.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9685: 14 Aug 2011, 21:24 »

Er uforstående over for at du ikke mener Flanagan var elendig i gårsdagens kamp.  Huh Jeg vil ikke sidde og klandre ham en masse; han er ung og jeg spår ham en fin fremtid. Det ændrer dog ikke på at han var elendig i kampen i går. Han var udemærket i 1. halvleg, men det vil jeg begrunde med at vi sad på kampen der. I 2. halvleg hvor vi kom under pres, var han decideret ubrugelig. Håber meget på at se Kelly på den position i næste kamp.

Jeg er lidt delt omkring Carroll. Er helt enig med JKJ om at han får nogen svære bolde at arbejde med, og bolde i dybden til ham er håbløst. Han har nogen gode aktioner hvor han vinder luftduellerne, som han skal. Jeg kunne bare godt tænke mig at se ham være mere skarp foran kassen, frem for at han deltager så meget i det opbyggende spil. Han skal for mig kun være med til at snitte bolden videre eller lave plads til Suarez, frem for at han skal ned og modtage bolden i fødderne og spille bolden videre.

Henderson, har svært ved at se hvad det er vi har betalt for. Er godt klar over der kun er spillet 1 kamp i ligaen, så håber da at han opper sig i den kommende kampe.

Downing er jeg ret sikker på bliver fantastisk at følge. Han viser stor gejst, energi og så er han ikke bange for at prøve noget kreativt på egen hånd, hvilket vi har manglet længe.

Adam, synes han er god med bolden og viser glimt af sine gode pasninger, samt oplæg til målet. Når vi ikke har bolden, så kan jeg godt blive nervøs for at han simpelthen "fylder" for lidt på midten. Alt for ofte synes jeg modstanderne løb for let forbi ham, og han lignede indimellem en angriber der skulle tackle (det ser som regel dumt ud).. Men så er det godt at Lucas for mig at se har oppet sig utrolig meget, synes efterhånden han er en fryd at se på.

Peace

JKJ
Gæst

« Svar #9686: 14 Aug 2011, 21:37 »

Er uforstående over for at du ikke mener Flanagan var elendig i gårsdagens kamp.  Huh Jeg vil ikke sidde og klandre ham en masse; han er ung og jeg spår ham en fin fremtid. Det ændrer dog ikke på at han var elendig i kampen i går. Han var udemærket i 1. halvleg, men det vil jeg begrunde med at vi sad på kampen der. I 2. halvleg hvor vi kom under pres, var han decideret ubrugelig. Håber meget på at se Kelly på den position i næste kamp.

Jeg er lidt delt omkring Carroll. Er helt enig med JKJ om at han får nogen svære bolde at arbejde med, og bolde i dybden til ham er håbløst. Han har nogen gode aktioner hvor han vinder luftduellerne, som han skal. Jeg kunne bare godt tænke mig at se ham være mere skarp foran kassen, frem for at han deltager så meget i det opbyggende spil. Han skal for mig kun være med til at snitte bolden videre eller lave plads til Suarez, frem for at han skal ned og modtage bolden i fødderne og spille bolden videre.

Henderson, har svært ved at se hvad det er vi har betalt for. Er godt klar over der kun er spillet 1 kamp i ligaen, så håber da at han opper sig i den kommende kampe.

Downing er jeg ret sikker på bliver fantastisk at følge. Han viser stor gejst, energi og så er han ikke bange for at prøve noget kreativt på egen hånd, hvilket vi har manglet længe.

Adam, synes han er god med bolden og viser glimt af sine gode pasninger, samt oplæg til målet. Når vi ikke har bolden, så kan jeg godt blive nervøs for at han simpelthen "fylder" for lidt på midten. Alt for ofte synes jeg modstanderne løb for let forbi ham, og han lignede indimellem en angriber der skulle tackle (det ser som regel dumt ud).. Men så er det godt at Lucas for mig at se har oppet sig utrolig meget, synes efterhånden han er en fryd at se på.

Peace

Men var det ikke sådan med hele holdet?
De spillede en god 1. halvleg og en tilsvarende dårlig 2. halvleg.
Hvor var den midtbane der havde domineret de første 45 min henne i de sidste 45 min?
Hvor var det direkte og fremafrette spil henne?

Jeg kan og vil ikke give Flana skylden for at vi ikke vinder, den giver jeg nærmere til Suarez for han kunne have afgjort kampen efter 15 min.
Men det glemmer man hurtigt fordi han jo scorede 1 mål, så spillede han jo dermed også en god kamp!
Men ja Flana lavede fejl igår, det har jeg ikke sagt han ikke gjorde. Men du kan ikke nævne en eneste der ikke gjorde det.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9687: 14 Aug 2011, 22:04 »

Men var det ikke sådan med hele holdet?
De spillede en god 1. halvleg og en tilsvarende dårlig 2. halvleg.
Hvor var den midtbane der havde domineret de første 45 min henne i de sidste 45 min?
Hvor var det direkte og fremafrette spil henne?

Jeg kan og vil ikke give Flana skylden for at vi ikke vinder, den giver jeg nærmere til Suarez for han kunne have afgjort kampen efter 15 min.
Men det glemmer man hurtigt fordi han jo scorede 1 mål, så spillede han jo dermed også en god kamp!
Men ja Flana lavede fejl igår, det har jeg ikke sagt han ikke gjorde. Men du kan ikke nævne en eneste der ikke gjorde det.

Tror du misforstår.
Hvis holdet er i besiddelse af bolden, så bliver forsvaret jo ikke testet på samme måde. I de perioder hvor at forsvaret blev testet så Agger, Carragher og Enrique god ud. Jeg tænker ikke kun på målet, og stop med at sig at jeg klandrer ham for resultatet. Men fakta er jo at han laver en stor brøler ved målet, og JEG synes at han så usikker ud flere gange undervejs, samt en fejlrate der var alt for høj.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9688: 14 Aug 2011, 22:11 »

Forstår ikke hvorfor Carrolls mål bliver annulleret. Han rører ham IMO ikke nok til, at der er var frispark. Og i snakker om, at han er for uskarp (nu så jeg ikke kampen, men kun højdepunkter) Men inde foran mål kan han jo sagtens ramme målet. Også med fødderne.
Forstår heller ikke, at Aquilani slet ikke var med i truppen. Mystisk.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9689: 14 Aug 2011, 22:17 »

Tror du misforstår.
Hvis holdet er i besiddelse af bolden, så bliver forsvaret jo ikke testet på samme måde. I de perioder hvor at forsvaret blev testet så Agger, Carragher og Enrique god ud. Jeg tænker ikke kun på målet, og stop med at sig at jeg klandrer ham for resultatet. Men fakta er jo at han laver en stor brøler ved målet, og JEG synes at han så usikker ud flere gange undervejs, samt en fejlrate der var alt for høj.

Må indrømme at jeg synes at Henderson og tildels Adam var lige så store skuffelser, evt endda større.
Henderson løb og løb og løb og løb lidt mere men det var ikke tit der var hoved og hale i det.
Adam viste hvorfor han har det måske mest præcise venstreben i PL, man han virkede godt nok også tung i rumpen flere gange.
Ja de 3 du nævner var måske mere sikre. Men det er de kun blevet fordi de har fået masser af spilletid, også som 18-årig. Hvis Flana ikke får lov til at spille vil han aldrig udvikle sig og de fejl vil desværre komme, men han vil lære af dem og dermed blive stærkere af dem.

Vi har for pokker kun spillet en kamp, lad os nu lige komme igang med sæsonen inden man begynder at dømme enkelte spillere.
Ja det var ikke det resultat vi havde ønsket, men der masser af positive ting at tage med til den næste kamp mod Arsenal.

Sider: 1 ... 644 645 [646] 647 648 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010