home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177992 gange)
mbbn
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9135: 08 Jun 2011, 16:16 »

Han er en såkaldt bred midtbanespiller, eller der kan han i hvert fald også bruges.

Tjek den her video, er især vild med det han laver efter 1:25 Wink

https://www.youtube.com/v/mBsk69cBhpM&feature=player_embedded

Det er meget fedt lavet, selvom jeg lige har postet det for ca 5 indlæg siden Wink

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9136: 08 Jun 2011, 16:38 »

Spændende med Henderson, kender ikke meget til ham, men han bliver altid omtalt positivt og som et stort talent. Men ifølge Bold.dk skulle vi slippe omkring 170 mio for ham, er det kun mig der synes at det er overpris?

Men... vi skal have købt ind og hvis Henderson er en af de få KK virkelig gerne vil have, så lad os da få ham! Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9137: 08 Jun 2011, 16:54 »

Æv. Phil Jones ville nu passe godt ind Skuffet Men så lad os gå efter Shawcross i stedet Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Skipper
Gæst

« Svar #9138: 08 Jun 2011, 16:55 »

Æv. Phil Jones ville nu passe godt ind Skuffet Men så lad os gå efter Shawcross i stedet Opstemt

Shawcross, Cahill eller Dann Thumbs Up

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9139: 08 Jun 2011, 17:03 »

Eller Jordan Spence Grin

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #9140: 08 Jun 2011, 18:05 »

Spændende med Henderson Smiley.. Har ikke set vildt mange kampe med ham, men er spændt på hva han kan tilføre vores hold.. Umidelbart virker det som en god handel.. Ung spiller som allerede nu spiller fast i pl og har været på landsholdet Smiley ... Samtidigt er han englænder..

Glæder mig til at se vores næste handel crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #9141: 08 Jun 2011, 18:45 »

haha Cahill i en Liverpooltrøje?
Det kommer aldrig til at ske.!

EDIT: Min fejl, det er selvfølgelig Gary Cahill der bliver taget udgangspunkt i og ikke Tim Cahill.
Igen, jeg undskylder.

Thaurat al Shabab

Skipper
Gæst

« Svar #9142: 08 Jun 2011, 19:13 »

haha Cahill i en Liverpooltrøje?
Det kommer aldrig til at ske.!

EDIT: Min fejl, det er selvfølgelig Gary Cahill der bliver taget udgangspunkt i og ikke Tim Cahill.
Igen, jeg undskylder.

Skulle jeg nok have skrevet, tænkte ikke lige på at der jo er 2 Grin
Men nu vi er ved Everton, så må Rodwell og Baines gerne krydse Merseyside. Men vi har nok en større chance for at hente Ryan Giggs Grin

JKJ
Gæst

« Svar #9143: 08 Jun 2011, 20:26 »

Spændende med Henderson, kender ikke meget til ham, men han bliver altid omtalt positivt og som et stort talent. Men ifølge Bold.dk skulle vi slippe omkring 170 mio for ham, er det kun mig der synes at det er overpris?

Men... vi skal have købt ind og hvis Henderson er en af de få KK virkelig gerne vil have, så lad os da få ham! Wink

Nu er der jo forlydner om at N'Gog indgår i prisen. Dvs at vi feks "kun" smider 100 mio for ham mens N'Gog er vurderet til de sidste 70 mio.

De nyeste rygter går på at vi går efter Dann.
Han er ikke interesseret i at spille i den næstbedste række for Birmingham og de har vel også en interesse at at lade en utilfreds og løntung spiller smutte og samtidig få en pæn skilling for ham. Det er jo ikke helt billigt at rykke ned.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6971179,00.html

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9144: 08 Jun 2011, 21:37 »

Dog skriver Bold.dk at vi skal betale omkring 90 mio for ham. Prisen er sådan set fin nok, man kunne måske bare forstille sig at man kunne have fået ham billigere nu hvor Birmingham er rykket og står til at få en klemt økonomi i den kommende sæson. Altså forstiller jeg mig at man kunne have presset længere ned og stadig ville Birmingham være tvunget til at sige ja.

Men hvis købene er Dann og Henderson falder på plads, så har vi for en gang skyld været tidligt ude og sikre at størstedelen af forstærkningerne har hele pre-sæsonen til at falde til på holdet. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9145: 08 Jun 2011, 21:54 »

Nu ser det ud til at KK går efter en forsvarer.

Men efter at have tænkt over det, synes jeg faktisk at vi i første omgang godt kunne have undværet en der.

Vi har altså en Agger der er klar til sæsonstart - som det ser ud pt ihf Wink - Skrtel som vel spillede sin bedste halvsæson hos os her i foråret - Carra som jeg stadig mener kan bruges, jeg ville ihf nødig have undværet ham her i foråret - Kelly som er et lysende talent og som bestemt ikke skal side og kede sig på bænken - Wilson, som godt nok rygtes til Rangers på en lejeaftale, men stadig en fremtidens mand der godt kan få enkelte kampe her og der.

Dvs 5 mand til 2 pladser, er det ikke nok?

Jeg mener der skal en ud hvis der skal hentes en og hvem skal det så være?

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9146: 08 Jun 2011, 22:18 »

Vi har vel stadig Kyrgiakos. Og præcis ham mener jeg skal sparkes ud MEGET hurtigt! Han er ganske enkelte elendig og laver for mange fejl. Der udover skal Konchsky også gerne sælges.
Carra og Skrtel er fine i forsvaret. Agger giver vi vel en chance mere, lad os håbe at han kan holde en sæson uden de store skader!
Wilson er bestemt et talent, men ser det som en fin løsning at sende ham én sæson til Rangers.
Kelly mindes jeg kan spille højre back også, dog ser jeg hellere at vi giver chancen til Flanagan, (ham og Robinson virker i mine øjne som fremtidens mænd!)

Altså ser jeg ikke noget problem i at hente Dann, da vi så vil være fint besat i forsvaret.

Opsummering:

Højre Back: Johnson, Flanagan, Kelly
Center: Carra, Skrtel, Agger, Dann, Kelly
Venstre back: Aurelio, Flanagan, Robinson, (Insua?)

Sælges: Kyrgiakos og Konchesky
Lejes ud: Wilson
Købes: Scott Dann

Spørgsmålet er så om situationen på venstre back er holdbar? Og om man bør sælge Kyrgiakos (Agger's skades helvede taget i betragtning).

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9147: 08 Jun 2011, 22:24 »

En ny venstreback også. Synes vi skal beholde Wilson, han kan jo også spille derude.
Men synes det er er fint nok vi får en Dann til klubben, han skal nok blive en succes. Så håber jeg den næste bliver en venstreback.

Vi har vel så godt som sikret os Henderson, og han skal vel spilles på højrefløj. Så mangler vi stadig en venstre fløj efter min mening.

Så det er vel noget der ligner

Henderson
Dann
Enrique
Gervinho/Mata/Hazard/Malouda
Måske Wickham istedet for N'gog

Så næste sæson kan den hedde
                      Suarez/Pacheco - Carroll/Wickham

Gervinho/Mata/Hazard/Malouda - Spearing - Gerrard/Aqua - Henderson/Kuyt

Enrigue/Johnson/Wilson - Skrtel/Agger - Dann/Carragher - Kelly/Flanagan

Reina/Jones

Den foretrukne er jo nok

Suarez - Carroll
?? - Spearing - Gerrard - Henderson
Enrique - Agger - Carragher - Kelly
                Reina

Brad Jones
Pepe Reina

Glen Johnson
Emiliano  Insua (Sælges/Lejes ud)
Paul Konchesky (Sælges)
Daniel Agger
Fabio Aurelio (?)
Sotirios Kyrgiakos (Sælges)
Danny Wilson (Lejes ud eller bruges som backup)
Jamie Carragher
Martin Kelly
Martin Skrtel
John Flanagan
Jack Robinson (Lejes ud)
Philipp Degen (Sælges)

Raul Meireles
Steven Gerrard
Joe Cole (Sælges)
Maxi Rodriguez
Lucas
Jay Spearing
Christian Poulsen (Sælges)
Jonjo Shelvey
Alberto Aquilani (?)

Luis Suarez
Andy Carroll
Daniel Pacheco
Milan Jovanovic (Sælges)
Dirk Kuyt
Alberto Aquilani (?)
Philipp Degen (Sælges)

Aquilani er jeg i tvivl om skal have chancen eller hvad?
Fabio A er jeg i tvivl om, jeg synes han spiller godt, men er bare meget skadet.

Hvad er jeres tanker?

Undskyld det megeeet lange indlæg.

Edit: For langsom

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9148: 09 Jun 2011, 00:10 »

Jeg er usikker på om dit bud på en startopstilling holder! Det ville i så fald betyde at vi spiller med to faste angribere, og derfor bliver udskifternes kvalitet langt fra starternes. Samtidig vil Kuyt holdes ude, i så fald Henderson starter. Spearing vil holde Meireles, Lucas og Shelvey ude. En ny venstre kant vil holde Maxi ude.

Uden Cole og Jovanovic og forhåbentlig også uden C. Poulsen kunne man godt hente en ny mand til midtbanen, men er i tvivl om det skal være en kantspiller.

Jeg tror simpelthen ikke at KK vil spille med to faste angribere. Derimod tror jeg at vi får en frontangriber, som skiftevis vil være enten Suarez eller Carroll, alt efter modstander. Derudover en hængende angriber som vil være Suarez, Kuyt eller Maxi igen afhængig af modstander. Derved giver det i nogle kampe også plads på midtbanen til folk som Meireles, Maxi, osv. da man kun spiller med én angriber. Omvendt kan man sige at man ikke har fået løst problemet på venstre kant, men her kan Meireles, Aurelio og Maxi vel ligge?

Lad os se hvad der sker - en forstærkning på venstre kanten vil være godt hvis der samtidig sælges ud af et par af de øvrige spillere på midtbanen, ellers tror jeg det vil betyde for meget tid på bænken for spillere som Meireles, Spearing, Shelvey og Maxi. Specielt nu hvor vi ikke er med i europæisk bold og altså skal spille mindre kampe næste sæson end i den forgående.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9149: 09 Jun 2011, 07:50 »

Jeg er usikker på om dit bud på en startopstilling holder! Det ville i så fald betyde at vi spiller med to faste angribere, og derfor bliver udskifternes kvalitet langt fra starternes. Samtidig vil Kuyt holdes ude, i så fald Henderson starter. Spearing vil holde Meireles, Lucas og Shelvey ude. En ny venstre kant vil holde Maxi ude.

Uden Cole og Jovanovic og forhåbentlig også uden C. Poulsen kunne man godt hente en ny mand til midtbanen, men er i tvivl om det skal være en kantspiller.

Jeg tror simpelthen ikke at KK vil spille med to faste angribere. Derimod tror jeg at vi får en frontangriber, som skiftevis vil være enten Suarez eller Carroll, alt efter modstander. Derudover en hængende angriber som vil være Suarez, Kuyt eller Maxi igen afhængig af modstander. Derved giver det i nogle kampe også plads på midtbanen til folk som Meireles, Maxi, osv. da man kun spiller med én angriber. Omvendt kan man sige at man ikke har fået løst problemet på venstre kant, men her kan Meireles, Aurelio og Maxi vel ligge?

Lad os se hvad der sker - en forstærkning på venstre kanten vil være godt hvis der samtidig sælges ud af et par af de øvrige spillere på midtbanen, ellers tror jeg det vil betyde for meget tid på bænken for spillere som Meireles, Spearing, Shelvey og Maxi. Specielt nu hvor vi ikke er med i europæisk bold og altså skal spille mindre kampe næste sæson end i den forgående.

Det er rigtig nok. Men jeg ved heller ikke om det skulle se sådan der ud, fordi vi har jo egentlig dygtige nok midtbane spillere. Men synes bare ikke vi har nogle vildt gode fløjspillere - jo, hvis Maxi kan fortsætte sit gode arbejde. Men jeg havde faktisk glemt Meireles. Så kan vi jo godt sælge Aquilani, og dermed få flere penge. Men jeg mener bare at vi er nød til at have nogle fløje der kan slå indlæg ind i hovedet på Carroll, så kan arbejde bolden ind i mod, eller videre. Synes at han var for meget nede og arbejde på midten, i nogle kampe sidste sæson. Derfor jeg godt kunne se vi spillede med to angribere. Men ja måske ville det kræve en klasse angribere mere. Men der kunne enten Gervinho eller Mata jo også spille, hvis vi hentede en af dem.
Men jeg håber at KD har en plan, så vi kan spille godt igen i næste sæson, og også klare de kampe mod små hold.

Jeg håber vi får renset ud og købt lidt ind igen. Men jeg er som sagt usikker på hvem det skal være, men håber på en venstrefløj, da Maxi dermed vil blive tvunget til at blive ved med at præstere til træning og i kampene. Jeg ser også gerne efter dit indlæg at vi får købt en klasseangriber også eller bare gervinho eller mata. Synes det næste skal være Dunn, derefter en venstreback, venstrefløj og en angriber. Dog et måske på venstrefløjen, da vi nu har Insua tilbage i truppen, det kan jo være KD kan lave en klassespiller ud af ham eller vi måske kan rykke Jack Robinson op på førsteholdet. ARh, det er fandeme spændende. Kan ikke vente til den 31 august altså Opstemt

Men 'Sælges'- listen må så derfor være

Aquilani (14 £)
Jovanovic ´(6,1 £)
Poulsen (4,0 £)
Konchezky (3,5 £)
Kyrgiagos (2,6 £)
Joe Cole (11,5 £)
Degen (1,5 £)

Det er de værd i følge transfermarkt.de

Så det kan da alligevel give en god slat penge ind.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010