home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 838 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177813 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9150: 09 Jun 2011, 08:39 »

Ja hele 43,2 pund... xD

jk, ved godt du mente i millioner  Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9151: 09 Jun 2011, 09:01 »

Ja hele 43,2 pund... xD

jk, ved godt du mente i millioner  Wink

Wink Thumbs Up

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #9152: 09 Jun 2011, 10:13 »

Gervinho vil iflg bold.dk væk fra Lille... Meget interessant spiller! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #9153: 09 Jun 2011, 11:08 »

Gervinho vil iflg bold.dk væk fra Lille... Meget interessant spiller! Opstemt

Nej tak siger jeg bare.

Iflg et andet citat vil han iøvrigt ikke væk. Men send ham bare til Arsenal, så kan de få endnu en middelmådig angriber.

Hvem kender ham udover rygterne og FM? Jeg vil påstå det er under 1% herinde der har set ham spille en masse kampe.
Så scorer han pludselig nogle mål i en fransk klub og så skal vi have ham?
Så dum håber jeg ikke KK er.

Nyeste rygter er at vi nu går efter Downing fra AV. Så får vi ihf en klassisk ventrefløj.
Personligt er jeg stor fan af ham og har været det siden hans tid i Middlesbrough så jeg ser ham gerne hos os.
Og hvis prisen kun er £10 mio for en engelsk landsholdsspiller mener jeg ikke vi bliver snydt nogen steder.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-plot-10m-second-deal-reports

bøvle
Manager

« Svar #9154: 09 Jun 2011, 11:18 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9155: 09 Jun 2011, 11:19 »

Nej tak siger jeg bare.

Iflg et andet citat vil han iøvrigt ikke væk. Men send ham bare til Arsenal, så kan de få endnu en middelmådig angriber.

Hvem kender ham udover rygterne og FM? Jeg vil påstå det er under 1% herinde der har set ham spille en masse kampe.

Nyeste rygter er at vi nu går efter Downing fra AV. Så får vi ihf en klassisk ventrefløj.
Personligt er jeg stor fan af ham og har været det siden hans tid i Middlesbrough så jeg ser ham gerne hos os.
Og hvis prisen kun er £10 mio for en engelsk landsholdsspiller mener jeg ikke vi bliver snydt nogen steder.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-plot-10m-second-deal-reports

Pudsigt at du nævner Gervinho som en middelmådig spiller (bevares, jeg har ikke set ham spille, men har kun hørt godt om ham) og så siger du at du ville fryde dig hvis I fik Downing.. Han er da en middelmådig spiller om noget. At han er reserve på det engelske landshold viser bare hvor få gode venstrebenede spillere der findes i England (ja, at være venstrebenet er hans stærkeste force). Det ville være endnu en middelmådig spiller til Liverpool når man stræber efter stjerner. Lidt en Joe Cole signing.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bøvle
Manager

« Svar #9156: 09 Jun 2011, 11:24 »

Enig i at Downing ville være alt andet end optimalt at hente, men lidt enig i af Gervinho bare efterlyses til klubben fordi han har scoret en del i Lille. Hvis det er den måde vi køber spillere på, hvorfor går vi så ikke også efter Falcao fra Porto??

Mener personligt vi bør lave lidt mere research end blot at kigge på målscoren Wink

Skipper
Gæst

« Svar #9157: 09 Jun 2011, 11:38 »

Det optimale vil helt klart være Hazard Thumbs Up Den mand skal nok blive en gud blandt os levende Opstemt

bøvle
Manager

« Svar #9158: 09 Jun 2011, 12:10 »

Jeps, det vil aldrig blive et flop at købe ham ! Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9159: 09 Jun 2011, 13:30 »

Aquilani meldes på vej tilbage til Anfield efter Juventus og Liverpool ikke kunne blive enige. Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #9160: 09 Jun 2011, 13:45 »

Nej tak siger jeg bare.

Med Comolli siddende med i overvejelserne og beslutningerne, tør jeg godt sige at der med hans kendskab til fransk fodbold er flere tanker end bare antal mål med. Hvis vi skulle være interesseret. For mit vedkommende er Gervinho dog en overflødig spiller. Jeg ser ham mest som en venstrekantspiller der trækker ind og udfordrer modspilleren. Det mener jeg samtidig er Suarez' bedste rolle.

Jeg ville heller ikke have noget imod et køb af Downing isoleret set. Men han har i store dele af sæsonen spillet højrekant, hvor Young så har taget venstrekanten. Samme system kunne selvfølgelig også fungere med Suarez med begge spillere der gerne trækker ind i banen. Jeg så dog langt hellere en gammel slags kantspiller på den kant. En Lennonagtig type, der får masser af kridt på støvlerne og hele tiden er en trussel i forhold til at smide indlæg ind mod Carroll. Med den slags spillere bliver banen også bredt mere ud, og giver mere plads til dybdeløbene fra f.eks. Meireles og Gerrard.

JKJ
Gæst

« Svar #9161: 09 Jun 2011, 13:49 »

Aquilani meldes på vej tilbage til Anfield efter Juventus og Liverpool ikke kunne blive enige. Smiley

Men samtidig meldes han også til AC Milan.  Peace

Jeg synes aldrig han fik chancen, men på den anden side synes jeg også vi skal sælge ham hvis de bud der evt kommer ind er gode nok.

Et eller andet sted tror jeg ikke hans fysik er til PL og især ikke når man tænker på at han har store problemmer med sine ankler. Det er ikke i PL de trækker sig i tacklingerne så han vil få skræmmende mange slag over anklerne.

Da han spillede i Roma var jeg stor tilhænger af ham, men jeg tror vi må indse at han blev endnu et fejlkøb fra vores/Benitez side.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9162: 09 Jun 2011, 13:54 »

Jeg tror måske, at vi skal holde lidt igen med snakken om kun engelske spillere. Selvfølgelig skal vi have en masse og det synes jeg også vi har, men tror på en eller anden måde, at det ville være godt at få lidt mere udenlandsk blod ind i truppen i form af en enkelt eller to spillere.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9163: 09 Jun 2011, 13:57 »

Hvad blev der af Elia rygterne egentlig?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #9164: 09 Jun 2011, 14:47 »

Elia rygterne stoppede vel da Dalglish tog over?

Kan Henderson ikke også spille på den centrale midt?

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010