home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2178340 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9030: 22 Maj 2011, 18:22 »

Nu har vi da haft et skud på mål.....

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9031: 22 Maj 2011, 18:22 »

Det så ud til, at Dunne havde hånd på bolden, men de der skal altså bare sparkes ind...

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #9032: 22 Maj 2011, 18:40 »

Det så ud til, at Dunne havde hånd på bolden, men de der skal altså bare sparkes ind...

Den skal bare sparkes ind siger du, manden tog den med hånden? Skulle han sparke hånden af ham eller?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9033: 22 Maj 2011, 18:42 »

Den skal bare sparkes ind siger du, manden tog den med hånden? Skulle han sparke hånden af ham eller?
Det er en god redning, men han skal udnytte chancen bedre.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #9034: 22 Maj 2011, 18:48 »

Det er en god redning, men han skal udnytte chancen bedre.

REDNING? Det var en forsvarsspiller, som reddede den med hånden?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9035: 22 Maj 2011, 18:52 »

REDNING? Det var en forsvarsspiller, som reddede den med hånden?
Var det ikke Friedel? Så har jeg set forkert. Min fejl. Mente, at Friedel reddede den med hånden og så hoppede den ned på Dunnes hånd.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9036: 22 Maj 2011, 18:53 »

Var det ikke Friedel? Så har jeg set forkert. Min fejl. Mente, at Friedel reddede den med hånden og så hoppede den ned på Dunnes hånd.

De havde begge hånden oppe, og korrekt den ryger også derefter ned på Dunnes hånd.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9037: 22 Maj 2011, 18:54 »

De havde begge hånden oppe, og korrekt den ryger også derefter ned på Dunnes hånd.
Mente bare, at det var Friedel der reddede den i første omgang Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #9038: 22 Maj 2011, 18:55 »

Mente bare, at det var Friedel der reddede den i første omgang Smiley

Hans hånd var ihvertfald også oppe. Men der var ingen tvivl bagefter redningen, der rammer han den 110% med hånden.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9039: 22 Maj 2011, 18:59 »

Hans hånd var ihvertfald også oppe. Men der var ingen tvivl bagefter redningen, der rammer han den 110% med hånden.
Whatever.. Det var en lorte kamp alligevel.

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller

« Svar #9040: 22 Maj 2011, 20:11 »

Verdenskrig ingen vil jo i EL vi gider jo heller ikke, vi har allerede sagt vi vil stille med b-hold/ungdomshold, det samme vil i jo uden tvivl.
Hvorfor vil ingen i EL eller Liverpool for den sags skyd? Smiley
Har ikke fuldt med i den her tråd så er ikke helt med.

Skipper
Gæst

« Svar #9041: 22 Maj 2011, 20:12 »

Hold kæft en omgang møg. Måske stiller jeg for høje krav, men jeg husker stadig kampen mod City hvor Liverpool var all over the place. I dag gjorde de ingen ting!
Eneste positive jeg kan sige, er at jeg ser et stort lys i Shelvey og Flanagan. Shelvey er godt nok fantastisk i pasnings spillet, og flanagan skal nok blive en god solid højre back. Salut til dem! Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #9042: 22 Maj 2011, 21:23 »

Så er sæsonen endelig slut.

Det har jeg dælme ønsket længe.

Vi har ikke fortjent en EL plads når man ser over hele sæsonen. Og med alt hvad der er sket de seneste år så tror jeg faktisk det er meget godt at vi får en "stille" sæson med kun 40+ kampe.

At der er endt som det er gjort vil jeg bestemt ikke kun give RH skylden for. Det var jo kaotisk allerede dengang de 2 fjolser fyrede Benitez. Så gik der rygter om at en masse ville væk men de gjorde intet for at få ro på og få ansat den træner vi havde brug for.
De de så langt om længe fik fingeren ud og ansat en træner som de mente var den rigtigte. Det var han desværre ikke.
Sæsonen var jo knap begyndt for Mascha også mente han ville være med til at skabe uro. Få timer før kampen mod Man C nægtede han jo at spille fordi han ville til Barca for at sidde på bænken.
Det smaderede så alt af det taktiske oplæg RH havde lavet.

Derefter kom alt balladen om ejerskiftet hvor jeg selv personligt sad klinet til en computer for at få sidste nyt om vi var købt eller solgt.
Selv om både RH og spillerene nægtede det offentligt så tror jeg ikke på at det ikke påvirkede dem det en del.

Så kom FSG og overtog klubben og det var da positivt at vi fik sparket de fjolser ud af klubben.
Men selv om spillet sejlede på banen blev RH i sædet. Imo blev han fyret alt for sent.

Da det endelig sket fik vi " vores" Kenny som mange havde ønsket fremfor RH.
Men så ville Torre i 11. time hellere ikke være med mere.

Kenny fik dog heldigvis rettet op på meget og når vi ser tilbage på en så kaotisk og frustrende sæson så synes jeg faktisk vi skal være mere en tilfredse med den 6. plads det trods alt blev til.

Vi skal stadig huske på at vi længe var en del af bundstriden og vi såvidt jeg kan huske for første gang nogensinde faktisk også var under stregen i PL.

Så ja det er træls at være så tæt på og så det alligevel glipper. Men prøv at tænke tilbage på hvor galt det egentlig kunne være endt.

Nu glæder jeg mig til nogle uger hvor der kan komme ro på tingene. Klubben kan finde ud af hvad de helt præcist vil og så må vi tage aktion derfra.
Jeg har ingen forhåbninger om en top 3 placering næste år men vi skal kæmpe med om den sidste CL plads.
Så håber jeg Daglish og co får gået truppen igennem spiller for spiller og få smidt dem ud der ingen fremtid har i klubben, ikke engang som margianlspillere. De skal væk,intet mindre.
Så skal der selvfølgelig også tilsvarende hentes de rigtige spillere ind på de rette pladser. Dvs ikke bare hentes ind fordi spilleren var på fri transfer eller fordi man fik et godt tilbud. Det har man desværre haft en tendens de seneste år.
Jeg har tiltro til at Daglsih og co er den rette til det.

Tak for sæsonen 2010/11 og på gensyn næste år. Jeg glæder mig allerede  Thumbs Up

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9043: 22 Maj 2011, 21:25 »

Hvorfor vil ingen i EL eller Liverpool for den sags skyd? Smiley
Har ikke fuldt med i den her tråd så er ikke helt med.

Fordi den ikke har nogen større prestige, derudover koster den en masse rejsetids og gør det sværer at præsterer i ligaen.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9044: 22 Maj 2011, 21:40 »

dejligt at liverpool kan koncentrere sig fuldt ud om PL Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010