home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177009 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9000: 19 Maj 2011, 21:22 »

Hvis Diego bliver købt, hvad skal der så ske med Gerrard? I har jo allerede bevist at i kan uden ham under Kenny, og hvis Diego også bliver købt så har jeg lidt svært med at finde plads til ham. Diego vil ikke gå til en klub hvor han sider på bænken med hans attituder, det er jeg helt sikker på Tunge
Gerrard skal jo kun spille halvdelen af sæsonen, resten af tiden er han på skadestuen.
Tror Diego har det fint med den spilletid han kan få der.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9001: 19 Maj 2011, 21:24 »

Mon ikke vi får plads til Gerrard uanset hvad!

HansenLFC
Gæst

« Svar #9002: 20 Maj 2011, 09:14 »

Jeg vil da lige gøre opmærksom for denne tråd. Kunne være nogen som muligvis kunne have lyst til det, det lyder alt i alt som en klasse tur og jeg skal selv afsted. Når det en gang bliver til noget, hvis opbakningen er til det! Smiley

http://liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=5093

Kig nærmere....

Forstil jer vi ankommer til Liverpool i privatfly, og ud træder 35 drenge/mænd med Liverpool trøjer. Uff  Opstemt

bøvle
Manager

« Svar #9003: 20 Maj 2011, 13:08 »

Mon ikke vi får plads til Gerrard uanset hvad!

Selvfølgleig er der det, det skal der være Wink

Men Diego? Nej nej nej !! Aldrig i livet, og slet ik hvis vi skal ligge 70 millioner.
Adam eller M'Vila vil jo være SÅ meget bedre, både nu og i fremtiden. Ved godt de er to helt forskellige typer, og ingen af dem minder om Diego, men hvad skal vi med en spillertype ala Diegos ?

Vil da 100 gange hellere have nogle kreative kanter og så suarez oppe foran, så har vi virkelig (i min optik) ikke brug for en spiller som Diego ! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #9004: 20 Maj 2011, 21:11 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=2186654

Amen det kan man jo umuligt tage stilling til Skuffet
På hans gode dage er han en af verdens bedste, men hans mentalitet er lige til at lukke op og skide i.. Han har noget af den kreativitet vi mangler på midten, men passer han overhoved ind i Liverpool ( Alt taler vel for at han ikke gør? )

Han har så mange vidunderlige kvaliteter som spiller, men er du gal hvor ville det være et risikabelt køb.. Det kan blive en solstrålehistorie, eller et af de største skandalekøb i PL's historie..

Godt jeg ikke skal træffe den slags valg crazy

Da han blev solgt til Juve ville jeg med kyshånd havde taget imod ham.

Men nu, vil ikke røre ham med en ildtang.
Han er simpelthen det sidste vi har brug for i øjeblikket.
Nu har vi kæmpet i to sæsoner med at få intern ro. Diego på bænken to kampe i træk og så er jeg ret sikker på vi har balladen igen.
Og hvorfor købe en fuser der intet har vist i to sæsoner? Nej tak siger jeg bare.
Selvom vi har fået nye ejere har vi jo stadig ikke mia at kaste rundt med så de 70 mio der bliver nævnt kan vi sagtens bruge bedre!  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #9005: 20 Maj 2011, 21:56 »

Du har ret i at han ikke passer ind i truppen som det ser ud udefra, men han er en utrolig spændende spiller.. Kunne man få ham til at indordne sig tror jeg han ville have meget at byde ind med.. Dog har du ret i at vi her og nu kan bruge de penge mere fornuftigt Wink

Jeg har lige set den her for første gang http://www.youtube.com/v/YHtjmofqBeM&feature=related
Og jeg synes det er en fantastisk video, som jeg vil anbefale alle Liverpool fans ( Og bave Wink ) at se.. Fantastisk musikvalg, fantastiske billeder af fans der græder både af sorg og glæde, samtidigt med at man ser de forskellige højdepunkter i kampen..

Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #9006: 21 Maj 2011, 16:54 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/dalglish-skrtel-er-vokset

Ganske enig med den gode Kenny..
I efteråret var Skrtel den største katastrofe, og lavede vel i snit 4 kæmpefejl pr kamp.. Spillede med hovedet under armen..

Men i foråret synes jeg han var været en kynisk midtstopper.. Går hårdt til angriberne hvor han sætter sig i respekt fra start af, bedre koncentration og enda bedre spil med bolden..

Skrtel er og bliver aldrig min favorit, men som det ser ud for tiden så er han i hvert fald en fin mand at have i truppen.. Håber han fortsætter niveauet næste sæson Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #9007: 22 Maj 2011, 16:55 »

Reina, Flanagan, Aurelio, Skrtel, Carragher, Spearing, Lucas, Kuyt, Cole, Meireles, Suarez.

Subs: Gulacsi, Robinson, Wisdom, Wilson, Poulsen, Ngog, Shelvey.

Endelig får Cole, chancen fra start. Bevis dit værd!

Skipper
Gæst

« Svar #9008: 22 Maj 2011, 16:58 »

4 teenagers på bænken, godt at se!

Come on you reds! 3-0 sejr i dag Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #9009: 22 Maj 2011, 17:15 »

Gerrard står på udebaneafsnitet fucking fedt. Han er kongen!!! Lød fedt da alle sang efter ham...

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9010: 22 Maj 2011, 17:21 »

Hvor kan man se kampen?

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #9011: 22 Maj 2011, 17:24 »

på en af viasats ekstra betalings kanaler

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9012: 22 Maj 2011, 17:25 »

på en af viasats ekstra betalings kanaler
Skuffet

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9013: 22 Maj 2011, 17:26 »

Hvor kan man se kampen?

Bare stream den. Det gør jeg Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9014: 22 Maj 2011, 17:34 »

Bare stream den. Det gør jeg Smiley

Det er ikke tilladt hverken at omtale eller opfordre til overtrædelse af copyright her på sitet.

Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010