Så er sæsonen endelig slut.
Det har jeg dælme ønsket længe.
Vi har ikke fortjent en EL plads når man ser over hele sæsonen. Og med alt hvad der er sket de seneste år så tror jeg faktisk det er meget godt at vi får en "stille" sæson med kun 40+ kampe.
At der er endt som det er gjort vil jeg bestemt ikke kun give RH skylden for. Det var jo kaotisk allerede dengang de 2 fjolser fyrede Benitez. Så gik der rygter om at en masse ville væk men de gjorde intet for at få ro på og få ansat den træner vi havde brug for.
De de så langt om længe fik fingeren ud og ansat en træner som de mente var den rigtigte. Det var han desværre ikke.
Sæsonen var jo knap begyndt for Mascha også mente han ville være med til at skabe uro. Få timer før kampen mod Man C nægtede han jo at spille fordi han ville til Barca for at sidde på bænken.
Det smaderede så alt af det taktiske oplæg RH havde lavet.
Derefter kom alt balladen om ejerskiftet hvor jeg selv personligt sad klinet til en computer for at få sidste nyt om vi var købt eller solgt.
Selv om både RH og spillerene nægtede det offentligt så tror jeg ikke på at det ikke påvirkede dem det en del.
Så kom FSG og overtog klubben og det var da positivt at vi fik sparket de fjolser ud af klubben.
Men selv om spillet sejlede på banen blev RH i sædet. Imo blev han fyret alt for sent.
Da det endelig sket fik vi " vores" Kenny som mange havde ønsket fremfor RH.
Men så ville Torre i 11. time hellere ikke være med mere.
Kenny fik dog heldigvis rettet op på meget og når vi ser tilbage på en så kaotisk og frustrende sæson så synes jeg faktisk vi skal være mere en tilfredse med den 6. plads det trods alt blev til.
Vi skal stadig huske på at vi længe var en del af bundstriden og vi såvidt jeg kan huske for første gang nogensinde faktisk også var under stregen i PL.
Så ja det er træls at være så tæt på og så det alligevel glipper. Men prøv at tænke tilbage på hvor galt det egentlig kunne være endt.
Nu glæder jeg mig til nogle uger hvor der kan komme ro på tingene. Klubben kan finde ud af hvad de helt præcist vil og så må vi tage aktion derfra.
Jeg har ingen forhåbninger om en top 3 placering næste år men vi skal kæmpe med om den sidste CL plads.
Så håber jeg Daglish og co får gået truppen igennem spiller for spiller og få smidt dem ud der ingen fremtid har i klubben, ikke engang som margianlspillere. De skal væk,intet mindre.
Så skal der selvfølgelig også tilsvarende hentes de rigtige spillere ind på de rette pladser. Dvs ikke bare hentes ind fordi spilleren var på fri transfer eller fordi man fik et godt tilbud. Det har man desværre haft en tendens de seneste år.
Jeg har tiltro til at Daglsih og co er den rette til det.
Tak for sæsonen 2010/11 og på gensyn næste år. Jeg glæder mig allerede