Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 938 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
555
556
[
557
]
558
559
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2174372 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #8340:
04 Apr 2011, 23:18 »
Hehe nej, men så snakker du da også uden grundlag
Har du set Blackpools kampe? Charlie Adam er en rigtig god playmaker, men han er ikke en mand der tager ret mange løb, hverken defensivt eller offensivt. Han har brug for at være omdrejningspunktet. Ikke pga. sit ego, men pga. sin spillestil. Jeg tvivler temmelig stærkt på, faktisk vil jeg tage imod væddemål på det, at han kan få den rolle på noget storhold i England/Europa/Verden
Man ser det i kampene hvor Blackpool taber. Hvis ikke det kører for Adam er de fortabt. Sådan er det jo ikke i de store klubber. Selvom hhv. Messi og Ronaldo er meget betydende for deres mandskaber, overlever de i de fleste tilfælde uden, og så snakker vi endda et helt andet niveau en den kære Adam formår at præstere på. Da Utd mødte dem på udebane og vendte 0-2 til 3-2, dominerede Adam fuldstændigt 1. halvleg, men faldt helt igennem i 2. halvleg hvor vi satte kul på. Det samme var tilfældet i weekenden mod Fulham, hvor han slet ikke var noget særligt, og Blackpool let blev kørt over af Fulham.
Men tror da en del storklubber vil fryde sig, hvis man skulle møde Liverpool med en midtbane bestående af Gerrard/Mereiles/Adam. Ikke nok med, at man derved reelt spiller mod en central midtbane med kun to mand når man har bolden, man ved også at Gerrard og Mereiles vil være begrænset i offensiven, fordi de har for mange defensive pligter
bøvle
Manager
«
Svar #8341:
04 Apr 2011, 23:47 »
Citat af: KongFjong 04 Apr 2011, 23:18
Man ser det i kampene hvor Blackpool taber. Hvis ikke det kører for Adam er de fortabt. Sådan er det jo ikke i de store klubber. Selvom hhv. Messi og Ronaldo er meget betydende for deres mandskaber, overlever de i de fleste tilfælde uden, og så snakker vi endda et helt andet niveau en den kære Adam formår at præstere på. Da Utd mødte dem på udebane og vendte 0-2 til 3-2, dominerede Adam fuldstændigt 1. halvleg, men faldt helt igennem i 2. halvleg hvor vi satte kul på. Det samme var tilfældet i weekenden mod Fulham, hvor han slet ikke var noget særligt, og Blackpool let blev kørt over af Fulham.
At Blackpool falder helt sammen når Adams ikke præsterer, det er da ikke et argument for at han ikke egner sig til et tophold??
Mht hvad modstanderne vil tænke, så tror jeg da ligeså meget det kommer an på hvem de selv stiller. En offensiv midtbane kan jo også bevirke, at de bliver nødt til at være mere defensive på deres midtbane. I modsætning til hvis man har en lucas, der altid bliver tilbage
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #8342:
04 Apr 2011, 23:58 »
Nej, for en manager med bare den mindste taktiske kunnen (her inkluderes alle PL-managere). Vil kunne se igennem dette og se de åbenlyse svagheder i en sådan formation, og selv oprykkerne vil kunne udnytte massivt til deres fordel.
Hvis det var så let, så havde Barcelona jo heller ikke brugt Busquets etc.
bøvle
Manager
«
Svar #8343:
05 Apr 2011, 00:48 »
Det skal dog også lige siges at jeg sådan set er enig med dig i, at jeg ikke ser den optimale midtbane bestående af de tre. Jeg ser gerne Gerrard liggende ved siden af Meireles og så med Adams som backup til dem, og så med en mere defensiv spillere liggende bagved eller på højde med. Det jeg bare søger er bare en spiller der på den position er bedre end lucas. Hvis dette ikke kan erhverves, så er det bare jeg påpeger, at så vil jeg sq hellere have adams med i stedet for lucas
hehe
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8344:
05 Apr 2011, 09:28 »
Citat af: bøvle 04 Apr 2011, 23:47
At Blackpool falder helt sammen når Adams ikke præsterer, det er da ikke et argument for at han ikke egner sig til et tophold??
Mht hvad modstanderne vil tænke, så tror jeg da ligeså meget det kommer an på hvem de selv stiller. En offensiv midtbane kan jo også bevirke, at de bliver nødt til at være mere defensive på deres midtbane. I modsætning til hvis man har en lucas, der altid bliver tilbage
Nej dårligt formuleret af mig, men min pointe var, at det er med til at vise, at han skal være centrum for at fungere optimalt, og det kommer han ikke til på et Liverpool hold der vil kæmpe med om mesterskabet.
verdenskrig
Manager
«
Svar #8345:
05 Apr 2011, 14:57 »
Citat af: 3.v evaB 04 Apr 2011, 20:07
Men altså, så længe i ikke gør som onde klamme City og bare køber for at købe. Bare køber på navnet. Bare handler nøglespillere fra andre klubber efter behag. Så er det okay. Altså så længe i holder det ægte.
Vrøvl.. Alle klubber køber spillere og alle køber for at forstærke sig.. Men alle køber ikke fuldkommen ukontrolleret ind, og alle køber ikke åbenlyst efter " Vi køber ham så andre ikke får gavn af ham princippet".. Samtidigt køber alle ikke ind for så mange milliarder for stadig kun at være på den sidste CL plads.. Siger det ikke alt om hvor røvelendig en klub City var inden sheiken kom? City køber derudover ikke for at skabe et hold, men fordi det er sjovt.. Hvorfor skulle i ellers hente Balotelli? I havde vel ca 22 andre angribere som i øvrigt holdt et højt niveau de fleste.. Men selvfølgelig skal i lige købe europas største problembarn..
De tre spillere vi påpeger at vi vil have er alle tre nogle som har nogle egenskaber som vi åbenlyst mangler hvis vi vil tilbage i toppen.. Den dag vi har handlet for 4 mia eller hvor meget i nu har handlet for over 3-4 sæsoner kan du komme tilbage og lege bitter
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #8346:
05 Apr 2011, 15:04 »
Citat af: Inferno 04 Apr 2011, 23:58
Nej, for en manager med bare den mindste taktiske kunnen (her inkluderes alle PL-managere). Vil kunne se igennem dette og se de åbenlyse svagheder i en sådan formation, og selv oprykkerne vil kunne udnytte massivt til deres fordel.
Hvis det var så let, så havde Barcelona jo heller ikke brugt Busquets etc.
Det ændrer stadig ikke på at Lucas ikke er god nok til at være i startopstillingen hvis vi vil vinde noget.. Man kan jo passende spørge hvornår det var det seriøst begyndte at gå ned af bakke for Liverpool.. Det var i sæson 09/10.. Og hvem var det som begyndte at blive brugt fast der.. Ja svaret giver vel sig selv
Og at Brasilien vælger at bruge ham som defensiv midt handler vel mere om at de mangler alternativer end at Lucas er åh så fantastisk.. Han er en af Premier Leagues største alibispillere i kampe hvor vi må forventes at dominere kampene..
3.v evaB
Gæst
«
Svar #8347:
05 Apr 2011, 15:23 »
Citat af: verdenskrig 05 Apr 2011, 14:57
Vrøvl.. Alle klubber køber spillere og alle køber for at forstærke sig.. Men alle køber ikke fuldkommen ukontrolleret ind, og alle køber ikke åbenlyst efter " Vi køber ham så andre ikke får gavn af ham princippet".. Samtidigt køber alle ikke ind for så mange milliarder for stadig kun at være på den sidste CL plads.. Siger det ikke alt om hvor røvelendig en klub City var inden sheiken kom? City køber derudover ikke for at skabe et hold, men fordi det er sjovt.. Hvorfor skulle i ellers hente Balotelli? I havde vel ca 22 andre angribere som i øvrigt holdt et højt niveau de fleste.. Men selvfølgelig skal i lige købe europas største problembarn..
De tre spillere vi påpeger at vi vil have er alle tre nogle som har nogle egenskaber som vi åbenlyst mangler hvis vi vil tilbage i toppen.. Den dag vi har handlet for 4 mia eller hvor meget i nu har handlet for over 3-4 sæsoner kan du komme tilbage og lege bitter
Helt enig, City købte kun Balotelli så andre ikke kunne få ham. Samme grund til vi har hentet Dzeko, Milner, Adam Johnson og Lescott. Fordi vi hader Inter, Wolfsburg, Villa, Middlesbrough & Everton. Vi ligger i så skarp konkurrence med dem, at det de ikke har disse spillere gør os overlegne i forhold til dem.
Hvis man har ambitioner så køber man vel bedre spillere end man har i forvejen? Er det ikke åbenlyst?
Sker det, at spillere ikke præsterer jamen så hej hej. Når i går ud og peger på Mertesacker, Elia, Adam & Young.
Så er det da unægteligt svært, at se hvor forskellen er i forhold til hvad City & Chelsea bliver svinet for.
Med tanke på, at I allerede har været ude og hente Suarez & Carroll. Så bliver det da en ret stor transferregning for 2011.
Måske endda større end Citys såfremt i skulle få alle de nævnte.
Men jeg vil gå ud og grine sammen Jan E. Da vi åbenbart er de eneste der kan se det sjove og hykleriske i det.
verdenskrig
Manager
«
Svar #8348:
05 Apr 2011, 15:37 »
Citat af: 3.v evaB 05 Apr 2011, 15:23
Helt enig, City købte kun Balotelli så andre ikke kunne få ham. Samme grund til vi har hentet Dzeko, Milner, Adam Johnson og Lescott. Fordi vi hader Inter, Wolfsburg, Villa, Middlesbrough & Everton. Vi ligger i så skarp konkurrence med dem, at det de ikke har disse spillere gør os overlegne i forhold til dem.
Hvis man har ambitioner så køber man vel bedre spillere end man har i forvejen? Er det ikke åbenlyst?
Sker det, at spillere ikke præsterer jamen så hej hej. Når i går ud og peger på Mertesacker, Elia, Adam & Young.
Så er det da unægteligt svært, at se hvor forskellen er i forhold til hvad City & Chelsea bliver svinet for.
Med tanke på, at I allerede har været ude og hente Suarez & Carroll. Så bliver det da en ret stor transferregning for 2011.
Men jeg vil gå ud og grine sammen Jan E. Da vi åbenbart er de eneste der kan se det sjove og hykleriske i det.
Haha Bave du har jo selv sagt det da vi sidst var sammen.. I spiller ofte 4-2-3-1 selvom i har så mange angribere.. Og alligevel går i ud og henter Dzeko som du i øvrigt selv ikke er imponeret af.. Det siger jo alt.. I selvom i havde Kompany, Lescott, samt Kolo Toure som alle på papiret er gode spillere skulle i også lige have Jerome Boateng( Som stort set aldrig spiller).. Selvom i havde Barry, Yaya Toure, Nigel De Jong, Silva, skulle i lige hente James Milner også.. Nu ser jeg ikke så meget CIty men hvor meget spiller han?
Det er jo tydeligt at mange af disse spillere bare er købt fordi i kan.. Ikke fordi i mangler dem..
Derimod står vi faktisk og mangler typer som alle tre.. Vi har absolut ingen leder i forsvaret, vi har ingen typisk kantspiller som går til baglinien og slår indlæg, og vi har ingen central midtbanespiller som kan agere spilfordeler i Xabi Alonso stil..
Var vi gået ud og havde hentet 2 andre angribere med samme høje kvaliteter som Suarez og Carrolll, så kunne jeg se hvor du vil hen.. Men jeg synes der er kanon god fornuft i de tre spillere der foreslås, og i øvrigt er der da ingen som har kritiseret klubber for at handle ind?
Det man kritiserer jer for er at i handler totalt uhæmmet, og ofte handler ind til pladser hvor i i forvejen er rigtig godt besat bare fordi i kan... 3-4 mia på så få sæsoner er uhørt mange penge.. City virker virkelig som en rigtig fm klub, og Sheiken købte jer vel også fordi han havde spillet med jer i FM.. Eller er det mig der har misforstået noget
bøvle
Manager
«
Svar #8349:
05 Apr 2011, 15:44 »
Citat af: 3.v evaB 05 Apr 2011, 15:23
1. Hvilke af disse spillere køber vi bare fordi vi kan? - Hvem af dem er det du mener vi ikke har brug for?
2. Mener du vi vil købe dem fordi vi ikke kan li deres nuværende klubber, eller den konkurrence som de udsætter os for?
3. Mener reelt set aldrig vi har anfægtet de kæmpe beløb City bruger, men nærmere at vi har anfægtet måden de bruger dem på. Netop med den indkøbspolitik som du selv nævner, blandt mange andre.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #8350:
05 Apr 2011, 15:50 »
Citat af: verdenskrig 05 Apr 2011, 14:57
Det var da den værste gang vås jeg længe har hørt fra dig VK. City køber, ganske som Liverpool, de spillere de mener er bedst, til de penge de har råd til at bruge. City har så bare et væsentligt større rådighedsbeløb end Liverpool, derfor ser det vildt ud, det som City foretager sig.
Men prøv lige at tænke lidt tilbage. Hvor mange spillere købte Benitez eksempelvis, som enten aldrig er blevet brugt, eller højst har fået en eller anden perifer rolle på holdet? Jeg husker dælme mange nyheder på Bold.dk, om at nu havde man hentet den og den spiller fra alverdens eksotiske lande, men jeg husker ikke at have set ret mange af de navne der blev nævnt i de nyheder på Liverpools holdkort. Der er Lucas måske i virkeligheden en af de ganske ganske få, der rent faktisk er kommet så langt. Forskellen i forhold til City er så bare, at de har haft mulighed for at plukke spillere et par hylder længere oppe, men det unødvendige forbrug, i forhold til klubbens økonomiske kapacitet, er nok i virkeligheden ikke så forskellig. Og det gælder i øvrigt ikke kun Liverpool og City, det gælder også Barcelona, Real Madrid, Chelsea, Milan, Inter, Juve og ja selv United, på trods af den kontinuitet de har, ved at have haft den samme mand ved roret så længe som de har.
Hvad Citys køb af Balotelli angår, så kunne det måske også hænge lidt sammen med, at Mancini kendte ham fra sin tid i Inter....
verdenskrig
Manager
«
Svar #8351:
05 Apr 2011, 15:59 »
Citat af: DNE 05 Apr 2011, 15:50
Det var da den værste gang vås jeg længe har hørt fra dig VK. City køber, ganske som Liverpool, de spillere de mener er bedst, til de penge de har råd til at bruge. City har så bare et væsentligt større rådighedsbeløb end Liverpool, derfor ser det vildt ud, det som City foretager sig.
Men prøv lige at tænke lidt tilbage. Hvor mange spillere købte Benitez eksempelvis, som enten aldrig er blevet brugt, eller højst har fået en eller anden perifer rolle på holdet? Jeg husker dælme mange nyheder på Bold.dk, om at nu havde man hentet den og den spiller fra alverdens eksotiske lande, men jeg husker ikke at have set ret mange af de navne der blev nævnt i de nyheder på Liverpools holdkort. Der er Lucas måske i virkeligheden en af de ganske ganske få, der rent faktisk er kommet så langt. Forskellen i forhold til City er så bare, at de har haft mulighed for at plukke spillere et par hylder længere oppe, men det unødvendige forbrug, i forhold til klubbens økonomiske kapacitet, er nok i virkeligheden ikke så forskellig. Og det gælder i øvrigt ikke kun Liverpool og City, det gælder også Barcelona, Real Madrid, Chelsea, Milan, Inter, Juve og ja selv United, på trods af den kontinuitet de har, ved at have haft den samme mand ved roret så længe som de har.
Hvad Citys køb af Balotelli angår, så kunne det måske også hænge lidt sammen med, at Mancini kendte ham fra sin tid i Inter....
Uanset hvad synes JEG stadig det er forkert at spendere så mange penge.. Det er for det første økonomisk uansvarligt, og derudover hænger det ikke sammen med at de har et gigant underskud.. Det er så klamt at de stadig kan bruge så mange milliarder.. Derudover finder jeg det ulækkert at City var så ringe en klub før deres sheik kom, og nu køber de bare hva de peger på og alle spillere vil til dem..
Hva Benitez angår har jeg også altid ment han var en idiot på transfermarkedet.. Han handlede netop som jeg siger om city ofte bare for at handle, og 80 % af dem han købte kunne ikke bruges.. Så jeg skal bestemt ikke forsvare Benitez for han gjorde det samme som City( Dog i mindre forstand alligevel) og i dag lider vi under det horribelt store antal spillere vi har som ikke har niveau..
I øvrigt gik diskutionen på om vi pt er ved at gøre det samme som City.. Som jeg selv lige viste med min sammenligning af deres køb kontra vores den seneste tid, mener jeg vi har langt mere brug for de tre spillere der omtales end city havde for dem de købte.. Derfor giver jeg intet for at en City fan og en CHelsea fan kommer og tror de kan gøre os til syndere for vores egen holdning.. For som jeg selv påpegede så køber alle klubber ind, og det er overhoved ikke det jeg anfægter..
Der er bare forskel på hvordan man gør det.. 3-4 mia på 2-3 år, med det underskud city har.. Fedt fedt..
Hvorfor indfører uefa ikke bare at alle klubber får et "guldkort" som i Mikkel og guldkortet, for økonomisk sammenhæng, har åbenbart ingen værdi i dag.
«
Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 16:02 af verdenskrig
»
3.v evaB
Gæst
«
Svar #8352:
05 Apr 2011, 16:13 »
Hvis Dzeko var god, så ville det have været forståeligt nok fordi, at vi er så afhængige af Tevez og hans fravær oftest, at manageren har færre strenge at spille på. Så hvis Mancini pludselig vågner med kl. 04 om natten, fordi han har set replays fra vores kampe mod tophold kl. 20. Og pludselig beslutter sig for at spille med 2 angribere. Så skal han stille med Balotelli & Jô.
Nu skal der ikke meget til før man kan se, at det næppe er holdbart Jô er vores bedste back-up.
Så godt set af Mancini. Men det er også svært når man har så mange gode spillere til alle mulige pladser.
Vi har ikke Lescott. City må aldrig blive afhængige af Lescott. For så er det lige meget hvem der spiller på alle de andre pladser.
Men så vi fik set mod Sunderland, så har det været mere end nødvendigt at få tilnkyttet ekstra spillere til forsvaret.
På trods af investeringer, så var Zabaleta, Boateng & Micah alle utilgængelige hvorfor Boyata( <3 ) blev nødt til at tage sig af højre back.
Milner fungerer ikke i din sammenligning i det han er en alsidig spiller der kan gå ud på kanten.
Det er fornuftigt nok at købe ham, og med tanke på vi har så vanvittigt mange strenge at spille på så.
Sheiken købte os vel fordi vi er den klub i ligaen der fortjener mest sympati med tanke på hvor godt naboerne klarer sig.
(Oh jo! :Q )
Dem vi har købt har netop været nødvendige for Mancini&Hughes, hvis de skal kunne overleve selv de værste skadeskriser. (selvom vi ikke kan det alligevel)
Samtidigt skal der tænkes på Hughes har købt ind efter hans ideologi og Mancini har købt spillere der skulle passe til hans.
Når nu Mancini overtog kort efter Hughes havde brugt en masse penge, jamen så er det jo klart der kommer nye spillere til.
Da de næppe er fortalere for samme slags fodbold.
De spillere har været nødvendige for os, på samme måde som man i Liverpool har haft brug for Suarez & Carroll som afløsere til El Niño. På samme måde som i skal være ambitiøse nu for at kunne opfyldt de drømme i har om Liverpool og næste sæson.
Elia, Young, & Mertesacker er alle klassespillere og dertil må man betale stort(fordi vi i onde klubber som City, Chelsea & Real har været så venlige at sætte standarderne for transfersummer ret højt. Dertil også 300 mio for Carroll.)
Adam kan måske tage overfor Alonso når nu Lucas ikke kunne - hvem ved.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8353:
05 Apr 2011, 16:30 »
Er det i det hele taget ikke en lidt "obsolete" diskussion som englænderne ville sige? Altså en diskussion der ikke rigtigt giver mening. Hvis Liverpool havde Citys penge, gjorde man nok det samme osv osv. Nogle steder menes det, at Ferguson har over 800 mio kr til rådighed til sommer. Det til trods for et vanvittigt stort underskud i denne sæson og renter så store som Eiffeltårnet. Giver det specielt meget mening?
verdenskrig
Manager
«
Svar #8354:
05 Apr 2011, 16:38 »
Citat af: 3.v evaB 05 Apr 2011, 16:13
Hvis Dzeko var god, så ville det have været forståeligt nok fordi, at vi er så afhængige af Tevez og hans fravær oftest, at manageren har færre strenge at spille på. Så hvis Mancini pludselig vågner med kl. 04 om natten, fordi han har set replays fra vores kampe mod tophold kl. 20. Og pludselig beslutter sig for at spille med 2 angribere. Så skal han stille med Balotelli & Jô.
Nu skal der ikke meget til før man kan se, at det næppe er holdbart Jô er vores bedste back-up.
Så godt set af Mancini. Men det er også svært når man har så mange gode spillere til alle mulige pladser.
Vi har ikke Lescott. City må aldrig blive afhængige af Lescott. For så er det lige meget hvem der spiller på alle de andre pladser.
Men så vi fik set mod Sunderland, så har det været mere end nødvendigt at få tilnkyttet ekstra spillere til forsvaret.
På trods af investeringer, så var Zabaleta, Boateng & Micah alle utilgængelige hvorfor Boyata( <3 ) blev nødt til at tage sig af højre back.
Milner fungerer ikke i din sammenligning i det han er en alsidig spiller der kan gå ud på kanten.
Det er fornuftigt nok at købe ham, og med tanke på vi har så vanvittigt mange strenge at spille på så.
Sheiken købte os vel fordi vi er den klub i ligaen der fortjener mest sympati med tanke på hvor godt naboerne klarer sig.
(Oh jo! :Q )
Dem vi har købt har netop været nødvendige for Mancini&Hughes, hvis de skal kunne overleve selv de værste skadeskriser. (selvom vi ikke kan det alligevel)
Samtidigt skal der tænkes på Hughes har købt ind efter hans ideologi og Mancini har købt spillere der skulle passe til hans.
Når nu Mancini overtog kort efter Hughes havde brugt en masse penge, jamen så er det jo klart der kommer nye spillere til.
Da de næppe er fortalere for samme slags fodbold.
De spillere har været nødvendige for os, på samme måde som man i Liverpool har haft brug for Suarez & Carroll som afløsere til El Niño. På samme måde som i skal være ambitiøse nu for at kunne opfyldt de drømme i har om Liverpool og næste sæson.
Elia, Young, & Mertesacker er alle klassespillere og dertil må man betale stort(fordi vi i onde klubber som City, Chelsea & Real har været så venlige at sætte standarderne for transfersummer ret højt. Dertil også 300 mio for Carroll.)
Adam kan måske tage overfor Alonso når nu Lucas ikke kunne - hvem ved.
Det der bare viser at i handler for at handle er, at mange af jeres spillere bliver købt som spillere der skal spille fast, men efter kort tid er de enten at finde på bænken, eller på vej væk.. I bruger hverken Boateng, Milner, eller Dzeko( Tre fantastiske spillere i øvrigt) fast og hvor meget har de tre spillere kostet tilsammen? Det viser vel meget godt at man ikke går videre meget op i scouting, men mere tænker" Okay vi har penge, så vi har muligheden for at købe ham.. Muligvis slår han ikke til men hans navn er godt så ham hapser vi" Lescott blev jo også købt som en stjernespiller der skulle agere krumtap i forsvaret, men hans tid i City har tydeligt bevist at han ikke passer ind på et hold som står højt på banen.. Det har han hverken hurtighed eller spilforståelse til.. Scouting igen.
Og uanset hvor meget man bortforklarer citys indkøbspolitik, så er det i mine øjne skræmmende at man bruger så mange milliarder når man har så massivt et underskud.. Kan du ikke selv se den er helt gal.. Og når man sæson efter sæson har brug for at bruge så mange penge så bevidner det vel også at man i de foregående ikke har handlet rigtigt ind?
Din forklaring omkring Hughes/Mancini er ikke forkert i mine øjne, men den dækker ikke hele sandheden.. For mange af de spillere Hughes købte figurerer stadig hos Mancini, og mange af dem han selv har købt varmer bænken.. Det er vel reelt kun Silva og Kolarov som spiller fast hver gang af dem Mancini har købt( Har muligvis glemt nogen? )
Men tilbage til vores diskussion om Liverpools måske kommende køb.. Så mener jeg ikke det kan sammenlignes.. Hvis du ser på vores hold så SKRIGER det efter disse tre spillere da de alle tre indeholder ting som vi i denne sæson har manglet..
Købet af Carroll er jeg enig i var en ALT for høj pris.. Men jeg har senere hen fået forklaret hvorfor prisen var som den var.. Og på sidste dagen havde vi valget mellem at købe ham for den pris, ellers bruge N'gog i front resten af sæsonen.. Vi pressede os selv ved at sælge Torres, og det kostede desværre..
Vi bruger også store priser på enkelte spillere i ny og næ.. Forskellen er dog at vi ikke gør det i hvert transfervindue.. Jeg føler mig overbevist om at får vi Young, Merte, samt Adam så går der en rum tid før vi ser et stort køb fra os igen.. Med tanke på NESV's udmelding om at de vil skabe en sund økonomi i klubben.. Tror du det samme gælder for City
?
I vil handle massivt ind sæson efter sæson indtil i står med mesterskabet, på trods af at jeres nuværende trup har potentiale til at vinde guld, og på trods af at i har et massivt underskud.. Det er i mine øjne ikke den rette vej at gå..
Derudover skal det da huskes at dette er min egen personlige mening, og ikke et facit på hvordan det skal være.. Min ide om hvordan man opbygger et fodboldhold er bare så langt fra citys som den kan være..
Sider:
1
...
555
556
[
557
]
558
559
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »