home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172355 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8010: 06 Mar 2011, 20:57 »

Det er du jo så netop ikke blevet - for det er ingen statshemmelighed at Gerrard er glad for at filme.

Jeg kan ikke gøre for at du er bitter over at Gattuso ikke kan lade være med at gå i ryggen på Gerrard i CL finalen i 05.. Din bitterhed behøver da ikke gå ud over mig  Wink

edit: Anders-G: Gider du dog for helvede ikke bare smutte ud af den her tråd..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #8011: 06 Mar 2011, 20:58 »

Anders-G - Hahah!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #8012: 06 Mar 2011, 21:04 »

Jeg skal nok smutte..
Men inden jeg smutter ville jeg bare lige tillykke med jeres fantastiske sejr og det var dejligt at se utd igen..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

JKJ
Gæst

« Svar #8013: 06 Mar 2011, 21:07 »

Jøsses... Det er sgu da ren børnehave herinde.

Min far er stærkere end din far, vores bil er større end jeres, vores spiller diver mindre end jeres!! Jamen for helvede da ogs, ja undskyld sproget! Ren børnehavediskution!
Fortæl min en spiller der ikke diver? Jeg tror ikke der findes en eneste proff spiller der ikke har divet på et eller andet tidspunkt.

Hvis det er nivuaet der diskuteres på herinde så må jeg indrømme så gider jeg ikke mere!

-LFC-
Manager

« Svar #8014: 06 Mar 2011, 21:09 »

Nej nok ikke med mange liverpoolfans.. men den video siger vel lidt.. http://www.youtube.com/v/uVb2gbMtN3I
Du er da ligeså stiv, som det folk der kommer fra det land, som du har som profilbillede.

3.v evaB
Gæst

« Svar #8015: 06 Mar 2011, 21:11 »

Det var ikke pænt af Gattuso at puste den dag, men han troede vel det var okay da Steven Grønkjær var 1 meter længere fremme.

verdenskrig
Manager

« Svar #8016: 06 Mar 2011, 21:22 »

Grin Den var god nok, men sjovt nok vil ingen Milan fans indrømme det Wink..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #8017: 06 Mar 2011, 21:31 »

Går ud fra der var en del, der så kampen idag, og i den forbindelse vil det vel være nærliggende at diskutere den kamp lidt Opstemt

Er jeg den eneste, der mener at det begynder at kunne se rigtig spændende ud med tilgang af en spiller som A Young og en god venstre back?
Hvis Agger samtidig kommer tilbage, så mener jeg vi har et ganske kompetent hold. Dog ikke i bredden, enig, men i hvert fald en god start 11'er Wink

JKJ
Gæst

« Svar #8018: 06 Mar 2011, 22:19 »

Det var da rart at alt det børnehave vrøvl stoppede så vi andre også kan kommet til Thumbs Up

Kampen mod Man U har stort set ikke været til debat som bøvle nævner og det er jo helt uhørt når vu nu spiller en af de ebdste kampe i denne sæson, måske den bedste.

Forrygende start men masser af tempo, 2 hold der gav alt hvad de havde i sig, masser af drama, 2 røde kort der helt misvisende ikke blev givet, flotte detajler flotte mål osv osv.

Et derby der havde alt det man ønsker at se i en kamp mellem Man U og Liverpool.

Carra skal have vist ud, og endda helt ud af stadion. Hvordan man kan forsvare hans tackling er mig en gåde! Sådanne ting ønsker vi IKKE at se på vores hold, heller ikke selvom det er mod Man U.
Prøv nu at tænke over det samme kunne være sket mod en af vores egne og hvordan vil i så reagere på at modstander holdets fan sidder og forsvare en sådan tackling?
Jeg tror ikke Carra gør det bevist, men derfor hører det bare stadigt ikke hjemme på en fodboldbane.

Rafaels tackling var også ude af proprationer, men med en anden dommer havde Skrtel fået et rødt kort for at farer så voldsomt frem og skubbe til hjem. Dumt så det gør noget!

Og ja bøvle vi skal i den grad have en ny venstre back. Aurelio er jo en omvandrende skade. Hvorfor kan han ikke gå i stykker under opvarmningen istedet for? Han spiller jo kun de her 20-25 min og så er det ud.
Ser dog stadig gerne Insua får chancen til næste år.

Og så er der Kuyt. Ved ikke hvordan jeg kan forsvarre mig selvat jeg altid ønsker ham hen hvor peberet gror. Det er jo lidt svært efter hans præstation idag  Ubeslutsom
Men ham og Suarez i front var jo helt fantastiske idag, så han skal vel have en chance mere nu Wink

Men fuldt fortjent sejr selv om jeg ikke på nogen måde kan være objektivt her Wink

Dagens største højepunkt var dog at knægten på næsten 2 år efter kampen gik rundt i huset og råbte LIVERPOOL med et stort smil resten af dagen inden han skulle i seng  Smiley

bøvle
Manager

« Svar #8019: 06 Mar 2011, 22:36 »

Enig i at vi bør give insua chancen næste sæson, det er bare et ufatteligt stort sats hvis han ikke slår til og laver en Poul K Peace
Så tror (og håber lidt) at vi slår til hvis vi der kommer en mulighed for at lave et godt og fornuftigt indkøb. Eksempelvis en Coentrao eller en Michel Bastos.

Men ja, hvis vores midtbane leverer pasningsspil og dybdeløb i det omfang som de gjorde idag, så ser det efterhånden rigtig lovende ud. Synes dog Maxi er en skændsel selv i en kamp hvor vi som hold ellers sprudler ! jeg vil meget nødig ud i at vi ender med at have så dårlige folk på kanterne, at vi ender med Suarez derude, det vil være en skam !

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #8020: 06 Mar 2011, 22:43 »

Går ud fra der var en del, der så kampen idag, og i den forbindelse vil det vel være nærliggende at diskutere den kamp lidt Opstemt

Er jeg den eneste, der mener at det begynder at kunne se rigtig spændende ud med tilgang af en spiller som A Young og en god venstre back?
Hvis Agger samtidig kommer tilbage, så mener jeg vi har et ganske kompetent hold. Dog ikke i bredden, enig, men i hvert fald en god start 11'er Wink
Ashley Young som venstre back? Shockeret Mangler du noget søvn eller noget? Opstemt

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

JKJ
Gæst

« Svar #8021: 06 Mar 2011, 22:45 »

Ashley Young som venstre back? Shockeret Mangler du noget søvn eller noget? Opstemt

Det skriver han ikke. Han skriver han gerne vil have A.Y OG en vesntreback Wink

Det er jo ikke det samme som at sige at A.Y SKAL spille venstreback  Tunge

bøvle
Manager

« Svar #8022: 06 Mar 2011, 22:45 »

Haha mangler du søvn, eller kan du bare ikke forstå det jeg skriver?  Wink

Ej no offense, men skrev at vi havde en god trup hvis vi hentede young OG en god venstre back Wink

-LFC-
Manager

« Svar #8023: 06 Mar 2011, 22:49 »

Dagens største højepunkt var dog at knægten på næsten 2 år efter kampen gik rundt i huset og råbte LIVERPOOL med et stort smil resten af dagen inden han skulle i seng  Smiley
Mission accomplished. Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8024: 06 Mar 2011, 23:12 »

Sindssyg holdning alligevel. Klamt.

Det er desværre den generelle holdning hos Liverpool fans. Klamme, ynkelige mennesker.

19-18!

Sider: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010