home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 531 532 [533] 534 535 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172035 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7980: 06 Mar 2011, 20:03 »

men Kuyt skulle lige ind og tage den fra ham. Der hadede jeg Kuyt en lille smule, for hold kæft hvor havde Suarez fortjent første mål, hvorfor fanden skal Kuyt ind og røre den? Dumme hollænder...

Synes også det var synd han tog den.. Men tænk på, hvis han nu troede der kom en bagfra, at han måske ikke havde tid til at lade den gå.. Han handlede vel bare hurtigt.. Måske tænkte han lidt ego.. men alligevel. Hvorfor tage chancen og måske give en united spiller chancen for at sparke den væk Smiley

Thore
Manager

« Svar #7981: 06 Mar 2011, 20:04 »

JEG ELSKER AT VINDE OVER UNITED - Dog sødt de altid skal flytte fokus, fremfor at se på selve kampen. I blev spillet ud på røv og albuer og var røv og nøgler.

hehe, sidste kamp, hvor United vandt 1-0, der himlede Liverpool fans op om dommeren den næste uges tid, så det der med at flytte fokus der høre vidst ikke kun til United fans  Wink

I øvrigt skulle begge hold have spillet med 10 spiller i 2. halvleg.

Hvordan man kan forsvare Carragher's takling, på den begrundelse af, at det er i orden fordi Nani altid filmer, det forstår jeg ikke.
Så hvis en Liverpool spiller filmer, så må man også godt slagte ham?

Men rigtig god kamp af Liverpool, og helt fortjent sejer, der bare åbner mesterskabs kampen endnu mere op
Citat

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

HansenLFC
Gæst

« Svar #7982: 06 Mar 2011, 20:10 »

hehe, sidste kamp, hvor United vandt 1-0, der himlede Liverpool fans op om dommeren den næste uges tid, så det der med at flytte fokus der høre vidst ikke kun til United fans  Wink

I øvrigt skulle begge hold have spillet med 10 spiller i 2. halvleg.

Hvordan man kan forsvare Carragher's takling, på den begrundelse af, at det er i orden fordi Nani altid filmer, det forstår jeg ikke.
Så hvis en Liverpool spiller filmer, så må man også godt slagte ham?

Men rigtig god kamp af Liverpool, og helt fortjent sejer, der bare åbner mesterskabs kampen endnu mere op
Citat

Jeg nævner ikk det er iorden at slagte ham. Men siger det ville jo ske en gang. Skriver : denne gang var den dog god nok. Den var over stregen, helt bestemt. Nævner jeg forstår Gerrard gik lidt amok.

Thore
Manager

« Svar #7983: 06 Mar 2011, 20:13 »

Jeg nævner ikk det er iorden at slagte ham. Men siger det ville jo ske en gang. Skriver : denne gang var den dog god nok. Den var over stregen, helt bestemt. Nævner jeg forstår Gerrard gik lidt amok.

Det var egentlig også kun første del af mit indlæg der var henvendt til dig, resten af mit indlæg var mere generelt ment  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

HansenLFC
Gæst

« Svar #7984: 06 Mar 2011, 20:13 »

Det var egentlig også kun første del af mit indlæg der var henvendt til dig, resten af mit indlæg var mere generelt ment  Smiley

Beklager så  Smiley

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #7985: 06 Mar 2011, 20:16 »

Man kan sige det sådan, alle de gange han har faket en skade, ja så skulle det jo ske en gang at han blev slagtet.

Liverpool gider ikke se det og vi andre gider ikke se det.

Gerrard gik jo os helt amok da han smed sig efter han røg op og ville ha Carra smidt ud. Da Gerrard SELVFØLGELIG, troede at han IGEN prøvede at filme.

Denne gang var den dog god nok.

JEG ELSKER AT VINDE OVER UNITED - Dog sødt de altid skal flytte fokus, fremfor at se på selve kampen. I blev spillet ud på røv og albuer og var røv og nøgler.

Undre det nogen at alkoholikeren ikke vil tale med pressen, han ved jo udmærket hans hold blev sat på plads.

LIVERPOOL FC I LOVE IT <3

Så er det jo ærgerligt at liverpool har en stor diver i gerrard

« Seneste Redigering: 06 Mar 2011, 20:25 af Anders-G » Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

HansenLFC
Gæst

« Svar #7986: 06 Mar 2011, 20:20 »

Anders-G ja?

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #7987: 06 Mar 2011, 20:22 »

fik du set den sidste sætning?

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

HansenLFC
Gæst

« Svar #7988: 06 Mar 2011, 20:25 »

fik du set den sidste sætning?

Ja?

Men det så din mening, som jeg ikke tror du deler med mange....

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7989: 06 Mar 2011, 20:30 »

Diver i Gerrard?
Milde møghund.

Hala Madrid!

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #7990: 06 Mar 2011, 20:30 »

Nej nok ikke med mange liverpoolfans.. men den video siger vel lidt.. http://www.youtube.com/v/uVb2gbMtN3I

HansenLFC
Gæst

« Svar #7991: 06 Mar 2011, 20:33 »

Nej nok ikke med mange liverpoolfans.. men den video siger vel lidt.. http://www.youtube.com/v/uVb2gbMtN3I

Den siger da intet.

Man kan ikke lige se handlingen ved sidste klip, som vel er det eneste som på nogen måde kan minde om film (Ser dog ikke hvad der sker op til)....

bøvle
Manager

« Svar #7992: 06 Mar 2011, 20:34 »

Derudover, så prøv lige at læs kommentarerne nedenunder videoen, de taler vist også for sig selv ! Altså dem af dem, der er af saglig karakter naturligvis !

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #7993: 06 Mar 2011, 20:35 »

Jeg kan godt lide at det faktisk kun er det sidste klip af videoen der ligner af Gerrard filmer, resten bliver han jo enten presset ud i ubalance eller tacklet.

EDIT : Too slow.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7994: 06 Mar 2011, 20:38 »

"I have watched every Liverpool game for the past 4 seasons and he has probably dived about 5 times, in a dignified way might i add, not holding his face and 'feigning'. So hardly a consistent diver is he? I'll give you occasionally.

In fact I'll even go as far as to say that he hasn't dived in the past 2 seasons, perhaps once or twice, but not nearly enough to be labelled boldly as a cheat.

Jog on you stupid horrible Chelsea cunt, pundits would tell you the same thing."

True, true. Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 531 532 [533] 534 535 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010