Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 1068 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
516
517
[
518
]
519
520
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2171081 gange)
styleez-o2
Reserveholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #7755:
12 Feb 2011, 18:54 »
Vil nu sige at det er flot at skænde en mand som for første gang spillede dårligt. ELSKER KUYT <3
Liverpool FC!
"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #7756:
12 Feb 2011, 19:05 »
Citat af: styleez-o2 12 Feb 2011, 18:54
Vil nu sige at det er flot at skænde en mand som for første gang spillede dårligt. ELSKER KUYT <3
Er det dig Jakob
?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
-LFC-
Manager
«
Svar #7757:
12 Feb 2011, 20:16 »
Citat af: styleez-o2 12 Feb 2011, 18:54
Er du blind?
Manden er den offensivspiller med den dårligste teknik i de 6 år, jeg har været Liverpool-fan. Han er en omvandrende katastrofe. Jeg så ikke kampen i dag, men han er generelt ikke alt for god.
Trist med pointtabet. Vi når nok ikke top 4, det bliver ihvertfald svært, men vi skal bare i EL, så er jeg godt tilfreds med hvad vi får ud af sæsonen ud fra de forudsætninger den havde, da Kenny tog over.
JKJ
Gæst
«
Svar #7758:
13 Feb 2011, 10:31 »
Er det ikke her vi skal slå til på stedet?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1503213.ece
Han er altså bare ikke god nok. Sådan er det bare bare.
CP har længe været en af mine favoritter, både i udlandet men også på landsholdet så jeg var glad da han endte i Liverpool.
Men jeg må jo desværre også indse at PL og CP bare ikke er en cocktail der umiddelbart hører sammen, ihf ikke i Liverpool.
JKJ
Gæst
«
Svar #7759:
13 Feb 2011, 10:39 »
Citat af: -LFC- 12 Feb 2011, 20:16
Er du blind?
Manden er den offensivspiller med den dårligste teknik i de 6 år, jeg har været Liverpool-fan. Han er en omvandrende katastrofe. Jeg så ikke kampen i dag, men han er generelt ikke alt for god.
Trist med pointtabet.
Vi når nok ikke top 4
, det bliver ihvertfald svært, men vi skal bare i EL, så er jeg godt tilfreds med hvad vi får ud af sæsonen ud fra de forudsætninger den havde, da Kenny tog over.
Super ærgeligt at vi sætte point til en en så "nem" kamp.
Inden kampene mod Chelsea og Wigan havde jeg været super tilfreds med 4 point i de 2 kampe tilsammen, havde dog regnet med at de var faldt omvendt end de gjorde.
Derfor gør det også endnu mere ondt at vi taber 2 vigtige point i kampen om den 4. plads der for bare en måned siden var det jo totalt urealistisk at tro på at vi ville komme i nærheden af top 6 og vi kiggede i den grad nedaf hvor stregen til nedrykning lå.
Men når det så er sagt så tror jeg ikke der er mange der tror på den 4. plads. Ikke nok med at vi skal hente et hold som har et forspring på nu 8 point og en kamp i hånden vi skal også til at være stabile over resten af sæsonen og det tror jeg simpelthen ikke på når man ser hvordan vi har spillet indtil nu.
Målet skal være en plads i EL, alt andet vil være en katastrofe. En CL plads vil være et drømme senarie som man vel inderst inde ikke rigtig tror på alligevel
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #7760:
13 Feb 2011, 23:25 »
Virkelig fedt at man er på ferie imens der er Liverpool - Chelsea. Lige efter Torres skiftet, har det været årets vigtigste kamp for mig hidtil. Desværre blev den ikke vist på en eneste af de 29 kanaler der var i Østrig, og efter kampen, finder man selvfølgelig ud af at ens fætter har net på sin computer. Så endte med at se highlights af kampen. Den ferie blev lige lidt bedre, efter jeg så Meireles målet, fremragende vigtigt, og utrolig lækkert!.
Selvfølgelig skulle jeg da også lige misse Wigan kampen. Kampen bliver spiller klokken 4, og jeg kom hjem klokken 7. Virkelig nedtur!. Især eftersom en ulækker kø ved Kassel var skyld i at jeg missede kampen!. Nedern at kampen endte 1-1, især eftersom størstedelen af chancerne tilfaldt os. Har kun set highlights fra kampen, så er ikke sikker. Fedt med Suarez inde fra start!
Liverpool F.C
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7761:
14 Feb 2011, 13:01 »
Pointtabet mod Wigan var vel på en eller anden måde forventet. Ikke lige i den kamp self, men netop det at man fløj lidt rundt på en lyserød sky, med en ny manager som er en klublegende der er kommet virkeligt godt fra start, hvilket man også har kunnet fornemme herinde. Så er det kun logisk, at det på et tidspunkt kommer et "antiklimaks" som dette og det er så nu, at Dalglish skal vise at han er den "frelser" som man har indtrykket af, at han bliver opfattet som i en eller anden grad.
Nu manglede man så både Agger og Gerrard, + Mereiles måtte udgå og hvis alle hold måtte undvære deres "kaptajn", der bedste forsvarsspiller og deres pt. målfarligste mand, vil der uværligt gå noget af spilrytmen, så på den front kan man ihf. trøste sig lidt som Liverpool fan.
Tror det var et ganske "fornuftigt" pointtab for klubben og truppen, og måske ikke mindst fans, så man ikke svæver rundt på en lyserød sky, der måske for en stor dels vedkommende, er lige dele realitet og luftkastel.
JKJ
Gæst
«
Svar #7762:
14 Feb 2011, 13:35 »
Citat af: KongFjong 14 Feb 2011, 13:01
Pointtabet mod Wigan var vel på en eller anden måde forventet. Ikke lige i den kamp self, men netop det at man fløj lidt rundt på en lyserød sky, med en ny manager som er en klublegende der er kommet virkeligt godt fra start, hvilket man også har kunnet fornemme herinde. Så er det kun logisk, at det på et tidspunkt kommer et "antiklimaks" som dette og det er så nu, at Dalglish skal vise at han er den "frelser" som man har indtrykket af, at han bliver opfattet som i en eller anden grad.
Nu manglede man så både Agger og Gerrard, + Mereiles måtte udgå og hvis alle hold måtte undvære deres "kaptajn", der bedste forsvarsspiller og deres pt. målfarligste mand, vil der uværligt gå noget af spilrytmen, så på den front kan man ihf. trøste sig lidt som Liverpool fan.
Tror det var et ganske "fornuftigt" pointtab for klubben og truppen, og måske ikke mindst fans, så man ikke svæver rundt på en lyserød sky, der måske for en stor dels vedkommende, er lige dele realitet og luftkastel.
Er tildels enig.
Selvfølgelig skulle vi passe på at vi ikke fløj rundt på denne sky og kunne det hele.
Men at vi skulle komme ned på jorden mod Wigan havde jeg ikke troet og det tror jeg faktisk ikke der var mange der gjorde, heller ikke folk uden for klubben
Som da Man U tabte til Wolves, nederlaget skulle komme men der var vist heller ikke mange det troede det skulle blive i netop den kamp. I fik vendt det til noget poistivt.
Nu håber jeg så vi kan gør det samme i løbet af den næste uges tid i de 2 opgør mod Sparta Prag som vi bare skal vinde eller ihf videre til næste runde
styleez-o2
Reserveholdsspiller
«
Svar #7763:
14 Feb 2011, 14:23 »
Citat af: verdenskrig 12 Feb 2011, 19:05
Er det dig Jakob
?
Nej, men kan nu godt lide ham Jakob så :p
Citat af: -LFC- 12 Feb 2011, 20:16
Er du blind?
Trist med pointtabet. Vi når nok ikke top 4, det bliver ihvertfald svært, men vi skal bare i EL, så er jeg godt tilfreds med hvad vi får ud af sæsonen ud fra de forudsætninger den havde, da Kenny tog over.
så er du da den første rigtige Liverpool fan der syntes Kuyt er ringe.... Kuyt har en unik evne for at arbejde 138170% for holdet. nej han er ikke teknisk, men skal en angriber/offensiv spiller altid være det? Tag nu en som Abdul Sule dengang han spillede for AB. Han var nok jordens mindst tekniske spiller, men var han en dårlig mand for AB - BESTEMT IKKE!!!!!. - Kuyt har bidraget med mange mål, mange kilometer og er helt sikkert et klub ikon.... FANTASTISK MAND!
Liverpool FC!
"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #7764:
14 Feb 2011, 14:42 »
Citat af: styleez-o2 14 Feb 2011, 14:23
Nej, men kan nu godt lide ham Jakob så :p
så er du da den første rigtige Liverpool fan der syntes Kuyt er ringe
.... Kuyt har en unik evne for at arbejde 138170% for holdet. nej han er ikke teknisk, men skal en angriber/offensiv spiller altid være det? Tag nu en som Abdul Sule dengang han spillede for AB. Han var nok jordens mindst tekniske spiller, men var han en dårlig mand for AB - BESTEMT IKKE!!!!!. - Kuyt har bidraget med mange mål, mange kilometer og er helt sikkert et klub ikon.... FANTASTISK MAND!
Nu mener jeg så jeg er en rigtig Liverpool fan men jeg er bestemt enig med -LFC- og hvis du læser tråden igennem så kan jeg godt fortælle dig at vi absolut ikke er ene om at synes Kuyt er en katastrofe!
Det kan da godt være han løber en del, men det gør han jo helelr ikke som tidligere, det hjælper jo bare ikke en skid. Hvad skal vi bruge en mand til dwer intet bidrager med på banen?
Det er jo som at spille 10 mod 11!
Han kan ikke drible, han kan ikke score mål, han har ingen teknik, han kan ikke løbe rigtig hutigt osv osv. Men ok han kan løbe en del, selvom det jo er tydeligt at han bliver træt hurtigere end bare for en sæson siden.
Hans tid som fløj er ovre og hans tid i Liverpool er forhåbventlig også ovre til sommer.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #7765:
14 Feb 2011, 14:45 »
Kuyt løber og løber, uden nogen nytte
. Han løber som en tosse uden noget formål, hvergang bolden kommer til ham, så ender den hos modstanderen. Han er så ubrugelig i Liverpool, at man næsten ikke kan fatte det. I Suarez har man en man som konkler, har en uendelig mange gange bedre teknik end Kuyt, langt mere målfarlig og genrelt en langt bedre spiller.
Kuyt sutter, og det er LFC, ikke den der synes, det er der flere millioner der synes
. Fordi Abdul Sule var god for AB, betyder det ikke at Kuyt er god for Liverpool, hvilket han langtfra er.
Liverpool F.C
-LFC-
Manager
«
Svar #7766:
14 Feb 2011, 14:46 »
Citat af: JKJ 14 Feb 2011, 14:42
Nu mener jeg så jeg er en rigtig Liverpool fan men jeg er bestemt enig med -LFC- og hvis du læser tråden igennem så kan jeg godt fortælle dig at vi absolut ikke er ene om at synes Kuyt er en katastrofe!
Det kan da godt være han løber en del, men det gør han jo helelr ikke som tidligere, det hjælper jo bare ikke en skid. Hvad skal vi bruge en mand til dwer intet bidrager med på banen?
Det er jo som at spille 10 mod 11!
Han kan ikke drible, han kan ikke score mål, han har ingen teknik, han kan ikke løbe rigtig hutigt osv osv. Men ok han kan løbe en del, selvom det jo er tydeligt at han bliver træt hurtigere end bare for en sæson siden.
Hans tid som fløj er ovre og hans tid i Liverpool er forhåbventlig også ovre til sommer.
Ville også gerne skrive et svar, men er 100% enig i alt hvad JKJ skriver. Han bidrager med intet.
JKJ
Gæst
«
Svar #7767:
14 Feb 2011, 16:03 »
I december og januar snakkede vi rigtig meget om Elia fra HSV kunne være en mulighed og vi, incl jeg selv, troede på et tidspunkt at han faktisk blev en af vores nye spillere.
Det blev han som bekendt ikke.
Men nu lufter han selv tanken om at forlade HSV til sommer.
Hvis han ikke får mere spilletid end det han indtil nu har fået skal vi vel være en af de klubber der seriøst skal gå efter ham.
Så kan vi få vores egen lille Nani, Nasri eller hvad de små, af størrelse, spillere ellers hedder. Det vel er en sådan type vi har manglet efterhånden længe.
http://www.bold.dk/nyt/Frustreret-Elia-lufter-exit-tanker
verdenskrig
Manager
«
Svar #7768:
14 Feb 2011, 19:13 »
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-interesseret-i-spansk-back
Nej tak.. Jeg har set ham et par gange, og jeg er IKKE imponeret over ham.. Blev nærmest chokeret da jeg tidligere på ugen læste at United var kædet sammen med ham, men tænkt godt det ikke er os.. Og så ser man dette..
Håber virkelig det er en and, den mand kan ingen forskel gøre i Liverpool
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
bøvle
Manager
«
Svar #7769:
14 Feb 2011, 19:28 »
Citat af: JKJ 14 Feb 2011, 16:03
I december og januar snakkede vi rigtig meget om Elia fra HSV kunne være en mulighed og vi, incl jeg selv, troede på et tidspunkt at han faktisk blev en af vores nye spillere.
Det blev han som bekendt ikke.
Men nu lufter han selv tanken om at forlade HSV til sommer.
Hvis han ikke får mere spilletid end det han indtil nu har fået skal vi vel være en af de klubber der seriøst skal gå efter ham.
Så kan vi få vores egen lille Nani, Nasri eller hvad de små, af størrelse, spillere ellers hedder. Det vel er en sådan type vi har manglet efterhånden længe.
http://www.bold.dk/nyt/Frustreret-Elia-lufter-exit-tanker
Helt enig ! Og så alligevel, for det kommer jo rigtig meget an på hvordan King Kenny vil stille op, for hvis han er tilbøjelig til at spille med tre midterforsvarer og to wingbacks, så kan jeg ikke se hvordan han skulle kunne få plads til Elia i start 11'eren, men jo han er helt sikkert en fantastisk spiller, og ser ham også meget meget gerne tilføjet til holdet
Sider:
1
...
516
517
[
518
]
519
520
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »