home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 517 518 [519] 520 521 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170894 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7770: 14 Feb 2011, 19:30 »

Kuyt er god at have inde i kampe hvor vi må siges at være underdogs og spiller på at få point med hjem, eller i en kamp hvor der mangler 20 min og vi skal holde et resultat hjem.. At have Kuyt i front mod Chelsea var ingen spillemæssig succes, men han stressede Chelseas opspil, lukkede hullerne, og var ham som fremtvang målet ved at lave et løb der forvirrede Cech og Ivanovich..

Jeg har lavet lidt research på omkring Kuyts tid hos os, for at forstå hvordan vi nogensinde kunne give over 100 mio for sådan en spiller.. Men det viser sig faktisk at han tidligere gjorde det ganske ok, og var noget af en publikumsfavorit.. Han lavede også over 10 oplæg i den sæson hvor vi blev nr 2. Goal havde lavet en artikel med ham lige da han var kommet til os, og her beskriver de hans spidskompetencer sådan " Teknisk stærk, målfarlig og hurtig".. Ved godt det er goal men viser stadig at han tidligere har haft nogle ting at byde på trods alt..

Men i dag er det slut.. Manden kan jo dårligt tæmme en bold længere, og hans pasningsspil STINKER.. Jeg var simpelthen ved at kaste min fjernbetjening ind i tv'et da han for 10 gang forspilder en god kontra mod Wigan.. I kampe hvor vi skal nedbryde en modstander der står dybt på banen, kræver det spilforståelse, teknik, og ikke mindst temposkift.. Kuyt besidder en smule spilforståelse, men hans teknik er så pivhamrende ubrugelig at han aldrig kan føre de ting han ser ud i livet..

Og jeg kan ikke være mere ligeglad med hans arbejdsindsats i sådanne kampe.. For den eneste grund til at han ser ud til at arbejde så hårdt er fordi han konstant skal jagte sine tabte bolde.. Håbløs kant, der enda er over the hill..

styleez hvis det er den slags kant du gerne vil have så burde du nok begynde at holde med Stoke eller Wolverhampton, for den slags spillere har INTET at gøre på et hold der vil i top 4 Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

phing
Ynglingespiller

« Svar #7771: 14 Feb 2011, 19:31 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-interesseret-i-spansk-back
Nej tak.. Jeg har set ham et par gange, og jeg er IKKE imponeret over ham.. Blev nærmest chokeret da jeg tidligere på ugen læste at United var kædet sammen med ham, men tænkt godt det ikke er os.. Og så ser man dette..

Håber virkelig det er en and, den mand kan ingen forskel gøre i Liverpool Smiley

Jeg er enig: Han ser ud til at have et dårligt pasningsspil og virkelig lav intelligens på en fodboldbane - synes altid, han løber frem ad banen for så at lægge en fejlaflevering eller rende direkte ind i en modstander og miste bolden.

Jeg ved ikke, hvorfor de engelske medier beskriver ham som være 'elegant' og lignende. Måske er det, fordi hans kontrakt udløber, at han et varmt emne i medierne?..

Liverpool FC - FC Roskilde

JKJ
Gæst

« Svar #7772: 15 Feb 2011, 14:24 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-interesseret-i-spansk-back
Nej tak.. Jeg har set ham et par gange, og jeg er IKKE imponeret over ham.. Blev nærmest chokeret da jeg tidligere på ugen læste at United var kædet sammen med ham, men tænkt godt det ikke er os.. Og så ser man dette..

Håber virkelig det er en and, den mand kan ingen forskel gøre i Liverpool Smiley

Er også noget tvivlsom overfor dette. Jeg ser stadig gerne at Insua får chancen når han kommer retur Smiley
Desuden mener jeg også at hvis vi vil tilbage til toppen af poppen så skal vi stille højere krav til de spillere vi vil og skal have.

Et andet rygte er Simon Kjær som Wolfsburg gerne vil af med til sommer. Vi og Spurs skulle være interesseret.
Hvis det havde været for et år siden havde jeg klappet i mine små hænder og sagt ja tak.
Nu må jeg indrømme at jeg er lidt mere skeptisk. Han har imo ikke været overbevisnde den seneste sæson, hverken på klubholdet elelr på landsholdet.
Der bliver lavet alt for mange fejl og frispark som jeg ser det. Han er gået en del i stå siden skiftet til Bundesligaen.
Nu ved jeg godt at han spiller i en klub der har været i spillemæssig krise stort set fra dag et i denne sæson men det er ikke nok til at overbevise mig om at SK er den rette for os.

DeBuur
Manager

« Svar #7773: 15 Feb 2011, 22:20 »

Thumbs Up Simon Kjær så jeg gerne i Liverpool.... han har ikke været god siden skiftet til Wolfsburg... men han har så meget potentiale som kan videre udvikles.

YNWA

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7774: 17 Feb 2011, 22:20 »

Hmm. Ser ingen fans kamp i dag?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7775: 17 Feb 2011, 22:24 »

er du ikke chelsea fan Grin

bøvle
Manager

« Svar #7776: 17 Feb 2011, 22:24 »

Jo, det skal jeg da love dig for Opstemt Men den er desværre langt langt fra noget at råbe hurra for Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #7777: 17 Feb 2011, 22:27 »

Han hed det samme inden Torres-skiftet. Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #7778: 17 Feb 2011, 22:28 »

Hvorfor skulle vi ikke se den?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7779: 17 Feb 2011, 22:30 »

Ej det tror jeg sku ikke du skal regne med. Haderklubben over alle Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7780: 17 Feb 2011, 22:31 »

Jo, det skal jeg da love dig for Opstemt Men den er desværre langt langt fra noget at råbe hurra for Skuffet
Hvorfor skulle vi ikke se den?

Ja det ved jeg da ikke Smiley Håber da lige vi får en enkel pind Smiley og spurgte bare fordi der slet ikke var nogen der var herinde Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #7781: 17 Feb 2011, 23:06 »

Det var da noget af det mest kedelige omgang bold jeg længe har set, man sku jo tro Hodgson stadig var manager

HansenLFC
Gæst

« Svar #7782: 17 Feb 2011, 23:06 »

Det var da noget af det mest kedelige omgang bold jeg længe har set, man sku jo tro Hodgson stadig var manager

De fik hvad de kom efter.

Et godt udgangspunkt.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #7783: 18 Feb 2011, 02:00 »

De fik hvad de kom efter.

Et godt udgangspunkt.

0-0 er satme ik godt nok, 1 mål til Prag og så ska der lige pludselig scores 2 mål, LFC burde være gode nok til at vinde ude over Prag eller ihvertfald score

JKJ
Gæst

« Svar #7784: 18 Feb 2011, 11:21 »

Nu har vores antenne forening været så venlige at tage Viasat kanalerne af programmet pga en masse uoverenstemmelser så jeg så ingen kamp, og efter hvad jeg har læst mig til gik jeg vist ikke glip af alverden  Peace

Havde nok forventet lidt mere end bare en nul-løsning.
Men mon ikke de bliver blæst ud afr Anfield, vi har trods alt en ugen til at blive klar og få Gerrard og Agger klar igen.

Unge Wilson startede kunne jeg se, hvordan klarede han sig?
Cole kom også forholdsvis tidligt ind, var der nogen fremskridt at spore hos ham eller var han stadig langt fra topform?

Sider: 1 ... 517 518 [519] 520 521 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010