home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 923 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170521 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7680: 08 Feb 2011, 22:02 »

Jeg har iøvrigt tænkt lidt, jep det sker da engang imellem  crazy.

Men hvordan skal vores opstilling se ud når ALLE er klar og vi snakker med de spillere vi har i truppen her og nu.

Jeg lidt svært ved at få plads til alle.

Skal vi fortsætte med at spille med 3 forsvarer, 2 wingbacks, 3 på den centrale midt og så 2 i front. Imo kan det gøre at vi måske ikke får spredt spillet nok ud på kanterne.

Hvis vi spiller som hidtil med en 4 backkæde, 2 centrale midt, 2 på fløjene, 1 hængende og en 1 angriber så kan jeg ikke finde plads til den defensive midtbane mand vi skal have.

Umiddelbart hælder jeg mest til den første opstilling men er virkelig i tvivl. (Nok derfor jeg kun er manager/træner på FM niveau og King Kenny har det store overblik  Cool )

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #7681: 08 Feb 2011, 22:02 »

Tror han mener den gamle kamp var den bedste?

Du har ret. My mistake.  crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #7682: 08 Feb 2011, 22:05 »

Med de rød-hvide briller på, kunne det da være godt. Men for at være ærlig, vil jeg ikke mene, at han er god nok. I hvert fald på den korte bane. Han har et stort potentiale, men spørgsmålet er, om han kan vente nogle år, hvorefter han slår igennem. Han er jo ikke just noget fysisk pragteksemplar, og han mangler noget i spilforståelse. Gå-på-mod har han, og det må man give ham!

Konklusion: Kunne være spændende, men tror først han slår igennem om et par år Smiley

Hvis han bliver hentet, så indgår han jo på lige fod med de andre i truppen og skal bevise at det er ham der skal starte inde..
Men jeg synes han har noget vi mangler.. Vi mangler i den grad en kreativ kraft på midten som med sit pasningsspil og fine blik for spillet kan lægge bolde til de andre som ingen havde set komme.. Vi havde jo alle håbet at Joe Cole kunne blive manden der skulle bringe det, men hans første tid hos os har ikke være værd at skrive om...

Synes ofte vores spil er en smule for forudsigeligt, selvom det er blevet bedre med Dalglishs tiltræden Smiley.. Er helt klart for et køb af Eriksen!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #7683: 08 Feb 2011, 22:24 »

Hvem ved om det måske snart bliver en mulighed?
Og det er vist ingen hemmelighed at du er bare lidt begejstret for knægten  Opstemt

Rygterne  siger ihf vi er efter ham Wink

http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-nu-gar-liverpool-efter-eriksen

Som jeg tidligere har skrevet så ser jeg gerne Liverpool spille positivt fodbold - med købet af 2 nye angribere så tegner det godt.

Men her og nu så skal Liverpool få det bedste ud af den trup de har og det er præcis det King Kenny gør til et 12 tal.

Christian Eriksen IMO er en af de mest lovende unge spillere her og nu og jeg håber vi henter ham til Liverpool... jeg vil godt indrømme at det nok er mest optimalt at vi venter til 2012 - Ajax er en god udviklings klub og det vil modne den unge fyrs udvikling.... jeg husker første gang jeg så Laudrup spille for BIF... jeg sammenligner de 2 spillere og måske bliver Eriksen lige så stor en spiller og jeg håber ikke Liverpool dummer sig igen som dengang de klokkede idet og mistede en aftale med Michael Laudrup.

YNWA

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7684: 08 Feb 2011, 22:32 »

Hvis han bliver hentet, så indgår han jo på lige fod med de andre i truppen og skal bevise at det er ham der skal starte inde..
Men jeg synes han har noget vi mangler.. Vi mangler i den grad en kreativ kraft på midten som med sit pasningsspil og fine blik for spillet kan lægge bolde til de andre som ingen havde set komme.. Vi havde jo alle håbet at Joe Cole kunne blive manden der skulle bringe det, men hans første tid hos os har ikke være værd at skrive om...

Synes ofte vores spil er en smule for forudsigeligt, selvom det er blevet bedre med Dalglishs tiltræden Smiley.. Er helt klart for et køb af Eriksen!

Jeg er tildels enig i det du skriver. Jeg mener bare ikke, at kreativitet bør være et krav for den pasningsspiller vi nu har i sinde at hente ind. Xabi Alonso var ikke den mest kreative spiller, men han fungerede virkelig godt i Liverpool og Premier League. Jeg ville ønske, at vi kunne hente en spiller ala ham, men har bare svært ved at se hvem.

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #7685: 08 Feb 2011, 22:37 »

Nu er Xabi Alonso heller ikke samme type som Eriksen Smiley..

Xabi Alonso er en balancespiller/spilfordeler som er god til at holde bolden i gang, og som sjældent laver en fejlaflevering.. Eriksen er en spiller der forsøger at lægge sit spil op på et højere niveau og med mere risiko i afleveringer og løb Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7686: 08 Feb 2011, 22:50 »

Korrekt - Jeg tror, at en Alonso type vil gavne holdet mere på nuværende tidspunkt, da spillet vil foregå mere direkte og ligetil. Den kreative type ville selvfølgelig heller ikke være dårlig, at få ind på holdet, men jeg savner som sagt noget mere direkte spil da jeg føler det er sådan vi spiller bedst og flottest.

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #7687: 08 Feb 2011, 22:57 »

Korrekt - Jeg tror, at en Alonso type vil gavne holdet mere på nuværende tidspunkt, da spillet vil foregå mere direkte og ligetil. Den kreative type ville selvfølgelig heller ikke være dårlig, at få ind på holdet, men jeg savner som sagt noget mere direkte spil da jeg føler det er sådan vi spiller bedst og flottest.

Deri er jeg tilgengæld ganske enig.. Så også meget gerne at vi fik sådan en boldfast type til midten Thumbs Up

Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #7688: 09 Feb 2011, 09:25 »

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #7689: 09 Feb 2011, 09:49 »

Jeg har iøvrigt tænkt lidt, jep det sker da engang imellem  crazy.

Men hvordan skal vores opstilling se ud når ALLE er klar og vi snakker med de spillere vi har i truppen her og nu.

Jeg lidt svært ved at få plads til alle.

Skal vi fortsætte med at spille med 3 forsvarer, 2 wingbacks, 3 på den centrale midt og så 2 i front. Imo kan det gøre at vi måske ikke får spredt spillet nok ud på kanterne.

Hvis vi spiller som hidtil med en 4 backkæde, 2 centrale midt, 2 på fløjene, 1 hængende og en 1 angriber så kan jeg ikke finde plads til den defensive midtbane mand vi skal have.

Umiddelbart hælder jeg mest til den første opstilling men er virkelig i tvivl. (Nok derfor jeg kun er manager/træner på FM niveau og King Kenny har det store overblik  Cool )

Jeg vil mene, at en klub som Liverpool ikke skal spille samme opstilling hver gang. At Kenny i kampen imod Chelsea vælger en i mine øjne noget deffensiv opstilling viser lidt omkring hans evner. Det er jo ikke alle kampe man kan/skal dominere. Jeg vil mene en formation som 4-4-2 er den bedste for Liverpool, når det er en kamp hvor klubben skal dominere vinde. Argumenterne for dette er, at vi ikke har nogle giftige fløje i klubben, ligesom Arsenal, Real og Barcelona.  Dette kunne måske være noget der skulle kigges på i sommerens transfervindue. Et par giftige fløje står højt på min ønskeliste.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

bøvle
Manager

« Svar #7690: 09 Feb 2011, 17:06 »

Helt enig, så lad os købe Sneijder Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #7691: 09 Feb 2011, 20:05 »

DeBuur
Manager

« Svar #7692: 09 Feb 2011, 21:43 »

Thumbs Up Nå er jeg den eneste der mener at Liverpool kun kan skynde sig for langsomt med at købe Christian Eriksen ?
Knægten har været suveræn i dagens landskamp.......  Thumbs Up

YNWA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7693: 09 Feb 2011, 21:44 »

Hehe var på vej herind for at skrive det. Han har været genial i dag!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #7694: 09 Feb 2011, 21:45 »

Thumbs Up Nå er jeg den eneste der mener at Liverpool kun kan skynde sig for langsomt med at købe Christian Eriksen ?
Knægten har været suveræn i dagens landskamp.......  Thumbs Up

Helt enig. Havde en snak med VK på MSN omkring en signing af Eriksen, og var da for en handel, men havde min bekymringer omkring en sådan handel. Men med det spil han har leveret i dag, synes jeg han ville være en kanon handel for os. Der skal arbejdes med hans fysik, men det kommer vel med alderen.  Thumbs Up

Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010