home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 896 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170530 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7665: 07 Feb 2011, 09:57 »

håber i er tilfreds med en sejr Peace at stille sig tilbage med 8 mand og score et røvheldigt mål er ikke godt fodbold, i vil ikke før om lang tid begynde at vinde noget som helst... er lige ved at tro at Arsenal vinder noget før jer Smiley

Kald det en taktisk udmanøvring af jer  Wink

Vi havde jo fået en røvfuld hvis vi havde angrebet med alt hvad vi havde så selvfølgelig gjorde vi ikke det.

Fodbold går ud på at vinde med de midler man har til rådighed det. og vil hellere vinde 1-0 med en defensiv indstilling end tabe 6-7 fordi vi spilelde offensivt.

Det skal da ikek være nogen hemmelighed at jeg da gerne så os spille sprudlende offensivt og underholdene bold. Det har vi bare slet ikke holdet til og så vil det da være tåbeligt at begynde på det Wink

JKJ
Gæst

« Svar #7666: 07 Feb 2011, 09:59 »

haha hvilken kamp så du, liverpool var sgu da presset ned i 80 min.

Og??

Man får da ikke point for at have bolden og presse på.
Hvad hjælper det i har bolden så meget når i ikke kan forvalte det til noget som helst farligt?

JKJ
Gæst

« Svar #7667: 07 Feb 2011, 10:47 »

Hvem var jeres MOM??

Da jeg ikke så kampen kan jeg jo heller ikke have en mening om dette.

Jeg kan dog læse mig til at gode gamle Carra, jeps jeg er stadig begejstret for ham og mener han skal spille når han er klar, virkede som en ung fyr der kunne det hele - samlede sit forsvar og virkede på ingen måder som en der havde været ude i over 2 mdr - var forudseende og spillede generelt bare med høj høje klasse.

Han er på Liverpools hjemmeside af en af de såkaldte eksperter kåret som MOM med Lucas og Meireles lige bagved.
Skrtel og Agger  bliver også fremhævet, og det samme gør vores anføre og Duracell kaninen Kuyt Wink
Odover det er Carra også kommet på ugens PL-hold så helt tosset har han vel ikke været Smiley

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/bradley-s-top-3-v-chelsea

verdenskrig
Manager

« Svar #7668: 07 Feb 2011, 12:38 »

Jeg synes Gerrard var MOM Smiley.. Han var overalt på den midtbane, sugede boldene til sig, distribuerede dem yderst fornuftigt, og var ham der styrede hvornår midtbanen skulle presse og falde tilbage..

Derudover lavede han også en assist.. Vi har i sandhed fået den gode gamle Captain Fantastic tilbage, og selvom Jakob nok vil være uenig kan jeg tænke mig, mener jeg at Gerrard var en klasse over Lampard i går!

Fremragende kamp af kaptajnen, men et eller andet sted burde mom faktisk gå til hele holdet, for hold kæft hvor var det en flot defensiv fight Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #7669: 07 Feb 2011, 13:14 »

Jeg synes personligt også at Daniel Agger var helt outstanding igår, og det er ike kun fordi han er dansker jeg siger det Peace
Jeg synes han havde rigtig rigtig godt styr på modstanderen ligegyldigt hvem det var, og han var usandsynlig koldblodig og traf de rigtige beslutninger gang på gang. Derudover vandt han rigtig mange nærkampe, så alt i alt en super god kamp hvis i spørg mig Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #7670: 07 Feb 2011, 14:14 »

Jeg synes personligt også at Daniel Agger var helt outstanding igår, og det er ike kun fordi han er dansker jeg siger det Peace
Jeg synes han havde rigtig rigtig godt styr på modstanderen ligegyldigt hvem det var, og han var usandsynlig koldblodig og traf de rigtige beslutninger gang på gang. Derudover vandt han rigtig mange nærkampe, så alt i alt en super god kamp hvis i spørg mig Opstemt

Det her hjælper vel også lidt på Agger præstation Wink

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1500233.ece

Kelly og Gerrard har desuden meldt afbud til U-21 og A-landsholdet i denne uge.

Hvor ville jeg dog ønske at Agger "pludselig" har fået en lille skade der gør at han ikke kan spille på onsdag.
Jeg vil hade, og det ord bruger jeg meget sjældent, hvis han fik en skade i en totalt ligegyldig kamp i et meget hårdt klub program i øjeblikket.
Nu er han virkelig kommet ind i varmen så vil det være typisk Aggersk at få en dum skade, det har vi alt for tit set!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7671: 07 Feb 2011, 16:24 »

Jeg synes Gerrard var MOM Smiley.. Han var overalt på den midtbane, sugede boldene til sig, distribuerede dem yderst fornuftigt, og var ham der styrede hvornår midtbanen skulle presse og falde tilbage..

Derudover lavede han også en assist.. Vi har i sandhed fået den gode gamle Captain Fantastic tilbage, og selvom Jakob nok vil være uenig kan jeg tænke mig, mener jeg at Gerrard var en klasse over Lampard i går!

Fremragende kamp af kaptajnen, men et eller andet sted burde mom faktisk gå til hele holdet, for hold kæft hvor var det en flot defensiv fight Smiley

Det Gerrard gjorde som afsindigt hjernedødt godt i gårdagens kamp, det var at skabe ro på holdet da vi havde smidt nogle dumme bolde væk. Igen, mandens forståelse for spillet er så stor at han kunne være et matematisk geni. Istedet for bare at spille bolden hurtigt videre, så holdte han i den et par sekunder, dirigerede tropperne på plads og bredte spillet ud på en af fløjene.
Derudover, spillede Gerrard også en virkelig god defensiv kamp, hvori han var nede i mange gode glidende tacklinger og tog mange vigtige løb med hjem. Han er virkelig kaptajnen over alle kaptajner!
Bonussen er vel, at han lægger op til målet.

Thaurat al Shabab

JKJ
Gæst

« Svar #7672: 08 Feb 2011, 21:32 »

Enig. Men jeg håber snart at Liverpool får forlænget med KingKenny således der ikke skal være tvivl om hvem og hvad Liverpool vil.

Næste step i genrejsningen af Liverpool er at finde finansiering til et nyt stadion... det er allerede 10 år for sent.

Sommeren skal bruges på at hente:

1 højre back
1 venstre back
1 central forsvarer
1 højrekant offensiv spiller 
1 venstrekant offensiv spiller 

Livepool skal få afklaret om Lucas og Poulsen er gode nok ellers må de også ud og hente en central midtbane spiller mere.

Jeg kunne stadig godt tænke mig at se Gerrard spille mere defensivt også se en Christian Eriksen i en Liverpool trøje... om det så bliver til sommer eller i 2012 er ligegyldigt

Hvem ved om det måske snart bliver en mulighed?
Og det er vist ingen hemmelighed at du er bare lidt begejstret for knægten  Opstemt

Rygterne  siger ihf vi er efter ham Wink

http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-nu-gar-liverpool-efter-eriksen

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7673: 08 Feb 2011, 21:38 »

Hala Madrid!

verdenskrig
Manager

« Svar #7674: 08 Feb 2011, 21:39 »

Ville være et fantastisk køb imo Smiley.. Han ville passe perfekt ind i det "pass and move" system som Dalglish vil indføre hos os... Bevægelig, teknisk stærk, og kreativ..

Derudover kun 90 mio.. Synes det ville være et røverkøb, og er overbevist om at han hos os ville udvikle sig til en af de bedste midtbanespillere i verden Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7675: 08 Feb 2011, 21:43 »

Med de rød-hvide briller på, kunne det da være godt. Men for at være ærlig, vil jeg ikke mene, at han er god nok. I hvert fald på den korte bane. Han har et stort potentiale, men spørgsmålet er, om han kan vente nogle år, hvorefter han slår igennem. Han er jo ikke just noget fysisk pragteksemplar, og han mangler noget i spilforståelse. Gå-på-mod har han, og det må man give ham!

Konklusion: Kunne være spændende, men tror først han slår igennem om et par år Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst

« Svar #7676: 08 Feb 2011, 21:44 »

Desuden passer han jo også ind i konceptet fra NESV med at der skal invisteres i unge kommende folk.

Jeg må dog indrømme at jeg gerne så at vi ventede endnu en sæson inden vi evt hentede ham. Han har trods alt kun spillet regelmæssigt fast for Ajax siden De Boer kom til som træner.

Hvis han bliver hentet til sommer, med tryk på hvis - det er jo kun rygter, vil han med garanti blive placeret på bænken og så kan vi risikere at udviklingen går i stå.

Men måske man kan købe ham og så låne ham ud eller lave en forhåndsaftale.

-LFC-
Manager

« Svar #7677: 08 Feb 2011, 21:50 »

Hvem var jeres MOM??

Da jeg ikke så kampen kan jeg jo heller ikke have en mening om dette.

Jeg kan dog læse mig til at gode gamle Carra, jeps jeg er stadig begejstret for ham og mener han skal spille når han er klar, virkede som en ung fyr der kunne det hele - samlede sit forsvar og virkede på ingen måder som en der havde været ude i over 2 mdr - var forudseende og spillede generelt bare med høj høje klasse.

Han er på Liverpools hjemmeside af en af de såkaldte eksperter kåret som MOM med Lucas og Meireles lige bagved.
Skrtel og Agger  bliver også fremhævet, og det samme gør vores anføre og Duracell kaninen Kuyt Wink
Odover det er Carra også kommet på ugens PL-hold så helt tosset har han vel ikke været Smiley

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/bradley-s-top-3-v-chelsea

Carragher var fantastisk. Det var 1-0 sejren på Stamford Bridge i 08/09 om igen. Den kamp mener jeg er den bedste, jeg har set ham spille for os. Og han var næsten ligeså god i søndags. Fantastisk kamp af ham. Gerrard var dog min MoM. Han var den perfekte kaptajn og midtbanespiller. Fantastisk indsats af de to lokale scouserboys! Thumbs Up

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #7678: 08 Feb 2011, 21:54 »

Rimelig imponerende at du kan mene Carragher spiller den bedste kamp du har set ham spille for os, og så samtidig give MOM til Gerrard. Tunge   crazy

Eriksen rygtet; Synes han kunne være en spændende spiller, og som sagt så mangler han meget endnu før at han vil kunne bide sig fast på et liverpool hold. Det bedste for ham vil være at blive i Ajax nogen sæsoner endnu, men hans prisskilt stiger med garanti også år for år - hvis han fortsætter sit gode arbejde. I Liverpool vil han formentlig ikke udvikle sig på samme måde. Så det er lidt af et mærkelig dilemma.
Synes ikke at han mangler spilforståelse, Hamza. Du har dog ret i at han mangler en masse fysik.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 21:58 af Dimma » Logged

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #7679: 08 Feb 2011, 21:58 »

Rimelig imponerende at du kan mene Carragher spiller den bedste kamp du har set ham spille for os, og så samtidig give MOM til Gerrard. Tunge   crazy

Tror han mener den gamle kamp var den bedste?

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010