home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 509 510 [511] 512 513 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170483 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7650: 06 Feb 2011, 22:27 »

Nu skal jeres 35 mill £ mand jo lige blive sin skade kvit debut er næppe i denne sæson

Og den skade skulle være kvit om max 1 mdr så mon ikke han får debut inden vi når maj?

Underlig kommentar iøvrigt  Huh

Det er nok en af de nye medlemmer der ikke helt har forstået, at det er god stil at oprette indlæg der er relevante, debatskabende, så vedkommende kan være med til at hæve niveauet her på siden.

Men hold da op en fantastisk dag i dag!  Opstemt
Det må være en mærkelig følelse Torres sidder med efter sådan en kamp, når han forlader Liverpool for at kunne få sine ambitioner opfyldt. For derefter at skifte til Chelsea og tabe til selvsamme Liverpool, som vi nu kun er 6 point efter.

Fantastisk disciplineret kamp, og forhåbentligt kan det igen blive sjovt at være Liverpool fan igen!  Peace
« Seneste Redigering: 06 Feb 2011, 22:36 af Dimma » Logged

3.v evaB
Gæst

« Svar #7651: 06 Feb 2011, 22:33 »

For meget meget kort tid siden smed jeg dette indlæg og blev svinet til og kaldt usaglig.
Nu er det selvfølgelig skrevet under forudsætning af en ligning der fremlagt som værende Torres + X = Titler.

Men ja det er da meget muligt at Torres har været en af de få der har holdt niveau, men med det spil han tit og ofte har lagt for dagen, så er jeg langt fra imponeret af ham, det spil man har set ham levere under og efter VM, det berettiger på ingen måde den tilbedelse han får. Vil Torres skifte, jamen så cool for jer i får 300-400 mio. Det er idiotisk af Chelsea, for hvis jeg fik 300-400 mio og jeg SKULLE købe en angriber så ville jeg da slet slet ikke have Torres i tankerne.
Nu skal det heller ikke lyde som om at Torres er en dårlig fodboldspiller, han scorede trods alt to mål mod Wolves hvor han begge gange let og elegant sparker bolden ind i et tomt mål. Men når man ser ham løbe med bolden, så har jeg i hvert fald personligt en masse ro, da jeg 100 % sikkert ved "det der det fører ingen vegne".

Men jaja sig nej til 300 mio, jeg er egentlig ligeglad med at Chelsea er dumme og Liverpool ikke ved hvor meget deres spillere er værd. :-D
Nu er jeg så tilbage for at blive hyldet, hvem vil klappe mig på ryggen først?

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7652: 06 Feb 2011, 22:34 »

Skifte til Chelsea og tabe til seslsamme Chelsea? :b

Hala Madrid!

verdenskrig
Manager

« Svar #7653: 06 Feb 2011, 22:47 »

For meget meget kort tid siden smed jeg dette indlæg og blev svinet til og kaldt usaglig.Nu er jeg så tilbage for at blive hyldet, hvem vil klappe mig på ryggen først?

Bave  Kys  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7654: 06 Feb 2011, 22:55 »

håber i er tilfreds med en sejr Peace at stille sig tilbage med 8 mand og score et røvheldigt mål er ikke godt fodbold, i vil ikke før om lang tid begynde at vinde noget som helst... er lige ved at tro at Arsenal vinder noget før jer Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #7655: 06 Feb 2011, 22:57 »

håber i er tilfreds med en sejr Peace at stille sig tilbage med 8 mand og score et røvheldigt mål er ikke godt fodbold, i vil ikke før om lang tid begynde at vinde noget som helst... er lige ved at tro at Arsenal vinder noget før jer Smiley

Er ikke Liverpool fan og burde egentlig være ligeglad, men man er i hvert fald ikke i tvivl om at du er Chelsea fan når du skriver sådan en omgang ævl.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7656: 06 Feb 2011, 22:57 »

Er ikke Liverpool fan og burde egentlig være ligeglad, men man er i hvert fald ikke i tvivl om at du er Chelsea fan når du skriver sådan en omgang ævl.

haha babe, gik på min Avatar  Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #7657: 06 Feb 2011, 22:57 »

Man kan altid diskutere om vi var heldige, om det var ufortjent, om vi var kedelige, eller om i bare var røvelendige ligesom sidst vi mødte jer  Cool..
Men vi vandt 1-0.. And you can't deny facts.. Kys

Og dine gisninger er der ikke meget " Facts" over   Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #7658: 06 Feb 2011, 22:59 »

haha babe, gik på min Avatar  Grin

Jeg ved skam udemærket godt du er Chelsea fan i det hele taget. Men dit indlæg udstråler ikke meget intelligens / neutralisme (eller hvad man nu kalder det crazy)

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7659: 06 Feb 2011, 23:00 »

Jeg sad lige og tænkte over en ting...
Tror i, at King Dalglish havde givet Agger, eller måske Carra/Skrtel, ordre til at flække Torres på den måde det skete?
Da episoden hændte var det nemlig tydeligt at se, at Agger bare ville mere end at stoppe ham, han brækkede jo næsten hans næse. Jeg synes, at det er helt okay og det satte ham fuldstændig ud af kampen. Et klogt taktisk træk.

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #7660: 06 Feb 2011, 23:00 »

Jeg ved skam udemærket godt du er Chelsea fan i det hele taget. Men dit indlæg udstråler ikke meget intelligens / neatralisme (eller hvad man nu kalder det crazy)
Kan man forventet andet...

Egentlig vildt at Chelsea fans beskylder os for at være defensive, og kedelige, når vi havde kampens to største chancer.. Er det så ikke bare et udtryk for at ens eget hold er elendigt til at åbne et godt organiseret hold?

Man bider sig selv i halen med sådan en udtalelse Smiley

Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7661: 06 Feb 2011, 23:03 »

Jeg sad lige og tænkte over en ting...
Tror i, at King Dalglish havde givet Agger, eller måske Carra/Skrtel, ordre til at flække Torres på den måde det skete?
Da episoden hændte var det nemlig tydeligt at se, at Agger bare ville mere end at stoppe ham, han brækkede jo næsten hans næse. Jeg synes, at det er helt okay og det satte ham fuldstændig ud af kampen. Et klogt taktisk træk.

tror ikke det noget han har direkte sagt, men hvis du har læst nogle af udmeldingerne fra liverpools spillere så er der meget "bad blood" mellem dem og torres siden han har solgt ud :/ syntes helt ærligt (ikke bare fordi jeg er chelsea fan) at de tacklinger skal straffes hårdere da fodbold jo teknisk set er forretning Smiley (ved godt det er svært at håndhæve da man ikke er sikker på om det er hævn eller uheld)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7662: 06 Feb 2011, 23:04 »

Kan man forventet andet...

Egentlig vildt at Chelsea fans beskylder os for at være defensive, og kedelige, når vi havde kampens to største chancer.. Er det så ikke bare et udtryk for at ens eget hold er elendigt til at åbne et godt organiseret hold?

Man bider sig selv i halen med sådan en udtalelse Smiley

haha hvilken kamp så du, liverpool var sgu da presset ned i 80 min.

verdenskrig
Manager

« Svar #7663: 06 Feb 2011, 23:04 »

Egentlig vil jeg hellere være holdet som spillede lidt kedeligt og som stod godt på banen men som vandt, frem for at være holdet der spillede champagne fodbold( Hvilket Chelsea ikke engang gjorde det var forudsigeligt som en dansk bog i 5.klasse) og så ender med at tabe.. Ved ikke om det bare er mig Peace

Edit: Hva nytter det at presse hvis det ikke munder ud i målchancer man bør score på ?

Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7664: 06 Feb 2011, 23:10 »

haha hvilken kamp så du, liverpool var sgu da presset ned i 80 min.

Der er KÆMPE forskel på at være presset eller lade at holde spille i en lille halvbue...
Presset var vi aldrig, vi lod jeg bare have bolden og fyre et lorte skud i ny og næ

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 509 510 [511] 512 513 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010