home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170159 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7620: 06 Feb 2011, 20:32 »

Kenny Dalgish har allerede bevist at han er en verdensklasse manager. Han har allerede fået Liverpool til at spille som få et par år siden, da i næsten vandt PL. Alle spillerne spiller lige pludseligt meget bedre selv C. Poulsen. Og gjorde nogen gode indkøb. Fantastisk! Endelig har i fundet den rigtige manager til jer Smiley

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #7621: 06 Feb 2011, 20:36 »

Kenny Dalgish har allerede bevist at han er en verdensklasse manager. Han har allerede fået Liverpool til at spille som få et par år siden, da i næsten vandt PL. Alle spillerne spiller lige pludseligt meget bedre selv C. Poulsen. Og gjorde nogen gode indkøb. Fantastisk! Endelig har i fundet den rigtige manager til jer Smiley

Har han bevist, at han er en VERDENSKLASSE manager, fordi han har gjort det godt i den første måned? Det er nu meget naturligt, at en klub får et løft i en måned eller to efter et trænerskifte.

Men jaja, der skal åbenbart ikke særlig meget til, før små fanboys uddeler prædikater som verdensklasse.

og btw. *Dalglish

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7622: 06 Feb 2011, 20:40 »

Har han bevist, at han er en VERDENSKLASSE manager, fordi han har gjort det godt i den første måned? Det er nu meget naturligt, at en klub får et løft i en måned eller to efter et trænerskifte.

Men jaja, der skal åbenbart ikke særlig meget til, før små fanboys uddeler prædikater som verdensklasse.

og btw. *Dalglish
Tja, Real Madrid laver trænerskifte hver sommer, så det passer nu ikke helt!
Men så har vi jo bare ikke samme mening om hvornår men er verdensklasse.. Wink
Og hvordan kan jeg være "fanboys" når jeg slet ikke er Liverpool fan? Cool

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7623: 06 Feb 2011, 20:48 »

Så du mener at Real Madrid ikke spiller godt de første 1-2 måneder efter et trænerskifte?
Hold da op, tag Barca brillerne af din medløber.

Hala Madrid!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7624: 06 Feb 2011, 20:58 »

Sjældent vi er enige men hvor rammer du dog plet her.. Opstemt

Dalglish havde totalt læst Ancelotti, og han blev taktisk udstillet i dag.. Vi stod fantastisk i forsvaret og prøvede at spille os ud af deres pres præcis som man skal..
Chelsea kom ikke frem til meget i kampen, og vores mål samt Maxis chance må vel karakteriseres som kampens to største chancer.. Chelsea havde et utal af langskud, men det tager jeg som et soleklart bevis på at de ikke evnede at nedbryde vores forsvar..

Hold kæft hvor er jeg motherfucking glad  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt.. Det er virkelig et taktisk mesterværk, og pludselig er top 4 ikke engang urealistisk.. Men træerne vokser ikke ind i himlen, så lad os nu se hva der sker i de kommende kampe Wink..

Dog beviste det her endnu engang at Dalglish er manden der skal satses på.. Det er muligt han har været ude af gamet i mange år, men taktisk kan han altså sit pis..

Tillykke alle medfans, i dag knækkede vi de russiske slipsedrenge og det spanske pigebarn måtte gå grædende hjem.. Håber du er glad for dit skifte Fernando !

Opstemt Grin Cool Thumbs Up Kys

Æh ikke for at pille ved glæden (jo lidt crazy) så anser jeg det bestemt ikke som et taktisk mestertræk. Man spillede allerede 3-5-2 eller hvad man vil kalde det mod Stoke i midtugen, så det kan ikke være kommet som den store overraskelse for Ancelotti og Chelsea, at I ville dukke op med samme opstilling igen i dag. Samtidig er det vel den formation, som bedst udnytter de spillere I pt. har til rådighed, med mindre man ville tage chancen og smide Suarez ind i et tomandsangreb allerede nu i en storkamp.

Derfor mener jeg i laaangt højere grad, at det er Ancelottis fejl der giver jer sejren, end Dalglish' taktik. Ancelotti vælger at stille i en snæver diamant og er dermed med til at overbefolke den centrale midtbane, i stedet for at spille med Malouda og Kalou på fløjene og forsøge at åbne jer den vej rundt. Med de typer Chelsea har centralt, Lampard, Essien og Mikel, mener jeg fint de ville kunne matche de 4 mand der lå centralt for Liverpool, og så stadig have muligheden for at overspille jer på fløjene.

Så jeg mener i højere grad det er Ancelottis skyld, takik og/eller mangel på mod, der giver jer muligheden for at snuppe sejren i dag.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7625: 06 Feb 2011, 20:59 »

Og lad mig gætte: Du mener self at Guardiola er over alle andre, og uden for kategori, siden du let strør om dig med betegnelsen verdensklasse?

Hvordan fanden kan du mener at Dalglish er verdensklasse efter 4-5 kampe? Hvoraf han har tabt en af dem ude til Blackpool? Sensationsrytter... .

JKJ
Gæst

« Svar #7626: 06 Feb 2011, 21:03 »

Suk, jeg er så forbandet træt og ked af det at de forbandede folk der skal sætte tidspunkt på vores kampe altid er kl 17.00 i de vigtige kampe. Forhelvede det hænger jo ikke sammen med at man har små børn der har faste spisetider  ticked off

Så jo jeg så sådan ca 5-10 min tilsammen af kampen!! Bla fik jeg tændt tv'et 2 min efter vi havde scoret!

Hmm ja så kom jeg da lige af med det, hvis vi havde tabt 6-0 havde jeg nok ikke brokket mig alverden Wink

Da jeg så opstillingen må jeg nok indrømme at jeg var mere end skeptisk. Men for pokker det ser jo ud til at virke.
Og selv om opstillingen lyder defensivt, 5-3-1-1, så kan den jo lige så hurtigt blive til en offensiv indstilling når man skuber de 2 wingbacks op som fløje.

Intet er sikret endnu og sæsonen er lang endnu. Men for pokker hvor er jeg pludselig blevet super optimist, for første gang i denne sæson Smiley

Et eller andet sted er jeg tilfreds med at Suarez ikke var med idag. Nu fik han chancen for at se hvor intense disse kampe er og i næste uges kamp mod en på papiret lidt nemmere modstander i Wigan kan han for alvor komme igang.
Jeg tror vi havde gjort ham en bjørnetjenste hvis han var startet idag, så godt set King Kenny Smiley

spanieren gider jeg ikke kommentere yderlige  på. Han er fortid og ser ikke ud til at passe i deres system. Men det er deres problem ikke vores!

verdenskrig
Manager

« Svar #7627: 06 Feb 2011, 21:14 »

KongFjong@

Uanset om systemet blev indført i sidste kamp eller denne, er det stadig suverænt godt set af Dalglish.. Og fedt han tør holde fast i et system på broen som stort set ingen spiller mere, og som stadig ikke er 100 % indspillet..
Derudover er det jo ikke bare at sætte en gang tal på en tavle.. Spillerne skal stadig instrueres i hvordan deres arbejdsopgaver præcist er, i forhold til holdet vi møder og deres direkte modstander..

Synes du gør det mere simpelt end som så..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #7628: 06 Feb 2011, 21:18 »

Liverpool er 2 point fra en 6 plads, men Sunderland har spillet en kampe mere end os  Thumbs UpVi er snart deroppe hvor det er sjovt at være, det er satme rart Opstemt
Lidt heldigt for os at dommeren var lig med lort. Men hey sådan er fodbold crazy
Det var dejligt at høre Fields of Anfield buldre ud over stamford bridge. Chelsea fans gå hjem Opstemt

Vi er altså så foran Sunderland nu med lige mange kampe spillet. Og med Sunderlands kamp program inmente så mener jeg godt vi kan sætte dem af engang for alle.

Og nu er vi altså ikke længere fra en CL plads end vi kan skimte den. Det vil jeg dog slet ikke tænke på, EL må have 1. prio her og nu.

DeBuur
Manager

« Svar #7629: 06 Feb 2011, 21:32 »

Sunderland er klart på vej nedad... det var ikke godt det de viste mod Stoke... jeg tror vi kører minimum en 6 plads hjem  Thumbs Up

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7630: 06 Feb 2011, 21:37 »

KongFjong@

Uanset om systemet blev indført i sidste kamp eller denne, er det stadig suverænt godt set af Dalglish.. Og fedt han tør holde fast i et system på broen som stort set ingen spiller mere, og som stadig ikke er 100 % indspillet..
Derudover er det jo ikke bare at sætte en gang tal på en tavle.. Spillerne skal stadig instrueres i hvordan deres arbejdsopgaver præcist er, i forhold til holdet vi møder og deres direkte modstander..

Synes du gør det mere simpelt end som så..

Og du gør det mere fantastisk end det er. Det er jo ikke sådan, at KD fuldstændig udmanøvrerer en ellers fantastisk Chelsea-taktik. Der var en stor portion "held" med i spillet, pga. Ancelottis taktiske fejl/mod...

verdenskrig
Manager

« Svar #7631: 06 Feb 2011, 21:41 »

Held Huh Nej nej jeg gider ikke diskutere på et så lavt grundlag! Jeg ved ikke om du er bitter over at vi vandt el, men hvordan du kan blande ordet held ind i denne debat er mig da en gåde..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7632: 06 Feb 2011, 21:42 »

Jeg skriver held i anførselstegn, læs det nu Smiley

Vidste ikke hvad jeg ellers skulle kalde det, men det er jo ikke ligefrem noget i har indflydelse på, at Ancelotti vælger at begåen taktisk fejl og ikke udvise nogen former for taktisk mod...

Ariana Grande
Manager

« Svar #7633: 06 Feb 2011, 21:42 »

Blander mig normaltvis ikke i klubtråde her på siden, men her bliver jeg nødt til at erklærer mig enig med Verdenskrigen. At blande held ind i dagens kamp er jo helt godnat...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7634: 06 Feb 2011, 21:42 »

Hvis bare man gad læse hvad det er jeg skriver... I stedet for at føle sig anklaget for det ene eller andet...

Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010