Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 753 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
508
509
[
510
]
511
512
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2170351 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #7635:
06 Feb 2011, 21:49 »
Jamie Carragher just got arrested.
Apparently he had £50m in his back pocket all afternoon.
It's gonna be legendary
-LFC-
Manager
«
Svar #7636:
06 Feb 2011, 21:49 »
Hej jeg er i godt humør.
Chelsea viser, at de er en overvurderet russisk lorteklub. Det eneste formål Torres-indkøbet havde, var at blære sig med, at de havde mange penge, og det ryger da for alvor lige tilbage i ansigtet på dem. For hold kæft, hvor blev han læst. Og hvor blev hele Chelsea læst. Chelsea-fans kan sige hvad de har lyst til, men Chelsea og Ancelottis idéer blev fuldkommen læst af os og Dalglish.
Var først ked af, at se Torres inde, og især synet af ham i den trøje gjorde modbydeligt ondt. Det var lige det sidste lille knivstik, men som kampen skred frem, og han blev læst flere og flere gange, så voksede ligegyldigheden. Torres havde intet at skulle have sagt, og det glædede mig som vanvittigt at se ham blive skiftet ud, efter en pivhamrende elendig indsats. Håber det er en stil der fortsætter. Synes heller ikke Chelseas andre spillere var farlige. Jo, Anelka var lidt her, var lidt der, men kun farlig på langskud. Drogba var også lidt hist og pist, mens Fat Frank virkede som en der havde mere lyst til en tur på McDonalds.
Vores forsvar fungerede modbydeligt godt. Carragher gør et fantastisk comeback og Skrtel er mere fejlfri end nogensinde før, mens Agger holder sit nyfundne topklasseniveau. Johnson var igen fremragende offensivt og bedre end længe defensivt, mens Kelly fortsætter sit gennembrud med endnu en fremragende fight. Midtbanen fungerede også godt. Gerrard var overalt, Lucas fighter det bedste han har lært, Meireles var lidt anonym, men stjæler igen overskrifterne med endnu et mål. Maxi var middelmådig, og failer med sin kæmpechance, mens Kuyt viser hvorfor han er et solidt valg til kampe som denne. Jeg vil for engang skyld, rose Dirk Kuyt. Manden var med for at arbejde, og han arbejder forbilledligt. Farligt var han ikke, og teknisk failer han stadig, men fighter og arbejder korrekt og perfekt til kampe som denne. Aurélio gør et fint indhop, mens CP ikke var nok med til, at jeg gider at kommentere hans indsats. Ville gerne have set Suarez, efter vores føring, da han ville være giftig i kontra'er, men det er nok bedst, at han ikke var med. For tempoet til kampe som denne er modbydeligt for en spiller der kommer lige fra en vinterpause.
Synes folk der vil kalde vores sejr for ufortjent, burde holde deres kæft. Ingen kommer på Broen og angriber, når de står i vores situation, men selvom vi spiller defensivt, så synes jeg ikke vi spiller kedeligt. Vi presser højt i lange perioder, indtil vi kommer foran, og vi gør hvad der er taktisk korrekt. Dalglish er en fantastisk dygtig manager, selvom han har været væk længe, kan man sagtens fornemme, hvorfor han var så god for os dengang og ikke mindst, da han vandt PL med Blackburn. Jeg så gerne, at man gav ham en femårig kontrakt til sommer. Der er ingen der kan bygge os op igen, bedre end ham.
verdenskrig
Manager
«
Svar #7637:
06 Feb 2011, 21:50 »
KongFjong@
Er det måske gået op for dig at det du skriver er så ligegyldigt? Ja Ancelotti lavede også en fejl, men fejlen opstod fordi Dalglish fremprovokerede den.. Ellers er det jo held hver gang en manager vinder taktisk over den anden, for ham der lavede fejlen kunne jo bare have gjort noget andet
Dalglish holder fast i et system som ingen bruger mere og som ikke er indspillet.. Det har intet med " en vis portion held" at gøre, det er rendyrket taktisk kundskab af ham, og selv da Chelsea skiftede over til 4-3-3 kom de ikke for alvor frem til noget...
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #7638:
06 Feb 2011, 21:52 »
Citat af: KongFjong 06 Feb 2011, 21:42
Jeg skriver held i anførselstegn, læs det nu
Vidste ikke hvad jeg ellers skulle kalde det, men det er jo ikke ligefrem noget i har indflydelse på, at Ancelotti vælger at begåen taktisk fejl og ikke udvise nogen former for taktisk mod...
Det kommer jo an på hvordan man ser det det.
Hvorfor ikke se på at at Daglish sætter Ancelotti skakmat med sin taktik?
Det kan da godt være at Ancelottis taktik kommer til at se forkert ud, men kan det ikke være pga Daglish taktik?
Nej vi har ingen indflydese på Ancelottis taktik, men det har han jo heller ikke på vores.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7639:
06 Feb 2011, 21:56 »
Ligegyldigt? Niveauet hæver du da højt op Nichlas...
Prøver lige igen. Jeg mener Ancelotti burde have læst, at Liverpool ville komme i den formation man gjorde, dels fordi det var det i stillede med mod Stoke og havde succes med, dels fordi jeres trup pt. er sådan sammensat, at det er den der udnytter materialet bedst. DET er er self godt set af KD. Det benægter jeg ikke.
MEN i og med at jeg mener det, mener jeg også at Ancelotti begår en fejl ved at stille op som han gør. Jeg er ikke i tvivl om, at han gjorde det fordi han manglede modet, bl.a. til ikke at starte med Torres inde.
Deri består det "held", eller hvad man nu skal kalde det, for jer i og med, at jeg mener Chelsea kunne og burde have udnyttet den opstilling i kommer med.
Men ufatteligt så mange spøgelser i ser. Har på intet tidspunkt sagt, at jeg synes det var en ufortjent sejr, eller forsøgt at nedgøre sejren. Jeg kommer blot med en mening, som I så mener er ligegyldig. Imponerende retorik...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7640:
06 Feb 2011, 21:59 »
Citat af: JKJ 06 Feb 2011, 21:52
Det kommer jo an på hvordan man ser det det.
Hvorfor ikke se på at at Daglish sætter Ancelotti skakmat med sin taktik?
Det kan da godt være at Ancelottis taktik kommer til at se forkert ud, men kan det ikke være pga Daglish taktik?
Nej vi har ingen indflydese på Ancelottis taktik, men det har han jo heller ikke på vores.
Der er INGEN tvivl om, at da holdene står på banen, så sættes Ancelottis og Chelseas taktik, til vægs af jeres. Har på intet tidspunkt skrevet andet. Min pointe består blot i, at Ancelotti burde have forudset jeres indstilling til kampen, taktik, og så manglede mod og/eller taktisk forståelse til at udnytte det... Der i består det "held" som jeg næsten ikke tør skrive mere af frygt for reaktionerne
I min bog er det ikke taktisk verdensklasse det KD gør til i dag. Det er klasse af ham, før Stoke kampen, at indse at det er den formation/taktik der passer truppen bedst. Men taktisk verdensklasse for mig er, når man forudser modstanderens træk og reagerer på det. Det er ikke det jeg mener skete i dag for Liverpool og KD.
verdenskrig
Manager
«
Svar #7641:
06 Feb 2011, 22:01 »
Amen jeg kan ikke klare den diskussion Martin.. Jeg synes virkelig med al respekt for dig at det er en håbløs diskussion..
Den fejl Ancelotti laver i dag kan man jo sende videre til alle managers der laver en taktisk fejl.. Altså ingen herinde havde gættet på at vi stillede op i en 5-4-1 eller hva det nu var..
Ancelotti laver en fejl ja måske, men jeg synes stadig ikke man kan pille ved at Dalglish satte holdet perfekt op og satte en taktik som nedbrød Ancelottis.. Og det har imo intet med held at gøre eller hva du vil kalde det!
For selv da Ancelotti så skiftede over (Ved stillingen 0-0) blev Chelsea ikke alvorligt farlige, og vi scorede enda vores mål i den periode..
Soeby
Reserveholdsspiller
«
Svar #7642:
06 Feb 2011, 22:03 »
Dannyboy!
verdenskrig
Manager
«
Svar #7643:
06 Feb 2011, 22:04 »
Citat af: KongFjong 06 Feb 2011, 21:59
Men taktisk verdensklasse for mig er, når man forudser modstanderens træk og reagerer på det. Det er ikke det jeg mener skete i dag for Liverpool og KD.
Det var jo netop det han gjorde.. Han kunne have skiftet om igen, men beholdte taktikken der gjorde at en 4-1-2-1-2 ikke kommer til sin ret.. Dalglish vidste jo ikke om Ancelotti ville starte sådan ud.. Men om Ancelotti var startet i en 4-3-3 eller den han nu brugte, så tror jeg Chelsea havde fået problemer..
Når man holder Chelsea væk fra 100 % chancer over 90 min på broen, så har træneren altså ramt en taktik der siger spar to, og her kan et adjektiv som verdensklasse sagtens bruges!
edit: smukt Soeby
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7644:
06 Feb 2011, 22:06 »
Citat af: verdenskrig 06 Feb 2011, 22:01
Amen jeg kan ikke klare den diskussion Martin.. Jeg synes virkelig med al respekt for dig at det er en håbløs diskussion..
Den fejl Ancelotti laver i dag kan man jo sende videre til alle managers der laver en taktisk fejl.. Altså ingen herinde havde gættet på at vi stillede op i en 5-4-1 eller hva det nu var..
Ancelotti laver en fejl ja måske, men jeg synes stadig ikke man kan pille ved at Dalglish satte holdet perfekt op og satte en taktik som nedbrød Ancelottis.. Og det har imo intet med held at gøre eller hva du vil kalde det!
For selv da Ancelotti så skiftede over (Ved stillingen 0-0) blev Chelsea ikke alvorligt farlige, og vi scorede enda vores mål i den periode..
Tak Nichlas...
Det mener jeg så ikke man kan, deri består forskellen måske mellem vi mener. Nogle gange kan managers IKKE forudse hvordan modstanderen stiller jeg op, det mener jeg godt Ancelotti kunne have gjort her.
Og nej, det skal ikke pille ved, at Dalglish tydeligvis forstår at motivere sit hold, og at hans taktik overstrålede Ancelottis.
JKJ
Gæst
«
Svar #7645:
06 Feb 2011, 22:07 »
Citat af: Sunbao 06 Feb 2011, 19:00
Nu skal jeres 35 mill £ mand jo lige blive sin skade kvit debut er næppe i denne sæson
Og den skade skulle være kvit om max 1 mdr så mon ikke han får debut inden vi når maj?
Underlig kommentar iøvrigt
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7646:
06 Feb 2011, 22:08 »
Citat af: verdenskrig 06 Feb 2011, 22:04
Det var jo netop det han gjorde.. Han kunne have skiftet om igen, men beholdte taktikken der gjorde at en 4-1-2-1-2 ikke kommer til sin ret.. Dalglish vidste jo ikke om Ancelotti ville starte sådan ud.. Men om Ancelotti var startet i en 4-3-3 eller den han nu brugte, så tror jeg Chelsea havde fået problemer..
Når man holder Chelsea væk fra 100 % chancer over 90 min på broen, så har træneren altså ramt en taktik der siger spar to, og her kan et adjektiv som verdensklasse sagtens bruges!
edit: smukt Soeby
Det er så det jeg ikke mener var et reelt alternativ for KD, nu når den faktisk virkede så godt mod Stoke, og set i det faktum, at truppen ikke har deciderede fløjspillere.
Du tror det ville have fået problemer, jeg mener så bare at de kunne have udnyttet Liverpools opstilling med en mere "bred" formation end den man stillede op i.
verdenskrig
Manager
«
Svar #7647:
06 Feb 2011, 22:12 »
Citat af: KongFjong 06 Feb 2011, 22:06
Tak Nichlas...
Det mener jeg så ikke man kan, deri består forskellen måske mellem vi mener. Nogle gange kan managers IKKE forudse hvordan modstanderen stiller jeg op, det mener jeg godt Ancelotti kunne have gjort her.
Og nej, det skal ikke pille ved, at Dalglish tydeligvis forstår at motivere sit hold, og at hans taktik overstrålede Ancelottis.
Hold nu op Martin.. Jeg har ikke kaldt din person ligegyldig eller noget, så lad nu være med at takke mig ironisk
.. Men mener ikke denne diskussion vi har her har relevans.. Hva er det vi opnår ved den.. Det er jo totalt ligegyldigt..
Fact er bare at Kenny satte en taktik op som virkede overfor Ancelottis, og det resulterede i at Chelsea stort set intet skabte og at vi vandt 1-0.. Jeg kalder det et taktisk mesterværk, da det er noget meget få trænere formår på broen.. Derudover er det jo udtryk for en træners kvaliteter at han allerede nu kender sit hold så godt, at han tør skifte om til en formation der er so last year
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7648:
06 Feb 2011, 22:17 »
Ikke personligt nej, men du skrev at det jeg skrev var ligegyldigt... Det er ikke fantastisk debat-retorik imo
SKAL vi opnå noget med den? Jeg synes så men bare det er sjovt at diskutere fodbold, om det er Liverpool, Chelsea, Nr. Snede eller ej
Det er trættende at gentage sig selv, men ja gør det alligevel. For er enig i det sidste du skriver. Det er godt set, no doubt. Jeg mener bare ikke at KD havde noget reelt alternativ til dagens kamp og derfor mener jeg ikke det er et decideret mesterværk
verdenskrig
Manager
«
Svar #7649:
06 Feb 2011, 22:22 »
Citat af: KongFjong 06 Feb 2011, 22:17
Ikke personligt nej, men du skrev at det jeg skrev var ligegyldigt... Det er ikke fantastisk debat-retorik imo
SKAL vi opnå noget med den? Jeg synes så men bare det er sjovt at diskutere fodbold, om det er Liverpool, Chelsea, Nr. Snede eller ej
Det er trættende at gentage sig selv, men ja gør det alligevel. For er enig i det sidste du skriver. Det er godt set, no doubt. Jeg mener bare ikke at KD havde noget reelt alternativ til dagens kamp og derfor mener jeg ikke det er et decideret mesterværk
Det har du ret i
Det er jeg helt enig i, men det skal også været noget der har relevans.. Det her er for mig at se en lille detalje som ikke giver mening at diskutere.. Men nu skrev jeg selv at jeg synes det var et taktisk mesterværk og det må jeg jo forsvare!
Altså man kan spørge hvorfor "Mr 35 års erfaring" ikke havde set det samme som Kenny... Selvom det jo egentlig er ret åbenlyst når man ser det i praksis, var der jo virkelig INGEN der havde set 5-4-1 blive genindført i Liverpool med Kennys tiltrædelse.. Og at det så virker så godt, viser jo bare at Kenny mestrer at sætte sine spillere ind i sin tankegang på kort tid.. Når man så samtidigt kommer til Stamford Bridge og holder Chelsea fra chancer i den grad som vi gjorde, så synes jeg at " et taktisk mesterværk" er på sin plads
Og det ændrer en taktisk fejl fra Ancelotti ikke på imo
Sider:
1
...
508
509
[
510
]
511
512
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »