home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2168300 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7260: 31 Jan 2011, 21:13 »

Så blev det sidste søm vist slået i Liverpools kiste. Midterhold ftw.

JKJ
Gæst

« Svar #7261: 31 Jan 2011, 21:16 »

Jeg er sku godt tilfreds egentlig. Eller både og.
Jeg håbede til det sidste, men han går efter milionerne og trofæerne i den nærmeste fremtid, hvilket er forståeligt på et personligt plan.
Men for ens klub ønsker man jo at de bedste af de bedste skal spille i klubben. Dog  ser jeg 450 millioner som en rimelig god slat penge for Torres, som har været rimelig skadet. Og hvis man så kan få Carroll, Suarez og måske Charlie Adam ser det jo straks lovende ud igen.

Så hedder den vel:
Johnson - Carragher - Agger - Aurelio
Gerrard - Meireles - Lucas/Charlie Adam
Suarez - Carroll - Kuyt/Maxi

Egentlig så er det vel okay?  Jeres tanker eller ideer? Synes det er på tide at bryde idealen med 1 på toppen.

Ud med Johnson og ind med Kerlly.

Ud med Kuyt, gerne helt ud hvis vi kan nå det Wink og Maxi - indtil Cole kommer i form.

Ellers er vi ikke helt uenige Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7262: 31 Jan 2011, 21:18 »

Ud med Kuyt, gerne helt ud hvis vi kan nå det Wink og Maxi - indtil Cole kommer i form.

Ja ser også kuyt helt væk. Men det løb er vidst kørt. Desværre også med Adam, da de føler at de ikke kan nå at hente en erstatning ind for ham. Ville dog også rykke Merieles ud der hvor jeg har skrevet Lucas Smiley
Håber bare det kommer til at køre. Jeg tror på en 6. plads!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #7263: 31 Jan 2011, 21:19 »

Sakset fra BBC:

2011: I can tell you, by the way, that BBC Sport understands that the fee agreed between Chelsea and Liverpool for Fernando Torres is the full £50m. Wowzers

Ok det er da en pæn sjat penge Wink

Fra samme side blev der også nævnt at Spurs også var interesseret i Caroll men han sagde nej tak fordi han VILLE til os.
Så gør det det lidt nemmere at acceptere den kæmpe sum han koster når han vil til os.
Men synes nu stadig det er lige i overkanten  Peace

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #7264: 31 Jan 2011, 21:20 »

Osasuna.

syntes godt om!

Kuyt er på en eller anden måde den næst vigtigste spiller for liverpool, især hos The Kop. - ham kan vi ikke undvære!

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7265: 31 Jan 2011, 21:24 »

Sakset fra BBC:

2011: I can tell you, by the way, that BBC Sport understands that the fee agreed between Chelsea and Liverpool for Fernando Torres is the full £50m. Wowzers

Ok det er da en pæn sjat penge Wink

Fra samme side blev der også nævnt at Spurs også var interesseret i Caroll men han sagde nej tak fordi han VILLE til os.
Så gør det det lidt nemmere at acceptere den kæmpe sum han koster når han vil til os.
Men synes nu stadig det er lige i overkanten  Peace

Jeg tror vi har gjort en rigtig god handel i Carroll, dog synes jeg også det er i overkanten. Men tror Kenny ved hvad han laver Wink

syntes godt om!

Kuyt er på en eller anden måde den næst vigtigste spiller for liverpool, især hos The Kop. - ham kan vi ikke undvære!

1. Wink
2. Ja, men han kæmper og kæmper, man synes det er længe siden man har set det helt store fra ham desværre.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7266: 31 Jan 2011, 21:26 »

Folk sidder og snakker om at man køber Carroll til overpris, og det kan jeg kun give dem ret i..

Men lad os nu lige se tingene fra en anden side, Newcastle ved at Liverpool lige har fået en KÆMPE  bunke penge, de ved også at Liverpool SKAL ud og vinde en angriber iaften!

Jeg er ikke i tvivl om at Carroll ville koste mindre, hvis det havde været et andet tidspunkt. Men nu er det sådan at man forhandler i sidste øjeblik også koster det kassen.

JKJ
Gæst

« Svar #7267: 31 Jan 2011, 21:30 »

Folk sidder og snakker om at man køber Carroll til overpris, og det kan jeg kun give dem ret i..

Men lad os nu lige se tingene fra en anden side, Newcastle ved at Liverpool lige har fået en KÆMPE  bunke penge, de ved også at Liverpool SKAL ud og vinde en angriber iaften!

Jeg er ikke i tvivl om at Carroll ville koste mindre, hvis det havde været et andet tidspunkt. Men nu er det sådan at man forhandler i sidste øjeblik også koster det kassen.

Vi er ganske enig hele vejen igennem.

Og vi gør jo selv det samme med Torres. Vi presser prisen til det yderste for ham.

Det er bare svært at tage alvorligt at han er ca 100 mio dkr dyrer end Suarez. Hvis priserne på de 2 var byttet om havde jeg nok bedre kunnet forstå det.

Men det handler jo også om at Carroll er englænder og engelske spillere er bare dyrer at handle mellem engelske klubber. Sådan er det blevet de seneste år efter at de hersens regler om et x-antal spillere fra hjemlandet skal være registreret.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7268: 31 Jan 2011, 21:31 »

Så blev det sidste søm vist slået i Liverpools kiste. Midterhold ftw.

Haha, jeg er så enig.

Købet af Suarez er rigtigt godt. Salget af Torres ligeså.. rigtig gode handler for Liverpool.. men at man vælger at hente Carroll for den sum penge er HELT ude i hampen. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg forstår det virkeligt ikke. Det virker som et panikkøb uden omtanke. For 100.150 mil havde det vel været et fornuftigt køb, men det er klart, at Liverpool har spillet så dårligt over de seneste år, når man ser at folkene bag klubben går ud og smider fyrstelige summer for spillere, som egentligt godt kunne have været handlet langt billigere eller egentligt helt ladet være.

Jeg er ikke Liverpool-fan, men jeg er alligevel rystet. Tror det bliver årets flop-køb lidt i stil med Veron, Caceres og Robbie Keane og andre af den slags køb.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7269: 31 Jan 2011, 21:32 »

Jeg er sku godt tilfreds egentlig. Eller både og.
Jeg håbede til det sidste, men han går efter milionerne og trofæerne i den nærmeste fremtid, hvilket er forståeligt på et personligt plan.
Men for ens klub ønsker man jo at de bedste af de bedste skal spille i klubben. Dog  ser jeg 450 millioner som en rimelig god slat penge for Torres, som har været rimelig skadet. Og hvis man så kan få Carroll, Suarez og måske Charlie Adam ser det jo straks lovende ud igen.

Så hedder den vel:
Johnson - Carragher - Agger - Aurelio
Gerrard - Meireles - Lucas/Charlie Adam
Suarez - Carroll - Kuyt/Maxi

Egentlig så er det vel okay?  Jeres tanker eller ideer? Synes det er på tide at bryde idealen med 1 på toppen.

For satan hvor skal jeres forsvar være godt, hvis I ikke skal tabe 10/12-0 hver kamp med den opstilling Wink

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7270: 31 Jan 2011, 21:33 »

Vi er ganske enig hele vejen igennem.

Og vi gør jo selv det samme med Torres. Vi presser prisen til det yderste for ham.

Det er bare svært at tage alvorligt at han er ca 100 mio dkr dyrer end Suarez. Hvis priserne på de 2 var byttet om havde jeg nok bedre kunnet forstå det.

Men det handler jo også om at Carroll er englænder og engelske spillere er bare dyrer at handle mellem engelske klubber. Sådan er det blevet de seneste år efter at de hersens regler om et x-antal spillere fra hjemlandet skal være registreret.

Carroll er ung, og han har bevist at han kan score mål i PL i efteråret. Jeg forstår godt man undre sig over prisen, men der er så mange ting som spiller ind her.

Jeg tror ikke det havde ændret sig med Torres, han havde kostet kassen ligemeget hvornår man havde prøvet at købe ham.

Jeg håber det bedste for jer, bare ikke når i møder Wolves ;-)

JKJ
Gæst

« Svar #7271: 31 Jan 2011, 21:38 »

For satan hvor skal jeres forsvar være godt, hvis I ikke skal tabe 10/12-0 hver kamp med den opstilling Wink

Hop nu ind og leg i din Chelsea tråd.

Du bidrager jo med ca... intet herinde.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7272: 31 Jan 2011, 21:40 »

Kan ikke se problemet i at vi henter Carroll. Han er 22, englænder, og måske ligaens bedste i luftrummet. Han vinder stort set alle hovedstødsdueller, hvilket vi mangler i Liverpool. Jeg har ikke set mange mål fra os på hjørne, eller andet. Udover det er han utrolig målfarlig, og kan danne en endnu farligere duo med Suarez end Torres kan, ihvertfald som situationen er nu. Torres som ikke vil spille i klubben, og synes han er for god, mod en spiller, som er et lysende talent. Der foretrækker jeg det lysende talent, som mestrer noget vi mangler, nemlig luftrummet. Det kan godt være han ikke er så stærk med føderne, som Torres, men han er bestemt ligeså målfarlig.

Suarez-Carroll kan bestemt blive en kæmpesucces.

Liverpool F.C

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7273: 31 Jan 2011, 21:41 »

Hop nu ind og leg i din Chelsea tråd.

Du bidrager jo med ca... intet herinde.
Rolig nu - noterede mig bare at der manglede en målmand i den opstilling. Synes egentlig ikke jeg har bidraget med noget negativt.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7274: 31 Jan 2011, 21:47 »

Haha, jeg er så enig.

Købet af Suarez er rigtigt godt. Salget af Torres ligeså.. rigtig gode handler for Liverpool.. men at man vælger at hente Carroll for den sum penge er HELT ude i hampen. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg forstår det virkeligt ikke. Det virker som et panikkøb uden omtanke. For 100.150 mil havde det vel været et fornuftigt køb, men det er klart, at Liverpool har spillet så dårligt over de seneste år, når man ser at folkene bag klubben går ud og smider fyrstelige summer for spillere, som egentligt godt kunne have været handlet langt billigere eller egentligt helt ladet være.

Jeg er ikke Liverpool-fan, men jeg er alligevel rystet. Tror det bliver årets flop-køb lidt i stil med Veron, Caceres og Robbie Keane og andre af den slags køb.

Det kunne jo også ende med at han blev en kæmpe succes, og at CSKA London ville købe sig til trofæer igen om 2 år, og så giver ligeså mange millioner for Carroll som de lige har gjort torres.

Kunne være man lige skulle skrive en målmand på næste gang Wink Hurra for Agger jo!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010