home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2168005 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7245: 31 Jan 2011, 20:44 »

Jeg synes NESV havde udmeldt, at de ville være ansvarlige med brug af deres penge og ikke ville lave nogle panik-indkøb.. Dette er et tydeligt eksempel på, at de åbenbart ikke kan holde hvad de lovede.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7246: 31 Jan 2011, 20:44 »

Er du Liverpool fan, så hader du Chelski. Ellers er der noget galt?!
"The big four" vil da altid være rivaler.

Bare glem "lokal"  crazy

The big four hold nu op, Chelsea er først kun her i nyere tid kommet med frem, og har først haft titler nu her hvor de har penge som det passer dem. Men hvis vi skifter løbende ud i big four så er liverpool vel også ude til fordel for city eller spurs.

En ting er at man er rivaler til titler etc men Liverpool har langt større rivaler end Chelski, er og nogensinde bliver.

patrick J
Manager

« Svar #7247: 31 Jan 2011, 20:45 »

Nu står Chelsea bestemt ikke højest på min "hadeliste". Nu kommer de måske til det det næste stykke tid.

Men der er klubber jeg langt hellere vil slå end dem.
De står heller ikke højst på min. Det gør United og Everton self.
Men har og vil altid hade dem!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

CaptainKicker
Ynglingespiller

« Svar #7248: 31 Jan 2011, 20:45 »

patrick J
Manager

« Svar #7249: 31 Jan 2011, 20:46 »

The big four hold nu op, Chelsea er først kun her i nyere tid kommet med frem, og har først haft titler nu her hvor de har penge som det passer dem. Men hvis vi skifter løbende ud i big four så er liverpool vel også ude til fordel for city eller spurs.

En ting er at man er rivaler til titler etc men Liverpool har langt større rivaler end Chelski, er og nogensinde bliver.
Det var jo derfor jeg skrev sådan her: "The big four"
For det blev de 4 klubber kaldt, og er det ikke mere!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #7250: 31 Jan 2011, 20:49 »

Skal vi ikke bare sige det der var en fejl med at smide lige præcis det link herinde!!   ticked off

Du kender vist ikke historien om Liverpool og T.. S..!!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7251: 31 Jan 2011, 20:51 »

Skal vi ikke bare sige det der var en fejl med at smide lige præcis det link herinde!!   ticked off

Du kender vist ikke historien om Liverpool og T.. S..!!

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-Torres-maa-snakke-med-Chelsea

tilfreds?  crazy

19-18!

JKJ
Gæst

« Svar #7252: 31 Jan 2011, 20:54 »

Hehe ja tak Wink

Selv om det jo var en "gammel" nyhed efterhånden. Den havde været på andre sites i ihf 5-6 min  Tunge

Metsu1
Manager

« Svar #7253: 31 Jan 2011, 20:54 »

Jeg må indrømme, at jeg synes, salget af Torres lyder som en pissegod handel for Liverpool  Peace

Manden har jo ikke ligefrem været en målmaskine i denne sæson og 45 millioner pund er godt nok mange penge, så jeg synes ikke, I skal hænge med hovederne  Wink

At Dalglish så vælger at bruge de 35 af disse millioner på Andy Carroll, synes jeg er lidt overdrevet  Peace

DavidMadsen
Manager

« Svar #7254: 31 Jan 2011, 20:57 »

Hvis den pris på Caroll passer, samtidig med, at Torres ryger til Chelsea for nogenlunde samme pris, vil jeg satme have en dårlig smag i munden som scoucser fan. Ved godt det er lidt kroft delt op, men man kan jo næsten sige, at i bytter Torres med Caroll, hvilket IMO er dybt tragisk. Jeg hader Torres som pesten, selvfølgelig fordi jeg er United man, men han har godt nok et topniveau, som jeg ikke ser Caroll kan opnå.
Af hvad jeg lige kan læse mig frem til i de engelske aviser, så burde prisen på Carroll ligge lige under 300 millioner, mens Torres koster over 400. Det er altså over 100 millioner i tjener på denne handel, hvis de engelske aviser har ret - selvfølgelig.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7255: 31 Jan 2011, 20:59 »

Kan vi ikke starte med at kalde holdene det de rent faktisk hedder - alt andet er dybt respektløst. Og til snakken om big four. Den har kun eksisteret i godt 4 år, så helt permanemt er den vel ikke.

Men Chelsea har nu også været med fremme i halvfemserne og starten af årtusindet - så lad vær med at smide "historie-argumentet" efter os. Man kan som sagt ikke ændre ved fortiden.

Sjovt at alle Liverpool fans er vendt på en tallerken og nu priser sig lykkelige for salget - men jeg havde nok også haft det på samme måde i jeres situation. Den respekt skal I have - i har været meget igennem på det seneste.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2011, 21:03 af matnic_92 » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7256: 31 Jan 2011, 21:02 »

We always knew he was a red, Carroll, Carroll.
He´s got greasy hair upon his head, Carroll, Carroll.
He bangs his bird, he burns his house.
We don´t care, he´s fucking scouse.
Andy Carroll Liverpool´s number 9!

JKJ
Gæst

« Svar #7257: 31 Jan 2011, 21:04 »

Kan vi ikke starte med at kalde holdene det de rent faktisk hedder - alt andet er dybt respektløst. Og til snakken om big four. Den har kun eksisteret i godt 4 år, så helt permanemt er den vel ikke.

Men Chelsea har nu også været med fremme i halvfemserne og starten af årtusindet - så lad vær med at smide "historie-argumentet" efter os. Man kan som sagt ikke ændre ved fortiden.

Sjovt at alle Liverpool fans er vendt på en tallerken og nu priser sig lykkelige for salget - men jeg havde nok også haft det på jeres måde i jeres situation. Den respekt skal I have - i har været meget igennem på det seneste.

Jeg tror de fleste gerne vil af med en spiller der åbent melder ud at de ikke ønsker at spille for deres klub.

Og det så gælder Man U, Chelsea, Liverpool, Arsenal osv.

Vi så det jo også i sommers da Man U's gud i WR pludselig ville væk. Langt største delen af fansene ville ønske ham hen hvor peberet groede da han ville væk. Dagen før var han "manden" i klubben.

Så det er imo ikke overraskende at man som fan reagere som man gør. Man vil det bedste for sit hold og når så en spiller ikke vil det så kan han bare smutte af helvede (sorry for sprogbruget) til!  Peace

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7258: 31 Jan 2011, 21:06 »

Jeg tror de fleste gerne vil af med en spiller der åbent melder ud at de ikke ønsker at spille for deres klub.

Og det så gælder Man U, Chelsea, Liverpool, Arsenal osv.

Vi så det jo også i sommers da Man U's gud i WR pludselig ville væk. Langt største delen af fansene ville ønske ham hen hvor peberet groede da han ville væk. Dagen før var han "manden" i klubben.

Så det er imo ikke overraskende at man som fan reagere som man gør. Man vil det bedste for sit hold og når så en spiller ikke vil det så kan han bare smutte af helvede (sorry for sprogbruget) til!  Peace
Præcis - kort sagt er ingen over holdet Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7259: 31 Jan 2011, 21:12 »

Jeg er sku godt tilfreds egentlig. Eller både og.
Jeg håbede til det sidste, men han går efter milionerne og trofæerne i den nærmeste fremtid, hvilket er forståeligt på et personligt plan.
Men for ens klub ønsker man jo at de bedste af de bedste skal spille i klubben. Dog  ser jeg 450 millioner som en rimelig god slat penge for Torres, som har været rimelig skadet. Og hvis man så kan få Carroll, Suarez og måske Charlie Adam ser det jo straks lovende ud igen.

Så hedder den vel:
Johnson - Carragher - Agger - Aurelio
Gerrard - Meireles - Lucas/Charlie Adam
Suarez - Carroll - Kuyt/Maxi

Egentlig så er det vel okay?  Jeres tanker eller ideer? Synes det er på tide at bryde idealen med 1 på toppen.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010