CaptainKicker
|
|
Så bliver der brændt Torres trøjer af ude foran Anfield. Måske man skulle brænde sin egen af også?
DArn det bliver trist at se Torres i blåt
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Så bliver der brændt Torres trøjer af ude foran Anfield. Måske man skulle brænde sin egen af også?
DArn det bliver trist at se Torres i blåt
Og ved du hvad? Jeg fik fandeme én i julegave og nu kan jeg sku aldrig bruge lortet længere!!!
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Og ved du hvad? Jeg fik fandeme én i julegave og nu kan jeg sku aldrig bruge lortet længere!!!
Jeg har også en. Ligesom en af mine første trøjer var med Owen. Disse ting sker. Har dog hverken brændt Owen eller Torres. Trods mit had til Owen vil være størst altid. United er bare ikke klubben, når man er Liverpool dreng.
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Jeg har også en. Ligesom en af mine første trøjer var med Owen.
Disse ting sker.
Har dog hverken brændt Owen eller Torres. Trods mit had til Owen vil være størst altid.
United er bare ikke klubben, når man er Liverpool dreng.
Jeg føler bare ikke rigtig for, at bruge den længere nu..
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
bøvle
|
|
VÆR STOLT DRENGE ! Jeg havde en torres trøje som en af de første i landet og tager den på til træning nu her i aften. Det er sidste aften den er gangbar, så udnyt da det 
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Har både en trøje med Owen og Torres. OG ER SGU LANGT FRA STOLT!
Det viser bare at der ingen klubfølelse er tilbage i fodbold, når man vælger at skifte til lokalrivalerne. Har mest af alt lyst til at brænde begge trøjer. Torres og Owen vil altid være nogle forrædere i min verden, og håber kun Torres får en modbydelig modtagelse på Anfield.
Imod moderne fodbold!
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Har både en trøje med Owen og Torres. OG ER SGU LANGT FRA STOLT!
Det viser bare at der ingen klubfølelse er tilbage i fodbold, når man vælger at skifte til lokalrivalerne. Har mest af alt lyst til at brænde begge trøjer. Torres og Owen vil altid være nogle forrædere i min verden, og håber kun Torres får en modbydelig modtagelse på Anfield.
Imod moderne fodbold!
Hvordan faen kan chelski blive til en lokal rival for Liverpool ?
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
300 mio for Caroll er alt for meget det kan der vist ikke være nogen tvivl om. Men når jeg nu tænker det igennem: Torres vil væk, og har efterhånden længe lignet en mand der vil væk og ikke rigtig haft lyst til at spille for os. Hvis vi så kan presse Chelsea til det yderste, evt de her £50 mio der er nvænt hvorfor så ikke sælge? I vores position har vi brug for spillere der VIL yde og spille for klubben. Vi har IKKE brug for et "navn" der ikke gider. Caroll ser jeg faktisk gerne til klubben, prisen er dog som sagt for høj. Nu får vi en stor stærk angriber samt en lille væver angriber i Suarez. Er det ikke det man plejer at kalde en drømme duo? Desuden er rygterne ret stærke om at vi åbenbart igen er på vej til byde på Adam fra Blackpool og så stadig have penge tilovers. Hvis det også går igennem er vi jo faktisk blevet forstærket hvor vi har ønsket det pånær på venstrebacken, men i øjeblikket ser jeg ikke det som vores svageste led. Alt i alt er jeg glad for at Torres smutter. Vi har ikke brug for en spiller der ikke gider mere. Desuden er vi da noget dobbelmoralske herinde, incl mig selv. Da Suarez og Adam bad om at blive solgt til os og de fik nej var fanden løs herinde og at deres klubber var nogle røvhuller  Nu beder Torres så om at blive solgt og det kan vi så ikke acceptere 
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Kl. 20.30 Så har Liverpool endelig accepteret Chelsea bud på omkring 50 mio. pund for Fernando Torres. Ifølge Sky Sports har Chelsea nu tilladelse til at forhandle personlige vilkår med den spanske angriber.
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hvordan faen kan chelski blive til en lokal rival for Liverpool ?
Er du Liverpool fan, så hader du Chelski. Ellers er der noget galt?! "The big four" vil da altid være rivaler. Bare glem "lokal" 
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
snaever
|
|
VÆR STOLT DRENGE ! Jeg havde en torres trøje som en af de første i landet og tager den på til træning nu her i aften. Det er sidste aften den er gangbar, så udnyt da det  Jamen jeg er bare så sur!
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Kl. 20.30 Så har Liverpool endelig accepteret Chelsea bud på omkring 50 mio. pund for Fernando Torres. Ifølge Sky Sports har Chelsea nu tilladelse til at forhandle personlige vilkår med den spanske angriber.
Fint og så gider vi ikke bruge mere tid på det røvhul!! Vi må videre og det kan vi bedst gøre ved at smadre Chelsea sønder og sammen næste søndag på "Broen" 
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Er du Liverpool fan, så hader du Chelski. Ellers er der noget galt?! "The big four" vil da altid være rivaler. Bare glem "lokal"  Nu står Chelsea bestemt ikke højest på min "hadeliste". Nu kommer de måske til det det næste stykke tid. Men der er klubber jeg langt hellere vil slå end dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Lad os håbe Carra viser hvem der bestemmer..
Mht. Caroll synes jeg det er et fint køb - mange penge, men han har evnerne til at score 20-30 mål hver eneste sæson..
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Håber at i Liverpool fans (dem der ser kampen på stadion) - Buer Torres så langt ud over broen at han falder sammen...
|
|
|
|
|
|
|
|