home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 473 474 [475] 476 477 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2146988 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7110: 30 Jan 2011, 21:15 »

Hvem er denne ekstra spiller der snakkes om?

Sturrige og Anelka har der været snakket om.

Den ene er for ung og ikke god nok endnu.
Og den anden er alt for gammel og har haft sin storhedstid så umiddelbart er jeg ikke interesseret overhovedet.

DeBuur
Manager

« Svar #7111: 30 Jan 2011, 21:31 »

Anelka håber jeg aldrig at få at se i Liverpool trøjen... han er ganske enkelt ikke værdig til at komme til Liverpool.

Han har hele sin karriere sat sig selv højere end de hold han har spillet på..... han er i min sorte bog!

Han havde et kæmpe talent...men har aldrig formået at virke seriøs i de klubber han har spillet i... så nej tak herfra.

Sturrige har jeg ikke set nok til at ville udtale mig om...men han har ikke kunnet slå igennem i Chelsea og Man City..så hvorfor skal vi så have ham i Liverpool ?

Jeg mener vi skal sælge de spillere som ikke er motiveret til at spille i Liverpool... Torres har vel mistet modet og tror måske ikke på at de nye ejere har formatet til at bygge en ny stærk klub.... og har han måske ikke ret ?
Hvad har de udrettet indtil videre..... jeg håber at Torres bliver overbevist og genfinder troen og viljen med ham på holdet er vi stærke.... men tror han ikke på holdet så er det bedst at score gevinsten også hente nye stjerner.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #7112: 30 Jan 2011, 21:37 »

Anelka håber jeg aldrig at få at se i Liverpool trøjen... han er ganske enkelt ikke værdig til at komme til Liverpool.

Han har hele sin karriere sat sig selv højere end de hold han har spillet på..... han er i min sorte bog!

Han havde et kæmpe talent...men har aldrig formået at virke seriøs i de klubber han har spillet i... så nej tak herfra.

Sturrige har jeg ikke set nok til at ville udtale mig om...men han har ikke kunnet slå igennem i Chelsea og Man City..så hvorfor skal vi så have ham i Liverpool ?

Jeg mener vi skal sælge de spillere som ikke er motiveret til at spille i Liverpool... Torres har vel mistet modet og tror måske ikke på at de nye ejere har formatet til at bygge en ny stærk klub.... og har han måske ikke ret ?
Hvad har de udrettet indtil videre..... jeg håber at Torres bliver overbevist og genfinder troen og viljen med ham på holdet er vi stærke.... men tror han ikke på holdet så er det bedst at score gevinsten også hente nye stjerner.

Fyret RH feks

Hvad havde du forventet? At vi havde købt 10 nye spillere, der var bygget et nyt Anfield??

De kommer til klubben på et tidspunkt hvor der er lukket på transfermarkedet. Der er rod i ledelsen, økonomien, på spillersiden og trænersiden.
De har på INTET tidspunkt lovet at de vil købe til højre og venstre, de har IKKE lovet at de vil bygge et nyt stadion i løbet af ingen tid.

De har derimod lovet at de vil rydde op og være økonomiske ansvarlige så klubben kan komme på ret køl igen.

Jeg har svært ved at se hvad de præcist ikke har gjort for at opfylde dette indtil nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #7113: 30 Jan 2011, 21:39 »

De har derimod lovet at de vil rydde op og være økonomiske ansvarlige så klubben kan komme på ret køl igen.

Og det vil jeg hellere have end at vi går ud og leger City pt.. Det er slet ikke det vi har brug for som klub!
Vi har brug for at skabe et stabilt fundament, og hente et antal spillere som ikke ruinerer vores økonomi..

Med vores nuværende ejere har jeg stor tiltro til fremtiden.. Tror vi går et par gode år i møde Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #7114: 30 Jan 2011, 21:51 »

Torres skal ingen steder. Jeg nægter at tro på, at han render rundt i et Liverpool halstørklæde efter at have vundet VM, for sjov. Han ved udmærket godt ligesom hans repræsentanter ved, at de kunne manipulere sig til os Liverpool-fans tillid med langt mindre. Ja, vi var næsten allerede solgt, da hans anførerbind for Atlético blev opdaget. Jeg forstår ham egentligt godt. Han er 27, den alder hvor hans skal udnytte sit hjernedødt store potentiale engang for alle, banke en masse kasser ind og vinde en masse titler. Det har han allerede gjort på landsholdsplan, som forsvarende Europa- og Verdensmester, men istedet sidder han fast i et engelsk vrag af en fortidshistorie. En klub som jeg stadig ikke tvivler på elsker, men som ikke kan give ham de trofæer på klubplan som han ønsker. Ihvertfald ikke nu og nok heller ikke næste år. Det er samme situation som i 2004, hvor Gerrard var ligeså meget på vej væk, men hvor hans egen far fik ham overbevist.

Nu har vi dog ikke at gøre med en lokal scouserboy, der allerede var anfører, men en udenlandsk "fan" af klubben. Det er selvfølgelig sværere at finde de rigtige argumenter for, at han skal blive sammenlignet med Gerrards argumenter, men jeg håber, at vi lige holder fast dette vindue ud, også får Dalglish forlænget med det samme, mens han får Suárez som sin lille spansktalende legekammerat op i front, så vi for alvor kan komme i gang med at spille noget positiv fodbold og få et rigtigt lækkert forår. Torres har været skadesfri længere end vi er vant til, har mere fart i benene, lidt mere selvtillid og lidt mere træfsikkerhed end længe set. Hans driblinger er stadig lidt så som så, og hans seneste mål har været på hans placeringsevne som angriber.

Jeg håber Torres bliver nu, og håber, at Gerrard og Dalglish kan få overtalt ham i løbet af foråret om at blive til næste sæson, selvfølgelig i samarbejde med ejerne, der til sommer for alvor skal vise handlekraftighed, selvfølgelig samtidig med, at de viser økonomisk ansvarlighed og investerer klogt.

Det ville være trist at se ham i Chelsea. Sådan en historieløs, følelsestom, klam ulækker russisk lorteklub.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7115: 30 Jan 2011, 21:57 »

Det ville være trist at se ham i Chelsea. Sådan en historieløs, følelsestom, klam ulækker russisk lorteklub.
Men tror alt en bedre fodboldklub, og hvis Torres har ambitioner om titler forløbigt, skal han skifte. Ikke nødvendigvis til Chelsea, men til noget der pt. er bedre end Liverpool. Jeg håber ikke vi får ham.

JKJ
Gæst

« Svar #7116: 30 Jan 2011, 21:59 »

Så har Suarez været igennem lægetjekket og bestod uden problemmer.

Der bliver skrevet under på en kontrakt imorgen.

Er der iøvrigt nogen der ved hvor lang tid en sådan kontakt vil vare?

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/suarez-passes-medical

-LFC-@ Hvis Torres VIL væk skal han ogsp væk. Vi har ikke råd til at lade ham løbe rundt og være fornærmet. Så skal citronen bare presses helt ekstra ordinært så Chelsea får lov til at overbyde så det kan mærkes.

Vinduet er stadig åbent så det kan stadig nåes at hente en fuldgod erstatning.

DeBuur
Manager

« Svar #7117: 30 Jan 2011, 22:00 »

Torres har tidligere udtalt at han vil spille med om CL...... det sker ikke for Liverpool i år og det ser skidt ud for næste sæson også.... jeg er overbevist om at han vil have holdet forstærket eller finde en anden klub... for det hold vi har pt er ikke bedre end den plads vi ligger på i PL.

Nej vi kan ikke forvente at der hentes 10 spillere... og nej det er ikke korrekt at de nye ejere er kommet på et lukket marked...tværtom ... markedet er købers marked pt.

Liverpool kan ikke holde på verdensstjernerne hvis ledelsen ikke markerer at de har viljen til at investere i nye topspillere og det har de nye ejere ikke vist endnu imo.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #7118: 30 Jan 2011, 22:03 »

Men tror alt en bedre fodboldklub, og hvis Torres har ambitioner om titler forløbigt, skal han skifte. Ikke nødvendigvis til Chelsea, men til noget der pt. er bedre end Liverpool. Jeg håber ikke vi får ham.

Hvorfor er i en bedre fodboldklub?

Og chancerne for at få en titel er vel lige så stor hos os som jer. I er en klub der pt intet har hentet tiltrods for at i mangler folk både til at forstærke og til bredden.

Man vinder ikke titler på at gøre ingenting når der serisøst er tiltrængt nye folk.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7119: 30 Jan 2011, 22:03 »

Jeg håber af hele mit hjerte, at Torres bliver i dette transfervindue, som bestyrelsen også har ytret. Hvis Fernando Torres gerne vil vinde titler i en anden og større klub bliver han nødt til at præstere, før nogen vil byde på ham. Hvis ikke manden præsterer, risikerer han at ryge til en klub ala Atletico Madrid eller Sevilla og de er ikke ligefrem CHL-bejlere.
Derimod håber jeg, at Charlie Adam bliver hentet, som den fornødne playmaker vi BEHØVER. Dette skubber Gerrard højere op på banen, så han vil komme til at udgøre en større trussel med sine langskud og fabelagtige afleveringer. Hvis Luis Suarez også bliver hentet kommer det pludseligt til at se rigtig godt ud.

En ønske start 11'er efter dette transfervindue for mig, ville nogenlunde se således us:
              Reina
Kelly - Cara - Agger - Johnson
          Adam - Poulsen
              Gerrard
   Suarez - Torres - Maxi

Jeg håber, at vi senere kan finde en fin erstatning for Poulsen, da jeg ikke ser ham værdig til vores hold.

Thaurat al Shabab

JKJ
Gæst

« Svar #7120: 30 Jan 2011, 22:10 »

Torres har tidligere udtalt at han vil spille med om CL...... det sker ikke for Liverpool i år og det ser skidt ud for næste sæson også.... jeg er overbevist om at han vil have holdet forstærket eller finde en anden klub... for det hold vi har pt er ikke bedre end den plads vi ligger på i PL.

Nej vi kan ikke forvente at der hentes 10 spillere... og nej det er ikke korrekt at de nye ejere er kommet på et lukket marked...tværtom ... markedet er købers marked pt.

Liverpool kan ikke holde på verdensstjernerne hvis ledelsen ikke markerer at de har viljen til at investere i nye topspillere og det har de nye ejere ikke vist endnu imo.

Jo de kom til klubben da markedet var lukket.

Og ja der skal hentes nye og bedre spillere. Men ikke for enhver pris.
Med det økonomiske kaos og rod vi har været ude i skal vi ikke købe et navn bare for at købe.

De har viljen til at købe feks Suarez, men de ville ikke byde overpris og det budskab fattede Ajax heldigvis.
Det bkalder jeg økonomisk ansvarlighed og vilje til at invistere, bare ikke for enhver pris.

Umiddelbart synes jeg det lyder som om du tror de har en pengetank alá Joakim Von Ands altså utømmelig. Det har de heldigvis ikke. De har heldigvis den samme respekt for deres penge og passer godt på dem.

Hvis Suarez bliver den eneste forstærkning og Babel er den eneste der smutter vil jeg nok også være skuffet.
Men jeg kan sagtens leve med det for imo har vi altså en ganske ok trup som bare ikke har spillet som et hold under RH. Det kan man jo tydelig se at KD allerede har ændret en del ved. Det er stadig ikke altid lige godt og pænt men det er langt bedre end det vi så under RH.

Det er måske svært men vi skal og må have lidt tålmodighed inden vi kan forvente os det helt vilde.

JKJ
Gæst

« Svar #7121: 30 Jan 2011, 22:11 »

En ønske start 11'er efter dette transfervindue for mig, ville nogenlunde se således us:
               Reina
Kelly - Cara - Agger - Johnson
           Adam - Poulsen Meireles             
                Gerrard
    Suarez - Torres - Maxi

Jeg håber, at vi senere kan finde en fin erstatning for Poulsen, da jeg ikke ser ham værdig til vores hold.

Du glemte vist lige Meireles Wink

patrick J
Manager

« Svar #7122: 30 Jan 2011, 22:14 »

Kan du ikke se dobbeltmoralen i at du skriver det, samtidig med at du kalder Man City for Shitty (og nok heller ikke holder dig tilbage for at kalde Man Utd for Scum)? Det finder jeg personligt laaaaangt mere provokerende, end at folk ikke mener at mit hold ikke spiller godt, er dårligt osv osv Smiley
Jeg har intet problem med at svine de 2 klubber, nej. Det er også fint det han mener, men så har jeg vel for guds skyld også lov til at reagere på min måde, uden folk bliver sure over den "hårde tone"  crazy

patrick J 2@ Hvilken tråd skal jeg hoppe hen i og diskutere? For jeg er ganske enig med Bave og VK. Du siger andre fans ikke må komme med kritik/provokationer, fair nok. Men hvad så når det kommer fra en anden Liverpool fan?
For satan da! Jeg har intet imod at diskutere, og når jeg mener han var provokerende, så svarer jeg provokerende. Det var mellem mig og Bave. Problemet er så, at folk ser mit svar som meget værre, og en for hård tone. Så hvem er det, der ikke kan tåle at høre sandheden?
Men i har så travlt med, at det hele skal være debatskabende osv..Hvad var der debatskabende ved hans indlæg, udover en sviner til Torres?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #7123: 30 Jan 2011, 22:20 »

Jeg har intet problem med at svine de 2 klubber, nej. Det er også fint det han mener, men så har jeg vel for guds skyld også lov til at reagere på min måde, uden folk bliver sure over den "hårde tone"  crazy
For satan da! Jeg har intet imod at diskutere, og når jeg mener han var provokerende, så svarer jeg provokerende. Det var mellem mig og Bave. Problemet er så, at folk ser mit svar som meget værre, og en for hård tone. Så hvem er det, der ikke kan tåle at høre sandheden?
Men i har så travlt med, at det hele skal være debatskabende osv..Hvad var der debatskabende ved hans indlæg, udover en sviner til Torres?

Jeg forstår bare ikke hvad forskellen er mellem at Bave eller jeg sviner Torres? Hvorfor må han ikke mens jeg godt må?
Det er jo et fact at Torres ihf i efteråret var en hån mod den røde trøje.

Hvad er der galt i at fortælle sandheden bare fordi man ikke er LFC fan, mens jeg godt må fordi jeg holder med LFC.

Jeg kan ikke finde nogen sviner i hans indlæg, han fortæller jo bare hvad han ser og hvad rigtig mange Liverpool fan også ser.

patrick J
Manager

« Svar #7124: 30 Jan 2011, 22:22 »

Jeg har ikke sagt at du gerne må, og at han ikke må?
Desuden ja han var da dårlig, men hvorfor skrive alt det, når han slutter af med at sige han er ligeglad?
Så er det jo bare lige for at komme ind, og stikke lidt til os?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 473 474 [475] 476 477 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010