home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2146812 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7080: 30 Jan 2011, 12:16 »

Nej nej nej Bave, jeg ved du hader Torres men vågn nu op Grin.. Torres er en klasseangriber, som desværre har været uheldig at skifte til Liverpool på et tidspunkt hvor der har været rod i klubben.. Ejere der har drænet klubben for penge, trænere der ikke har kunne sammensætte et hold, og en generel mangel på rød tråd, har gjort at vi ikke har udviklet os som vi skulle..

Torres har om nogen været en af dem der har holdt et højt niveau igennem sin tid hos os, og er vel pt en af de eneste spillere hos os som på en normal dag kan have prædikatet verdensklasse! Hvis Torres skiftede til Chelsea og fik bedre holdkammerater, så ville det både gavne Torres og Chelsea og jeg kunne sagtens se det resultere i titler.. Det kan jo aldrig garanteres, men grunden til at vi intet har vundet i hans tid hos os, kan han på ingen måde klandres for  crazy

Men jeg håber naturligvis han er loyal, og forbliver hos os så han kan være med til at genopbygge klubben Smiley
Nu er det selvfølgelig skrevet under forudsætning af en ligning der fremlagt som værende Torres + X = Titler.

Men ja det er da meget muligt at Torres har været en af de få der har holdt niveau, men med det spil han tit og ofte har lagt for dagen, så er jeg langt fra imponeret af ham, det spil man har set ham levere under og efter VM, det berettiger på ingen måde den tilbedelse han får. Vil Torres skifte, jamen så cool for jer i får 300-400 mio. Det er idiotisk af Chelsea, for hvis jeg fik 300-400 mio og jeg SKULLE købe en angriber så ville jeg da slet slet ikke have Torres i tankerne.
Nu skal det heller ikke lyde som om at Torres er en dårlig fodboldspiller, han scorede trods alt to mål mod Wolves hvor han begge gange let og elegant sparker bolden ind i et tomt mål. Men når man ser ham løbe med bolden, så har jeg i hvert fald personligt en masse ro, da jeg 100 % sikkert ved "det der det fører ingen vegne".

Men jaja sig nej til 300 mio, jeg er egentlig ligeglad med at Chelsea er dumme og Liverpool ikke ved hvor meget deres spillere er værd. :-D
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 12:18 af 3.v evaB » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7081: 30 Jan 2011, 12:19 »

Nu er det selvfølgelig skrevet under forudsætning af en ligning der fremlagt som værende Torres + X = Titler.

Men ja det er da meget muligt at Torres har været en af de få der har holdt niveau, men med det spil han tit og ofte har lagt for dagen, så er jeg langt fra imponeret af ham, det spil man har set ham levere under og efter VM, det berettiger på ingen måde den tilbedelse han får. Vil Torres skifte, jamen så cool for jer i får 300-400 mio. Det er idiotisk af Chelsea, for hvis jeg fik 300-400 mio og jeg SKULLE købe en angriber så ville jeg da slet slet ikke have Torres i tankerne.
Nu skal det heller ikke lyde som om at Torres er en dårlig fodboldspiller, han scorede trods alt to mål mod Wolves hvor han begge gange let og elegant sparker bolden ind i et tomt mål. Men når man ser ham løbe med bolden, så har jeg i hvert fald personligt en masse ro, da jeg 100 % sikkert ved "det der det fører ingen vegne".

Men jaja sig nej til 300 mio, jeg er egentlig ligeglad med at Chelsea er dumme og Liverpool ikke ved hvor meget deres spillere er værd. :-D

Du kunne indsætte Rooney istedetfor, så havde det næsten passet også.

3.v evaB
Gæst

« Svar #7082: 30 Jan 2011, 12:23 »

Jeg har samme holdning til Rooney, men i det jeg ikke kan holde mig vågen igennem Uniteds kampe.
Jeg har dog også hørt rygter om at han arbejder godt for holdet når han ikke har bolden, om det er sandt skal jeg ikke kunne sige. Da jeg kommer til at slå væk 20 minutter inde i Uniteds kampe.

patrick J
Manager

« Svar #7083: 30 Jan 2011, 12:25 »

Så kender man igen de arrogante United fans. Forstår ikke hvorfor du skal ind og skrive et indlæg, for at svine en af vores bedste spillere til..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

3.v evaB
Gæst

« Svar #7084: 30 Jan 2011, 12:30 »

Så kender man igen de arrogante United fans. Forstår ikke hvorfor du skal ind og skrive et indlæg, for at svine en af vores bedste spillere til..
Hej Patrick,
Velkommen til FmF, her har vi et debatforum hvor der kan debatteres.
Men nu tænker du sikkert, må jeg også være med? Selvfølgelig må du det, selvom VK skriver lange indlæg og jeg skriver dumme ting. Så er der også plads til dig. Hvis du mener det er arrogant, så er du velkommen til at skrive min. 5 linjer om hvorfor Torres er så god, at han er mere end 300 mio værd.

Hilsen
Bave

ps. Jeg er ikke United fan, og jeg synes det er utroligt morsomt når man bare sætter folk i grupper. Jeg holder med City, hvilket meget godt viser jeg ikke har nogen grund til at være arrogant.

patrick J
Manager

« Svar #7085: 30 Jan 2011, 12:44 »

Som du nok kan se, så har jeg været her en del år. Men har du ikke noget fornuftigt at skrive, kan du da godt hoppe ud af vores tråd. Igen er du bare provokerende..Desud en er jeg lidt ligeglad med om du er Shitty fan eller holder med de andre..Har ikke noget til overs for nogen af jer, og skal nok ikke sige min mening om Shitty fans.

verdenskrig
Manager

« Svar #7086: 30 Jan 2011, 13:13 »

Som du nok kan se, så har jeg været her en del år. Men har du ikke noget fornuftigt at skrive, kan du da godt hoppe ud af vores tråd. Igen er du bare provokerende..Desud en er jeg lidt ligeglad med om du er Shitty fan eller holder med de andre..Har ikke noget til overs for nogen af jer, og skal nok ikke sige min mening om Shitty fans.

Slå nu lige koldt vand i blodet Wink..

Naturligvis har man af og til lyst til at slå Bave ihjel, men jeg synes da ikke han provokerer os her Smiley.. De ting han skriver er ting man kan tage op til debat og være enig eller uenig i.. Hans mening om Torres er at han ikke er 300 mio værd pt og at han ikke har det niveau for tiden han havde engang.. Fair nok, det er jeg ikke uenig i Smiley

Han har igennem denne sæson ikke vist sig fra sin bedste side, men med al respekt Bave, så er det også svært at vise sig fra sin bedste side når man igennem 90 % af sæsonen har haft en træner der spiller med tonser på tonser, og så bare losser lange bolde op til Torres som alene med to superstærke centerforsvarere skal holde i den og vente til de andre får nosset sig frem Opstemt
Klart at han som den spiller han er, så bliver negativ og ikke viser sig fra sin bedste side.. Men under Kenny synes jeg vi er begyndt at se noget af den gamle Torres Smiley

Hans eksplosion er tilbage, hans iver efter at gøre en forskel er tilbage, og sidst men ikke mindst så scorer han mål igen.. Ja det er muligt han scorer to "lette" mål mod Wolves men de tæller heldigvis ikke mindre hverken på tavlen eller på selvtilliden Wink.. Han scorede mod Blackpool ude, og mod Fulham hjemme hvor han fejlagtigt blev dømt Offside..

Synes man begynder at se tegninger til at Torres er back, og kan han stige endnu mere i niveau kan han hurtigt blive 300 mio værd igen Smiley

Men for min skyld må Chelsea da hjertens gerne give 500 mio plus Sturridge i en handel.. Gør de det skal vi slå til med det samme Smiley

Men Patrick der skal være plads til os alle herinde, og de ting Bave skriver kan jeg ikke forstå du tager sådan på veje af  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #7087: 30 Jan 2011, 13:15 »

Oh my bad, troede ellers du var ny Smiley
Jeg undskylder mange gange nu hvor jeg ser dine manager stjerner der tydeligt viser at du er den der skal bedømme hvad der rigtigt og forkert.

Vil du ikke please sige hvorfor Torres er god så vi kan få en debat? Har altid drømt om at debattere med en bruger der har så mange stjerner som dig.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7088: 30 Jan 2011, 13:18 »

Må nu nok sige, at Bave i dag har budt ind med væsentligt mere brugbart stof end du har. Det kan godt være at han skriver i en provokerende undertone, men han fremsætter tords alt et forholdsvist langt indlæg om hvorfor han ikke mener Torres er så god som mange gør ham til.

Og hvad giver du for at han kommer med noget debatskabende i denne tråd? Et "skrid ud af vores tråd, du er her kun for at provokere". Hvad er du her så for? :-)

patrick J
Manager

« Svar #7089: 30 Jan 2011, 13:24 »

Hej Patrick,
Velkommen til FmF, her har vi et debatforum hvor der kan debatteres.
Men nu tænker du sikkert, må jeg også være med? Selvfølgelig må du det
, selvom VK skriver lange indlæg og jeg skriver dumme ting. Så er der også plads til dig. Hvis du mener det er arrogant, så er du velkommen til at skrive min. 5 linjer om hvorfor Torres er så god, at han er mere end 300 mio værd.

Hilsen
Bave

ps. Jeg er ikke United fan, og jeg synes det er utroligt morsomt når man bare sætter folk i grupper. Jeg holder med City, hvilket meget godt viser jeg ikke har nogen grund til at være arrogant.

Er dét ikke provokerende?

VK@ Du skriver at der er plads til alle. Jeg ved da at du også har været ude efter andre her på siden. Kender du Bave i virkeligheden, siden du er ligeglad med at han "sviner" Torres til? Det ligner dig ikke.

Ghert@ Lige nu, var det nu ikke et debatindlæg jeg var ude efter at skrive. Jeg svarer bare Bave. Men hvorfor skal han så slutte af med denne her i sidste første indlæg om Torres: "Men jaja sig nej til 300 mio, jeg er egentlig ligeglad med at Chelsea er dumme og Liverpool ikke ved hvor meget deres spillere er værd".

Det er da provokerende?!

verdenskrig
Manager

« Svar #7090: 30 Jan 2011, 13:27 »

VK@ Du skriver at der er plads til alle. Jeg ved da at du også har været ude efter andre her på siden. Kender du Bave i virkeligheden, siden du er ligeglad med at han "sviner" Torres til? Det ligner dig ikke.

Hvem har jeg været efter  Huh ?..
Og ja jeg kender Bave irl, men hva forskel gør det?.. De ting han skriver er jo ikke decideret forkert.. Selvom jeg er Liverpool fan, og godt kan lide Torres så er jeg ikke totalt blind for at være modtagelig for kritik..

Og det du kalder provokerende fra ham, skriver han jo kun fordi du starter ud i en tone der er totalt unødvendig Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7091: 30 Jan 2011, 13:28 »

Ghert@ Lige nu, var det nu ikke et debatindlæg jeg var ude efter at skrive. Jeg svarer bare Bave. Men hvorfor skal han så slutte af med denne her i sidste første indlæg om Torres: "Men jaja sig nej til 300 mio, jeg er egentlig ligeglad med at Chelsea er dumme og Liverpool ikke ved hvor meget deres spillere er værd".

Det er da provokerende?!

Det kan da godt være at det er det, men jeg synes ikke resten af indlægget er - der fremlægger han bare en ærlig mening om noget der er meget kontroversielt i denne tråd. Du kalder også City for Shitty... Hvad med selv at være et godt eksempel, hvis du endelig skal slagte ham for at provokere? crazy

patrick J
Manager

« Svar #7092: 30 Jan 2011, 13:34 »

Hvem har jeg været efter  Huh ?..
Og ja jeg kender Bave irl, men hva forskel gør det?.. De ting han skriver er jo ikke decideret forkert.. Selvom jeg er Liverpool fan, og godt kan lide Torres så er jeg ikke totalt blind for at være modtagelig for kritik..

Og det du kalder provokerende fra ham, skriver han jo kun fordi du starter ud i en tone der er totalt unødvendig Peace
Okay at være efter, var det forkerte ord at bruge. Men du har da været i masser af diskussioner, omkring holdninger osv.
Han skriver desuden, han er ligeglad hvad Liverpool gør osv. Hvorfor så bruge tid på, at kommentere noget han er ligeglad med.
Det kan da godt være at det er det, men jeg synes ikke resten af indlægget er - der fremlægger han bare en ærlig mening om noget der er meget kontroversielt i denne tråd. Du kalder også City for Shitty... Hvad med selv at være et godt eksempel, hvis du endelig skal slagte ham for at provokere? crazy
Jeg kalder City, for Shitty. Sådan er det bare.
Når han efter min mening, starter med at provokere. Så tænker jeg da ikke lige. Nu skal jeg være et godt eksempel og svarer ham pænt på det provokerende indlæg. Men det er fint nok, vi bare skal gå ind i alle de andre klubtråde, og sige vores ærlige mening om deres spillere og klubstruktur.

3.v evaB
Gæst

« Svar #7093: 30 Jan 2011, 13:36 »

Det er da provokerende?!

Du har helt ret i det første, men på den måde du opførte dig på, så skulle man tro min besked var nødvendig.

ÅH NEJ AL KRITIK VÆK FRA FORUMMET. Hvorfor må man ikke kritisere Torres? Er han opløftet over alle andre spillere? Er det fordi han har/havde flot hår? Men skal dog siges det ikke er første gang folk er gået amok over kritik, på denne side.

Og til den sidste, har du set den smiley der er på til sidst? Selvfølgelig har du det, du er vel ikke blind. Hvorfor tager du ikke smileyen med i det citat du løber til de voksne med? Fordi det ville latterliggøre påstanden om at det var provokerende.

Skriv nu argumenter søde, ellers kommer vi ikke videre. Det skal dog siges at jeg nyder at skrive om mig selv, så jeg har intet problem med at forsætte denne debat.

verdenskrig
Manager

« Svar #7094: 30 Jan 2011, 13:37 »

Okay at være efter, var det forkerte ord at bruge. Men du har da været i masser af diskussioner, omkring holdninger osv.

Det kaldes at diskutere, hvilket man gør på et debatforum Wink.. Bave og jeg diskuterer også vores holdninger nu det er der da intet forkert i.. Men jeg synes bare vi skal prøve at holde hovedet lidt mere koldt i denne tråd når andre fans kommer ind, så den ikke ender som Uniteds hvor en del United fans opfører sig som små børn så snart de modtager kritik Wink

Cool

Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010