home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2138256 gange)
slindj93
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6645: 12 Jan 2011, 22:04 »

Coentraro (staves) er skiftet fra Benfica til Real Madrid for lidt over 200 millioner kr  Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #6646: 12 Jan 2011, 22:05 »

Aftnens line-up: Reina, Kelly, Agger, Skrtel, Johnson, Poulsen, Lucas, Meireles, Jovanovic, Torres, Kuyt.

Første halvleg har været lidt blandet, dejlig start med Torres som målscorer - rart at se at han har fundet gnisten igen og får ram på noget! Forsvaret har bortset fra ved 1-1 målet og en enkelt tilbagelægning egentlig set fint ud. Agger er efter min mening værd at fremhæve, så ikke så heldig ud ved målet, men har ellers siddet tæt på sin markeringer og været en rigtig god spiller i opspillet som vi kender ham, jeg mener stadig at Liverpool har brug for en mand som ham, ellers er man tvunget til at få spillet bolden ud til en back eller op på midtbanen for at få gang i spillet. I forsvaret skal der generelt skæres ned på personlige fejl - så kunne det jo tænkes at vi snart kunne holde nullet?

Midtbanen har været blandet. Meireles lavede en dum fejl ved målet og har haft lavet nogle fejl, det han gør godt, er at han kan sætte en smule fart over det i opspillet. Poulsen har overrasket mig og faktisk spillet godt, en af dem på holdet der har siddet tættest på sin markering - hvilket jeg mener er meget vigtigt og en ting holdet tit har sløset med. Kuyt har været lidt usynlig og lavet lidt fejl, specielt ved elendige indlæg, men kæmper som altid. Jovanovic har prøvet sig lidt frem med nogle udfordringer, men ikke rigtig fået det til at fungere. Lucas har fået noget selvtillid og er begyndt at træde mere ind i "den-offensive-opspiller" rolle, da Poulsen har ansvaret i det defensive på midtbanen. Lucas har lavet lidt fejl, men faktisk været god til at sprede spillet ud, ligesom Poulsen.
På trods af mine "rosende" ord om midtbanen, er der store mangler! Der mangler ideer og opspillet er langt fra hurtigt eller kreativt nok.

Torres viser igen at han er en klasse angriber og at han altid er farlig, eneste ulempe er måske at vi satser så meget på ham når Gerrard ikke er med, at det bliver forudsigeligt for modstanderen.

Forventer at Liverpool kommer godt ud til anden halvleg og viser lidt mere gnist og at backerne vil sidde lidt tættere deres modstandere, virker lidt som om de venter på at de bliver udfordret før de vil sætte en tackling ind. Den bagerste kæde må gerne skubbe frem, som vi så det her i slutningen af første halvleg. Mere fart over opspillet og så skal Meireles ordenligt i gang og lægge nogle guld-bolde til Torres - og forhåbentlig kan vi få lavet en kasse til og sikre 3 point!

Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #6647: 12 Jan 2011, 22:05 »

Coentraro (staves) er skiftet fra Benfica til Real Madrid for lidt over 200 millioner kr  Smiley

Dejligt at få at vide. Jeg selv håber virkelig det vil påvirke spillerne i anden halvleg, så vi kan få de 3 point!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6648: 12 Jan 2011, 22:07 »

Kæft nogle kanter vi har.. Magen til dårligere teknik skal man lede længe efter. Vi kan lige så godt begynde at løbe hjemad, når Jova/Kuyt får bolden på kanten. Kæft hvor er det elendigt.

3 point, intet andet kan bruges.
Optimistisk.
Jeg vil skyde på du bedømmer Kuyt på det ene elendig indlæg han korrekt havde. Ellers var Kuyt med i opspillet til målet, med et flot sideskiftet, og virker generelt som en af dem der vil det mest. Men tag i ham bare ud. Blackpool vil takke for gaven.

JKJ
Gæst

« Svar #6649: 12 Jan 2011, 22:21 »

Optimistisk.
Jeg vil skyde på du bedømmer Kuyt på det ene elendig indlæg han korrekt havde. Ellers var Kuyt med i opspillet til målet, med et flot sideskiftet, og virker generelt som en af dem der vil det mest. Men tag i ham bare ud. Blackpool vil takke for gaven.

Hehe ville elske hvis Kuyt skiftede til Chelsea. Det lys du ser i ham ved jeg vi er mange der har svært ved at se Wink

Men er enig med bla VK. Vi har intet fremad banen bortset fra Torres. Resten er bare boldflyttere og boldtabere. Jovanovic har vel ikke haft en dribling endnu og skøjter rundt - har han mon hørt om lange propper?
Kuyt løber og løber og løber og løber og skaber intet!

Meireles var om nogen manden der var skyld i målet. Agger ser måske lidt skidt ud men alle er på vej frem og er væk fra deres mand. Jeg vil bestemt ikke klandre ham for målet.

Kelly er imo den store oplevelse. Har han sat en fod forkert både offensivt og defensivt?

Konchesky må være færdig i klubben. Når Johnson bliver foretrukket frem for ham på venstrebacken har jeg svært ved at se hvor der skal være plads til ham henne.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6650: 12 Jan 2011, 22:25 »

Hehe ville elske hvis Kuyt skiftede til Chelsea.
Det vil jeg satme også være glad for. Vil I sælge? :-)

JKJ
Gæst

« Svar #6651: 12 Jan 2011, 22:26 »

Og det ser du hvor?

Jeg har intet kunnet finde om en sådan handel. Plus han har spillet kamp for Benfica i aften. Det havde han nok ikke hvis han var skiftet Wink

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #6652: 12 Jan 2011, 22:26 »

2-1 :-)

Ærgerligt start for Dalglish.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

JKJ
Gæst

« Svar #6653: 12 Jan 2011, 22:28 »

Flot opdækning... eller nåh nej den var der slet ikke!!

Få så for helvede noget offensivt på banen og så Lucas, CP og Meireles ud!

Det vil jeg satme også være glad for. Vil I sælge? :-)

Ja Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6654: 12 Jan 2011, 22:28 »

Fuck jeg kunne godt bruge et dejligt træ og et solidt reb lige nu......

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #6655: 12 Jan 2011, 22:29 »

Liverpool er uheldige i aften Peace

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

JKJ
Gæst

« Svar #6656: 12 Jan 2011, 22:30 »

Liverpool er uheldige i aften Peace

Uheldige??

Vi er bare ikke bedre end det du ser. Med andre ord faktisk ret elendige!!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #6657: 12 Jan 2011, 22:32 »

Ville bare skrive det på en mindre hård måde Peace Men hvis jeg skal sige min ærlige mening så er liverpool virkelig ringe Peace

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

verdenskrig
Manager

« Svar #6658: 12 Jan 2011, 22:32 »

Nedrykningsstregen nærmer sig desværre mere og mere.... Græder

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #6659: 12 Jan 2011, 22:34 »

Hvis vi også taber til Neverton ser det da fuldstændig skidt ud... Vi skal snart gøre som Horsens  Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010