home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2136863 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6630: 12 Jan 2011, 14:39 »

Enig... og så alligevel ikke.

Rygterne går på at han vil koste omkring de 100 mio dkr. Det er altså enormt mange penge for en spiller der langt fra er færdig udviklet og man når alt kommer til alt ikke helt ved hvor ender.

Hvis den pris holder synes jeg vi skal holde fingrene fra ham. Så har vi altså mere brug for en spiller der kan forstærke os her og nu og de kan sagtens købes for den sum penge.
Hold da op, ja okay, havde ikke hørt at prisen skulle være i den klasse. Jeg havde måske forventet 25-35 mio for ham. Men kan godt se hvad du mener. Vi har jo store mangler i truppen og de bør naturligvis prioriteres over at hente et dyrt talent! Smiley

bøvle
Manager

« Svar #6631: 12 Jan 2011, 14:42 »

Men jeg synes lidt i overser, at selvom han er et kæmpe talent, så er han stadig en spiller, der allerede nu kan løfte og forbedre vores hold her og nu ?

han vil jo være længder foran alternativerne på den plads, jeg synes vi skal slå til hvis vi har muligheden. Rygterne siger desuden at Dalglish ønsker at skille sig af med 6 spillere, herunder 3 backs, så håber den er god nok ! Opstemt

patrick J
Manager

« Svar #6632: 12 Jan 2011, 14:47 »

Ja han skulle vidst koste 90 millioner, hvilket er en hel del for en så ung en spiller !
United skulle dog også være interesseret i ham. :-/

Desuden så skulle vi også være ude efter Luis Suarez, hvilket jeg klart vil foretrække fremfor Negredo, som vi også er sat i forbindelse med, og de skulle vidst have samme prisskilt.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2011, 16:00 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #6633: 12 Jan 2011, 14:49 »

Men jeg synes lidt i overser, at selvom han er et kæmpe talent, så er han stadig en spiller, der allerede nu kan løfte og forbedre vores hold her og nu ?

han vil jo være længder foran alternativerne på den plads, jeg synes vi skal slå til hvis vi har muligheden. Rygterne siger desuden at Dalglish ønsker at skille sig af med 6 spillere, herunder 3 backs, så håber den er god nok ! Opstemt

Han er 17 år.

Med alt respekt så tror jeg altså ikke han kan gøre en forskel i vores nuværende situation.
Det er ikke rimeligt at ligge så meget pres på en så ung spiller og forvente alt for meget. Det er før set at det er gjort og så er spilleren faldet fuldstændig igennem og gået i stå i sin udvikling.
Og så er de her 100 mio dkr smidt direkte ud af vinduet.

Vi SKAL have forstærkning. Men det skal være nogen der kender gamet og har spillet på højeste niveau før. Han kommer altså fra den 3. bedste række og skal oså bruge tid til at vende sig til tempoet og hårdheden i PL.

Så nej hvis rygterne om prisen er korrekt. Ja tak hvis prisen er omkring de 30-35 mio dkr.

bøvle
Manager

« Svar #6634: 12 Jan 2011, 14:55 »

My bad, jeg snakkede om vores fine back-ven fra benfica og ikke ham fra South, for der er jeg helt enig. ALT FOR MANGE PENGE Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #6635: 12 Jan 2011, 15:00 »

My bad, jeg snakkede om vores fine back-ven fra benfica og ikke ham fra South, for der er jeg helt enig. ALT FOR MANGE PENGE Opstemt

Hehe synes nok der var et eller andet galt i dit indlæg i forhold til det jeg svarede på Wink

Men det skal jo gå galt når man snkker om 2 vidt forskellige spillere Wink

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6636: 12 Jan 2011, 15:01 »

Nu hvor Hodgson er væk, er et muligt Elia skifte til Liverpool så ødelagt?

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #6637: 12 Jan 2011, 15:08 »

Nu hvor Hodgson er væk, er et muligt Elia skifte til Liverpool så ødelagt?

Det brandvarme rygte, som de fleste vel troede ville blive til en realitet er lige som koldt nu som det var varmt i sidste uge.

Så pt tror jeg ikke vi skal forvente noget som helst.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2011, 15:12 af JKJ » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #6638: 12 Jan 2011, 15:20 »

Ville Elia ikke være et kæmpe sats?

Jeg forbinder ham meget hen af Babel, og han har jo ikke ligefrem spillet op til noget, der ligner den pris man gav for ham.

JKJ
Gæst

« Svar #6639: 12 Jan 2011, 15:38 »

Ville Elia ikke være et kæmpe sats?

Jeg forbinder ham meget hen af Babel, og han har jo ikke ligefrem spillet op til noget, der ligner den pris man gav for ham.

Den diskution har vi haft tidligere.

Jeg tror den genrelle mening var at han ville være en god mand at få til klubben.

I sin første sæson i HSV spillede han altså ganske imponerende. Nu bruger man ham så ikke og se hvordan de ligger i ligaen nu.  Wink

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #6640: 12 Jan 2011, 15:56 »

Den diskution har vi haft tidligere.

Jeg tror den genrelle mening var at han ville være en god mand at få til klubben.

I sin første sæson i HSV spillede han altså ganske imponerende. Nu bruger man ham så ikke og se hvordan de ligger i ligaen nu.  Wink

Babel spillede også godt i Ajax, at HSV ligger der er trænerens skyld, truppen er jo mindst ligeså god som Dortmunds.

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #6641: 12 Jan 2011, 16:33 »

Han er 17 år.

Med alt respekt så tror jeg altså ikke han kan gøre en forskel i vores nuværende situation.
Det er ikke rimeligt at ligge så meget pres på en så ung spiller og forvente alt for meget. Det er før set at det er gjort og så er spilleren faldet fuldstændig igennem og gået i stå i sin udvikling.
Og så er de her 100 mio dkr smidt direkte ud af vinduet.

Vi SKAL have forstærkning. Men det skal være nogen der kender gamet og har spillet på højeste niveau før. Han kommer altså fra den 3. bedste række og skal oså bruge tid til at vende sig til tempoet og hårdheden i PL.

Så nej hvis rygterne om prisen er korrekt. Ja tak hvis prisen er omkring de 30-35 mio dkr.
Var det ikke noget nær det samme der blev sagt, da vi blev linket til Bale og Walcott for år tilbage? Hvis Liverpools scouts vurderer, at  han har et kæmpe potentiale, gælder  det vel om at få ham inden han bliver endnu dyrere. Evt. hvis man kunne få lavet en ordning ala den Spurs lavede med Bale, med 5 mill £ til at starte med - og så 5 mere afhængig af optrædener og succes.

Dermed ikke sagt at jeg er 100% for et køb af ham, for jeg aldrig set ham spille. Synes bare det ville være mega nedern, hvis han faktisk ender med at indfri det potentiale, som scouts har set i ham, men bare i Man utd i stedet.

Mht. det rygte der var om Coentrao længere nede på siden fra ONEfootball.dk, så synes jeg det ser lidt useriøst ud. Der er ingen kildeanvisning på deres rygte, der står bare "heftige rygter fra det engelske", hvilket gør det lidt svært at vurdere troværdigheden. Og så for det andet står der "Således fortælles det, at den spanske wing-back, 22-årige Fabio Coentrao fra Benfica" - er rimelig sikker på jeg så ham spille for Portugal til VM...

Og så til sidst vil jeg give en stor fed thumbs up til Luis Suarez  Thumbs Up   Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #6642: 12 Jan 2011, 21:53 »

Hvor er det dog jammerligt ærgerligt at vi ikke formår at holde fast på den 1-0 føring.. Vi får en perfekt start på kampen, og Torres får garnet.. Gid vi dog havde et forsvar hvor man havde tillid til at de kunne spille til nul.. Nu skal vi frem og skabe kampen igen, og jeg har mere end almindelig svært ved at se hvordan vores midtbane kan skabe det noget som helst.. Meireles- Lucas-CP-Jova er SÅ gennemført talentløst, ukreativt, og alibiagtigt som det kan blive, og håber at Shelvey samt Maxi kommer ind i anden..

VI SKAL have 3 her!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #6643: 12 Jan 2011, 22:01 »

Enig Verdenskrig. Ikke meget kreativt, som man kan forvente fra vores midtbane...Men ingen tvivl om at vi simpelthen skal have 3 point med hjem. Lige nu kan jeg kun se at målet skulle kommer fra Torres.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #6644: 12 Jan 2011, 22:02 »

Kæft nogle kanter vi har.. Magen til dårligere teknik skal man lede længe efter. Vi kan lige så godt begynde at løbe hjemad, når Jova/Kuyt får bolden på kanten. Kæft hvor er det elendigt.

3 point, intet andet kan bruges.

Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010