home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1260 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877232 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6405: 04 Jan 2011, 15:58 »

Og netop det at han sidder på bænken er godt for os Smiley

Jeg tror kun det er et spørgsmål om tid før vi ser en handel, jeg tror bestemt ikke vi skal hen til sidst i januar før der sker noget.
Men på den anden side tror jeg også lige NESV vil se tiden an med RH inden de køber ind. For hvis en kommende træner ikke vil have Elia er der jo ingen grund til at købe ham nu.

Ja, og det er netop dér jeg også ser det helt store problem i dette transfervindue. Tror faktisk, at netop dette vindue vil være ekstremt godt, til at tiltrække spillere vi gerne vil ha' knyttet til klubben. Hvis ikke en øjeblikkelig transfer, så en handel der sikrer os en eller flere spillere til sommer.

Problemet er bare, at vi kan blive sat i et jerngreb, af de nye og økonomisk fornuftige ejere, da de netop ikke vil hælde penge ud af vinduet, hvis spillerne ikke vil blive brugt af en ny manager Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #6406: 04 Jan 2011, 20:21 »

Og nu modsiger jeg nok lidt mig selv, men hvad skal vi egentlig med en ny midterforsvar?
Vi har altså et par unge herre i Kelly og Wilson som spiller på henholdsvis det engelske U-21 landshold og det skotske A-landshold.
Så vil det da være tåbeligt at hente en eller flere nye til den plads.

Vi har længe snakket om at Liverpool har syltet deres såkaldte talent udvikling. Nu har vi så 2 unge fyrer som har vist at de godt kan spille på dette niveau og så er det så os der sylter dem, det hænger jo ikke helt sammen Wink

Jeg ser faktisk gerne at de får chancen før der bare bliver tænkt på nye folk i centerforsvaret. Vi kan jo lige så godt se i øjnene at vi intet når i denne sæson, så lad da fremtiden få chancen før vi kaster penge ud på ingenting...

Stod det til mig revolutionerede vi forsvaret fuldkommen.

Agger - Er for skadesplaget og som VK siger alt for afhængig af hans kampform, og når den svigter er han altså en belastning rent defensivt, da han ikke er den største centerforsvarer.

Skrtel - En skaldet idiot af en tomhjerne. Han bliver nok utilfreds, hvis han ikke spiller fast, så uuuuuuuuuuuuuuuud og det kan kun gå for langsomt med at få ham skibet afsted.

Carragher - Har overskredet sin udløbsdato, men kva. sin enorme rutine og betydning i truppen oplagt at beholde som tredjemanden i centerforsvaret der træder til ved skader.

Kyrgiakos - Jeg synes, at han er en udmærket tonser-back up. Ham kan vi sagtens beholde som fjerdemand i centerforsvaret.

Det efterlader os med to åbne pladser fast i centerforsvaret. Jeg så gerne den ene gå til Wilson eller Kelly, hvem af dem ved jeg ikke, mens jeg gerne ser en ny mand ved siden af de to. Gerne én på en 27-28 år. Så Mertesacker ville være et ganske godt køb.

JKJ
Gæst

« Svar #6407: 04 Jan 2011, 21:54 »

Agger - Er for skadesplaget og som VK siger alt for afhængig af hans kampform, og når den svigter er han altså en belastning rent defensivt, da han ikke er den største centerforsvarer.

Skrtel - En skaldet idiot af en tomhjerne. Han bliver nok utilfreds, hvis han ikke spiller fast, så uuuuuuuuuuuuuuuud og det kan kun gå for langsomt med at få ham skibet afsted.

Carragher - Har overskredet sin udløbsdato, men kva. sin enorme rutine og betydning i truppen oplagt at beholde som tredjemanden i centerforsvaret der træder til ved skader.

Kyrgiakos - Jeg synes, at han er en udmærket tonser-back up. Ham kan vi sagtens beholde som fjerdemand i centerforsvaret.

Det efterlader os med to åbne pladser fast i centerforsvaret. Jeg så gerne den ene gå til Wilson eller Kelly, hvem af dem ved jeg ikke, mens jeg gerne ser en ny mand ved siden af de to. Gerne én på en 27-28 år. Så Mertesacker ville være et ganske godt køb.

Nu er Agger manden vi har råbt og skreget efter længe. Så synes jeg vi skal give ham en chance inden vi sælger ham. Skaderne kan vel for pokker ikke blive ved med at vælte ned over ham.

Carra er ovre eller ihf tæt på sidste salgsdato, men som du skriver så skal han ikke væk. Han er så vigtig for klubben selv som back-up at man bare ikke må smide ham på porten.

Både Skrtel og Soso skal ud, hellere idag end imorgen. Skrtel er et omvandrende frispark og en god gammeldags mosler. Fodbold kan han ihf ikke spille.
Soso synes jeg har set gammel ud på det seneste så også ud med ham.

Wilson og Kelly skal have chancen inden vi køber ind til højre og venstre. Jeg synes de skal have chancen indtil sommer. Dette er alligevel en ødelagt sæson, så kan vi jo lige så godt kigge på fremtiden og se om de er gode nok og det føler jeg mig overbevist om at de er.

Så bortset fra Agger er vi ret enige Smiley

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #6408: 04 Jan 2011, 21:57 »

En ting: Sæsonen er langt fra ødelagt, og der skal fuld koncentration på resten af sæsonen, hvis vi skal ud i Europa næste sæson. Men enig i at Wilson og Kelly skal prøves istedet for nogle af de andre.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6409: 05 Jan 2011, 11:03 »

Enig med The_Gerrard. Sæsonen er ikke slut endnu. Vi kan sagtens nå at få en respektabel placering.  Peace

http://onside.dk/nyheder/premier-league/honda-agent-liverpool-er-interesserede

Ganske interessante navne der rygtes til vores klub i øjeblikket.  Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6410: 05 Jan 2011, 11:49 »

Risikerer man ikke bare (og er man villig til at tage den risiko?) at man ikke må nøjes med en, men måske to mellemsæsoner, hvis man skal til at spille et helt forsvar sammen?

EDIT: Især hvis den ene halvdel skal bestå af en relativt urutineret ung knøs?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6411: 05 Jan 2011, 11:54 »

Elia ville gøre at vores offensiv blev langt mere uforudsigelig, da han om nogen er en type der kan afgøre det hele på egen hånd.. Hans bundniveau er noget der kan arbejdes på, men hans topniveau er så højt at det ville være decideret idioti ikke at hente ham, nu vi har chancen..

Jeg tænker lidt at Elia er en mand der vil have brug for tid til at udvikle sig, før han for alvor vil kunne gøre sig på et top Premier League mandskab. Lidt i stil med Nani. Jeg anser ikke Elia som nogen færdigudviklet spillet, ej heller tæt på. For mig at se, er han sådan en type man kan blive ENORMT frustreret over. Ikke fordi han måske har en dårlig kamp, men pga. hans attitude. Nu er det ikke Balotelli-style, men mig bekendt har han det med ind i mellem at virke lidt opgivende når det ikke kører for ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #6412: 05 Jan 2011, 15:29 »

Jeg tænker lidt at Elia er en mand der vil have brug for tid til at udvikle sig, før han for alvor vil kunne gøre sig på et top Premier League mandskab. Lidt i stil med Nani. Jeg anser ikke Elia som nogen færdigudviklet spillet, ej heller tæt på. For mig at se, er han sådan en type man kan blive ENORMT frustreret over. Ikke fordi han måske har en dårlig kamp, men pga. hans attitude. Nu er det ikke Balotelli-style, men mig bekendt har han det med ind i mellem at virke lidt opgivende når det ikke kører for ham.

Rent taktisk, med at placere sig på banen, arbejde godt defensivt, og når han skal afslutte, kan han stadig lære en masse..

Men hans fysik(Balance, hurtighed) tekniske formåen med bolden i højt tempo, og blik for medspillerne er allerede på et fantastisk niveau.. Han har så meget talent, at bliver han formet rigtigt, så tror jeg ikke der er grænser for hvor langt han kan nå, og han ville være en fantastisk tilføjelse på vores hold Smiley.. Men der er jo desværre også andre ting som spiller ind.. Kan han vende sig til at bo i England, falder han godt til i klubben, bliver han ofte skadet osv.. Der er ingen garanti for at han bliver en succes, men ser vi på hans fodboldmæssige kvaliteter alene, så har jeg svært ved at se ham blive et flop Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6413: 05 Jan 2011, 15:55 »

Er jeg den eneste der fygter kampen i aften?
I kalenderåret 2010 vandt vi 2 (TO) kampe på udebane i PL!!

RH var allerede ude i søndags at snakke om at der skulle spares spillere som Gerrard og Torres pga både det ene og det andet.
Agger får vel heller ikke lov til at spille hele 2 kampe i træk i centerforsvaret.

Der er en vigtig kamp i weekenden mod Man U i FA-cuppen. Men med vores program pga de udsatte kampe i julen mener jeg faktisk at den skal nedprioriteres ca med 200% og der skal satsets på PL nu.

Hvis vi igen taber point i aften er vi igen med i bundstriden og vejen mod EL pladserne ser igen håbløst ud.
Selv om det helt sikkert vil slide hårdt på enkelte spillere mener jeg man skal spille og satse med alt hvad rem og seller kan klare i disse kampe i PL.

Hvis der skal spares spillere så gør det i weekenden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6414: 05 Jan 2011, 15:59 »

Jeg kan - desværre for jer - nemt ser Blackburn få 1-3 point i dag. De er traditionen tro stærke på hjemmebane, og Liverpool har endnu ikke fået spillet til at fungere. Med Hodgsons forskruede meninger, kan jeg forestille mig at han sparer spillere mod Blackburn for i stedet at satse på at få noget kredit ved at slå United i weekenden. Problemet er så blot at Liverpool på den bekostning kan tabe i dag - Og det samme kan sagtens ske lørdag. På den positive side, betyder det så nok at Hodgson bliver fyret.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #6415: 05 Jan 2011, 16:03 »

Bliver den vist?

Kolo Abib Touré

JKJ
Gæst

« Svar #6416: 05 Jan 2011, 21:03 »

Jeg kan - desværre for jer - nemt ser Blackburn få 1-3 point i dag. De er traditionen tro stærke på hjemmebane, og Liverpool har endnu ikke fået spillet til at fungere. Med Hodgsons forskruede meninger, kan jeg forestille mig at han sparer spillere mod Blackburn for i stedet at satse på at få noget kredit ved at slå United i weekenden. Problemet er så blot at Liverpool på den bekostning kan tabe i dag - Og det samme kan sagtens ske lørdag. På den positive side, betyder det så nok at Hodgson bliver fyret.

De er måske stærke hjemme. Men ud fra det jeg kan læse har de 7 skadet fra holdet, 1 i karentæne plus mindst 1 på holdet som vil væk her og nu og som endda også er deres anføre.
Så det kan godt være der er uro hos os, men den er ihf ikke mindre hos dem.
Men nu skal vi spille ude så ret meget mere end 1 point skal vi nok ikke gøre os forhåbninger om :s

Opstillingen er desuden følgende:
Reina, Johnson, Konchesky, Skrtel, Kyrgiakos, Lucas, Gerrard, Cole, Maxi, Ngog, Torres.
Subs: Gulacsi, Agger, Kelly, Kuyt, Poulsen, Babel, Jovanovic.

Bedre end forventet men betsemt ikke overraskende at Agger allerede er smidt på bænken igen.
Ellers glæder jeg mig til at se Cole, eller ihf læse om hans præstation. Det er nu han skal vise hans klasse og det er vist også ved at være på tide Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #6417: 05 Jan 2011, 21:33 »

Endnu en gang sejler forsvaret - forsatan da !

verdenskrig
Manager

« Svar #6418: 05 Jan 2011, 21:35 »

Det er jo klart, når Roy atter engang stiller op med knold og tot derinde.. Jeg havde håbet at han ville fortsætte den fede stil holdet kørte mod BOlton..

I stedet går han tilbage til sit middelalder fodbold, med huleboer som Skrtel, Kyrgiakos, og Konchesky.. Er der noget at sige til vi sejler?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #6419: 05 Jan 2011, 21:37 »

Det er jo klart, når Roy atter engang stiller op med knold og tot derinde.. Jeg havde håbet at han ville fortsætte den fede stil holdet kørte mod BOlton..

I stedet går han tilbage til sit middelalder fodbold, med huleboer som Skrtel, Kyrgiakos, og Konchesky.. Er der noget at sige til vi sejler?

Ingen kommentar.... 2-0 ; Gå dog i pausen Roy!

Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010