home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1191 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877509 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6090: 01 Dec 2010, 20:22 »

Okay mente at han næsten ingen laver.. Måske svært at forstå på skrift Smiley

Men altså visse ting skal man ikke pille ved.. Man skal f.eks ikke vække en der går i søvne, og man skal nok heller ikke ændre på din holding om Kuyt.. Jeg vil bare give alle andre ret, og sige at du får at se hvilken forskel jeg taler om når han er væk, og vi får en klassespiller på pladsen der har de kvaliteter jeg efterspørger Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #6091: 01 Dec 2010, 20:24 »

Jakob please lad vær med at gøre dig selv til grin .. Benitez har ingen magt hvad angår indkøb og udover ham og Sneijder kan INGEN se hvad de ska bruge kuyt til i Inter.. De har ik engang smidt et tilbud på ham .. Inters interesse for ham blussede op da Benitez kom til sjovt nok.. Snart er Benitez fortid i Inter og det samme er de fuldstændige vanvittige rygter og dine klamme postulater...

Okay vil du også kalde Kyrgiakos en målscorer ?? han har lavet ligeså mange mål som Kuyt ??
En målscorer for mig er en der laver i hvert fald en 10-15 sæsonkasser i PL kontinuerligt pr. sæson så begynder man at kalde personen en bomber.. Det gør kuyt jo ikke.. Det er jo skræmmende at han er offensiv spiller men han ikke har lavet mere end to mål i løbet af sæsonen i PL :O

Så et godt råd til dig jakob .. Håber du vil tage det til dig.. Verdenen er ikke sort og hvid som du vil gøre den til.. Det nytter ikke noget du tror du skyder andres argumenter ned ved at sige jamen han lavede jo et mål her eller et mål der.. Verdenen er i store hele grå.. Du bliver nødt til at se på de bagvedliggende forhold.. du bliver nødt til at spørge dig selv er to mål fra en angriber/offensiv spiller (han er jo ret beset angriber) nok til at kalde ham en ægte målscorer??  Det er et råd - synes selv det er et rigtigt godt råd som du skal tage til dig og tænke over det.. være mere nuanceret når du diskuterer frem for at være så sort/hvid og snæversynet..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6092: 01 Dec 2010, 20:25 »

Hahaha  Grin

Btw. Jakob E: Hvor mener du Kuyt står i forhold til Nani, Valencia og Park?  Smiley
Jeg kan ikke sammenligne Kuyt med Valencia og Nani. Det er vidt forskellige typer. Men Nani og Valencia er bestemt dygtige, men får samtidig stor ros. Det vurde Kuyt også få. Men jeg kan ikke sammenligne dem.

I forhold til Park mener jeg Kuyt er klart bedst. De løber begge som sindssyg, og har samme forcer, dog synes jeg Park er ringere end Kuyt hvad fodboldspillet angår. Desuden virker det til Kuyt lige figther og giver lidt mere, selvom de imo er de to bedste i verden til det.

verdenskrig
Manager

« Svar #6093: 01 Dec 2010, 20:27 »

Jeg kan ikke sammenligne Kuyt med Valencia og Nani. Det er vidt forskellige typer. Men Nani og Valencia er bestemt dygtige, men får samtidig stor ros. Det vurde Kuyt også få. Men jeg kan ikke sammenligne dem.

Nej du kan ikke sammenligne dem fordi Nani og Valencia er alt det Kuyt ikke er.. Frem for alt er de rigtige kantspillere som kan de en kant bør kunne hvis du vil skabe en kamp!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6094: 01 Dec 2010, 20:31 »

Jakob please lad vær med at gøre dig selv til grin .. Benitez har ingen magt hvad angår indkøb og udover ham og Sneijder kan INGEN se hvad de ska bruge kuyt til i Inter.. De har ik engang smidt et tilbud på ham .. Inters interesse for ham blussede op da Benitez kom til sjovt nok.. Snart er Benitez fortid i Inter og det samme er de fuldstændige vanvittige rygter og dine klamme postulater...

Okay vil du også kalde Kyrgiakos en målscorer ?? han har lavet ligeså mange mål som Kuyt ??
En målscorer for mig er en der laver i hvert fald en 10-15 sæsonkasser i PL kontinuerligt pr. sæson så begynder man at kalde personen en bomber.. Det gør kuyt jo ikke.. Det er jo skræmmende at han er offensiv spiller men han ikke har lavet mere end to mål i løbet af sæsonen i PL :O

Så et godt råd til dig jakob .. Håber du vil tage det til dig.. Verdenen er ikke sort og hvid som du vil gøre den til.. Det nytter ikke noget du tror du skyder andres argumenter ned ved at sige jamen han lavede jo et mål her eller et mål der.. Verdenen er i store hele grå.. Du bliver nødt til at se på de bagvedliggende forhold.. du bliver nødt til at spørge dig selv er to mål fra en angriber/offensiv spiller (han er jo ret beset angriber) nok til at kalde ham en ægte målscorer??  Det er et råd - synes selv det er et rigtigt godt råd som du skal tage til dig og tænke over det.. være mere nuanceret når du diskuterer frem for at være så sort/hvid og snæversynet..
Selvfølgelig opstod rygterne da Benitez kom til. Han kan jo lide Kuyt. Det er simpelt. Og hvor læser du at de andre ikke vil have ham? Så vidt jeg ved, har de ikke udtalt sig, og har egentlig ikke noget at skulle have sagt.
Jeg har aldrig sagt Kuyt er en målscorer, men jeg siger han laver vigtige mål, og det passer. Ja, han har lavet 2 PL kasser, men sæsonen er lang, og slet ikke slut endnu. Gætter på han har lavet 10, når de 38 kampe er rundet.
Det handler ikke om at gøre sig selv til grin. Det handler om jeg har en mening i andre er uenige i. Det har intet med at gøre sig selv til grin at gøre. Overhovedet. Det er min holdning, og jeg argumenterer for mine ting, og i argumenterer for jeres. Det har heller intet med sort/hvid, snæversyn eller andet at gøre. Det er blot fordi vi er uenige.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6095: 01 Dec 2010, 20:31 »

I forhold til Park mener jeg Kuyt er klart bedst. De løber begge som sindssyg, og har samme forcer, dog synes jeg Park er ringere end Kuyt hvad fodboldspillet angår. Desuden virker det til Kuyt lige figther og giver lidt mere, selvom de imo er de to bedste i verden til det.

Jamen er du så ikke enig i, at en spillertype som Kuyt/Park bare skal bruges i svære kampe mod tophold, ligesom United jo bruger Park? Det er nærmest kun i de kampe han rigtig præsterer.
Liverpool stræber efter at være et storhold og de er slet ikke tilfredse med deres nuværende status som midterhold. Jeg mener i hvertfald, at de kunne bruge en lignende model som United. I start 11'eren har man to teknisk velfungerende spillere der kan alt en kantspiller skal kunne, men i de svære kampe mod tophold/udekampe i CL kan man sætte Kuyt/Park ind. Det er i sådan nogle kampe hans kvaliteter virkelig kan komme til rette.

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6096: 01 Dec 2010, 20:33 »

Nej du kan ikke sammenligne dem fordi Nani og Valencia er alt det Kuyt ikke er.. Frem for alt er de rigtige kantspillere som kan de en kant bør kunne hvis du vil skabe en kamp!
Men så er Kuyt jo samtidige også alt det Nani og Valencia ikke er. Hvis i vil have en Nani-type, så brug sgu da Babel. Jeg synes bare Kuyt er mere fornuftigt, set i lyset af den position i befinder jer i.

verdenskrig
Manager

« Svar #6097: 01 Dec 2010, 20:35 »

Men så er Kuyt jo samtidige også alt det Nani og Valencia ikke er. Hvis i vil have en Nani-type, så brug sgu da Babel. Jeg synes bare Kuyt er mere fornuftigt, set i lyset af den position i befinder jer i.

Der er nok en grund til at Nani laver assists og bomber til højre og venstre pt samt er konstant farlig, mens Kuyt løber rundt i sin egen verden og klumper rundt i bolden... Fordi Nani er en klassespiller rent teknisk, og en spiller der gør en altafgørende forskel i det offensiver spil..

Nani har offdays og er på ingen måde min ønskespiller, men skulle jeg vælge er der ingen tvivl om hvem jeg helst ville have!

Derudover fatter jeg hat af at Babel ikke bruges mere.. Han indeholder nemlig de ting jeg gerne vil have, men hver gang han præsterer godt sidder han på bænken ugen efter Skuffet

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6098: 01 Dec 2010, 20:36 »

Hvis du smed Reina op på fløjen, så ville han også være noget som Nani og Valencia ikke er.. Piv ringe.. Netop at han ikke er en kantspiller type er en af de negative ting ved ham. Jakob, ingen sætter spørgsmålstegn ved hans løbevilje, og ingen er i tvivl om at Liverpool kunne bruge flere fightere. Det er bare ikke godt nok at være en fighter når man vil spille kant i en topklub. Så skal man også have andre kvaliteter, som man kan bruge på en kant. Dem har Kuyt ikke.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6099: 01 Dec 2010, 20:36 »

Jamen er du så ikke enig i, at en spillertype som Kuyt/Park bare skal bruges i svære kampe mod tophold, ligesom United jo bruger Park? Det er nærmest kun i de kampe han rigtig præsterer.
Liverpool stræber efter at være et storhold og de er slet ikke tilfredse med deres nuværende status som midterhold. Jeg mener i hvertfald, at de kunne bruge en lignende model som United. I start 11'eren har man to teknisk velfungerende spillere der kan alt en kantspiller skal kunne, men i de svære kampe mod tophold/udekampe i CL kan man sætte Kuyt/Park ind. Det er i sådan nogle kampe hans kvaliteter virkelig kan komme til rette.
Det er jeg ikke enig i, men man kan også sagtens gøre som United. Kuyts arbejdsindsats og fight skal bruges i hver kamp, når man er i Liverpools sted. Det er den eneste vej tilbage. At købe en driblestærk kantspiller vil ikke hjælpe, da resten af holdet stadig ikke vil være bedre. Så skal han lave det alene. Nani og Valencia bliver jo også gjort gode af deres medspillere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6100: 01 Dec 2010, 20:38 »

Det er jeg ikke enig i, men man kan også sagtens gøre som United. Kuyts arbejdsindsats og fight skal bruges i hver kamp, når man er i Liverpools sted. Det er den eneste vej tilbage. At købe en driblestærk kantspiller vil ikke hjælpe, da resten af holdet stadig ikke vil være bedre. Så skal han lave det alene. Nani og Valencia bliver jo også gjort gode af deres medspillere.

Ja hans fightervilje og arbejdsindsats ville kunne bruges hos en spiller der havde andre kvaliteter og derfor kunne spille enten kantpladsen eller på den centrale midtbane eller centralt i angrebet. Kuyt har ikke forcer til nogen af delene, og dermed er han ubrugelig hos et tophold.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #6101: 01 Dec 2010, 20:38 »

Sorry VK, men han har jo ret. Valencia og Nani er kantspillere af natur. Kuyt er omskolet til det og det er altså ikke hans naturlige plads.

Ville du lave den samme sammenligning med feks Reina og Kuyt hvis han pludselig skulle til at stå i mål??

Desuden spiller vi på 2 helt forskellige måder, Man U v Liverpool. Selv og jeg ville elske at få Nani til os er jeg bestemt ikke sikker på at han ville passe ind i RH planer.

Så lang tid RH er træner må vi indse at det er typer som Kuyt, Skrtel, CP, Kyrgiakos osv der skal holde os i den øverste  del af tabellen.
Sørgeligt men sandt  Græder

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #6102: 01 Dec 2010, 20:39 »

Selvfølgelig opstod rygterne da Benitez kom til. Han kan jo lide Kuyt. Det er simpelt. Og hvor læser du at de andre ikke vil have ham? Så vidt jeg ved, har de ikke udtalt sig, og har egentlig ikke noget at skulle have sagt.
Jeg har aldrig sagt Kuyt er en målscorer, men jeg siger han laver vigtige mål, og det passer. Ja, han har lavet 2 PL kasser, men sæsonen er lang, og slet ikke slut endnu. Gætter på han har lavet 10, når de 38 kampe er rundet.
Det handler ikke om at gøre sig selv til grin. Det handler om jeg har en mening i andre er uenige i. Det har intet med at gøre sig selv til grin at gøre. Overhovedet. Det er min holdning, og jeg argumenterer for mine ting, og i argumenterer for jeres. Det har heller intet med sort/hvid, snæversyn eller andet at gøre. Det er blot fordi vi er uenige.

Den måde du argumenterer og modargumenterer på er snæversynet og sort/hvid .. Du må lærer og forstå du ikke ved alt.. Alt du siger er ikke rigtigt bare fordi du mener det, det er derfor nogle får 2 og andre får 12 til en eksamen.. De fleste tror alt det de siger er rigtigt men får øjnene åbnet når dommen kommer.. Hvis ikke du er villig til at lære og lytte til andre så kommer du ingen vegne nogen steder i det her liv.. Det er fint du har en holdning prøv at argumenter mere nuanceret for det.. Prøv at inddrag alle forhold fremfor kun at bruge tal.. Dine spådomme om hvor mange eller få mål han laver kan ikke bruges forhold dig til faktum som er her og nu..

Hvor læser du at INTER vil have Kuyt?? Det er Benitez der vil have Kuyt og som jeg har fortalt dig 2 gange nu så har Benitez ingen magt hvad angår transfers'ne i Inter og det er Inters danske fans i hvert fald glade for.. En af mine gode venner er super Inter fan og hans onkel er formand for inters danske fanklub.. Den generelle holdning til benitez er han ska fucke af helveds til og at man ikke vil have Kuyt eller nogen anden spiller som Benitez har foreslået.. Tilgengæld vil de gerne ha Messi som Moratti (mest i sjov) har været ude og sige han er interesseret i.. Det er det jeg FORHOLDER mig til.. Så inter vil IKKE have Kuyt men Benitez vil .. Ja det er rigtigt og sjovt nok var det også Benitez der hentede Kuyt til Liverpool så det er der jo intet overraskende i...

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6103: 01 Dec 2010, 20:39 »

Det er jo præcist det Liverpool fans efterlyser. En der kan gøre noget alene. Det nuværende hold er alt for ordinært og mangler en eksplosiv kantspiller (Eller på en anden position) der virkelig kan gøre noget på egenhond og være med til at skabe kampen i Liverpools favør.

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6104: 01 Dec 2010, 20:40 »

Hvis du smed Reina op på fløjen, så ville han også være noget som Nani og Valencia ikke er.. Piv ringe.. Netop at han ikke er en kantspiller type er en af de negative ting ved ham. Jakob, ingen sætter spørgsmålstegn ved hans løbevilje, og ingen er i tvivl om at Liverpool kunne bruge flere fightere. Det er bare ikke godt nok at være en fighter når man vil spille kant i en topklub. Så skal man også have andre kvaliteter, som man kan bruge på en kant. Dem har Kuyt ikke.
Så ringe er han jo slet ikke. Igen, i gør ham langt værre end han er. Både teknisk og pasningsmæssigt. Jeg ved godt Liverpool gerne vil være en topklub, men i min verden sker det kun ved hård fight, og det bringer Kuyt. Han spiller imo fint på kanten, men bliver endnu bedre hvis de smider ham på toppen, og sælger Torres.

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010