home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  1 Bruger, 1037 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877794 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5970: 29 Nov 2010, 20:24 »

Nu er det bare ikke for dig han skal gøre det godt, men i virkelighedens verden. Peace

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5971: 29 Nov 2010, 20:45 »

Man kunne jo bruge maxi på højre midtbane og cole på venstre. eller babel på venstre, eller jovanovic. Meireles skal i hvert fald ikke ud på højre
Uanset hvad mangler vi stadig 1-2 offensive spillere for at truppen er stærk nok til at modstå skader og karantæner - og disse nye spillere håber vi jo så på at bliver hentet og vigtigst af alt kan gøre en forskel Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5972: 29 Nov 2010, 22:20 »

Torres behøver ikke at være i topform for at score mål. Elmander er måske i hans livs form, han har spillet 15 kampe = 8 mål. Sidste sæson spillede Torres ikke godt, men scorede alligeveller 18 mål i 22 kampe. Kan du se forskellen?

Please drop nu historietimen og forhold dig til hvad der sker lige nu.. Uanset om Torres var i dårlig form eller ej sidste år, så var han klasser over det han viser lige nu..

Og nej jeg kan ikke se forskellen, i og med at jeg ikke skriver at Elmander skal være en direkte afløser for Torres, men en god tilføjelse til truppen som også styrker bredden(han er langt bedre end N'gog, Jovanovic og hva vi ellers har) Derudover vil han helt afgjort have mere at tilbyde til holdet end Torres har nu hvis vi endelig skal sammenligne dem.. Specielt fordi han først og fremmest formår at kombinere teknik og Fight.. Noget Torres kunne lære meget af pt!

Bevares jeg håber da Torres kommer i gang og scorer de næste 20 kampe i streg, men helt ærligt.. Synes du at han, selvom han nu har haft mere end rigeligt kampe til at komme i form, at hans formkurve peger i den rigtige retning..

For mig at se har hans niveau været støt faldende siden Chelsea kampen!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5973: 29 Nov 2010, 22:46 »

Please drop nu historietimen og forhold dig til hvad der sker lige nu.. Uanset om Torres var i dårlig form eller ej sidste år, så var han klasser over det han viser lige nu..

Og nej jeg kan ikke se forskellen, i og med at jeg ikke skriver at Elmander skal være en direkte afløser for Torres, men en god tilføjelse til truppen som også styrker bredden(han er langt bedre end N'gog, Jovanovic og hva vi ellers har) Derudover vil han helt afgjort have mere at tilbyde til holdet end Torres har nu hvis vi endelig skal sammenligne dem.. Specielt fordi han først og fremmest formår at kombinere teknik og Fight.. Noget Torres kunne lære meget af pt!

Bevares jeg håber da Torres kommer i gang og scorer de næste 20 kampe i streg, men helt ærligt.. Synes du at han, selvom han nu har haft mere end rigeligt kampe til at komme i form, at hans formkurve peger i den rigtige retning..

For mig at se har hans niveau været støt faldende siden Chelsea kampen!

JA! Han mangler ikke ret meget før målene kommer. Kun lidt skarphed.
Og nej jeg vil ikke droppe 'historietimerne', for man køber da ikke en spiller, bare fordi han har spillet godt i 15 kampe? Man skal også se på, hvordan det går, når han spiller mindre godt. Noget Elmander har haft problemer med.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #5974: 30 Nov 2010, 18:44 »

JA! Han mangler ikke ret meget før målene kommer. Kun lidt skarphed.
Og nej jeg vil ikke droppe 'historietimerne', for man køber da ikke en spiller, bare fordi han har spillet godt i 15 kampe? Man skal også se på, hvordan det går, når han spiller mindre godt. Noget Elmander har haft problemer med.

Sjovt jeg synes Elmander har været en kontinuerlig god spiller i Bolton, men han har aldrig været en målscorer.. Noget hans manager ser ud til at have udviklet.. Og hvis du seriøst mener at Torres's form er opadgående så har vi ikke mere at diskutere da du åbenbart ser en anden spiller end jeg..

http://www.bold.dk/nyt/Tre-maaneders-pause-til-Carragher

Så må første punkt på dagsordenen til vinterens vindue være en ny midterforsvarer.. Jeg holder på ingen måde til at glo på Feta Kyrgiakos og Monster Skrtel i 3 måneder.. Det bliver IKKE kønt, og det kommer til at koste os spandevis af point.. Så please kære ejere, køb en ny midterforsvarer med klassen Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #5975: 30 Nov 2010, 19:19 »

Elmandar til Anfield, ikke for at blande mig, men så synes jeg det er værd at satse på N'gog kan blomstre rigtigt op, han har jo vist tendenserne i perioder, hvilket kendetegner en yngere spiller, ustabil. Men at direkte at hente en, formodet, relativ dyr og løntung spiller ind, 'bare' for at agere backup for Torres virker stupidt. Og manden står over for the big 3 0 til foråret, så han er ikke ung længere.

Come on kære ejere og Damien Comolli (lyder til at han har afgørende indflydelse påkommende indkøb). Enten henter i en angriber der er yngre og mere sulten, som der er mere fremtidsperspektiv, ellers så drop et indkøb helt Smiley

Og mht. næste kamp mod Steaua gruer jeg for det forsvar vi stiller med  Græder http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/torres-out-but-scot-starts     Aurelio - Scot - Fetafrans - Kelly  Det er sellvfølgelig dejligt med Kelly og Scot, håber de er sultne og klar på at vise deres værd, meeeeeeen et helt nyt forsvar er aldrig en god ting i Europa kampe Skuffet

- 96 -

verdenskrig
Manager

« Svar #5976: 30 Nov 2010, 19:48 »

Elmandar til Anfield, ikke for at blande mig, men så synes jeg det er værd at satse på N'gog kan blomstre rigtigt op, han har jo vist tendenserne i perioder, hvilket kendetegner en yngere spiller, ustabil. Men at direkte at hente en, formodet, relativ dyr og løntung spiller ind, 'bare' for at agere backup for Torres virker stupidt. Og manden står over for the big 3 0 til foråret, så han er ikke ung længere.

Come on kære ejere og Damien Comolli (lyder til at han har afgørende indflydelse påkommende indkøb). Enten henter i en angriber der er yngre og mere sulten, som der er mere fremtidsperspektiv, ellers så drop et indkøb helt Smiley

Og mht. næste kamp mod Steaua gruer jeg for det forsvar vi stiller med  Græder http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/torres-out-but-scot-starts     Aurelio - Scot - Fetafrans - Kelly  Det er sellvfølgelig dejligt med Kelly og Scot, håber de er sultne og klar på at vise deres værd, meeeeeeen et helt nyt forsvar er aldrig en god ting i Europa kampe Skuffet

Jeg tvivler på at N'gog nogensinde bliver en spiller som bomber for vildt.. Ja han har tendenser til fint spil, men noget supertalent er han ikke, og det er som regel det der skal til for at blive en rigtig klasseangriber...

Altså jeg vil skam ikke græde snot hvis vi ikke henter Elmander.. Jeg synes han er en spændende spiller som her og nu kan bidrage med en masse gode ting, men henter vi noget der er endnu bedre så er jeg skam også glad.. Pt tror jeg bare ikke vi har kapaciteten til at hente fra øverste hylde..

Noget skal der dog ske.. For mig at se mangler vi 7-8 nye spillere før vi har en trup som kan konkurrere på lige fod med dem vi gerne vil måle os med!  Skuffet

Cool

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5977: 30 Nov 2010, 20:49 »

De kan da umuligt gøre det dårligere end det vi stiller med i PL!!  Sur

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5978: 30 Nov 2010, 21:15 »

Mener at i skal satse på lidt yngre (og billigere) spillere, da man tydeligvis kan se, at i ikke har råd til klasse, færdigudviklede spillere. I har købt utroligt mange marginalspillere, som ikke hører hjemme hos Liverpool - om end ikke som andet end sidstevejsløsninger . I har simpelthen ikke kapaciteten til at hente fra øverste klasse som andre hold har og derfor synes jeg, i skal forsøge med mindre kendte, men unge spillere med potentiale.

Med andre ord: synes ikke det holder med løsninger som Kyrgiakos, Poulsen, Meireles og hvad de ellers hedder. Og når vi nu snakker som en central forsvarer: hvorfor ikke forsøge at hente Sakho, måske Galeano og bygge noget op omkring dem? Det holder tydeligvis ikke med spillere som holder i 2-3 år og bliver skippet videre, hvorefter nye middelmådige spillere bliver hentet til.

Mit råd må være at kigge på Arsenal Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #5979: 30 Nov 2010, 22:23 »

I burde lade vær at købe Elmander, og så smide Kuyt på toppen. Lad ham jagte alt, og jeg lover jer han vil score. Så sparer i også penge. :-)
Hold nu kæft med din elendige Kuyt. Han er ikke målscorer og decideret ubrugelig. Fat det!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5980: 30 Nov 2010, 22:26 »

Hold nu kæft med din elendige Kuyt. Han er ikke målscorer og decideret ubrugelig. Fat det!
Samtlige herinde er uenige med dig og VK. Så er det vist afgjort at manden er en klassespiller. Fat det!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5981: 30 Nov 2010, 22:27 »

Samtlige herinde er uenige med dig og VK. Så er det vist afgjort at manden er en klassespiller. Fat det!

Nope. Kuyt er totalt ubrugelig. Fat det!

19-18!

HansenLFC
Gæst

« Svar #5982: 30 Nov 2010, 22:29 »

Min klub sejler ; og den anden er snart smadret af Lars Skou som har Don Ø som stort forbillede!

Lorte liv !

-LFC-
Manager

« Svar #5983: 30 Nov 2010, 22:31 »

Du lider da af vrangforstillinger og mangler realitetssans. Stram op! Kuyt er så pivhamrende elendig og CP ligeledes! Det næste bliver vel, at du bilder mig ind, at Brad Jones er den næste verdensklasse keeper. Stram op!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5984: 30 Nov 2010, 22:32 »

Kuyt og klassespiller - af en eller anden grund, passer det bare overhovedet ikke sammen. Han er da en udmærket spiller, helt sikkert, men til den stjernespiller du altid forsøger at gøre ham til, Jakob E, der må jeg sku sige, at jeg er mildest talt uenig. Haha..

Sider: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010