home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1097 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 396 397 [398] 399 400 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877812 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5955: 29 Nov 2010, 18:52 »

.

Og videre til danskeren. Jeg synes godt nok i har dømt ham hurtigt. Han spillede vel 2 dårlige kampe, og så skulle hans sælges. Giv dog manden en chance. Sådan  har jeg f.eks. aldrig udtalt om Ramires, selvom han har spillet flere elendige kampe end Poulsen. Jeg forstår godt RHs ros af Poulsen, for han er en ekstem dygtig midtbanespiller, og er ekspert i at erobrere bolde, og spille dem sikkert videre. Det lyder enkelt, men er så uhyggelig vigtigt. Det er ikke for sjov han er Danmarks anfører, for han har også lederegenskaber, og kan tage ansvar. Jeg ser Poulsen som en bedre spiller end Lucas, og jeg synes det er synd og sørgeligt han bliver dømt sådan. For god, ja det er han.

CP blev rost til skyerne efter kampen mod West Ham og belønnede ham med en, nemlig en tur på bænken. Så alt det RH siger kan jeg ikke bruge til en skid. Agger er også blevet rost en del gange, det samme er Babel og de tilbringer så deres tid på tribunen eller på bænken. Så det er mundlort det der kommer fra ham.
Vi skulle vente med at bedømme ham til efter 10 kampe, derefter skulle vi lige give holdet tid, så var det skadernes skyld og dommerens også. RH er ikke andet end en stor omvandrende undskyldning. Intet er hans skyld osv osv.
Han er et kæmpe fjols og alt det lort han lukker ud skulle proppes lige tilbage i munden på ham.

Hans indkøb har været ikke mindre end en farce og de spillere han efter sigende er efter kan måske bruges i Fulham og Blackburn, altså på bænken. De kan på ingen måde forstærke os, tværtimod kan de kun trække os ned på et om muligt endnu lavere niveau.

JKJ
Gæst

« Svar #5956: 29 Nov 2010, 18:55 »

Men har I ikke dømt ham for hurtigt? Jeg er sikker på han ikke har spillet ret mange kampe efter hans dårlige præstationer, og så sidder han bare på bænken, mens i sviner ham til. Han fik chancen igen mod West Ham forrige weekend. Han spillede rigtig godt, og i vandt 3-0. Han burde roses.

Jeg ved der er flere Liverpool fan der ikke ser Kuyt som en specielt god spiller, men derfor er jeg glad for du synes det. :-)

CP kan trække tempoet ud af en grand old boys kamp. Det siger vel en del om det CP har vist indtil nu på holdet.
Og ja han spillede godt mod WH, men de viste nu heller ikke ret meget, det var vel knap nok godt nok til bunden af den næste bedste række.
Jeg kunne også have fulgt med i tempoet der!

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #5957: 29 Nov 2010, 18:58 »

Kuyt er en fantastisk spiller, han har en indstilling og fighter evne som ikke mange andre besidder.

Mht. Poulsen så synes jeg også han er blevet dømt for hurtigt. Selv før han kom til havde han et dårlig ry, og jeg tror at meget af den vrede, der var over salget af Mascherano, er blevet overført til Hr. Poulsen. Ok, han har ikke set heldig ud de første par kampe, men synes bestemt at han er kommet efter det. Hvis der er nogen der har den mentale styrke, til at komme ovenpå igen, så tror jeg det er Poulsen. Og jeg tror bestemt også at han har evnerne til at kunne styre Liverpools defensive midt.

Waaah

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5958: 29 Nov 2010, 19:01 »

Kuyt er en fantastisk spiller, han har en indstilling og fighter evne som ikke mange andre besidder.

Mht. Poulsen så synes jeg også han er blevet dømt for hurtigt. Selv før han kom til havde han et dårlig ry, og jeg tror at meget af den vrede, der var over salget af Mascherano, er blevet overført til Hr. Poulsen. Ok, han har ikke set heldig ud de første par kampe, men synes bestemt at han er kommet efter det. Hvis der er nogen der har den mentale styrke, til at komme ovenpå igen, så tror jeg det er Poulsen. Og jeg tror bestemt også at han har evnerne til at kunne styre Liverpools defensive midt.
Helt enig. Poulsen kan rejse sig.
Han spillede jo også kun mod West Ham fordi Lucas havde karantæne, så er det jo klart nok han sidder på bænken kampen efter. Det ville stort set samtlige trænere da gøre. Selvom han burde være foran Lucas i køen.

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #5959: 29 Nov 2010, 19:03 »

Han spillede jo også kun mod West Ham fordi Lucas havde karantæne, så er det jo klart nok han sidder på bænken kampen efter. Det ville stort set samtlige trænere da gøre. Selvom han burde være foran Lucas i køen.
Synes ikke at han er foran Lucas i køen med det niveau han har vist. Men hvis han spiller op til sine reelle evner, så er jeg sikker på at han er foran Lucas.

Waaah

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5960: 29 Nov 2010, 19:20 »

Hvorfor burde han det? Lucas har spillet meget bedre end Poulsen.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #5961: 29 Nov 2010, 19:37 »

Ej hvor lader i jer forblænde af at Elmander spiller i Bolton.. Det er en skam at i ikke kan se hvor åbenlyst god en spiller han er..

Fighter, teknisk god, fysisk stærk, og nu begynder han også at score mål.. Som Elmander spiller nu kontra de angribere vi har i truppen ville han være en KLAR opgradering..

Jeg kan slet ikke se hvordan nogle pt hellere vil have Torres der simpelthen intet bidrager med.. Hva ser i i ham?. Enig i at han er en af verdens bedste når han er på toppen, men hvor længe har vi råd til at vente på at han når topformen.. Og når han så endelig når den bliver han garanteret skadet igen og kan så starte fore fra.. Er det ikke en historie vi har hørt om før?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5962: 29 Nov 2010, 19:47 »

Ej hvor lader i jer forblænde af at Elmander spiller i Bolton.. Det er en skam at i ikke kan se hvor åbenlyst god en spiller han er..

Fighter, teknisk god, fysisk stærk, og nu begynder han også at score mål.. Som Elmander spiller nu kontra de angribere vi har i truppen ville han være en KLAR opgradering..

Jeg kan slet ikke se hvordan nogle pt hellere vil have Torres der simpelthen intet bidrager med.. Hva ser i i ham?. Enig i at han er en af verdens bedste når han er på toppen, men hvor længe har vi råd til at vente på at han når topformen.. Og når han så endelig når den bliver han garanteret skadet igen og kan så starte fore fra.. Er det ikke en historie vi har hørt om før?
Torres er god og selvfølgelig kommer han tilbage i topform og viser at han er en af PL's bedste angribere. Når han er i topform er han niveauer over Elmander. Elmander kan lidt af hvert og ser godt for tiden - han vil være en fin nok tilføjelse til truppen, jeg mener bare at vi skal sigte en smule højere hvis man antager at vi skal have en spiller der skal kunne "erstatte" Torres når han er skadet, træt eller diverse cup kampe.
Men lad os nu se, det er jo heller ikke sikkert at Elmander's niveau fortsætter. Kigger man væk fra form lige pt og ser over de seneste par år, så mener jeg ikke at Elmander er god nok som angriber i Liverpool, men det er klart at med den seneste tids præstationer, så ser det ikke dumt ud.

Men lad os nu se hvad der sker - et eller andet skal der i hvert fald ske, for truppen er ikke god nok som den er nu og jeg vil blive meget skuffet hvis vi ikke går ud forstærker os i det kommende transfervindue! Smiley

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5963: 29 Nov 2010, 19:52 »

Torres behøver ikke at være i topform for at score mål. Elmander er måske i hans livs form, han har spillet 15 kampe = 8 mål. Sidste sæson spillede Torres ikke godt, men scorede alligeveller 18 mål i 22 kampe. Kan du se forskellen?

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5964: 29 Nov 2010, 19:55 »

I burde lade vær at købe Elmander, og så smide Kuyt på toppen. Lad ham jagte alt, og jeg lover jer han vil score. Så sparer i også penge. :-)

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5965: 29 Nov 2010, 20:04 »

I burde lade vær at købe Elmander, og så smide Kuyt på toppen. Lad ham jagte alt, og jeg lover jer han vil score. Så sparer i også penge. :-)
Problemet er bare stadig kommer til at mangle en mand, uanset om man bruger Kuyt på midtbanen eller i angreb så udfylder han ikke to spillers plads, selvom han godt nok løber meget Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5966: 29 Nov 2010, 20:06 »

Problemet er bare stadig kommer til at mangle en mand, uanset om man bruger Kuyt på midtbanen eller i angreb så udfylder han ikke to spillers plads, selvom han godt nok løber meget Wink
Det er så rigtigt. Men så synes jeg i skal skaffe jer en kreatitiv kantspiller, med fart og teknik.

Skipper
Gæst

« Svar #5967: 29 Nov 2010, 20:10 »

Man kunne jo bruge maxi på højre midtbane og cole på venstre. eller babel på venstre, eller jovanovic. Meireles skal i hvert fald ikke ud på højre

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5968: 29 Nov 2010, 20:12 »

Hvordan kan du finde på at nævne Jovanovic? Tunge

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #5969: 29 Nov 2010, 20:18 »

Jovanovic gør det fantastisk for mig Smiley

Sider: 1 ... 396 397 [398] 399 400 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010