home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1042 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878913 gange)
phing
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5595: 16 Okt 2010, 11:25 »

(...og jeg vil gerne tilføje at Man City har brugt (anslået) 145 mio. euro 10/11-sæsonen samt ca. 115 mio. euro. 09/10-sæsonen).

Jeg vil give bøvle ret i, at man bør modregne transferpenge for de to spillere, men vigtigere at de tilsammen hiver 90-100.000 pund om ugen - et beløb, jeg mener er over, hvad Young ville kunne kræve.

Liverpool FC - FC Roskilde

DeBuur
Manager

« Svar #5596: 16 Okt 2010, 14:28 »

Thumbs Up dejligt hvis vi får mulighed for at få forstærket truppen... jeg vil gerne have følgende spillere

Gregory van der Wiel (Ajax)
Vurnon Anita (Ajax)
Eljero Elia (HSV)
Luis Suarez (Ajax) eller Sergio Agüero (A. Madrid) eller Theo Walcott (arsenal)

Jeg så gerne at de spillere vi henter er nogle der skal udvikles men reelt har en mulighed for at udvikle sig til verdensklasse spillere.

Dog mangler vi en dmc/mc nu hvor Christian Poulsen ikke ligefrem gør det godt og her mener jeg vi skal kigge på en etableret stjerne f.eks De Rossi fra Roma (som mangler penge)

« Seneste Redigering: 16 Okt 2010, 14:34 af DeBuur » Logged

YNWA

Fernando
Gæst

« Svar #5597: 16 Okt 2010, 14:45 »

Tror det er dybt urealistisk, i vil aldrig kunne få The Walcott til jeres klub med den situtation i er i nu med henblik på jeres ligaplacering og jeres seneste problemer med ejerne og det der... og han har det sikkert også fint i Arsenal.

Men tillykke med de nye ejere! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Okt 2010, 14:47 af Fernando » Logged

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5598: 16 Okt 2010, 14:46 »

Thumbs Up dejligt hvis vi får mulighed for at få forstærket truppen... jeg vil gerne have følgende spillere

Gregory van der Wiel (Ajax)
Vurnon Anita (Ajax)
Eljero Elia (HSV)
Luis Suarez (Ajax) eller Sergio Agüero (A. Madrid) eller Theo Walcott (arsenal)

Jeg så gerne at de spillere vi henter er nogle der skal udvikles men reelt har en mulighed for at udvikle sig til verdensklasse spillere.

Dog mangler vi en dmc/mc nu hvor Christian Poulsen ikke ligefrem gør det godt og her mener jeg vi skal kigge på en etableret stjerne f.eks De Rossi fra Roma (som mangler penge)

Luis Suarez - Ikke under 250 millioner
Sergio Agüero - Ikke under 250 millioner ( Har lige skrevet ny kontrakt med sin klub)
Walcott - Han er Engelsk også tør jeg slet ikke tænke på hvad han koster.
De Rossi - Er Romadreng og flytter ikke klub, hvilket han har sagt mange gange, Roma har manglet penge i årevis.

Elia - Han koster også på den rigtige side af 100millioner, udover det er han vel nok HSV bedste spiller endtil videre i sæsonen.

Som skrevet før har jeg meget svært ved at se, hvor i skal få alle de penge fra. Man kan sælge ud af de spillere som ikke har slået igennem, men derfra er der stadigvæk meget langt. Jeg vil nu hellere se man skiftede Roy ud med den gamle Aston Villa træner, Martin O'Neill, også byggede det op fra bunden. Man skal også lige huske på at der snart kommer regler om man skal max have et antal Engelske spillere på holdet.

bøvle
Manager

« Svar #5599: 16 Okt 2010, 14:50 »

Enig, men kan kun støtte dig mht Elia, det kunne være fantastisk at hente ham. Han har virkelig potentiale. Men han må ikke være alt for dyr, ser ham desværre lidt som den næste Babel. Men ellers kæmpe fan Wink
Hvad vil du med Van der Wiel, altså udover han er fra Ajax, som jeg kan se du er begrejstret for, så kan jeg ikke se hvor han skulle være henne andre steder end bænken, da vi jo allerede har Glenn Johnson Opstemt

Kunne være rigtig godt med en angriber, tror bare KUN er for dyr (frikøbskausul på 450 mener jeg) og Atletico vil ikke sælge for under det beløb, men Kun selv ville uden tvivl være interesseret i at komme til at spille sammen med sin gamle angrebskollega, Torres.

Kunne være fint hvis vi ku hente De Rossi, tror desværre bare han er meget dyr at nappe fra Roma, hvad med en mand som Defour eller Hamsik, hvad siger i til sådan to spillere ? Opstemt

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5600: 16 Okt 2010, 14:52 »

Det kommer jo an på hvad du søger, Defour og Hamsik er 2 forskellige typer.

Defour er ligesom CP, hvor Hamsik vel bedst kan sammenlignes med Gerrard når han ligger lige bag Torres.

bøvle
Manager

« Svar #5601: 16 Okt 2010, 14:53 »

Luis Suarez - Ikke under 250 millioner
Sergio Agüero - Ikke under 250 millioner ( Har lige skrevet ny kontrakt med sin klub)
Walcott - Han er Engelsk også tør jeg slet ikke tænke på hvad han koster.
De Rossi - Er Romadreng og flytter ikke klub, hvilket han har sagt mange gange, Roma har manglet penge i årevis.

Elia - Han koster også på den rigtige side af 100millioner, udover det er han vel nok HSV bedste spiller endtil videre i sæsonen.

Som skrevet før har jeg meget svært ved at se, hvor i skal få alle de penge fra. Man kan sælge ud af de spillere som ikke har slået igennem, men derfra er der stadigvæk meget langt. Jeg vil nu hellere se man skiftede Roy ud med den gamle Aston Villa træner, Martin O'Neill, også byggede det op fra bunden. Man skal også lige huske på at der snart kommer regler om man skal max have et antal Engelske spillere på holdet.

Sys du modsiger dig selv en lille smule, ved at sige at nu skal man også huske på at man skal have x-antal engelske spillere på holdet, og så samtidig mener vi bør fyre Roy H, eftersom det eneste han nærmest har gjort er at hente engelske spillere, og udvist interesse for engelske spillere.
Tror desuden godt Luis Suarez kan hentes for en god slat under 250, eftersom han "kun" spiller i Ajax, og selv har intentioner og interesse i at komme videre Opstemt (Med alt respekt for ajax naturligvis)

verdenskrig
Manager

« Svar #5602: 16 Okt 2010, 14:54 »

Hvad vil du med Van der Wiel, altså udover han er fra Ajax, som jeg kan se du er begrejstret for, så kan jeg ikke se hvor han skulle være henne andre steder end bænken, da vi jo allerede har Glenn Johnson Opstemt

Glenn Johnson som koster to mål pr kamp?.. Jeg er ved at være godt træt af hans manglende kynisme rent defensivt, og hvis han ikke strammer sig han SNART så håber jeg han bliver solgt.. For problemet er ikke blot at han har store defensive mangler, men lige så meget at han slet ikke deltager i det offensive.. Han gør kort sagt ingen gavn pt..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5603: 16 Okt 2010, 14:56 »

Sys du modsiger dig selv en lille smule, ved at sige at nu skal man også huske på at man skal have x-antal engelske spillere på holdet, og så samtidig mener vi bør fyre Roy H, eftersom det eneste han nærmest har gjort er at hente engelske spillere, og udvist interesse for engelske spillere.
Tror desuden godt Luis Suarez kan hentes for en god slat under 250, eftersom han "kun" spiller i Ajax, og selv har intentioner og interesse i at komme videre Opstemt (Med alt respekt for ajax naturligvis)

Jeg mener nu at Roy ikke er god nok, det er derfor jeg skrev det. Hehe hvis man kan hente Suarez for under 250millioner tror jeg MANGE klubber ville være mere end klar til at hjælpe ham væk. At spille kun i Ajax er nu ganske stort, eftersom de er med i CL hvert år storset, så det skal man også kunne lokke med.

Fernando
Gæst

« Svar #5604: 16 Okt 2010, 15:00 »

Til Angrebet: Lukaku den yngre belgiske komet, som har scoret rigtig mange mål for Anderlecht i denne sæson! eller hvad med Tomas Müller Som gjorde det rigtig godt for Tyskland under VM og spiller for Bayern München - de har i øvrig allerede Mario Gomez, Klose og Olíc..

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5605: 16 Okt 2010, 15:02 »

Müller er midtbane, de andre du nævner er angribere.

bøvle
Manager

« Svar #5606: 16 Okt 2010, 15:05 »

Siger ikke nødvendigvis Glenn Johnson er god, hverken offensivt eller defensivt, ville bare gerne høre argumentet for hvorfor Van der Wiel var inde i billedet. Er det fordi man mener GJ skal ud af vagten, så kan jeg sagtens forstå det, så sys jeg sårn set det er et rigtig godt argument, og i givet fald vil Van der Wiel være en rigtig god erstatning. Kunne bare ikke se hvad gavn han ville gøre, hvis vi IKKE solgte GJ Opstemt

Mht Luis Suarez, så tror jeg ikke vi bliver enige, hvilket vi heller ikke behøves Peace , men hvis argumentet er, at ajax er med hvert år, hvilket er en lille overdrivelse, så kan jeg ikke forstå, hvorfor Rosenborg eksemeplvis ikke tiltrak sig flere verdensstjerner, dengnag de spillede med i CL så godt som hvert år  Cool

Personligt mener jeg ikke, at det er nok for en spiller af Luis Suarez' kaliber at spille 6 CL-kampe hvert år, hvis han samtidig spiller alle hans ligakampe i den hollandske liga. Det mener jeg heller ikke er ambitiøst nok fra hans side.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5607: 16 Okt 2010, 15:06 »

Siger ikke nødvendigvis Glenn Johnson er god, hverken offensivt eller defensivt, ville bare gerne høre argumentet for hvorfor Van der Wiel var inde i billedet. Er det fordi man mener GJ skal ud af vagten, så kan jeg sagtens forstå det, så sys jeg sårn set det er et rigtig godt argument, og i givet fald vil Van der Wiel være en rigtig god erstatning. Kunne bare ikke se hvad gavn han ville gøre, hvis vi IKKE solgte GJ Opstemt

Mht Luis Suarez, så tror jeg ikke vi bliver enige, hvilket vi heller ikke behøves Peace , men hvis argumentet er, at ajax er med hvert år, hvilket er en lille overdrivelse, så kan jeg ikke forstå, hvorfor Rosenborg eksemeplvis ikke tiltrak sig flere verdensstjerner, dengnag de spillede med i CL så godt som hvert år  Cool

Personligt mener jeg ikke, at det er nok for en spiller af Luis Suarez' kaliber at spille 6 CL-kampe hvert år, hvis han samtidig spiller alle hans ligakampe i den hollandske liga. Det mener jeg heller ikke er ambitiøst nok fra hans side.

Fordi der er kæmpe forskel på lønnen og de 2 ligaer.

Du kan jo heller ikke sammenligne den Danske og Spanske..

Fernando
Gæst

« Svar #5608: 16 Okt 2010, 15:17 »

Men kan også spille oppe foran i angrebet, som han gjorde under VM hvor han nettede fem gange og lavede tre assist og vandt bedste unge spiller under VM Smiley

bøvle
Manager

« Svar #5609: 16 Okt 2010, 15:23 »

Men hvor høj er Suarez' løn så rent faktisk?

vil desuden næsten våge den påstand, at en topklub i PRL idag, er i stand til at give en spiller en ligeså stor procentvis lønforhøjelse i forhold til den hollandske æresdivision, som en PRL klub kunne i forhold til Rosenborg 10 år tilbage  Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010