|
MichaelPaw
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Goikoetxea
Gæst
|
|
Jeg havde nu også kæmpet hvis der var 1 millard på spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
de er kun 2 vi er jo flere millioner der holder med liverpool. kan vi ikke sagsøge dem for at ødelægge vores elskede Klub. men det er vel kun i USA man kan gøre det..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phing
|
|
|
|
|
|
|
|
Liverpool FC - FC Roskilde
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Nu håber jeg da at salget i orden denne gang! Håber ikke de latterlige Yanks, kommer med flere latterlige retssager.
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Nu håber jeg da at salget i orden denne gang! Håber ikke de latterlige Yanks, kommer med flere latterlige retssager.
Det kunne være lækkert hvis det forholder sig sådan, men mon ikke vi kan og desværre også skal regne med der kommer et nyt retsligt udspil fra de 2 klovne. Jeg tager ihf intet for givet før de selv melder ud det er slut.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phing
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
 godt nyt for Liverpool og os fans..... nu mangler vi bare at få 3 point i denne weekend
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
niller122
|
|
HVILKEN FANTASTIKS FREDAG! D.15 OKTOBER ER FREMOVER OFFICIEL FESTDAG!
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
Dalla
|
|
vigtigste sejre i flere år !
|
|
|
|
|
|
25 maj 2005, Istanbul. liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne ! 
|
|
|
|
|
phing
|
|
Jeg jubler ikke før det er fuldstændig bekræftet fra alle parterne i sagen - der er simpelthen sket så sindssyge ting i den sag de sidste par dage, at intet kan tages for gode varer! Men lad os håbe! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Jeg jubler ikke før det er fuldstændig bekræftet fra alle parterne i sagen - der er simpelthen sket så sindssyge ting i den sag de sidste par dage, at intet kan tages for gode varer! Men lad os håbe!  Nemlig! Tror sku at de to tosser gør alt for at finde bare den mindste ting at finde frem! Men krydser fingre for at "vi" bliver solgt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw