home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879350 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5385: 28 Aug 2010, 09:57 »

Meireles er imo også bedre end CP, men lad os nu se om han virkelig skifter...

-LFC-
Manager

« Svar #5386: 28 Aug 2010, 17:14 »

Fy forhelvede jeg hader Mascherano. Illoyale luder, uprofessionelle nar, jeg håber han gør sig godt og grundigt uvenner med alle i Barcelona, det ville passe mig fantastisk. Derudover har Barcelona gjort det umulige og indhentet Real Madrid i ulækkerhed, således at det kun er Manchester United og Manchester City der er foran dem.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5387: 28 Aug 2010, 17:26 »

Hvis han ikke kunne vende sig til livet i England er det vel fint nok.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5388: 28 Aug 2010, 17:41 »

Raul Meireles er bestemt en spændende spiller...

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Liverpool-gafler-Porto-stjerne

Så skal CP nok ikke være fast mand. Hmm...
Meireles er imo også bedre end CP, men lad os nu se om han virkelig skifter...
Det ville være en rigtig god handel, han er imo også bedre end CP, og ville være god at få ind på den midtbane, selvom CP så bliver bænkvarmer.

Så mangler vi vel bare en venstre back og måske en angriber? Paul Konchesky og Charlton Cole har været nævnt, Paul er måske ikke en af ligaens bedste backs, men vel en fin signing. Cole er god og ville være fin backup for Torres. Det giver dog mindre spilletid til N'Gog, hvilket er ærgerligt når han er begyndt at lave mål.

Ud af Mereiles, Konchesky og Cole, håber jeg på at vi i hvert fald henter to af dem, efter salget af Masch, som vel indbringer ca 200 mio.

LIVERPOOL!!! Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5389: 28 Aug 2010, 17:58 »

Fy forhelvede jeg hader Mascherano. Illoyale luder, uprofessionelle nar, jeg håber han gør sig godt og grundigt uvenner med alle i Barcelona, det ville passe mig fantastisk. Derudover har Barcelona gjort det umulige og indhentet Real Madrid i ulækkerhed, således at det kun er Manchester United og Manchester City der er foran dem.

Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste med den mening. Barcelona har i den grad udvist direkte dobbeltmoralhed i forhold til klubbens udtalelse om Real's aktivitet på transfermarkedet, og så i dette vindue flirte godt og grundigt med både Fabregas og Mascherano, hvoraf det dog kun lykkedes at få Mascherano vendt mod sin egen klub. En spiller der ikke er mere loyal end at komme i buksen bare fordi Barca siger han er god kan Liverpool jo ikke bruge.
Fint salg og gode penge.

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager

« Svar #5390: 28 Aug 2010, 18:05 »

Hvis han ikke kunne vende sig til livet i England er det vel fint nok.
Han kunne godt. Hans kone kunne tværtimod ikke. Godt nok hader jeg Roy Keane som pesten, men jeg vil fandme gerne give ham ret i, at spillere der lader sig tøjle af deres koner og kærester under karrieren, er nogle seriøse svagpissere. Mascherano har været i England siden 2006, hvis han ikke kunne vænne sig til det, så var han jo nok skredet noget før?
Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste med den mening. Barcelona har i den grad udvist direkte dobbeltmoralhed i forhold til klubbens udtalelse om Real's aktivitet på transfermarkedet, og så i dette vindue flirte godt og grundigt med både Fabregas og Mascherano, hvoraf det dog kun lykkedes at få Mascherano vendt mod sin egen klub. En spiller der ikke er mere loyal end at komme i buksen bare fordi Barca siger han er god kan Liverpool jo ikke bruge.
Fint salg og gode penge.
Barcelonas ageren har været vanvittig usympatisk i dette transfervindue. Jeg havde absolut intet imod klubben indtil Zlatan-handlen, hvor jeg synes de var lidt klamme, men i dette vindue er de løbet fuldstændig løbsk med deres erklæringer af hvem de vil hente, og deres brug af spillerne undervejs. Fabrégas-sagen understreger det meget godt. Fandme klamt da alle Barca-spillerne begyndte at forsøge på at hive en Barca-trøje ned over hovedet på ham. Ulækkert transfervindue.

Er uenig i, at det er et godt salg. Vores midtbane er svækket, og vi har lige solgt verdens bedste i sin rolle til en klub der ikke kan bruge ham ligeså meget som vi kan, også har vi eftersigende fået 22 millioner €, hvilket ikke er mere end 165 millioner kroner, og det er 100 millioner for lidt. Hader sådan noget.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5391: 28 Aug 2010, 18:06 »

Han kunne godt. Hans kone kunne tværtimod ikke. Godt nok hader jeg Roy Keane som pesten, men jeg vil fandme gerne give ham ret i, at spillere der lader sig tøjle af deres koner og kærester under karrieren, er nogle seriøse svagpissere. Mascherano har været i England siden 2006, hvis han ikke kunne vænne sig til det, så var han jo nok skredet noget før?Barcelonas ageren har været vanvittig usympatisk i dette transfervindue. Jeg havde absolut intet imod klubben indtil Zlatan-handlen, hvor jeg synes de var lidt klamme, men i dette vindue er de løbet fuldstændig løbsk med deres erklæringer af hvem de vil hente, og deres brug af spillerne undervejs. Fabrégas-sagen understreger det meget godt. Fandme klamt da alle Barca-spillerne begyndte at forsøge på at hive en Barca-trøje ned over hovedet på ham. Ulækkert transfervindue.

Er uenig i, at det er et godt salg. Vores midtbane er svækket, og vi har lige solgt verdens bedste i sin rolle til en klub der ikke kan bruge ham ligeså meget som vi kan, også har vi eftersigende fået 22 millioner €, hvilket ikke er mere end 165 millioner kroner, og det er 100 millioner for lidt. Hader sådan noget.

Det er jo ikke meget anderledes end i det rigtige liv, vi ved jo godt alle hvem der bestemmer derhjemme ;-)

Ellers er vi ganske enige.

verdenskrig
Manager

« Svar #5392: 28 Aug 2010, 18:14 »

+1

Mascherano er en idiot og jeg har mistet AL respekt for ham.. Hvad i alverden ligner det at det forkælede pigebarn pludselig nægter at spille i den klub hvor han selv var med til at tegne kontrakten.. Kæft en klaphat, jeg håber at Barca vælger ikke at købe ham, plus at Roy så nægter at give ham spilletid og at han bliver trukket i løn i lang tid.. Magen til usympatisk menneske!

Derudover en ærgerlig EL gruppe vi har fået.. Jeg forudser at vi kan få problemer mod alle holdene, og det skulle faktisk ikke undrer mig om vi ryger ud allerede der.. Det er simpelthen alfa omega for os at vinde de første kampe da holdet nu gennem en årrække har vist at de ikke har rygrad til at tackle modgang

Jeg håber samtidigt at vi får Meireles.. Jeg synes han spillede godt under VM, og han havde en stor andel i at Portugal kun lukkede 1 mål ind.. Samtidigt viste han sig at være god med bolden..

Men den største grund til at jeg håber vi henter ham, er at det så en gang for alle må være slut for Lucas i Liverpool.. Jeg får ganske enkelt kvalme ved tanke om ham  crazy.. Han er ganske enkelt en af de dårligste midtbanespillere jeg nogensinde har set i en klub som har ambitioner om at være med i toppen af PL.. Ingen fysik, intet blik for spillet, intet ordentligt spark, han kan ikke i hovedet, han kan ikke drible, han har intet pasningsspil han gør kort sagt ingen som helst gavn når han er på banen.. Han er middelmådig med stort M og han skal væk  ticked off...

Udover det ærgre jeg mig gul og grøn over at Kuyt ikke vil skifte til Inter.. Så forsvind dog din dumme hollænder så vi kan få noget kvalitet på pladsen  Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5393: 28 Aug 2010, 18:30 »

Mente heller ikke det var et godt salg som spiller - han er jo en af verdens bedste på pladsen, så en sådan spiller er aldrig klog at spille. Mente dog at det er godt at komme af med ham når han ikke har mere moral end det han har. Desuden er de 165 mio uden præstationsbetaling, så mon ikke den i hvert fald ender på 200 mio når de engang vinder noget (hvilket de jo så ikke kan komme til når Real tager det hele (; )

Vuelve la ilusión

Skipper
Gæst

« Svar #5394: 28 Aug 2010, 18:52 »

Er i Liverpool fans? Eller bare skidesure?
I lyder ihvertfald ikke som fans Shockeret

verdenskrig
Manager

« Svar #5395: 28 Aug 2010, 18:58 »

Hva i guds navn snakker du om Rullende Øjne..
En af vores vigtigste spillere har lige røvrendt klubben groft, plus at vi lige er blevet udstillet af City som var vi et juniorhold..

Er du en af de der lalleglade typer der ikke mener man er en rigtig fan hvis man er kritisk overfor sit hold? Jeg synes tværtimod man er en bedre fan hvis man er kritisk fordi det viser at man ikke er tilfreds med middelmådigheden og vil sin klub det bedste!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #5396: 28 Aug 2010, 19:09 »

Selvom jeg ikke er Liverpool-fan så vil jeg da gerne lige give min mening om holdet, som jeg ser det.

Liverpool kan ganske enkelt forstærkes i alle kæder. Det skyldes IMO at Liverpool tidligere Manage Rafael Benitex valgte at handle forkerrt ind. (Insua, Degn, Skertel, Lucas, Riera, Babel, Kuyt, N'gog osv.)

Ingen af overstående spillere ville være i betragning hos nogle af de andre titelkandidator. Her tænker jeg især på Man. utd. og Chelsea.

Udefra ligner det at indkøbspolitikken har været at vi køber spillere med talen (Torres, Insua Babel osv.) og satser på at vinde mesterskabet inde for 5 år. Men den går vel ikke i Liverpool som ikke har vundet PL i jeg ved ikke hvor mange år!
Set i bagspejlet så har Torres og til dels Reina været de eneste som har slået igennem i Liverpool. Men ingen af de nævnte spillere inklusivt Reina og Torres var køb, hvor man var sikret at de ville blive en fiasko. AT give 300 mio. for Torres i sinn tid var alt for mange penge, men det har jo vist sig at de var godt giovet ud.

Liverpool burde IMO istedet for gå efter spillere som man ved hva står for. Ikke at det behøver at være stjernespillee. Men spillere som Arteta, Stankovic, Lahm, Igor Akinfeev, Lloris, Forlan.
Altså spillere som over en længere periode har været vitale spillere for deres respektive klubber, og som samtidig har et vist niveau. Det er vel ikke alle af de førnævnte spillere som ville koste en bondegård?

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5397: 28 Aug 2010, 19:16 »

Selvom jeg ikke er Liverpool-fan så vil jeg da gerne lige give min mening om holdet, som jeg ser det.

Liverpool kan ganske enkelt forstærkes i alle kæder. Det skyldes IMO at Liverpool tidligere Manage Rafael Benitex valgte at handle forkerrt ind. (Insua, Degn, Skertel, Lucas, Riera, Babel, Kuyt, N'gog osv.)

Ingen af overstående spillere ville være i betragning hos nogle af de andre titelkandidator. Her tænker jeg især på Man. utd. og Chelsea.

Udefra ligner det at indkøbspolitikken har været at vi køber spillere med talen (Torres, Insua Babel osv.) og satser på at vinde mesterskabet inde for 5 år. Men den går vel ikke i Liverpool som ikke har vundet PL i jeg ved ikke hvor mange år!
Set i bagspejlet så har Torres og til dels Reina været de eneste som har slået igennem i Liverpool. Men ingen af de nævnte spillere inklusivt Reina og Torres var køb, hvor man var sikret at de ville blive en fiasko. AT give 300 mio. for Torres i sinn tid var alt for mange penge, men det har jo vist sig at de var godt giovet ud.

Liverpool burde IMO istedet for gå efter spillere som man ved hva står for. Ikke at det behøver at være stjernespillee. Men spillere som Arteta, Stankovic, Lahm, Igor Akinfeev, Lloris, Forlan.
Altså spillere som over en længere periode har været vitale spillere for deres respektive klubber, og som samtidig har et vist niveau. Det er vel ikke alle af de førnævnte spillere som ville koste en bondegård?

Hehe, jo det vil de netop.

Hvor skal vi begynde?

Arteta fast mand hos lokal rivalerne, og vil koste mindst 10millioner pund, Stankovic er fast mand hos Inter og en spiller som gør det godt, han koster ikke under 8 millioner pund. Så er der Lahm som er anfører for Bayern gæt selv hvad han kommer til at koste, Akinfeev kan jeg ikke se hvad Liverpool overhovedet skal med, han bliver handlet for ligeså mange penge som Buffon blev, når han engang bliver solgt. Det er det samme med Lloris som altså er fast landsholdsmålmand, og dermed også kommer til at koster over 10millioner pund. Og Forlan er næppe blevet billigere med det VM, plus han allerede en gang har floppet i England.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #5398: 28 Aug 2010, 19:20 »

håber vi køber joey barton. Manden går forrest og tager skraldet, det er lige det vi mangler.

EDIT: vi skal have noget vrede og nogle kontroverser ind på den midtbane. En spiller der kan og vil skabe frygt hos modstanderen, men også en spiller der har talentet.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2010, 19:33 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Skipper
Gæst

« Svar #5399: 28 Aug 2010, 19:37 »

Hva i guds navn snakker du om Rullende Øjne..
En af vores vigtigste spillere har lige røvrendt klubben groft, plus at vi lige er blevet udstillet af City som var vi et juniorhold..

Er du en af de der lalleglade typer der ikke mener man er en rigtig fan hvis man er kritisk overfor sit hold? Jeg synes tværtimod man er en bedre fan hvis man er kritisk fordi det viser at man ikke er tilfreds med middelmådigheden og vil sin klub det bedste!

Jeg mener hverken det ene, eller er lalleglad Wink
Jeg synes bare i er fuldstændige (af mangel for bedre ordforråd) uden for nummer.
Jo mascherano er smuttet, og måske heller ikke på den heldigste måde. Men allerede for et år siden ville manden jo væk? Der var vel bare et spørgsmål om tid. Ubeslutsom
Det jeg håber er at Liverpool for købt en venstre back, så vores central forsvar kan bestå af Agger og Skrtel. Og en ordentlig midtbane spiller, da både midtbanen og forsvaret sejlede under City kampen.
Så håber jeg bare vi kan komme i top 4, så vi kan komme ud af det her makværk Benitez startede sidste sæson. Det måske lidt skuffende at satse på en fjerdeplads når man er liverpool fan. Men jeg er bare realistisk Thumbs Up

Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010