home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879352 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5370: 23 Aug 2010, 23:22 »

funny funny funny
Det kan du da ikke mene. Det har da været lort på lort på lort han har hentet til klubben, selvfølgelig overdrivelse, men det var godt nok ikke en imponerende transfer politik han kørte. Selvom du måske er kæmpe fan, så må du da indrømme, at næsten samtlige af hans køb var "ikke Liverpool-værdigt", hvis man kan sige det sådan, og manden har formået at overlade en trup til Hudgson, som er meget svær at arbejde med, i forhold til hvad der forventes af Liverpool.

Hvis du kan droppe din barnlige retorik kan det være at jeg vil give en begrundelse 1. du vælger at undlade pointen i det jeg skrev at han har hentet gode spillere, som han så egentlig har fået mere ud af end det burde være muligt, Smicer, Aurelio, Reina, Mascherano (var efter West Ham perioden ikke en decideret verdensklasse spiller som han er nu) 2. Du kan have ret i at de måske ikke har været i Liverpools ånd, men markedet har ikke været til at hente disse spilere ind. 3. Økonomien har de seneste mange sæsoner været ikke eksisterende til at hente de spillere ind du efterlyser, og eftersom der ikke har stået talenter af egen avl klar må man hente spillere fra det næst bedste lag. Altså efter omstændighederne har hangjort det rigtigt godt. Og JA jeg er en kæmpe fan, hvilket nok også gør at jeg ved lidt mere om det end du virker til at gøre, så hvis du vil diskutere på den barnlige kaste.mudder måde synes jeg du skal gøre det med en anden, det er mit liv lidt for kort til Wink Men kan godt forstå dine holdninger hvis man ikke er helt inden i sagerne Wink

- 96 -

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5371: 23 Aug 2010, 23:40 »

Hvis du kan droppe din barnlige retorik kan det være at jeg vil give en begrundelse 1. du vælger at undlade pointen i det jeg skrev at han har hentet gode spillere, som han så egentlig har fået mere ud af end det burde være muligt, Smicer, Aurelio, Reina, Mascherano (var efter West Ham perioden ikke en decideret verdensklasse spiller som han er nu) 2. Du kan have ret i at de måske ikke har været i Liverpools ånd, men markedet har ikke været til at hente disse spilere ind. 3. Økonomien har de seneste mange sæsoner været ikke eksisterende til at hente de spillere ind du efterlyser, og eftersom der ikke har stået talenter af egen avl klar må man hente spillere fra det næst bedste lag. Altså efter omstændighederne har hangjort det rigtigt godt. Og JA jeg er en kæmpe fan, hvilket nok også gør at jeg ved lidt mere om det end du virker til at gøre, så hvis du vil diskutere på den barnlige kaste.mudder måde synes jeg du skal gøre det med en anden, det er mit liv lidt for kort til Wink Men kan godt forstå dine holdninger hvis man ikke er helt inden i sagerne Wink
1. Du skriver, at han har hentet gode spillere, hvilket jeg er stærkt uenig i, bortset fra Masch og Torres. Kan ikke forstå, at du nævner spillere som Smicer til at være en god spiller. Ja, til en max middel klub i PrL ville han være en god tilføjelse, men da ikke til Liverpool, som skal ligge og kæmpe om medaljer, så går det da ikke med sådan en spiller. Hvis der kun var Smicer, ville jeg da ikke klage, for alle hold har svipsere, og alle hold skal have backup spillere, men det er jo utallige ubruglige spillere manden har hentet til klubben, i forhold til de ambitioner der er i Liverpool. På den måde mener jeg ikke, at det er tilstrækkelig gode spillere han har hentet til klubben.

2. Du har ret i, at markedet har været fuldstændig rådent opskruet i priserne de sidste par sæsoner pga. Shitty og Real. Men med de mange penge Benitez har brugt, burde han sku kunne lokke nogle flere klassespillere til klubben. For ja, han har brugt rigtig mange penge på mange middelmådige spillere, som til sidste løber op i et stort beløb.

3. Med de forholdsvis mange penge han rent faktisk har brugt over de sæsoner han har været i Liverpool, burde han have et vidst budget han f.eks. vis kunne smide på en klassespiller. Det er det samme vi rent faktisk ser i United nu, en del spillere bliver hentet til klubben for forholdsvise små beløb ift. hvad der ellers bliver kastet rundt med, som så i sidste ende ender op i et højt beløb. En måde jeg faktisk er fint tilfreds med, hvis de spillere der er i klubben i forvejen, er på et acceptabelt niveau ift. til ens ambitioner.

Så laver jeg lige en 4'er. Hehe. Kaster jeg med mudder, har en barnlig retorik og ikke inde i sagerne osv. af hvad du ellers nævner af søde ting, er der da ingen grund til at skrive. Jeg kommenterer bare en ting du skriver, jeg er uening i, hvorefter vi kan debattere om det, og så begynder ud at skriver sådan noget fis. Thumps up Mr.

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #5372: 24 Aug 2010, 08:13 »

Ikkeligefrem at debbattere at starte med at latterliggøre en anden persons holdinger, så det var mest ment i forhold til dit første indlæg, det med at det var barnligt og det var kaste mudder. Jeg kan kun sige jeg er ueing og enig. Nogle spillere har været uoverflødige, og igen tror jeg ikke helt du forstår hvad jeg mener, jeg siger ikke han har været verdens bedste til at handle ind, men jeg synes han har formået at hente udemærkede gode spillere ind i forhold til omstændighederne og fået det allerbedste ud af dem. og mht. at hente spillere ind, hvor du kun nævner Masch og El Nino, så synes jeg at det er at sætte tingene på en spids Smiley Spillere som Pepe, Agger, Glen J, Kuyt osv. er hentet til klubben i hans periode, og det er alle spillere som kan begå sig, og begå sig rigtigt godt, i en top klub i PL hvilket interessen fra andre klubber har vist over de seneste år. Og med hensyn til Smicer, jeg græmmede mig da han kom til klubben(kan ikke huske om det var lige før Rafa's tid) Men Rafa fik ham itl at blomstre hvilket gjode ham til en klassespiller over et par sæsoner, især for at nævne hans pæstationer i CHL både med sejren i 2004 og finalenederlaget.

Jeg undskylder hvis jeg har været grov, men synes ikke din indledning til diskussionen/debatten var særlig stueren, men respektere dine holdninger, og at du har ændret kurs Wink

- 96 -

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5373: 24 Aug 2010, 08:17 »

Rafa hentede ikke Smicer, det gjorde Gerard Houllier.

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #5374: 24 Aug 2010, 08:58 »

Rafa hentede ikke Smicer, det gjorde Gerard Houllier.

Rettede det også;) min fejl Smiley

- 96 -

Skipper
Gæst

« Svar #5375: 24 Aug 2010, 09:25 »

Er jeg den eneste der er lidt skuffet over de manglende indskiftninger?
Bevares Babel og Pacheco kom ind, og jeg var faktisk lidt glad for at se at Pacheco fik en chance, minimal som den var.
Hvorfor helvede prøver Hodgson ikke nogle ting af?, selvfølgelig har han ikke været i klubben så lang tid, og kender ikke spillerne fuldt ud. Men ville så ikke være godt at prøve dem af, i en kamp hvor vi bliver overrumplet?
Han kunne da godt have byttet katastrofale agger ud med aurelio, og Anonyme Lucas med Poulsen? Bare for at se hvordan de vil klare den?
Det ville da være bedre end at sætte Babel ind for at kæmpe en kamp der er tabt?

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #5376: 24 Aug 2010, 09:55 »

Han var lidt handlingslammet tror jeg, og mht. Aurelio,så har han jo været ude i lang tid og er måske ikke 100 %, men selvfølgelig ville det måske være fint at få noget kamptræning Smiley Der er mange spørgsmålstegn endnu, men de forsvinder forhåbentligt med tiden Smiley

- 96 -

DeBuur
Manager

« Svar #5377: 24 Aug 2010, 14:06 »

Hva skulle Roy gøre anderledes... Han bliver pt straffet for det makværk af en trup Rafa efterlod ham... Rafa er ene og alene sammen med amerikanerne skyld i den situation vi står i..

Hvis Roy får tid så håber jeg faktisk han erstatter 10 af de 11 som pt er i vores startopstilling.. Jeg har ikke tillid til en eneste af dem,,.

Præcist, Liverpool er kørt i sænk af den amerikanske forbandelse, Rafa har ikke haft voldsom held til at gå ud og hente store spillere, men pengene har så heller ikke været der..... hvad være er så er Liverpool ved at være der hvor de ikke akn hente store stjerne... der skal ske noget med klubben før det kommer til at ske igen

1 nyt stadion
2 ny investor
3 ansættelse af en toptræner (Roy er ok, men på sigt er han ikke den rigitge)

Sker ovenstående ikke så er Liverpool en klub der skal være glad for at ende på en 4 plads indimellem.... det må ikke ske  ticked off

YNWA

-LFC-
Manager

« Svar #5378: 24 Aug 2010, 14:28 »

Det var dog en krasbørstig udmelding at komme med nu man har et hold med landsholdsspillere fra store europæiske nationer på samtlige pladser stort set Wink Er da enig med dig i at truppen kunne optimeres med indkøb på udsatte positioner Smiley
Men at kalde det hele Rafa's skyld er lige lovlig i overkanten, hvis man har rødt liverpoolblod i årene, så respektere man det enorme arbejde den mand har lagt i klubben. Hans evne til at hente spillere med et godt niveau og få det absolut maksimale ud af dem har altså sikres nogle flotte resultater, mend undtagelse af de sidste to sæsoner Smiley
Come on... Det eneste gode vi har fået ud af Rafa er Mascherano, Reina, Torres, Glen Johnson (omend han desværre er lidt ustabil, men potentiale har han og det har han vist), Aurelio (Når han ikke er skadet), Agger (Når han ikke er skadet, han sucks virkeligt som back og han er lidt for fysisk svag), Alonso (Som han formåede at opføre sig fuldstændigt genialt over for) og tjaah N'Gog. Jeg mener N'Gog har potentiale, og jeg ser ham lave 10 PL-mål i år, hvis vi kommer ordentligt i gang. Jeg vil end ikke nævne Dirk Kuyt, han er til at blive syg af... Jeg har måske glemt nogen, men der er ingen tvivl om, at Rafa har haft et sindssygt overforbrug på en masse lort.
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2010/06/03/1956165/liverpool-analysis-rafael-benitezs-true-transfer-spending

MichaelPaw
Gæst

« Svar #5379: 26 Aug 2010, 21:25 »

Sådan Liverpool

DeBuur
Manager

« Svar #5380: 26 Aug 2010, 21:27 »

Thumbs Up Sådan Liverpool..... den sejr skyldte I os....  Peace

YNWA

ZZ
Lilleputspiller
*

« Svar #5381: 26 Aug 2010, 21:28 »

Puha, det holdt hårdt. Det stod 1-0 til tyrkerne indtil det 84. minut, hvor lavede et selvmål, og så lukkede og slukkede Kuyt et par minutter senere til en samlet sejr på 3-1 til os. Det var sgu lidt nervepirrende, men vigtigt at vi er videre!
Nu skal vi bare have den første PL-sejr i år på søndag mod WBA, så kommer vi op i gear!

HansenLFC
Gæst

« Svar #5382: 26 Aug 2010, 22:08 »

Vi er videre, efter en godkendt anden halvleg - vi tog dem på rutinen ...

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5383: 27 Aug 2010, 20:19 »

det ser ud til at Masch skifter til Barca, hvilket er fint når han ikke vil være i klubben mere...

Tror I vi henter flere spillere ind? Vi får vel i nærheden af 200 mio for masch Smiley

Synes stadig VDV kunne være interessant, selvom vi allermest mangler en angriber hvis du spørger mig. Måske Carlton Cole er tæt på. Kender ikke meget til ham, så er han god nok til at være back-up for Torres?

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5384: 28 Aug 2010, 09:12 »

Raul Meireles er bestemt en spændende spiller...

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Liverpool-gafler-Porto-stjerne

Så skal CP nok ikke være fast mand. Hmm...

Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010