home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 949 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879743 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5175: 06 Jul 2010, 15:18 »

Torres spillede nu på trods af skader og meget andet en acceptabel pl sæson hvor han alligevel nåede at lave 18 kasser mener jeg det var.. Det er i hvertfald ganske imponerende når han var væk store dele af sæsonen!

Når det så er sagt forstår jeg ikke hvordan du ( southside) kan sammenligne ham med messi under dette VM.. Torres har været helt igennem ubegribeligt elendig i samtlige af spillets facetter.. hans attitude, hans afslutninger, hans teknik, hans evne til at arbejde for holdet, hans temposkift.. Alt har været lige til rotterne.. Som ghert sagde til mig på msn den anden dag, så kunne man lige så godt have stillet en stol op i front med Villa og fået det samme ud af det crazy .. Messi har godt nok ikke fået scoret eller ramt sit sædvanlige topniveau men han har stadig været to klasser over Torres rent spillemæssigt!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZZ
Lilleputspiller
*

« Svar #5176: 06 Jul 2010, 15:18 »

Torres har jo været skadet næsten hele sæsonen?

og lavede alligevel 18 pl-basser. Så dårlig har han vist heller ikke været denne sæson.

-LFC-
Manager

« Svar #5177: 06 Jul 2010, 15:21 »

Jeg dømmer heller ikke Torres over et VM, men derimod sidste PL sæson og dette vm, og der har hans spil været utrolig dårligt.  Og selvfølgelig skal Chelsea give mere for Torres end Villa, Torres er uden tvivl verdens bedste angriber når han er i form, en ting er at score mål i La Liga, noget andet er altså i PL hvor det er en langt mere fysisk spillestil og forsvarsmåde.

Udover det er Liverpool nok ikke så dumme at de sælger ham billigt, Valencia har kæmpe penge problemer med deres nye stadion hvilket har været kendt i lang lang tid, hvorfor tror du ellers de også sælger Silva så billigt?

Torres lavede 18 mål i 22 kampe, og var vores klart bedste spiller? Huh Selvfølgelig sælger vi ham til mere end Villas pris. Villa topper nu, men Torres er yngre, mere komplet som spiller, mens vi kan forlange mere, da Valencia har mere brug for pengene end vi har. Godt nok citerer jeg dig, men det er også et svar til southside.

verdenskrig
Manager

« Svar #5178: 06 Jul 2010, 15:26 »

Torres lavede 18 mål i 22 kampe, og var vores klart bedste spiller? Huh .

Scoringsmæssigt ja, spillemæssigt nej.. Det kom sig også af at vores hold fungerede så skidt som det gjorde, men synes ofte han havde mere travlt med at slå ud med armene og diskutere med dommeren, end at gøre en indsats i selve spillet..

Men når han på trods af det laver 18 mål, kan man jo håbe han får styr på det mentale til næste år og dropper skaderne.. Så tror jeg godt de andre pl angribere kan vinke farvel til topscorertitlen!  Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #5179: 06 Jul 2010, 15:31 »

Torres spillede nu på trods af skader og meget andet en acceptabel pl sæson hvor han alligevel nåede at lave 18 kasser mener jeg det var.. Det er i hvertfald ganske imponerende når han var væk store dele af sæsonen!

Når det så er sagt forstår jeg ikke hvordan du ( southside) kan sammenligne ham med messi under dette VM.. Torres har været helt igennem ubegribeligt elendig i samtlige af spillets facetter.. hans attitude, hans afslutninger, hans teknik, hans evne til at arbejde for holdet, hans temposkift.. Alt har været lige til rotterne.. Som ghert sagde til mig på msn den anden dag, så kunne man lige så godt have stillet en stol op i front med Villa og fået det samme ud af det crazy .. Messi har godt nok ikke fået scoret eller ramt sit sædvanlige topniveau men han har stadig været to klasser over Torres rent spillemæssigt!

ja du har ret at spille i angreb med torres  under vm må nok sammenlignes med at have morte og peer som angrebspartner.

siger ikk torres og messi skulle sammenlignes, sagde bre begge har floppet under vm.
self har messi spillet flot og klart bedre end torres, men stadig floppet ved ikk at lave mål det forventer man af en spiller som ham, men ja godkendt præstation af messi og klasser bedre end torres under vm, ingen tvivl om det

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

-LFC-
Manager

« Svar #5180: 06 Jul 2010, 15:33 »

Scoringsmæssigt ja, spillemæssigt nej.. Det kom sig også af at vores hold fungerede så skidt som det gjorde, men synes ofte han havde mere travlt med at slå ud med armene og diskutere med dommeren, end at gøre en indsats i selve spillet..

Men når han på trods af det laver 18 mål, kan man jo håbe han får styr på det mentale til næste år og dropper skaderne.. Så tror jeg godt de andre pl angribere kan vinke farvel til topscorertitlen!  Smiley
Bedste spiller i medgang, når vi havde den så. Tunge Og alligevel synes jeg han var en af de få der prøvede noget i modgang, men det er vel også svært at udpege en bedste spiller, når vi generelt var så lort. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5181: 06 Jul 2010, 15:34 »

Torres lavede 18 mål i 22 kampe, og var vores klart bedste spiller? Huh Selvfølgelig sælger vi ham til mere end Villas pris. Villa topper nu, men Torres er yngre, mere komplet som spiller, mens vi kan forlange mere, da Valencia har mere brug for pengene end vi har. Godt nok citerer jeg dig, men det er også et svar til southside.

Torres en mere komplet spiller end Villa? Den må du vidst længere ud på landet med. crazy

Vil nu mene det er meget lige på det punkt Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5182: 06 Jul 2010, 15:39 »

Jeg vil hellere have Kuyt. Tunge

-LFC-
Manager

« Svar #5183: 06 Jul 2010, 15:43 »

Torres en mere komplet spiller end Villa? Den må du vidst længere ud på landet med. crazy

Arh, Torres har altså noget fysisk styrke og styrke i luftrummet kva. sine 1.86 som Villa ikke matcher på samme måde.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5184: 06 Jul 2010, 15:44 »

Som angriber er Torres mere komplet ja, men som fodboldspiller nej, Villa spiller jo nærmest ikke angriber på Landsholdet.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5185: 06 Jul 2010, 15:46 »

Også kan det godt være Torres scorede mål sidste sæson, men hans spil faldt jo helt igennem. Ja Liverpool faldt også igennem, men derfor spillede han jo ikke godt, og han har endnu ikke kommet sig over sin skade.

Jeg frygter lidt for jer han ikke kommer i form , men håber jeg da for Liverpool.

verdenskrig
Manager

« Svar #5186: 06 Jul 2010, 15:49 »

Jeg vil hellere have Kuyt. Tunge
Vil jeg også  Thumbs Up

På bænken   Wink

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5187: 06 Jul 2010, 15:50 »

Arh, Torres har altså noget fysisk styrke og styrke i luftrummet kva. sine 1.86 som Villa ikke matcher på samme måde.

Det har han, og det er derfor jeg mener det er ret lige på det punkt, da de har hver deres kvaliteter. Villa arbejder meget mere dybt i banen, men er alligevel lige så ofte inde i boksen til den afgørende afslutning. Derudover mener jeg at Villa har et bedre spark fra distancen, og lidt bedre teknik. Så jeg synes de har hver deres måde at være "komplette" på. Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5188: 06 Jul 2010, 15:56 »

Og så den pointe vi blev enige om på MSN.
Villa er bedre i Spanien, mens Torres er mere komplet i PL. Det er der egentlig også forholdsvis gode beviser for. TOrres var imo. ikke nogen helt fænomenal spiller i Atl. Madrid, faktisk mener jeg han var meget overvurderet, så jeg troede ikke på ham i Liverpool, men der har han bare vist at spillet passer ham lidt bedre. Villa har i mange år scoret 18-25 mål i den spanske liga, og hans spillestil passer perfekt til pasningsspillet i LaLiga.

Og fletter man så det sammen til på landsholdet, hvor de gerne vil spille som i LaLiga, så taler det også sit tydelige sprog. Villa har en helt ustyrlig målstatistik, mens der er længere mellem snapsene for Torres.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5189: 06 Jul 2010, 16:02 »

Og så den pointe vi blev enige om på MSN.
Villa er bedre i Spanien, mens Torres er mere komplet i PL. Det er der egentlig også forholdsvis gode beviser for. TOrres var imo. ikke nogen helt fænomenal spiller i Atl. Madrid, faktisk mener jeg han var meget overvurderet, så jeg troede ikke på ham i Liverpool, men der har han bare vist at spillet passer ham lidt bedre. Villa har i mange år scoret 18-25 mål i den spanske liga, og hans spillestil passer perfekt til pasningsspillet i LaLiga.

Og fletter man så det sammen til på landsholdet, hvor de gerne vil spille som i LaLiga, så taler det også sit tydelige sprog. Villa har en helt ustyrlig målstatistik, mens der er længere mellem snapsene for Torres.

Så er det bare om Villa har samme skadehistorie som Torres jo.

Sider: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010