home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 935 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880103 gange)
Chril
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4995: 21 Aug 2009, 22:03 »

En god nyhed (eller hvad?) til jer der ikke har set det endnu: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N165524090821-1809.htm.
Mærkeligt at Dbu først melder ud han er ude i flere måneder og Rafa så siger et par uger?

Og forresten tak til jer der har budt mig velkommen  Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #4996: 21 Aug 2009, 23:15 »

Tror heldigvis Rafa ved mere om det end DBU Peace

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #4997: 22 Aug 2009, 11:22 »

Vil lige hurtigt lave status over de pladser jeg ikke nåede i går:

Defensiv midt:
1. valg: Javier Mascherano. Rigtig midtbane terrier, vigtig for vores presspil, blandt verdens bedste defensive midtbaner imo.
2. valg: Jay Spearing. Liverpool mand fra top til tå, har været god i pre-season. Tror godt han kan få sit gennembrud i år.
3. valg: Damian Plessis. Talent, venter på sit gennembrud. Har imo ikke være lige så god som Spearing i de kampe jeg har set.
-Vi er godt besat med en stærk spiller til start-11 og et godt talent som andet valg.

Central midt:
1. valg: Alberto Aquilani. Købt som erstatning til Alonso. Har mange problemer med skader (hvilket han siger er romas lægestabs skyld), men hvis han kan holde sig skadesfri når hans ankelskade er ovre, er jeg sikker på han er et klassekøb. Har et giftigt langskud og tager nogle løb i dybden, Alonso ikke ville tage.
2. valg: Lucas Leiva. Gjort til syndebuk af mange LFC fans i sidste sæson, men har startet rigtig godt i denne sæson. Stort potentiale, hvilket hans bla. også viste i en hvis kamp på old trafford, i sidste sæson. Kan faktisk ikke rigtig komme i tanke om andre 3. valg end Plessis igen.
-fint besat med Aquilani og Lucas til en plads.

Højre kant:
1. valg: Dirk Kuyt. Kæmpe løbepensum, giver sig altid 100%, ikke specielt stærk teknisk, men laver alligevel en del kasser og assists.
2. valg: Benayoun. Han bliver dog brugt mere på venstrekanten, da Dirk altid er klar til kamp.
3. valg: El Zhar. 22 år, mangler stadig sit gennembrud og har ikke imponeret synderligt når han har fået chancen. Han fik sin kontrakt forlænget i denne sommerferie, så Rafa må vel se noget i ham.
-helt okay med en arbejdshest i kuyt og en tekniker i Bennie.

Venstre kant:
1. valg: Albert Riera. Startede godt ud i sidste sæson, med faldt så lidt igennem, hvorefter Benayoun overtog hans plads. Tror han får en god sæson i år.
2. valg: Benayoun. Startet hvor han slap sidste sæson. Bliver en meget vigtig spiller, da han kan spille begge kanter og hængende angriber.
3. valg: Babel. Elendig mod Spurs, elendig sidste sæson. Han skal forbedre sig gevaldigt.
-igen er vi fint besat, på trods af Silva ville pynte.

Hængende angriber:
1. valg: Steven Gerrard. Giftigt samarbejde med Torres. Captain Fantastic, behøves jeg sige mere?
2. valg: Voronin. Har aldrig imponeret i den røde trøje, men har spillet godt da han var udlejet til bundesligaen.
3. valg: Daniel Pacheco. Viste sit store potientale i pre-season, men mangler noget af det vigtigste, nemlig fysik. Håber han får sit gennembrud i år.
4. valg: Både Babel og Benayoun kan også spille denne plads.
-Store problemer hvis Gerrard bliver skadet. Hvad kan Voro i PL?
Angriber:
1. valg: Fernando Torres. Godt samarbejde med Gerrard, potientale til at blive PL topscorer i år, hvis han da undgår seriøse skader.
2. valg: David N'Gog. Scorede et let mål mod Stoke, men mangler stadig sit gennembrud. Trods alt heller ikke let når man kun spiller de sidste 10 min af hver kamp.
3. valg: Kristian Nemeth. Scorede 2 gange mod Singapore og er en meget kølig afslutter
-Igen store problemer hvis Torres bliver skadet. Hvis der er flere penge, skal de imo bruges på en 2. angriber.

Det får vores start 11 til at se noget nær således ud:
---------------------Reina
Johnson---Skrtel/Agger-Carra----Aurelio (Insua)
--------------------Masche
---------------------Aquilani
Kuyt----------------Stevie-----------Riera
-----------------Torres
« Seneste Redigering: 22 Aug 2009, 11:25 af Chril » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #4998: 24 Aug 2009, 01:21 »

Nu håber jeg ikke der er nogle der bliver stødt over den her... Men er godt nok selv liverpool fan, syntes dog det her er gudesmuk humor Grin

http://i138.photobucket.com/albums/q276/amcoops/kuytthing.gif Klasse Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4999: 24 Aug 2009, 01:31 »

Jeg forlanger credit for den der, Nochlas! /hool

men ja, fuck hvor er det godt  Grin

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #5000: 24 Aug 2009, 02:02 »

Haha ja okay Jemil, skal blankt erkende at jeg fik den af dig.. Men fuck den er perfekt Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5001: 24 Aug 2009, 20:25 »

Nogle der ved om aftens kamp i mod Villa kan ses/streames (eller hvilket ord man nu bruger) på nettet et sted??

Ville være super hvis nogle kunne hjælpe! Thumbs Up

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5002: 24 Aug 2009, 20:52 »

Er det ikke nogle der kan hjælpe? Smiley

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #5003: 24 Aug 2009, 20:54 »

Nogle der ved om aftens kamp i mod Villa kan ses/streames (eller hvilket ord man nu bruger) på nettet et sted??

Ville være super hvis nogle kunne hjælpe! Thumbs Up
Ikke lovligt  Forseglede Læber

Kampstart om 5 min. Opstilling:
--------------Reina
Johnson--Skrtel-Carra--Insua
---------Masche-Lucas
Kuyt---------Gerrard-----Benayoun
------------Torres
Subs: Cavalieri, Voronin, Riera, Ayala, Dossena, Kelly, Babel. Nævneværdigt er det at N'Gog ikke er med.

Resultat: En sikker 4-0  Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5004: 24 Aug 2009, 21:03 »

Ikke lovligt  Forseglede Læber

Kampstart om 5 min. Opstilling:
--------------Reina
Johnson--Skrtel-Carra--Insua
---------Masche-Lucas
Kuyt---------Gerrard-----Benayoun
------------Torres
Subs: Cavalieri, Voronin, Riera, Ayala, Dossena, Kelly, Babel. Nævneværdigt er det at N'Gog ikke er med.

Resultat: En sikker 4-0  Cool

Nej ved godt at det ikke er helt lovligt, men tænkte nu at der bliver henvist til så mange steder hvor kan se andre kampe, kunne det være at nogle vidste hvor jeg kunne se denne Wink

Men opstillingen ser fin ud, tror dog ikke at vi for lavet 4 mål. Men jeg tror på en sejr! - Vi skal passe på ikke at lave for mange individuele fejl, her tænker jeg specielt i midterforsvaret, på venstre backen og omkring Lucas, for det straffer det med deres hurtige offensive spillere. Men vi skal op og dominere spillet, og så håbe på at Gerrard og Torres's telepatiske evner sikre os et par mål eller mere i dag!
Personligt håber jeg også på at Benayoun spiller en god kamp, synes generelt han gør det godt, så håber han kan besvise at han skal have meget spilletid i denne sæson! Thumbs Up

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #5005: 24 Aug 2009, 21:37 »

Så kom vi sgu lige bagud 1-0.
Har haft masser af chancer til at scorer 2-3 mål og så scorer Lucas kraft'edme et klodset selvmål.

verdenskrig
Manager

« Svar #5006: 24 Aug 2009, 21:45 »

Ej det kan man ikke laste lucas for! det er ren og skær tilfældighed!

Men hold kæft hvor er jeg træt af vores ineffektive og inspirations forladte spil som altid først vender ved kampens første mål.. Har Benitez overvejt at sætte holdet op så de er klar fra start crazy

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5007: 24 Aug 2009, 21:48 »

Vores problem er at kæderne slet ikke hænger sammen... der er et kæmpe mellemrum mellem alle tre, og de presser hver for sig men slet ikke som en samlet enhed.. Hold kæft hvor har villa let spil Huh

Kom nu i gang crazy

Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5008: 24 Aug 2009, 21:49 »

Det her simpelthen ikke godt nok!..

The Captain
Reserveholdsspiller

« Svar #5009: 24 Aug 2009, 21:50 »

Lol! 0-2! Hvad sker der man!

Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010