Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:21:02
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1163 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
319
320
[
321
]
322
323
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1880423 gange)
JosepGuardiola
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #4800:
05 Aug 2009, 14:26 »
Ja, VK - havde Ferguson hentet Teddy Sheringham, så havde der været kæmpe stor jubel i klubben - ligesom da Liverpool hentede Fowler - og ligesom der ville have været, hvis Liverpool hentede Owen før han skiftede til United.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4801:
05 Aug 2009, 14:29 »
Citat af: JosepGuardiola 05 Aug 2009, 14:26
Ja, VK - havde Ferguson hentet Teddy Sheringham, så havde der været kæmpe stor jubel i klubben - ligesom da Liverpool hentede Fowler - og ligesom der ville have været, hvis Liverpool hentede Owen før han skiftede til United.
Det kan du tro der ikke havde!.. Jeg gider ikke have en falliterklæring der har overskredet sidste salgsdato, og som alligevel er skadet konstant
Jeg syntes bare det er sjovt at Uniteds fans snakker om at man virkelig skal hæve overliggeren og at Benzema nok er noget nær det eneste der duer..
Fair nok så får man ikke ham, og i stedet stiller man sig tilfreds med en angriber der er så langt under benzemas niveau.. Jeg forstår det ikke, men det er ikke min klub han er købt til, og man vil vel altid forsvare sin favoritklub det ekstra
(eller nogle vil)
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
maarup88
Ynglingespiller
«
Svar #4802:
05 Aug 2009, 14:30 »
Klart at liverpool er en trussel men så vidt jeg kan forstå ud fra teksten så står der ingen steder at liverpool ikke er en trussel, blot at Chelski er en større trussel..
Vil nu også mene at I (liverpool) står med en svækket trup efter Alonsos afgang til Madrid.. Selvom tabet af ham ikke bliver ligeså markant som tabet af Cristiano..
Jeg vil nu mene at indtil Owen har bevist noget mod andre en Asiatiske hold så kunne han ligeså godt have hentet Sheringham.. Men altså Sir Alex har vel heller ikke givet Manchesters fans nogen grund til ikke at tro på ham? Han er verdens bedste manager gennem de seneste 15 år og er det måske stadigvæk (det er vel en smagsag)
til sidst så håber jeg også Benitez svarer igen da det er nogle ganske underholdende ting de kan finde på at sige.. Savner næsten Mourinho og håber at Wenger og Sir Alex kommer lidt op og toppes igen..
Hala Madrid!
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #4803:
05 Aug 2009, 14:35 »
Citat af: verdenskrig 05 Aug 2009, 14:29
Det kan du tro der ikke havde!.. Jeg gider ikke have en falliterklæring der har overskredet sidste salgsdato, og som alligevel er skadet konstant
Fowler fik ellers en meget, meget flot modtagelse af både
tidligere klubfolk
+ fans
verdenskrig
Manager
«
Svar #4804:
05 Aug 2009, 14:37 »
Citat af: JosepGuardiola 05 Aug 2009, 14:35
tidligere klubfolk
+ fans
At han får en flot modtagelse skyldes vel lige så meget hans status som helt i klubben
..
Men jeg fulgte ikke liverpool intenst dengang så ved ikke hvor han stod i forhold til hva vi havde solgt, og den øvrige trup
United-styrer
Gæst
«
Svar #4805:
05 Aug 2009, 14:38 »
Citat af: verdenskrig 05 Aug 2009, 14:29
Jeg forstår det ikke, men det er ikke min klub han er købt til, og man vil vel altid forsvare sin favoritklub det ekstra
(eller nogle vil)
Jeg håber sandelig, du inkluderer dig selv i den parantes.
-LFC-
Manager
«
Svar #4806:
05 Aug 2009, 14:39 »
Citat af: JosepGuardiola 05 Aug 2009, 14:35
tidligere klubfolk
+ fans
Det er klart. Han er jo end legende der fortjener at slutte karrieren i Liverpool, hvilket han så alligevel ikke fik lov til. Hentede man ham ind som et fast valg til truppen, så kan man tilgengæld snakke om falliterklæring, hvilket jeg tror de fleste Liverpool-fans ville være enige i. Det ville så ikke være Fowlers skyld, men selvfølgelig ledelsens.
Citat af: maarup88 05 Aug 2009, 14:30
Klart at liverpool er en trussel men så vidt jeg kan forstå ud fra teksten så står der ingen steder at liverpool ikke er en trussel, blot at Chelski er en større trussel..
Vil nu også mene at I (liverpool) står med en svækket trup efter Alonsos afgang til Madrid.. Selvom tabet af ham ikke bliver ligeså markant som tabet af Cristiano..
Jeg vil nu mene at indtil Owen har bevist noget mod andre en Asiatiske hold så kunne han ligeså godt have hentet Sheringham.. Men altså Sir Alex har vel heller ikke givet Manchesters fans nogen grund til ikke at tro på ham? Han er verdens bedste manager gennem de seneste 15 år og er det måske stadigvæk (det er vel en smagsag)
til sidst så håber jeg også Benitez svarer igen da det er nogle ganske underholdende ting de kan finde på at sige.. Savner næsten Mourinho og håber at Wenger og Sir Alex kommer lidt op og toppes igen..
Men hvorfor er det, at Chelsea er en større trussel? De har fået ny manager fra udlandet, som skal bruge noget tid på at få sit koncept ind og forbedre sit engelsk, da jeg ved, at Ancelotti ikke snakker særligt godt engelsk. Så vil jeg næsten kalde dem mere svækket end Liverpool, som "blot" skal erstatte en profil, med en anden profil.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #4807:
05 Aug 2009, 14:42 »
Citat af: verdenskrig 05 Aug 2009, 14:37
At han får en flot modtagelse skyldes vel lige så meget hans status som helt i klubben
..
Citat af: -LFC- 05 Aug 2009, 14:39
Det er klart. Han er jo end legende der fortjener at slutte karrieren i Liverpool, hvilket han så alligevel ikke fik lov til. Hentede man ham ind som et fast valg til truppen, så kan man tilgengæld snakke om falliterklæring, hvilket jeg tror de fleste Liverpool-fans ville være enige i. Det ville så ikke være Fowlers skyld, men selvfølgelig ledelsens.
Jamen godmorgen drenge - læste I mit indlæg?!
Citat af: JosepGuardiola 05 Aug 2009, 14:26
J
a, VK - havde Ferguson hentet Teddy Sheringham, så havde der været kæmpe stor jubel i klubben - ligesom da Liverpool hentede Fowler - og ligesom der ville have været, hvis Liverpool hentede Owen før han skiftede til United.
Jeg skriver jo INTET om det ville være på baggrund af evner
Teddy Sheringham har jo om nogen også en stor historie i Man Utd
Og LFC - skal Owen være fast valg i United? Nej - han skal være reserve. Og han er endda en gratis en af slagsen.. han har allerede vist sit værd på Asien-turen, og kan ærlig talt ikke se den store problematik.. det kan næsten kun være sure rønnebær, for hvis han flopper, hvem taber så på det? United - næh, de har jo ikke betalt en skid for ham.
«
Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 14:43 af JosepGuardiola
»
ManUtd83
Manager
«
Svar #4808:
05 Aug 2009, 14:43 »
"It will be hard for them to match last season, let alone improve on it. Other teams will know more about them. Liverpool had probably their best season for 20 years and still finished four points adrift. It has to be Chelsea as the main threat. Ancelotti will change how they play."
Prøv nu lige og læs udtalelsen i stedet for bare den overdrevne overskrift. Det eneste han siger er, at det bliver svært for Liverpool at gøre det så godt to år i træk, og at han tror at Chelsea bliver stærkere - det er egentlig det eneste.
Jeg forstår ikke, at det er så svært for fans af andre hold at forstå, at de fleste United-fans tror på holdet og på Ferguson. Der er absolut ingen grund til at male fanden på væggen bare fordi vi mistet en god spiller og en mindre god spiller.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4809:
05 Aug 2009, 14:43 »
Citat af: maarup88 05 Aug 2009, 14:30
Men når han siger at chelsea er førsteudfordrer, så afviser han jo samtidigt vores mulighed for at være med?.. Det er i hvertfald sådan jeg tolker det, og jeg kan ik se hvordan det kan tolkes anderledes!
Ja men forskellen er at vi er rygtet sammen med aquillani der imo er tæt på Alonsos niveau, mens man ikke kan sige at i har hentet en spiller til Ronaldos plads der er tæt på hans niveau.. Sku i have gjort en ligesindet handel sku det være i Ribery klassen.. Men vi er ikke færdige med at handle endnu, og det virker det som om i er
.. Men det er klart at henter vi Poulsen ja så står vi også stærkt svækket, for Poulsen er an anonym boldflytter som jeg ikke mener jeg noget at gøre i europæisk topfodbold!
Og nej selvfølgelig skal man da stole på sin manager når han giver en så meget succes.. Men der er også noget der hedder sund fornuft.. Når man sælger en i mine øjne udemærket angriber og en af verdens bedste fodboldspillere, samt erstatter dem med en spiller der aldrig har spillet i en storklub og som ingen rigtig ved hvor står samt en afdanket angriber der altid er skadet, ja så bør alarmklokkerne imo lyse!
Og er 100 % enig i det sidste, elsker også deres bitchfight
Citat af: JosepGuardiola 05 Aug 2009, 14:42
Jamen godmorgen drenge - læste I mit indlæg?!
Jeg skriver jo INTET om det ville være på baggrund af evner
Teddy Sheringham har jo om nogen også en stor historie i Man Utd
Jeg mistolkede det fuldstændigt, det beklager jeg
maarup88
Ynglingespiller
«
Svar #4810:
05 Aug 2009, 14:47 »
Jeg er desværre, må jeg nok indrømme, ikke SAF så jeg vil ikke svare på hans vegne, men jeg kan da godt give mit eget bud..
Liverpool er væsentligt svækket på en utroligt vital position, hvor der ikke findes mange spillere af Alonsos kaliber, så IMO er det ikke "bare" at erstatte en profil med en anden.. Alonso kender til spillestilen dvs. at en direkte erstatning skal findes i PL hvis spilleren ikke først skal spilles ind (på samme måde som Ancelotti skal lære det engelske spil og sprog ikke mindst, at kende.. Jeg kan ikke så hvor den spiller skulle komme fra?
Chelsea har ganske rigtigt fået ny træner der ikke snakker særligt engelsk og som vil implementere en ny spillestil, og det bliver da sikkert en ulempe til at starte med, men til gengæld er de ikke svækket på spillersiden, endnu, og selvom transfervinduet ikke er slut tvivler jeg på at Chelsea kommer svækket ud af det..
//Skinkelynet over and out
Hala Madrid!
United-styrer
Gæst
«
Svar #4811:
05 Aug 2009, 14:50 »
Citat af: verdenskrig 05 Aug 2009, 14:43
Men når han siger at chelsea er førsteudfordrer, så afviser han jo samtidigt vores mulighed for at være med?..
Øhh ... nej? Bare fordi han anser Chelsea som den største trussel, betyder det da ikke, at han afskriver jer (bortset fra i den forsimplede rubrik).
ManUtd83
Manager
«
Svar #4812:
05 Aug 2009, 14:52 »
Ja men forskellen er at vi er rygtet sammen med aquillani der imo er tæt på Alonsos niveau, mens man ikke kan sige at i har hentet en spiller til Ronaldos plads der er tæt på hans niveau.. Sku i have gjort en ligesindet handel sku det være i Ribery klassen.. Men vi er ikke færdige med at handle endnu, og det virker det som om i er
.. Men det er klart at henter vi Poulsen ja så står vi også stærkt svækket, for Poulsen er an anonym boldflytter som jeg ikke mener jeg noget at gøre i europæisk topfodbold!
Og nej selvfølgelig skal man da stole på sin manager når han giver en så meget succes.. Men der er også noget der hedder sund fornuft.. Når man sælger en i mine øjne udemærket angriber og en af verdens bedste fodboldspillere, samt erstatter dem med en spiller der aldrig har spillet i en storklub og som ingen rigtig ved hvor står samt en afdanket angriber der altid er skadet, ja så bør alarmklokkerne imo lyse!
Situationen med Ronaldo-Valencia kan jo sammenlignes med dengang Beckham forlod klubben. Havde United ikke satset på et ungt, uprøvet talent (Ronaldo), så havde klubben næppe stået hvor den gør i dag. Der findes også andre eksempler på, at store profiler er blevet erstattet med knap så berømte spillere: Sheringham for Cantona, Carrick for Roy Keane osv. United har bygget hele sin succes og historie på udviklingen af unge spillere og det er en klub der holder fast i sine rødder.
OT: Der er Liverpool-Real Madrid hvis i er interesserede i at gense den glædelige kamp
maarup88
Ynglingespiller
«
Svar #4813:
05 Aug 2009, 14:54 »
Ja men forskellen er at vi er rygtet sammen med aquillani der imo er tæt på Alonsos niveau, mens man ikke kan sige at i har hentet en spiller til Ronaldos plads der er tæt på hans niveau..
Først vil jeg godt lige frabede mig at blive kaldt I, da jeg ikke er united fan
øjnede bare lige muligheden for en god debat..
Jeg vil mene at Aquilani han får det svært i England pga af det højere tempo og noget hårdere spil.. Derudover ser jeg ham som lidt af en lottokupon, en dygtig en af slagsen, men med hans skadeshistorie så er jeg lidt i tvivl..
//Skinkelynet over and out
Hala Madrid!
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #4814:
05 Aug 2009, 14:57 »
Torres hvor kom han fra? Var han ikke kendt som en af de mest loyale spillere i verden?...I så dobbeltmoralske... Liverpool kunne sige nej ligesom Bayern gjorde.....
Sider:
1
...
319
320
[
321
]
322
323
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »