home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1182 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175379 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3765: 21 Apr 2009, 23:05 »

Lad nu bare crewet slette hans indlæg og så bare ignorér det. Smiley

Ved det godt. Er bare træt af der kommer sådan nogle dumme indlæg i fantrådene. Fx med Mfsjovhat i FCK-tråden.

Edit: Ved godt han sagde undskyld men stadig irreterende Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #3766: 21 Apr 2009, 23:07 »

Nu ved jeg da hvem jeg hader mere end Macheda, nemlig Arse shavin, for fanden et par af de mål må han jo bare ik få lov at score, rene foræringer fra forsvaret, men ellers en spændende kamp til sidste fløjt igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #3767: 21 Apr 2009, 23:08 »

Er der en venlig sjæl der kan beskrive de to mål i overtiden Grin?

Og hvilket minuttal blev de scoret i !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3768: 21 Apr 2009, 23:13 »

Nu ved jeg da hvem jeg hader mere end Macheda, nemlig Arse shavin, for fanden et par af de mål må han jo bare ik få lov at score, rene foræringer fra forsvaret, men ellers en spændende kamp til sidste fløjt igen.
Jeg vil næsten sige, at du burde hade vores forsvar mere end du burde hade ham. Hvad fanden skulle han ellers gøre når han får TRE!!! foræringer af sådan en størrelse.

verdenskrig
Manager

« Svar #3769: 21 Apr 2009, 23:15 »

Aurellio og arbeloa raus.. det er ikke konstruktivt men effektivt! eod

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3770: 22 Apr 2009, 10:34 »

Det var så den sæson... Nu må målet da være at få 2. pladsen hjem  så vi ikke skal ud i kval til næste års CL...

4-4!! igen!! Jamen hvor i alverden er vores ellers højt roste defensiv blevet af?? Ville have have spillet en møg kedelig og langtrukken kamp og så have vundet med 1-0...

Hvis vi skal fnde noget positivt i dette må det jo så være at vi nu i 3 kampe i træk har scoret 4 mål, og så er det vist slut med at kalde os for kedelig mere, vi er trods alt det mest scorende hold i PL nu...

Desuden har Benyoun jo efterhånden han er en ganske habil afløser for Gerrard, så hvis han kan nøjes med at være reserve for ham tror jeg godt jeg kan overtales til at vi beholder ham en sæson mere...

verdenskrig
Manager

« Svar #3771: 22 Apr 2009, 10:36 »

Puha det var da godt nok et organisatorisk makværk vi var vidne til i går crazy

Hvor er det trist at vi i nu to vigtige kampe inden for så kort tid laver 4 kasser i dem begge og så lukker 4 ind i den anden ende.. Det er simpelthen FLDSTÆNDIGT utilgiveligt.. Jeg kan ikke se hvad det er vi gør så forkert, men der er altså et eller andet helt pivhamrende galt med vores organisation... Spillere som arbeloa og aurellio har egentlig været acceptable i denne sæson, men i går svigtede de jo begge TOTALT.. Nu har jeg set arsenals 3-2 mål et par gange, og jeg spørger stadig mig selv: Hvad tænker aurellio på når han server den med guldglimmer for fødderne af arshavin Huh

Jeg syntes det er alt for fedt at vi har gjort op med den underlige ide om at vi spiller defensivt og kedeligt...

Jeg går ud fra at mesterskabet er tabt nu, og på den baggrund var det ene point livsvigtigt.. For nu gælder det om at vi holder os foran chelsea, og selvom chelsea vinder deres kamp er vi foran dem med 1 point.. MEGET vigtigt!

Btw flot moral af holdet at komme tilbage så mange gange efter at være bagud... Jeg ser lyst på fremtiden men vi skal have nogle defensive forstærkninger!

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3772: 22 Apr 2009, 12:17 »

Er der en venlig sjæl der kan beskrive de to mål i overtiden Grin?

Og hvilket minuttal blev de scoret i !

Jeg har lavet et link til målene i Arsenal tråden. Det første var en kontra med Walcott der løber imod Liverpools eneste forsvarer, og spiller så en fremstormende Arshavin fri, der selvfølgelig hamrer den ind. Det andet var klumpspil i feltet der faldt til Benayoun der hakkede den ind fra pletten. De blev scoret i hhv. det 90. og 93. minut.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #3773: 22 Apr 2009, 12:29 »

En anden posiv ting vi kan tage med fra kampen er da også at vi ikke tabte en eneste af de 6 kampe mod de andre "store" hold i denne sæson. 4 sejre og 2 uafgjorte en en måslcore på 14-7. Det må da siges at være godkendt.
Og det er altså ikke her vi har tabt i kampen om mesterskabet, tværtimod.

Nej det er kampne mod 2x Stoke, Fulham, Hull og Wigan at vi har tabt alt på gulvet...

Desuden ligner det også en sæson hvor vi går ubesejret  hjemme på Anfield. Det er også godkendt...

Det er bare alle de helvedes uafgjorte kampe mod bundholdene der kan bringe mit pis i kog!!  ticked off

murphy
Juniorspiller
**

« Svar #3774: 22 Apr 2009, 12:32 »

En anden posiv ting vi kan tage med fra kampen er da også at vi ikke tabte en eneste af de 6 kampe mod de andre "store" hold i denne sæson. 4 sejre og 2 uafgjorte en en måslcore på 14-7. Det må da siges at være godkendt.
Og det er altså ikke her vi har tabt i kampen om mesterskabet, tværtimod.

Nej det er kampne mod 2x Stoke, Fulham, Hull og Wigan at vi har tabt alt på gulvet...

Desuden ligner det også en sæson hvor vi går ubesejret  hjemme på Anfield. Det er også godkendt...

Det er bare alle de helvedes uafgjorte kampe mod bundholdene der kan bringe mit pis i kog!!  ticked off

^et nederlag til 'boro hjælper heller ikke ligefrem i statistikken.. ellers er jeg helt enig - men det har da været den onde ånd for Pool alle årene! Vi har aldrig været gode nok til at slå småholdene 1-0/ 2-0 som man bør gøre - hver gang!

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #3775: 22 Apr 2009, 12:35 »

Puha det var da godt nok et organisatorisk makværk vi var vidne til i går crazy

Hvor er det trist at vi i nu to vigtige kampe inden for så kort tid laver 4 kasser i dem begge og så lukker 4 ind i den anden ende.. Det er simpelthen FLDSTÆNDIGT utilgiveligt.. Jeg kan ikke se hvad det er vi gør så forkert, men der er altså et eller andet helt pivhamrende galt med vores organisation... Spillere som arbeloa og aurellio har egentlig været acceptable i denne sæson, men i går svigtede de jo begge TOTALT.. Nu har jeg set arsenals 3-2 mål et par gange, og jeg spørger stadig mig selv: Hvad tænker aurellio på når han server den med guldglimmer for fødderne af arshavin Huh

Jeg syntes det er alt for fedt at vi har gjort op med den underlige ide om at vi spiller defensivt og kedeligt...

Jeg går ud fra at mesterskabet er tabt nu, og på den baggrund var det ene point livsvigtigt.. For nu gælder det om at vi holder os foran chelsea, og selvom chelsea vinder deres kamp er vi foran dem med 1 point.. MEGET vigtigt!

Btw flot moral af holdet at komme tilbage så mange gange efter at være bagud... Jeg ser lyst på fremtiden men vi skal have nogle defensive forstærkninger!
kan kun give dig ret .. Nu har jeg set stort set alle liverpools kampe i år, hvor jeg mener at det er på backpladserne der skal forstærkes.. Jeg synes dog at Insua har gjort det rigtig godt defensivt hvor han samtidig også gør det godt i det offensive.. Det er lang tid siden vi har set 2 liverpool backs, der bare vil fremad som f.eks. evra, ashley cole og de andre backs fra Arsenal, Manu og Chelsea. Dermed mener jeg også at vi skal invistere i en ordentlig kant, der tør udfordre og kan drible sin direkte modstander. Al respekt til Kuyt, for han gør det rigtig godt, er han ikke i stand til dette. Benayoun har gjort det fantastisk på det seneste, som jeg synes er en rigtig intelligent fodboldsspiller hvor han næsten altid vælger den rigtig løsning. Babel derimod har haft sin chancen. han gør det ikke godt nok, ganske enkelt. endnu en middelspiller der ikke gør det godt.

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3776: 22 Apr 2009, 13:03 »

jeg tror vi kommer til at se et salg af Babel til sommer, og så et indkøb af en ordentlig kant.. I Ashley Young klassen... Ved de i lang tid har været interesserede i Wigans Valencia, ved bare ikke om han har niveauet til et tophold..

Noget andet der kunne være interessant, var Robben... Vedholdende rygter går på at han vil ryge fra Madrid i en sommerrengøring

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3777: 22 Apr 2009, 13:13 »

Drenge der er stadig håb

Man utd Taber mod Arsenal og står lige med Tottenham og Man city  Djævel

United-styrer
Gæst

« Svar #3778: 22 Apr 2009, 13:21 »

Det var så den sæson... Nu må målet da være at få 2. pladsen hjem  så vi ikke skal ud i kval til næste års CL...

I skal nu heller ikke i kvalifikation, hvis I bliver nummer tre.

Det ser godt ud for United efter kampen i går, men der er lang vej endnu. To United-nederlag, og førstepladsen kan være jeres.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #3779: 22 Apr 2009, 13:27 »

I skal nu heller ikke i kvalifikation, hvis I bliver nummer tre.

Det ser godt ud for United efter kampen i går, men der er lang vej endnu. To United-nederlag, og førstepladsen kan være jeres.

Der er da kun 2 hold der er direkte kvalificeret fra ligaen. De 2 andre skal ud og spille i 3. kvalrunde. Ellers er reglerne lavet om for næste sæson.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010