Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 811 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
229
230
[
231
]
232
233
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2176742 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3450:
19 Mar 2009, 14:00 »
I forhold til Benitez’ forlængelse er jeg nogenlunde enig med JKJ. Jeg er absolut ikke Benitez-fan. I år har vi dog i et vist omfang vist takter, der gør, at man kan tro på, at vi atter for alvor skal være mesterskabsaspirant
er. Det baserer jeg primært på de gode præstationer mod de andre tophold, hvor vi for en gangs skyld har en god statistik.
Hvis man lige ser bort fra vores januar måned, så har det generelt set ret fornuftigt ud. Og selvom jeg anser det for usandsynligt at vi vinder mesterskabet, så er vi i år ikke helt så langt fra som tidligere. Så der har været forbedring at spore. Med Parrys afgang får Rafa, som andre nævner, også den kontrol, som han ønsker og dermed skulle betingelserne være så optimale, som han kan få det i klubben.
Så han kan få et par skud mere, og så må vi se hvad der sker.
Angående plasticholds-diskussionen: Liverpool er lige så meget købehold, som alle mulige andre. Desværre. Forskellen ligger måske i, at vi haft en del skodspillere igennem møllen.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
psykoew
Ynglingespiller
«
Svar #3451:
19 Mar 2009, 14:30 »
Nu så vi jo sidst mod Madrid at en ny Scouser kom på banen (Spearing), og ellers er min definition af plastic, om hvorvidt man kun køber fuldt etablerede spillere, eller om man selv er med til at udvikle.. Dette vil jeg til stadighed mene, er et af de punkter Benitez går op i. Lucas, Arbeloa, Insua, Leto, Reina, Babel og til dels også Torres og mascherano. Alle unge spillere, som var gode, men ikke helt slået igennem...
psykoew
Ynglingespiller
«
Svar #3452:
19 Mar 2009, 14:37 »
Disse navne er kun de store af dem. I de senere år har liverpool brugt ret mange ressourcer på at hente unge spillere.. Heriblandt Saric og Nemeth osv osv... Man kan ikke undgå at købe spillere, men at vi ikke kan undsige os at være ligesom Chelskovich, er forrykt... Vi er slet ikke på samme niveau mht. uhæmmet og ufornuftigt brug af penge
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #3453:
19 Mar 2009, 14:43 »
Citat af: psykoew 19 Mar 2009, 14:30
Nu så vi jo sidst mod Madrid at en ny Scouser kom på banen (Spearing), og ellers er min definition af plastic, om hvorvidt man kun køber fuldt etablerede spillere, eller om man selv er med til at udvikle.. Dette vil jeg til stadighed mene, er et af de punkter Benitez går op i. Lucas, Arbeloa, Insua, Leto, Reina, Babel og til dels også Torres og mascherano. Alle unge spillere, som var gode, men ikke helt slået igennem...
Jeg kan stadig ikke se den afgørende forskel, Det er da langt fra alle Chelsea indkøb der har været etablerede verdensstjerner (og Torres havde da i den grad fået sit gennembrud inden han kom til Liverpool), jeg vil skyde på, at for hver gang Chelsea (og stort set en hvilken som helst anden storklub) køber en etableret verdensstjerne, køber de et sted imellem 5 og 10 spillere, der endnu ikke kan siges at have fået deres endelige gennembrud til verdenseliten. Der er ikke ret mange storklubber (der er vel i virkeligheden ikke nogen), der er ret meget anderledes, når det kommer dertil. Hele debatten om plastic/købehold, har ikke længere noget grundlag, alle prøver at købe sig til succes.
Zone 43
Manager
«
Svar #3454:
19 Mar 2009, 14:48 »
Dette vil jeg til stadighed mene, er et af de punkter Benitez går op i. Lucas, Arbeloa, Insua, Leto, Reina, Babel og til dels også Torres og mascherano. Alle unge spillere, som var gode, men ikke helt slået igennem...
Arh.. Babel og Torres var mig bekendt slået igennem i deres hjemland, samt Mascherano i sydamerika. Sidstnævnte var dog elendig hos West Ham. Men ja, ellers kan du have på det punkt. :-)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3455:
19 Mar 2009, 14:50 »
Nu så vi jo sidst mod manchester at en ny Scouser kom på banen (Spearing), og ellers er min definition af plastic, om hvorvidt man kun køber fuldt etablerede spillere, eller om man selv er med til at udvikle.. Dette vil jeg til stadighed mene, er et af de punkter Benitez går op i. Lucas, Arbeloa, Insua, Leto, Reina, Babel og til dels også Torres og mascherano. Alle unge spillere, som var gode, men ikke helt slået igennem...
Fjern lige Torres fra den liste igen. Mascherano var også landsholdsspiller inden han blev hentet. Reina var også en etableret spiller, da man hentede ham. Arbeloa var mere eller mindre fast mand i Deportivo. Lucas spillede fast i Gremio og blev kåret til årets fodboldspiller i Brasilien i 2006.
Spearing er vel reelt det eneste, som vi selv har frembragt. De andre er ganske rigtigt talenter, men som det ser ud nu, så er det i den grad tvivlsomt, om de i fremtiden kan tilføre Liverpool noget.
Og ser man bort fra Torres, Masch og til dels Reina, så er det ikke spillere, som har flyttet Liverpool nævneværdigt, men blot er købt fordi man ikke havde råd til at købe rigtige klassespillere.
Jeg synes at Benitez har været rigtig dårlig til at talentudvikle. Det er først inden for det sidste år, hvor spillere som Ngog og El Zhar har fået et par chancer på førsteholdet. Skal man udvikle spillere, så skal man også vise dem tillid i langt højere grad end Benitez tidligere har gjort.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
psykoew
Ynglingespiller
«
Svar #3456:
19 Mar 2009, 14:51 »
Torres var god ja, og anfører også, men ikke ligefrem fordi han bar Atl. Madrid frem til det helt vilde ift. de Jesus ting de forventede af ham.. Hans sande klasse er da først kommet frem i LFC, og hans samarbejde med Gerrard...
Selvfølgelig kan man beholde det pessimistiske syn på fodbolden, og jo, giver dig også til dels ret, men jeg forsøger at beholde bare en smule af det romantiske billede jeg har i hovedet... At LFC stadig forsøger at holde samme filosofi som "in the good old days"... :-)
Det huer mig ikke at sige det her, men Scum United er et fortræffeligt billede på, at denne filosofi stadig lever til dels, og synes også at LFC forsøger at holde den i hævd...
Hvor mange spillere af helt egen avl havde Chelsea i deres seneste kamp, og hvor mange havde liverpool.. Der har du et lille billede ja, men dog stadig et billede af, at LFC dog stadig har bare lidt med klubfølelse tilbage, og chelsea har 1....
Herlev
Challenge Mester 2016
«
Svar #3457:
19 Mar 2009, 15:01 »
Vil give dig ret i at det er for dårligt at Chelsea kun har en spiller af egen avl.
Men flot at de har løftet spillere som Lampart, Drogba og Kalou til spillere der kan begår sig på næsten alle hold.
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
JKJ
Gæst
«
Svar #3458:
19 Mar 2009, 15:12 »
Hvorfor dog bruge krudt og tid på hvad og hvordan de gør i feks Chelsea og Man U?? Nu er det Liverpool det drejer sig om, og lige meget hvordan vi vender og drejer det så har vores indkøbspolitik de seneste år været ren til grin, bortset fra 3-4 spillere, resten har imo været ren panik løsninger hvor det set ud til at vi simpelthen bare skulle have en spiller ind for at have hentet en.
Vores talent indkøb har da også været rent til rotterne, vi henter og henter, og så henter vi lige 3-4 til. Og hvad har det givet os?? En masse spildte £ som vi intet har fået det mindste for. Det skulle da lige være en masse såkaldte talenter der løber rundt hos reserverne og stille og roligt går i glemsen, fordi vi bla køber endnu et talent når vi nu er igang...
Men de mange mio £ vi har brgt på disse spillere kunne man måske godt have forventet bare lidt mere eller i hvert fald 1-2 der er brudt endelig igennem, men nej de har jo aldrig fået chancen fordi vi så istedet for har købt en eller anden middelmådig spiller som absolut skulle have chancen først...
«
Seneste Redigering: 19 Mar 2009, 15:17 af JKJ
»
psykoew
Ynglingespiller
«
Svar #3459:
19 Mar 2009, 15:25 »
Selvfølgelig skal man kigge indad, men det skader ikke at kigge på hvad de andre gør.. Det er trods alt den måde tingene fungerer på, med en spejling...
Men ja, vi trænger til at få flere kompetente folk til 1.holdstruppen, fremfor at vi igen kan vinde reserve og u18 ligaerne..
Man kan så håbe at et evt. klubsalg, og Benitez nye rolle kan hjælpe på dette...
ManUtd83
Manager
«
Svar #3460:
19 Mar 2009, 15:30 »
Citat af: psykoew 19 Mar 2009, 14:51
Torres var god ja, og anfører også, men ikke ligefrem fordi han bar Atl. Madrid frem til det helt vilde ift. de Jesus ting de forventede af ham.. Hans sande klasse er da først kommet frem i LFC, og hans samarbejde med Gerrard...
Hvor mange spillere af helt egen avl havde Chelsea i deres seneste kamp, og hvor mange havde liverpool.. Der har du et lille billede ja, men dog stadig et billede af, at LFC dog stadig har bare lidt med klubfølelse tilbage, og chelsea har 1....
Nu må da du holde op. Det er sgu da klart at han ikke kan ene mand kan bære Atletico Madrid frem til titler, når hans medspillere ikke har klassen. Men han var anfører, hppig målscorer og fast mand på landsholdet - så han var i den grad etableret stjerne ved købet
Ja Liverpool har en mere spiller af egen avl end Chelsea - det siger jo ingenting.
Citat af: Qaz 19 Mar 2009, 15:01
Vil give dig ret i at det er for dårligt at Chelsea kun har en spiller af egen avl.
Men flot at de har løftet spillere som Lampart, Drogba og Kalou til spillere der kan begår sig på næsten alle hold.
Ja sikke en præstation! At købe verdensklassespille
re for en masse penge, og løfte dem til spillere der kan begå sig på de fleste hold. I øvrigt er Kalou lort.
psykoew
Ynglingespiller
«
Svar #3461:
19 Mar 2009, 16:00 »
Torres's egne kvaliteter er da også blevet betydeligt bedre siden hans skifte. Ikke kun pga. hans medspillere..
Ja, han var en god spiller i forvejen, men mener stadig han var meget ung, og til dels udviklingspiller... Ikke i den klassiske forstand, men at han havde et uforløst potentiale, som vi først nu ser de store prøver på... Jeg så rigtig mange kampe med Atl. Madrid, og han var altså ikke ikke ligeså god som han er nu...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #3462:
19 Mar 2009, 16:28 »
Hehe, så kan man jo vende den om og sige, at hvis Torres ikke var etableret stjernespiller da han kom til Liverpool, så er det godt nok meget få af dem der kommer til nogen af de andre klubber, der er det...
Szczesny
Manager
«
Svar #3463:
19 Mar 2009, 16:34 »
Citat af: psykoew 19 Mar 2009, 16:00
Torres's egne kvaliteter er da også blevet betydeligt bedre siden hans skifte. Ikke kun pga. hans medspillere..
Ja, han var en god spiller i forvejen, men mener stadig han var meget ung, og til dels udviklingspiller... Ikke i den klassiske forstand, men at han havde et uforløst potentiale, som vi først nu ser de store prøver på... Jeg så rigtig mange kampe med Atl. Madrid, og han var altså ikke ikke ligeså god som han er nu...
Det er fandme noget af en satsning at smide over 200 mille for en spiller, der ikke er bedre end dem man har...
Nej en med et uforløst potentiale det er den kære Babel i har rendende hos Jer... Han kostede så også kun lidt over 100, ikke?
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
verdenskrig
Manager
«
Svar #3464:
20 Mar 2009, 10:44 »
Så er der lodtrækning senere
Hvem håber i på
Mange vil nok sige villareal eller porto, men jeg er uenig.. Jeg mener det er to hold der spiller fodbold på en måde der kan gøre ondt på os.. De spiller teknisk fodbold som real men har langt bedre/hurtigere spillere og tror de to hold er hold der kan flytte vores forsvar på en anden måde end real kunne.. Er langt fra tryg ved dem
Nej et hold jeg gerne vil have er Arsenal.. Et hold som vi har vist masser af gange at vi har et godt tag på, og som vi slog ud sidste år.. Syntes slet ikke arsenal skræmmer mig, og i hvertfald ikke pt.. Syntes vi ligger godt til Arsenal da vi står utroligt godt på banen og i kampe som disse handler det for os om at slå deres spil i stykker
.. Deres små korte pasninger tror jeg ligger utrolig godt til os, hvilket vi har vist i de senere indbyrdes kampe
(skal lige siges at vi også har vores svagheder inden arsenals fans herinde går helt i koma
)
Men Arsenal er et hold jeg gerne så vi møder
.. Det bliver for det første to fede kampe, og så tror jeg på videre avanchemant her
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sider:
1
...
229
230
[
231
]
232
233
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »