home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176686 gange)
tonsborg
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3435: 17 Mar 2009, 13:13 »

Som JKJ siger så skal man være liverpool fan og måske også på i liverpool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3436: 17 Mar 2009, 16:23 »

Jamen hvor går grænsen så for, hvornår man skal vise så store hensyn overfor klubberne? Umiddelbart synes jeg da, at der måtte være mere belæg for, f.eks. at give Sevilla "fri" et par uger efter Puertos (var det ikke sådan han hed?) død, end der er for at give Liverpool "fri" 20 år!!! efter den tragiske begivenhed.

Som sagt, det er fint at mindes ofrene, jeg synes bare der er lidt for meget pladdersentimentali tet over ligefrem at flytte kampe for det (hvis det overhovedet bliver nødvendigt), en eller anden mindehøjtidelighed må være nok. Når der er gået så lang tid, synes jeg det begynder at ligne en gestus for gestussens skyld, mere end for ofrenes skyld. Kom videre, gu er det tragisk det der skete, men man lærte af det, og har gjort en indsats, for at det aldrig skal ske igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #3437: 17 Mar 2009, 16:28 »

Som talt ud af min mund DNE Peace

Selvfølgelig er en tragisk hændelse altid frygtelig Peace..
Men når det er så mange år siden kan jeg personligt ikke se at man skal dvæle ved det i den grad, så det skal have indvirkning på fodboldholdet crazy...

Man vil opleve mange slemme og kedelige ting i livet, og som DNE siger gælder det om at lære af dem, og så frem for alt komme videre..
En mindehøjtidlighed er i den grad nok, men der går min personlige grænse også Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3438: 17 Mar 2009, 16:42 »

Hehe jeg er så højst overraske ikke enig, Jeg håber kampen bliver spillet en anden dag end 15. april for netop at vise den respekt for de mange efterladte, det er jo det klubben, byen, fansene og de efterladte ønsker og dermed synes jeg også de bør prøve at respektere dette...

Jamen hvor går grænsen så for, hvornår man skal vise så store hensyn overfor klubberne? Umiddelbart synes jeg da, at der måtte være mere belæg for, f.eks. at give Sevilla "fri" et par uger efter Puertos (var det ikke sådan han hed?) død, end der er for at give Liverpool "fri" 20 år!!! efter den tragiske begivenhed.

Som sagt, det er fint at mindes ofrene, jeg synes bare der er lidt for meget pladdersentimentali tet over ligefrem at flytte kampe for det (hvis det overhovedet bliver nødvendigt), en eller anden mindehøjtidelighed må være nok. Når der er gået så lang tid, synes jeg det begynder at ligne en gestus for gestussens skyld, mere end for ofrenes skyld. Kom videre, gu er det tragisk det der skete, men man lærte af det, og har gjort en indsats, for at det aldrig skal ske igen.

Såvidt jeg husker fik de så ikke et par ugers fri fra ligaen?? Jeg kan ikke helt huske det, men mener alligevel at kunne erindre noget om det...

verdenskrig
Manager

« Svar #3439: 17 Mar 2009, 16:46 »

Hehe jeg er så højst overraske ikke enig, Jeg håber kampen bliver spillet en anden dag end 15. april for netop at vise den respekt for de mange efterladte, det er jo det klubben, byen, fansene og de efterladte ønsker og dermed synes jeg også de bør prøve at respektere dette...

Ej men det kan jeg virkelig ikke tage mig af undskyld jeg siger det Peace...

Sådan noget kan man simpelthen ikke forlange efter så mange år, det mener jeg er helt forkert.. Man bør netop ære de døde ved at spille fodbold den dag, for jeg mener jo ikke at man ære dem bedre end ved at spille en god og flot kamp den dag... Det må sku betyde mere end et tomt stadion og ingen kamp..

PLus et minuts stilhed.. Prøv at overvej alle de katastrofer som er sket gennem de sidste 20 år i verden.. Skal man også stoppe med at lave noget de dage.. Nej vel.. Derfor skal man heller ikke her...

De døde dengang blev begravet, og man holder mindehøjtidlighed i dag.. det var frygteligt men jeg mener at man ærer deres navn ved at spille fodbold.. Noget alle dem der døde kunne lide!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3440: 18 Mar 2009, 16:38 »

http://onside.dk/node/28912

Det går da noget i mod den opfattelse som generelt hersker blandt os Shockeret Opstemt... Fandme en glædelig nyhed hvis han virkelig har udtalt det...

Lyder rent faktisk som om Benitez for engangs skyld har set det samme lys som os Smiley

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3441: 18 Mar 2009, 17:09 »

Det er en rigtig glædelig nyhed, selv for en Utd-fan. Men lyder det ikke lidt underligt at han nævner ham som en vigtig spiller for jer, ISÆR på hjemmebane? Siger det ikke lidt om Benitez' indstilling til tingene, at han tilsyneladende kunne finde på at skifte ud i forsvaret fordi man spiller på udebane, eller er det mig der opfatter det forkert?

patrick J
Manager

« Svar #3442: 18 Mar 2009, 17:13 »

Fandeme dejligt at have Agger tilbage! Så må vi håbe han spiller sig på som fast mand.. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3443: 18 Mar 2009, 19:56 »

Det er sjovt som Benitez altid lader til at have de højeste tanker om Aggers vigtighed for holdet, når han er skadet... Det var præcis samme sang, da Agger sad ude sidste sæson med fodskaden, så snart han var tilbage, var han, på trods af alle Benitez' roser og tilsagn, forvist til bænken. Jeg vil se det, før jeg tror på at det skulle være anderledes denne gang.

United-styrer
Gæst

« Svar #3444: 18 Mar 2009, 21:43 »

Det er sjovt som Benitez altid lader til at have de højeste tanker om Aggers vigtighed for holdet, når han er skadet... Det var præcis samme sang, da Agger sad ude sidste sæson med fodskaden, så snart han var tilbage, var han, på trods af alle Benitez' roser og tilsagn, forvist til bænken. Jeg vil se det, før jeg tror på at det skulle være anderledes denne gang.

Helt enig. Det virker som om Benitez smisker for Agger, fordi han godt ved, han ikke får en meget bedre reserve til sit centrale forsvar. Hver gang Agger har været skadet, har Benitez besunget sin danske stjerne, og så snart den danske stjerne er blevet klar igen, er han røget direkte på bænken.

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3445: 18 Mar 2009, 22:12 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N163657090318-2103.htm

Så gutter, nu er det sket, ny kontrakt til benitez

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3446: 18 Mar 2009, 22:20 »

Dejligt har jeg godt nok ventet på sikke en uge få liverpool fc

JKJ
Gæst

« Svar #3447: 19 Mar 2009, 10:14 »

Jeg har tænkt akkurat det samme. Han snakker og snakker og så er det det. Jeg tvivler stærkt på at Agger får ret meget mere spilletid end før hans skades pause...

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N163657090318-2103.htm

Så gutter, nu er det sket, ny kontrakt til benitez

Tjaaa det var vel det jeg regnede med, men håbede at det ikke ville ske...

Men på den anden side, nu må man jo forvente at han har fået det som han vil, nemlig at han suverænt styrer hvem der kommer til klubben og hvem der skal væk.
Dvs at så kan han ikke skyde skylden på andre når et indkøb flopper som vi desværre har set alt for mange gange er sket de seneste år...

På den positive side er der at Torres og Alonso jo med stor sansynlighed IKKE forlader os, men det kan jo så desværre også blive den ulempe at vi om 2-3 år vel er en rent spansk klub kryddret med Gerrard og Carra!!

Jeg er mere end delt, jeg har længe været fortaler for at han skulle væk, men nu får han det som sagt som han gerne vil med spillerindkøb/salg og så må han altså vise hvad han kan...
Så ja, jeg giver ham en chance mere, men så må det også være slut hvis det går galt...

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3448: 19 Mar 2009, 11:07 »

Er helt enig JKJ... Jeg er også splittet om det er en god ting Benitez får den magt... Dog ser jeg meget positivt på at vi endelig slipper for det paphovede til Parry :-D Man kan kun håbe at de 2 yanks ryger samme vej...
Og der kommer næste split i følelserne for LFC.. Vil gerne have de bliver solgt, men gider ikke se et nyt plastichold ala chelsea...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3449: 19 Mar 2009, 11:51 »

Er helt enig JKJ... Jeg er også splittet om det er en god ting Benitez får den magt... Dog ser jeg meget positivt på at vi endelig slipper for det paphovede til Parry :-D Man kan kun håbe at de 2 yanks ryger samme vej...
Og der kommer næste split i følelserne for LFC.. Vil gerne have de bliver solgt, men gider ikke se et nyt plastichold ala chelsea...

Hvad er egentlig definitionen på et plastichold? Er det at man køber sig til et hold, så tror jeg egentlig ikke Liverpool har ret meget at lade Chelsea høre for, som JKJ er inde på, så er en stor del af holdet jo allerede Spaniere, og de er vel næppe af klubbens egen avl  Wink

Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010