home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1564722 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #45: 14 Aug 2006, 19:27 »

WOW!  Hvis Klose skal spille på Anfield Opstemt i rødt.. Nøøjj... Enig i din Holdning Kimu!! £15 M er jo heller ikke mega meget for en angriber af hans Kaliber! Og han er vel 28 år? Super Duper hvis de køber ham Opstemt

Enig, £15 m er ikke for meget for en spiller i hans kaliber. Plus de kan Kromkamp oven i handlen hvis det hjælper.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #46: 14 Aug 2006, 19:40 »

Ja, ham vil vi sku' gerne af med igen Opstemt
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #47: 17 Aug 2006, 13:22 »

Den ombejlede hollandske angriber Dirk Kuyt skifter til Liverpool på en fireårig kontrakt, oplyser de hollandske aviser De Telegraf og Algemeen Dagblad.

Den hollandske angriber Dirk Kuyt bliver holdkammerat med danske Daniel Agger i den engelske Premier League-klub Liverpool FC.
Det oplyser de hollandske aviser De Telegraf og Algemeen Dagblad torsdag.

Ifølge Telegraf betaler Liverpool ca. 134 millioner kroner til Kuyts nuværende klub, Feyenoord, for den 26-årige angriber, der har været sat i forbindelse med en lang række store klubber det seneste år.

Transfersummen er rekord for Feyenoord, og Dirk Kuyt skifter på en fireårig kontrakt, oplyser aviserne.

/ritzau/

Ja tak! Genial angriber, med et ufatteligt stort talent! Vi manglede lige en mand sammen med Crouch, og ja, jeg tror sgu på Kuyt! Vi har jo en Gonzales, men mener nu ikke at han er god nok til en stamplads, endnu!

Jeg glæder mig meget til at se Kuyt på Anfield, og forhåbentlig en masse mål på kontoen fra hans side!

Hvad siger I ?
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #48: 17 Aug 2006, 13:32 »

Endelig!!!!!

super køb af Rafa, og han stoler på at Kuyt slår igennem, ingen tvivl om det, ellers havde han ikke brugt så mange penge på en spiller.

wirenfeldt... nu er Gonzales jo mere en venstrefløj så de kan ikke rigtig sammenlignes... men Kuyt har et stort talent og sammen med Crouch, Fowler og Bellamy har vi mange forskellige kombinationer i angrebet.

You'll never walk alone!!!!!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #49: 17 Aug 2006, 13:35 »

Endelig!!!!!

super køb af Rafa, og han stoler på at Kuyt slår igennem, ingen tvivl om det, ellers havde han ikke brugt så mange penge på en spiller.

wirenfeldt... nu er Gonzales jo mere en venstrefløj så de kan ikke rigtig sammenlignes... men Kuyt har et stort talent og sammen med Crouch, Fowler og Bellamy har vi mange forskellige kombinationer i angrebet.

You'll never walk alone!!!!!
Gonzales har såmænd været oppe og spille i venstre side af angrebet i træningskampene.. Smiley Fowler holder vel ikke ret mang emere år.. Og Bellamy er skam en go joker at have.. Så, GODT KØB RAFA!
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #50: 17 Aug 2006, 13:43 »

Gonzales har såmænd været oppe og spille i venstre side af angrebet i træningskampene.. Smiley Fowler holder vel ikke ret mang emere år.. Og Bellamy er skam en go joker at have.. Så, GODT KØB RAFA!

Nu har jeg ikke set nogle kampe hos Liverpool siden han kom men jeg så ham i Sociedad og der var han en udpræget venstrekant, så jeg tror ikke man skal regne med at han spiller i angrebet, specielt ikke efter Kuyt er kommet til,  og derudover forstærkes det at han spiller på fløjen med at Rafa har snakket om at flytte Zenden ind centralt...

mm: Reina, Dudek

DR: Finnan, ?
DL: Riise, Aurelio
DC: Carra, Palletta
DC: Hyppia, Agger

MR: Pennant, Gerrard
ML: Kewell, Gonzales
MC: Gerrard, Sissoko
MC: Xabi, Zenden

FC: Crouch, Bellamy
FC: Kuyt, Fowler

Har ikke skrevet efter nogen prioriteringer, tror bare at spillerne vil køre et rotationsystem, nogenlunde på denne måde
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #51: 17 Aug 2006, 14:45 »

Er ikke så glad for Kuyts skifte. 134 er rigtig, rigtig mange penge. Håber dælme Rafa har set noget jeg ikke har set, for jeg synes ikke at Kuyt har gjort sig værdig til at spille for "The Reds". Endnu. Jo, han har da scoret en masse mål i den hollandske, men det er bestemt ikke det samme som PL! Men, men, men. Håber da self at Kuyt slår igennem og bliver en PL topscorer, og jeg siger bestemt ikke at det ikke er muligt.
Jeg må vel bare give ham en chance, præcis som Bellamy. Smiley

You'll never walk alone Thumbs Up
Logged

Xabi
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #52: 17 Aug 2006, 16:43 »

Nu husker jeg ikke lige hvilken position Kronkamp spiller men er han ikke ment som back up på Højre back pladsen???
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #53: 17 Aug 2006, 16:56 »

jo men han er vist på vej væk, PSV er flere gange nævnt som køber
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #54: 17 Aug 2006, 17:09 »

Er ikke så glad for Kuyts skifte. 134 er rigtig, rigtig mange penge. Håber dælme Rafa har set noget jeg ikke har set, for jeg synes ikke at Kuyt har gjort sig værdig til at spille for "The Reds". Endnu. Jo, han har da scoret en masse mål i den hollandske, men det er bestemt ikke det samme som PL! Men, men, men. Håber da self at Kuyt slår igennem og bliver en PL topscorer, og jeg siger bestemt ikke at det ikke er muligt.
Jeg må vel bare give ham en chance, præcis som Bellamy. Smiley

You'll never walk alone Thumbs Up
Nistelrooy scorede mange mål i Holland, kom til Man Utd og scorede mange mål der Wink
Logged

Alonso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #55: 17 Aug 2006, 20:04 »


Kuyt koster £9 mio. £5 mio. nu, £3 mio. over en periode og £1 mio. i klausuler alt efter hvor succes han får. Ikke 134 mio. danske kroner.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #56: 18 Aug 2006, 08:27 »

Okay, det var bare oplysningen fra ritzau Smiley
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #57: 18 Aug 2006, 13:18 »

Dirk Kuyt today completed his move from Feyenoord to Liverpool with manager Rafael Benitez insisting: "He'll score a lot of goals for us."   http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N153199060818-1210.htm  Thumbs Up
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #58: 18 Aug 2006, 13:30 »

Dirk Kuyt har skrevet under med Liverpool FC idag og kommer til at spille med nr. 18
bare for at fortælle han får nummer 18 Peace
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #59: 19 Aug 2006, 09:09 »

I dag ligger Liverpool ud mod Sheffield United..

Hvad tror I kampen ender ?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010