home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973642 gange)
murphy
Juniorspiller
**

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2490: 02 Dec 2008, 00:27 »

Lad dig sælge mens du stadig kan, for du vinder sku aldrig mesterskabet her så længe træneren hedder Rafa " hmm 5 min igen så jeg må hellere sætte babel ind på kanten i stedet for at satse hele butikken" benitez ticked off!!!!!!

ro på champ - jeg tror ikke fem minutter i anden halvleg havde vundet kampen for os med dagens indsats.. men enig i at vi skal bruge nye synsvinkler - men det er på baggrund af længere tids mindre gode dispositioner.. fx sidste år da han kørte sit rotationssystem, hvor stortset ingen spillere blev stamspillere, fordi de blev pillet ud efter 2 kampe..

^ellers mangler vi sgu bare generel inspiration, sorry to admit it ..

JKJ
Gæst

« Svar #2491: 02 Dec 2008, 10:15 »

SUK!!!  Skuffet

Mere er der vist ikke at sige til det...

Men er helt på linie med jer andre, vi bliver ikke mestre når man ikke kan slå hold som Stoke, Fulham og WH på hjemmebane...

Lidt stats viser at vi vandt skud på mål med 21-7 men det vinder man jo ingen kampe ved...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/live_text/5260928.stm

Nu må Benitez da snart indse at de er bedre at købe få gode folk end mange mindre gode folk men jeg tvivler desværre...

Og så har man det lidt underligt med at kritisere holdet, vi ligger nr 1 for første gang i mange år, men alligevel er det utilfredsstillende at man ikke har 6 point mere efter at have mødt de førnævnte hold plus det kedelige nederlag i overtiden mod Spurs... Så havde vi haft 7 point mere og så havde jeg nok ikke været helt så negativ!!

-LFC-
Manager

« Svar #2492: 02 Dec 2008, 16:31 »

Amen for fanden da, jeg tror ligesom VK heller ikke på mesterskabet så længe træneren hedder Rafael Benitéz. Miraklernes tid er ikke forbi, siden vi på utrolig vis ligger nummer 1, men det burde Benitéz's tid være. Vi spiller den værste omgang ineffektive fodbold jeg ser et hold spille og vi har ingen spillere med bare et fornuftigt sigtekorn på mål. Især fordi Torres er skadet og Gerrard er slet ikke i omdrejninger lige for tiden. Riera skal losses tilbage til Spanien, mens enten Babel eller et nyindkøb skal have venstrefløjen. Jeg forstår ikke hvad folk ser i Babel som angriber? Jeg synes fandme ikke, at han er alt for meget værd der. Vores højrekant vil jeg slet ikke nævne. De spillere vi har er så dårlige så, at vi ligeså godt kan lade være med at spille med nogen. Xabi Alonso synes jeg bliver bedre og bedre, men det er svært at vinde kampe med de kvaliteter og roller han har på banen. Samme gælder Mascherano. Venstrebacken er til at lukke op og skide i og det bliver blot endnu være, hvis vi henter den tidligere United-spiller, Gabriel Heinze som ingen form for talent ejer. Med Carra og Agger/Skrtel har vi stadig et stærkt midterforsvar der dog sagtens kunne være en smule hurtigere. At en mand som Sami Hyypiä stadig er med på førsteholdet har jeg hverken lyst eller kan forstå, hvorfor fanden han stadig er med?! Han er legendarisk og jeg beundrer ham for alle de år han har været i Liverpool. men rent fodboldmæssigt skulle han jo været smuttet på pension for længst. Àrbeloa som højreback er jeg egenligt fint tilfreds med, han gør et solidt arbejde begge veje og er meget stabil, men vi kunne også få en der er bedre. Reina er jeg glad for. Stærk i en mod en og på straffe, men hans evner i luften kunne sagtens forbedres.

Så er der Mr. Inkompetent og uduelig idiot nummer 1, der sidder på bænken. Så vidt jeg ved er det ham der står for indkøbene og alene den baggrund gør, at han skulle være blevet fyret for længst. Keane? Riera? Morientes? Kromkamp? BENAYOUN? Kuyt? Jeg kunne nævne flere der gør, at denne inkompetente uduelige spanier skulle være blevet fyret for længst. Samtidig er der hans måde at spille bold på. Man er jo ved at kede sig halvt ihjel. Det er så fantasiløst, så ineffektivitivt, at jeg er ved at brække mig. Men det er jo så det man kan forvente når det enste han stort set køber er talentløse boldmongoler der passer bedre til Championsship end toppen af Premier League?! Jo, der har self. været enkelte gode som Torres, Masch, Alonso, Árbeloa osv. Men overall har det været for ringe og pengene kunne være blevet brugt meget bedre! Talentmassen er heller ikke til at klappe af. Plessis synes jeg har fremtid, men N'Gog er jo så ringe, at det er til at grine sig halvt ihjel over. Jeg håber Insua får chancen på venstrebacken snart. Jeg har kun set meget få kampe med ham dér så jeg er lidt i tvivl om hvor god han helt præcist er, men han er jo klasser bedre end kronisk skadede Fabio Aurélio og den pastagnasker til Andrea Dossena.

Der har ifl. Jan Mølby tidligere været snak om Guus Hiddink og det ville jo være guddommeligt, at få ham til Anfield. Måske er han udlænding og måske er han over 60, men han er en af de dygtigste trænere der nogensinde har eksisteret. Har præsteret med både Rusland, Sydkorea og Australien som tidligere ikke var meget af prale af og han førte også PSV op på et helt andet niveau da han var træner dér. Jeg mindes bl.a. en CL-kvartfinale som kun meget spinkelt blev tabt til Milan. Hvis han nu fik Liverpool i resten af sin karriere, så er jeg sikker på, at vi vil nå et helt andet niveau. De dårlige vil blive siet fra og nogen profiler vil komme til. Jeg håber dog, at talentudviklingen vil blive forbedret, så vi kan få nogle flere Gerrards, Owens og Carraghers osv. Sådan nogle spillere er jo fantastiske at have.

Min holdning vil egenligt ikke ændre sig så meget, hvis vi bliver mestre i år. Vi skal være ualmindelit meget stabile for at blive det, mens United og Chelsea skal floppe fælt. Men jeg tror ikke på det og vælger at stille mig tilfreds med 3. plads, nu når vi har Benitéz som træner. ARGH!

JKJ
Gæst

« Svar #2493: 02 Dec 2008, 17:12 »

Det var godt nok et "tørt" indlæg at komme igennem... Lidt flere afsnit havde nok været en fordel...  Peace

Men udover det så er vi da enige om langt det meste af det du skrive... Du modsiger dog dig selv lidt med at men at Arbeloa er et rigtig godt køb, men samtidig skriever du han sagtens kan erstates  Huh
Hyypia er over the top, enig, men vi har jo ikke mange andre alternativer pt... Agger har jo selv sagt at programet er hårdt for ham efter den lange lange pause han har haft og han har brug for en pause i ny og næ for at få hoved og ben til at følge med og arbejde sammen...

Lidt positivt er der da idag, Agger er i forhandlinger om en forlængelse af kontrakten nu, og det vile han jo kun hvis han kunne garanteres en mere sikker plads...
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-og-Agger-i-dialog

-LFC-
Manager

« Svar #2494: 02 Dec 2008, 17:15 »

Det var godt nok et "tørt" indlæg at komme igennem... Lidt flere afsnit havde nok været en fordel...  Peace

Men udover det så er vi da enige om langt det meste af det du skrive... Du modsiger dog dig selv lidt med at men at Arbeloa er et rigtig godt køb, men samtidig skriever du han sagtens kan erstates  Huh
Hyypia er over the top, enig, men vi har jo ikke mange andre alternativer pt... Agger har jo selv sagt at programet er hårdt for ham efter den lange lange pause han har haft og han har brug for en pause i ny og næ for at få hoved og ben til at følge med og arbejde sammen...

Lidt positivt er der da idag, Agger er i forhandlinger om en forlængelse af kontrakten nu, og det vile han jo kun hvis han kunne garanteres en mere sikker plads...
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-og-Agger-i-dialog

Jeg formulerede mig lidt forkert med Àrbeloa. Han er god, men ikke verdensklasse. Dog er han blandt de absolut sidste positioner jeg vil erstatte på holdet. Fokus burde være på en helt ny venstrekant (Altså både back og fløj) også en højrefløj og evt. en angriber og en midterforsvarer. Egenligt burde vi også gå efter en ny ejer samt en ny manager.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #2495: 02 Dec 2008, 17:24 »

Jeg formulerede mig lidt forkert med Àrbeloa. Han er god, men ikke verdensklasse. Dog er han blandt de absolut sidste positioner jeg vil erstatte på holdet. Fokus burde være på en helt ny venstrekant (Altså både back og fløj) også en højrefløj og evt. en angriber og en midterforsvarer. Egenligt burde vi også gå efter en ny ejer samt en ny manager.

Ej, der sys jeg du er lidt grov. .

Ejerne giver jeg dig fuldstændig ret i godt måtte erstattes, men Benetiz ? - han tidligere selv været efter ham,
men i øjeblikket tror jeg dårligt jeg kan komme i tanke om en manager jeg eller ville havde en ham.
Ja, Aurilio(stav) er ikke god nok til et top Premiere League hold, men han er udemærket, og vi har altså ikke røven fuld af penge. Riera synes jeg personligt har spillet rimelig stærkt, han tør udfordre og kan også noget kreativt, dog mangler han lige speeden. Højre fløjen har vi Kuyt som jo er arbejdsmand ud over alle grænsen, og som han spiller i øjeblikket skal han da heller ikke smutte. Dog vil jeg give dig helt ret i at en ny angriber skal til, vi er simpelthen for ineffektive, og Keane måtte for min skyld gerne forlade os igen allerede til Januar

JKJ
Gæst

« Svar #2496: 02 Dec 2008, 17:50 »

Du snakker selv om at vi skal have nogle af vores "egne" ind på holdet, som feks Carra og Gerrard - det bliver nu nok svært at finde 2 af deres klasse...

Men vi har en Hobbs som allerede har spillet kampe for os men konstant bliver udlejet, imo vil han være et godt 4. valg efter Carra, Agger og Skrtel...

I Grækenland har vi et stort talent i Leto løbende rundt i en græsk topklub, mener det er Olympikos, på deres venstrefløj...

Vi har en ung fyr løbende rundt hos reserverne som hedder Darby, som har fået enkelte kampe i denne sæson...

Insua som du selv nævner har jo gjort det strålende i de kampe han har fået...

Vi har et par fløje i Anderson og Hammil, de er vist 18-19 år, som er blevet spået en stor fremtid, men de er også lejet ud uden nogen umiddelbart fremtid hos os...

Dette er 6 vi har været med til at forme og som også burde have fået en chance... Det er dem der lige falder mig ind men der er sikkert flere...

Men det er Benitez i en nøddeskal, vi køber masser af unge spiller for bare at leje dem ud igen eller lade dem gå i glemsen og så er det talent spildt!!

-LFC-
Manager

« Svar #2497: 02 Dec 2008, 17:54 »

Ej, der sys jeg du er lidt grov. .

Ejerne giver jeg dig fuldstændig ret i godt måtte erstattes, men Benetiz ? - han tidligere selv været efter ham,
men i øjeblikket tror jeg dårligt jeg kan komme i tanke om en manager jeg eller ville havde en ham.
Ja, Aurilio(stav) er ikke god nok til et top Premiere League hold, men han er udemærket, og vi har altså ikke røven fuld af penge. Riera synes jeg personligt har spillet rimelig stærkt, han tør udfordre og kan også noget kreativt, dog mangler han lige speeden. Højre fløjen har vi Kuyt som jo er arbejdsmand ud over alle grænsen, og som han spiller i øjeblikket skal han da heller ikke smutte. Dog vil jeg give dig helt ret i at en ny angriber skal til, vi er simpelthen for ineffektive, og Keane måtte for min skyld gerne forlade os igen allerede til Januar
Jeg kan godt komme i tanke om et par managere jeg heller ville have end ham. Guus Hiddink ihvertfald. Så er der nogle dygtige spansketalende managers som Unai Emery, Manuel Pellegrini og Marcelino. I England vil jeg både foretrække Harry Redknapp og måske endda også Martin O'Neil istedet for. Slaven Bilic kunne bestemt også være nice. Alle managere spiller en mere interessant form for fodbold end Benitéz og har også væsenligt bedre erfaringer med spillerindkøb end Benitéz i Liverpool. Selvfølgelig lige bortset fra Bilic, som dog er helt ekseptionel god ift. til mandskabsplejen ihvertfald i forhold til hvad jeg har læst de kroatiske landsholdsspillere udtale.

Hvad angår spillerne så er Aurélio hverken god nokt til holdet, men også kronisk skadet. Riera er jeg ikke vild med. Synes han er for langsom, mens hans driblinger lykkes 1 ud af 10 gange. Derudover har han ikke den "kreativitet" til at åbne et 11-mands forsvar som vi savner. Samme gælder Kuyt som jeg både elsker, men som også irriterer mig. Kuyt er nøglen til at slide et hold ned med hans arbejdsiver, men er bedre centralt som angriber grundet sine manglende tekniske egenskaber. Egenligt tror jeg, at han er allerbedst som central midtbanespiller. Jeg vil bruge Augustinussen fra AaB som i dag kontrollerer AaB's midtbane med stor styrke. Augu var for få år siden en angriber der brændte alt, men som altid lagde et godt stykke arbejde for dagen præcis ligesom Kuyt. Derfor tror jeg godt, at han kan bruges dér for de tacklinger han laver er BESTEMT ikke dumme. Det vi mangler er spillere med en evne til at gøre det uventede som kan overraske alle  forsvar. Dem har vi for lidt af med kun Torres, Gerrard og tildels Alonso og Babel.
Du snakker selv om at vi skal have nogle af vores "egne" ind på holdet, som feks Carra og Gerrard - det bliver nu nok svært at finde 2 af deres klasse...

Men vi har en Hobbs som allerede har spillet kampe for os men konstant bliver udlejet, imo vil han være et godt 4. valg efter Carra, Agger og Skrtel...

I Grækenland har vi et stort talent i Leto løbende rundt i en græsk topklub, mener det er Olympikos, på deres venstrefløj...

Vi har en ung fyr løbende rundt hos reserverne som hedder Darby, som har fået enkelte kampe i denne sæson...

Insua som du selv nævner har jo gjort det strålende i de kampe han har fået...

Vi har et par fløje i Anderson og Hammil, de er vist 18-19 år, som er blevet spået en stor fremtid, men de er også lejet ud uden nogen umiddelbart fremtid hos os...

Dette er 6 vi har været med til at forme og som også burde have fået en chance... Det er dem der lige falder mig ind men der er sikkert flere...

Men det er Benitez i en nøddeskal, vi køber masser af unge spiller for bare at leje dem ud igen eller lade dem gå i glemsen og så er det talent spildt!!

Nemlig det er Benitéz i en nøddeskal at trække på de rutinerede overhill spillere som Hyypiä osv. fremfor talenter som dem du nævner.

EDIT: Jeg ved ikke lige hvordan jeg fik nævnt Harry Kewell som Harry Redknapp, men det er rettet nu ihvertfald. xD funny
« Seneste Redigering: 02 Dec 2008, 17:59 af -LFC- » Logged

Gøkke
Juniorspiller
**

« Svar #2498: 03 Dec 2008, 01:10 »

Årh jeg mangler en boksepude at afreagere på engang imellem, for hold kæft jeg var virkelig irriteret igår, og jo mere jeg blev irriteret og ikke kunne komme af med det, steg irritationen bare over hvor elendigt vi spillede mod hammers..

Jeg er tilfreds med alt fra 1.-4. plads i ligaen, så længe vi har CL-bold næste sæson, jeg er ret sikker på vi ikke bliver mestre med det spil vi viser for tiden.. Håber Benitez bliver fyret og vi får en træner, som formår at købe profiler og ikke halvgode 2. prioriteringer..

Arbeloa har som en af de eneste overrasket mig positivt, han er fandme blevet en dygtig back som også viser noget engagement frem ad banen..

Pepe
Gæst

« Svar #2499: 05 Dec 2008, 16:08 »

Amen for fanden da, jeg tror ligesom VK heller ikke på mesterskabet så længe træneren hedder Rafael Benitéz. Miraklernes tid er ikke forbi, siden vi på utrolig vis ligger nummer 1, men det burde Benitéz's tid være. Vi spiller den værste omgang ineffektive fodbold jeg ser et hold spille og vi har ingen spillere med bare et fornuftigt sigtekorn på mål. Især fordi Torres er skadet og Gerrard er slet ikke i omdrejninger lige for tiden. Riera skal losses tilbage til Spanien, mens enten Babel eller et nyindkøb skal have venstrefløjen. Jeg forstår ikke hvad folk ser i Babel som angriber? Jeg synes fandme ikke, at han er alt for meget værd der. Vores højrekant vil jeg slet ikke nævne. De spillere vi har er så dårlige så, at vi ligeså godt kan lade være med at spille med nogen. Xabi Alonso synes jeg bliver bedre og bedre, men det er svært at vinde kampe med de kvaliteter og roller han har på banen. Samme gælder Mascherano. Venstrebacken er til at lukke op og skide i og det bliver blot endnu være, hvis vi henter den tidligere United-spiller, Gabriel Heinze som ingen form for talent ejer. Med Carra og Agger/Skrtel har vi stadig et stærkt midterforsvar der dog sagtens kunne være en smule hurtigere. At en mand som Sami Hyypiä stadig er med på førsteholdet har jeg hverken lyst eller kan forstå, hvorfor fanden han stadig er med?! Han er legendarisk og jeg beundrer ham for alle de år han har været i Liverpool. men rent fodboldmæssigt skulle han jo været smuttet på pension for længst. Àrbeloa som højreback er jeg egenligt fint tilfreds med, han gør et solidt arbejde begge veje og er meget stabil, men vi kunne også få en der er bedre. Reina er jeg glad for. Stærk i en mod en og på straffe, men hans evner i luften kunne sagtens forbedres.

Så er der Mr. Inkompetent og uduelig idiot nummer 1, der sidder på bænken. Så vidt jeg ved er det ham der står for indkøbene og alene den baggrund gør, at han skulle være blevet fyret for længst. Keane? Riera? Morientes? Kromkamp? BENAYOUN? Kuyt? Jeg kunne nævne flere der gør, at denne inkompetente uduelige spanier skulle være blevet fyret for længst. Samtidig er der hans måde at spille bold på. Man er jo ved at kede sig halvt ihjel. Det er så fantasiløst, så ineffektivitivt, at jeg er ved at brække mig. Men det er jo så det man kan forvente når det enste han stort set køber er talentløse boldmongoler der passer bedre til Championsship end toppen af Premier League?! Jo, der har self. været enkelte gode som Torres, Masch, Alonso, Árbeloa osv. Men overall har det været for ringe og pengene kunne være blevet brugt meget bedre! Talentmassen er heller ikke til at klappe af. Plessis synes jeg har fremtid, men N'Gog er jo så ringe, at det er til at grine sig halvt ihjel over. Jeg håber Insua får chancen på venstrebacken snart. Jeg har kun set meget få kampe med ham dér så jeg er lidt i tvivl om hvor god han helt præcist er, men han er jo klasser bedre end kronisk skadede Fabio Aurélio og den pastagnasker til Andrea Dossena.

Der har ifl. Jan Mølby tidligere været snak om Guus Hiddink og det ville jo være guddommeligt, at få ham til Anfield. Måske er han udlænding og måske er han over 60, men han er en af de dygtigste trænere der nogensinde har eksisteret. Har præsteret med både Rusland, Sydkorea og Australien som tidligere ikke var meget af prale af og han førte også PSV op på et helt andet niveau da han var træner dér. Jeg mindes bl.a. en CL-kvartfinale som kun meget spinkelt blev tabt til Milan. Hvis han nu fik Liverpool i resten af sin karriere, så er jeg sikker på, at vi vil nå et helt andet niveau. De dårlige vil blive siet fra og nogen profiler vil komme til. Jeg håber dog, at talentudviklingen vil blive forbedret, så vi kan få nogle flere Gerrards, Owens og Carraghers osv. Sådan nogle spillere er jo fantastiske at have.

Min holdning vil egenligt ikke ændre sig så meget, hvis vi bliver mestre i år. Vi skal være ualmindelit meget stabile for at blive det, mens United og Chelsea skal floppe fælt. Men jeg tror ikke på det og vælger at stille mig tilfreds med 3. plads, nu når vi har Benitéz som træner. ARGH!

Er stort set enig med alt, du siger. Vi spiller en ELENDIG omgang fodbold, og jeg er ved at være så pisse træt af Benitez' kedelige skodfodbold! Lad os nu få en trænere med noget gang i! Guus Hiddink, som du også skriver, ville være fantastisk, og han har jo allerede været bragt på banen! Han ved sgu da, hvordan man styrer et hold. Hvis man gik i dybden med Ruslands taktik under EM, som jeg gjorde, kunne enhver idiot se, at russernes løbemønstre og pasningsmønstre var helt perfekte. Det er sådan noget, vi har brug for!

Hans indkøb er jo også lige til at lukke op og sk*** i! Mere er der ikke at sige til det! Pengene kunne være brugt helt anderledes på en meget bedre måde.
Med den forpulede spanier bliver vi aldrig mestre, og vi får aldrig mulighed for at vende håneretten til vores fordel.
Ud med den spanier!

JKJ
Gæst

« Svar #2500: 06 Dec 2008, 01:21 »

Benitez tror fuldt og fast på at Agger bliver i klubben... Og helt ærlig så gør jeg det også, så få nu strikket en kontrakt sammen alle kan være tilfredse med og kom videre...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7768116.stm

-LFC-
Manager

« Svar #2501: 06 Dec 2008, 17:59 »

Sådan! Thumbs Up

Fik kun lige set de sidste 5-10 minutter pga. stream, men dejligt med en sejr som var velfortjent og som blev vundet med flere end 1 mål. Benayoun scorede et eftersigende fint mål! Opstemt

3-1 ude over Blackburn og vi ligger stadig nummer 1! Thumbs Up

alek9000
Manager

« Svar #2502: 06 Dec 2008, 18:09 »

Benayoun? NO WAY MAN!?

(ironi muligvis anvendt)

christian-k
Lilleputspiller
*

« Svar #2503: 06 Dec 2008, 22:57 »

Sådan! Thumbs Up

Fik kun lige set de sidste 5-10 minutter pga. stream, men dejligt med en sejr som var velfortjent og som blev vundet med flere end 1 mål. Benayoun scorede et eftersigende fint mål! Opstemt

3-1 ude over Blackburn og vi ligger stadig nummer 1! Thumbs Up

Og så må man sige at Xabi Alonso fik scoret et temligt køligt mål Grin

Barcá!

Gøkke
Juniorspiller
**

« Svar #2504: 07 Dec 2008, 15:10 »

Hvordan spillede Babel og Insua?

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010