home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973456 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2475: 01 Dec 2008, 17:45 »

Vi kan så diskutere Babel V. Reina alt det vil... Det nytter bare ikke alverden når Benitez åbenbart mest ser ham som angriber  Peace

Så er det jo lidt svært at sætte de 2 op mod hinanden Wink

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2008/12/01/rafa-benitez-ryan-babel-must-work-harder-for-liverpool-100252-22377747/

-LFC-
Manager

« Svar #2476: 01 Dec 2008, 20:02 »

http://www.goal.com/en/news/1713/liverpool/2008/12/01/991113/liverpool-rekindle-gabriel-heinze-interest

Hvis det er sandt, så skyder jeg hele den sportslige ledelse. Amen jeg har frydet mig sådan over, at han endte i Madrid istedet for Liverpool, så det ville være virkelig skidt at få ham. Godt nok er jeg hverken imponeret af Dossena eller Aurélio, men de er for fanden da bedre end den langærmede klodsmajor. ticked off

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2477: 01 Dec 2008, 20:29 »

http://www.goal.com/en/news/1713/liverpool/2008/12/01/991113/liverpool-rekindle-gabriel-heinze-interest

Hvis det er sandt, så skyder jeg hele den sportslige ledelse. Amen jeg har frydet mig sådan over, at han endte i Madrid istedet for Liverpool, så det ville være virkelig skidt at få ham. Godt nok er jeg hverken imponeret af Dossena eller Aurélio, men de er for fanden da bedre end den langærmede klodsmajor. ticked off

Haha, ja, Heinze er ikke for skarp. Han laver da godt nok uanede mængder af fejl, i den hvide trøje.

-LFC-
Manager

« Svar #2478: 01 Dec 2008, 22:50 »

Amen ffs, jeg kan ikke tage Rafael Benitéz seriøst mere selvom vi ligger nummer 1.

Pepe
Gæst

« Svar #2479: 01 Dec 2008, 22:53 »

helt vildt skuffende, at vi ikke slår West Ham. Det er på grund af sådan nogle resultater, at vi ikke bliver mestre!

verdenskrig
Manager

« Svar #2480: 01 Dec 2008, 22:58 »

HADER SPILLERNE!!!! Jeg hader jeg hader jeg hader spillerne!!!!!!!!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #2481: 01 Dec 2008, 23:01 »

HADER SPILLERNE!!!! Jeg hader jeg hader jeg hader spillerne!!!!!!!!!!!!
OG RAFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #2482: 01 Dec 2008, 23:03 »

ALDRIG MESTRE!!! VI BLIVER ALDRIG MESTRE!!!

Aaaaaldrig mestreeeeee§!!!!! Vi bliver aldrig mestreeeeee!!!!!!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #2483: 01 Dec 2008, 23:05 »

Nu vil jeg gå i seng til lyden af et eller andet ufatteligt trist....

verdenskrig
Manager

« Svar #2484: 01 Dec 2008, 23:10 »

Jeg har personligt hermed kapituleret... Vi bliver simpelthen ikke mestre i år..

Alt hvad folk har sagt om os passer.. Vi er røvelendige, spiller pisse kedelig fodbold, uden nogen form for fantasi, og kan ikke blive med med at vinde på vores held... Vores trup består af spillere som ALDRIG ville kunne komme på holdet i man u eller chelsea.. Og nogle af disse spillere er tæt på stamspillere hos os... Vi ejer 100 % indkompetence på bænken!!!

Vi har simpelthen ikke et hold som er værdigt til at vinde PL, og jeg syntes personligt det er så pisse synd for en spiller som Gerrard at han vil spilde sin karriere i denne her latterlige lorte klub!!! Lad dig sælge mens du stadig kan, for du vinder sku aldrig mesterskabet her så længe træneren hedder Rafa " hmm 5 min igen så jeg må hellere sætte babel ind på kanten i stedet for at satse hele butikken" benitez ticked off!!!!!!

Cool

Gøkke
Juniorspiller
**

« Svar #2485: 01 Dec 2008, 23:21 »

Hold kæft et latterligt ringe indsats.. Fuck Benitez, sikke en lorte træner med fuldstændig absurde dispositioner til sådan en vigtig kamp, hvor vi med 3 point kunne komme alene i front.. Tværtimod går vi hen og leverer nok sæsonens mest ringe indsats mod en ellers upåagtet modstander, som burde have givet 3 sikre point..

Jeg er godt nok ikke tilhænger af Benitez længere, han er begyndt at gå mig på nerverne..

Riera: elendigt indkøb, fin teknik, men hvad kan han bruge det til? Forsvarsspillerne har allerede læst ham, de behøver bare at se EN kamp med ham inden de skal møde ham, der er al hans repertoire afsløret..

Benayoun: elendig spiller, han vil gerne væk, så sælg ham for fanden så han kan skride af helvede til..

Keane: største flopkøb, 200 mio kr for ham var, selvom han havde scoret 10 mål nu, alt for meget, nu har det vist sig at han STINKER, hold kæft hvor er han dårlig..

Jeg BRÆKKER MIG over en indsats som i dag..

ManUtd83
Manager

« Svar #2486: 01 Dec 2008, 23:38 »

Jeg har personligt hermed kapituleret... Vi bliver simpelthen ikke mestre i år..

Alt hvad folk har sagt om os passer.. Vi er røvelendige, spiller pisse kedelig fodbold, uden nogen form for fantasi, og kan ikke blive med med at vinde på vores held... Vores trup består af spillere som ALDRIG ville kunne komme på holdet i man u eller chelsea.. Og nogle af disse spillere er tæt på stamspillere hos os... Vi ejer 100 % indkompetence på bænken!!!

Vi har simpelthen ikke et hold som er værdigt til at vinde PL, og jeg syntes personligt det er så pisse synd for en spiller som Gerrard at han vil spilde sin karriere i denne her latterlige lorte klub!!! Lad dig sælge mens du stadig kan, for du vinder sku aldrig mesterskabet her så længe træneren hedder Rafa " hmm 5 min igen så jeg må hellere sætte babel ind på kanten i stedet for at satse hele butikken" benitez ticked off!!!!!!

Hold kæft et latterligt ringe indsats.. Fuck Benitez, sikke en lorte træner med fuldstændig absurde dispositioner til sådan en vigtig kamp, hvor vi med 3 point kunne komme alene i front.. Tværtimod går vi hen og leverer nok sæsonens mest ringe indsats mod en ellers upåagtet modstander, som burde have givet 3 sikre point..

Jeg er godt nok ikke tilhænger af Benitez længere, han er begyndt at gå mig på nerverne..

Riera: elendigt indkøb, fin teknik, men hvad kan han bruge det til? Forsvarsspillerne har allerede læst ham, de behøver bare at se EN kamp med ham inden de skal møde ham, der er al hans repertoire afsløret..

Benayoun: elendig spiller, han vil gerne væk, så sælg ham for fanden så han kan skride af helvede til..

Keane: største flopkøb, 200 mio kr for ham var, selvom han havde scoret 10 mål nu, alt for meget, nu har det vist sig at han STINKER, hold kæft hvor er han dårlig..

Jeg BRÆKKER MIG over en indsats som i dag..

Frustrerede Liverpool-fans ser væsentligt klarere end glade Liverpool-fans.

Men som Arsenal og United tilhængere ofte har sagt er Liverpools breddespillere for dårlige, og udover det ejer de jo ikke en talentmasse - hvis ham der Ngog er bedste bud ser det skidt ud. Dårlige indkøb og dårlig manager gør det jo heller ikke ligefrem bedre.
Så er der jo den gamle kending med afhængighed af Torres og Gerrard. Torres var fraværende og det var Gerrard også - bare på en anden måde. Det er godt nok det dårligste jeg længe har set fra ham. Han lignede en spiller med to venstreben i dag.

verdenskrig
Manager

« Svar #2487: 01 Dec 2008, 23:49 »

Frustrerede Liverpool-fans ser væsentligt klarere end glade Liverpool-fans.

Men som Arsenal og United tilhængere ofte har sagt er Liverpools breddespillere for dårlige, og udover det ejer de jo ikke en talentmasse - hvis ham der Ngog er bedste bud ser det skidt ud. Dårlige indkøb og dårlig manager gør det jo heller ikke ligefrem bedre.
Så er der jo den gamle kending med afhængighed af Torres og Gerrard. Torres var fraværende og det var Gerrard også - bare på en anden måde. Det er godt nok det dårligste jeg længe har set fra ham. Han lignede en spiller med to venstreben i dag.

Inden du kommer for godt i gang kan jeg sige at Man U ikke kommer til at se skyggen af det pl trofæ.. Det bliver desværre chelsea som snupper den!

Så i skal slet ikke komme for godt i gang med jeres overlegene vås!

Cool

gleivb
Juniorspiller
**

« Svar #2488: 02 Dec 2008, 00:02 »

Hold da helt ferie en dårlig kamp .. Hvornår finder Benitez ud af at bruge Babel på top .. Ikke at score på hjemmebane er for groft at tilbyde tilskuerne. 0-0 to kampe i træk i EPL .. Nu må vi lade være med at spille tabertaktik, og virkelig satse på det her mesterskap.. Banke lidt selvtillid i spillere som Riera og Keane, så skal det nokk komme. Vi skal lære at arbejde hårdere når vi har bolden. Særdeles Keane.. Det bliver svært mod blackburn på udebane, men vi skal nokk vinde, fordi blackburn vil gerne presse os, og så kan vi gøre det vi gør bedst, nemlig at spille kontra! Kom så!

You'll never walk alone!

-LFC-
Manager

« Svar #2489: 02 Dec 2008, 00:14 »

I'm just pissed off fordi jeg endelig har indset hvad fanden der er i vejen med det hold her. Uddyber dog først lidt senere i dag. Godnat!

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010