home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973384 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2460: 01 Dec 2008, 12:34 »

Jeg retter Benayoun til det værste køb i nyere tid. Peace Eller ihvertfald under Benitez.

Boier
Ynglingespiller

« Svar #2461: 01 Dec 2008, 13:59 »

Hvad med Kromkamp, Morientes eller Josemi? Benayoun er skidegod at have, når han tydeligvis ikke kræver så meget spilletid. Han har et godt kreativtblik for spillet i forhold til Kuyt på kanten fx.

Hvordan kan i rangere Riera og Keane  som nogen af  de værste køb nogensinde?
Riera har det vi manglede hele sidste sæson. En fløj der kan sætte sin direkte modspiller af. Det har Babel for eksempel meget svært ved, da hans teknik altså ikke er noget at råbe hurra af. Han er til gengæld hurtig.

Keane knokler røven ud af bukserne i hver kamp. Nok har han brændt nogen store chancer hist og her, men lad os se om det ikke er blevet bedre når sæsonen er ovre. Ingen tvivl om at 200 mio. er en høj pris for ham, dog.

alek9000
Manager

« Svar #2462: 01 Dec 2008, 14:10 »

Benayoun har sagt, at hvis han ikke får mere spilletid, vil han væk fra klubben.

Boier
Ynglingespiller

« Svar #2463: 01 Dec 2008, 14:15 »

Benayoun har sagt, at hvis han ikke får mere spilletid, vil han væk fra klubben.

Men det er først nu at han brokker sig... Mange andre, ville ikke have blevet her i så lang tid, uden mere spilletid.

-LFC-
Manager

« Svar #2464: 01 Dec 2008, 14:25 »

Hvad med Kromkamp, Morientes eller Josemi? Benayoun er skidegod at have, når han tydeligvis ikke kræver så meget spilletid. Han har et godt kreativtblik for spillet i forhold til Kuyt på kanten fx.

Hvordan kan i rangere Riera og Keane  som nogen af  de værste køb nogensinde?
Riera har det vi manglede hele sidste sæson. En fløj der kan sætte sin direkte modspiller af. Det har Babel for eksempel meget svært ved, da hans teknik altså ikke er noget at råbe hurra af. Han er til gengæld hurtig.

Keane knokler røven ud af bukserne i hver kamp. Nok har han brændt nogen store chancer hist og her, men lad os se om det ikke er blevet bedre når sæsonen er ovre. Ingen tvivl om at 200 mio. er en høj pris for ham, dog.
First of all. Benayoun vil væk, hvis han ikke får mere spilletid som Alek9000 siger. Kreativt blik? Jeg ved ikke om du har set noget, som mange andre ikke har set, men hver gang Benayoun har bolden taber han den fordi han er så svag fysisk som han er, laver en fejlaflevering, smider en elendig afslutning eller bliver tacklet fordi han begynder at drible, hvilket bestemt ikke er noget han kan finde ud af. Overall så står jeg med et indtryk af Benayoun af en spiller som kun er god mod de virkeligt dårlige hold. Som Besiktas og Luton, hvor han i begge kampe lavede et røvligegyldigt hattrick.

Riera har imo. ikke fået den bedste start. For det første, så synes jeg endnu ikke rigtig, at han er den spiller som kan sætte en mand af som du nævner. Dertil er han for langsom ift. hurtigheden som de højrebacks der er i Premier League. Hans teknik er god, men han er for langsom til at sætte en mand af. Babel er klasser over, men får alt for få chancer og når han så bliver skiftet ind, så er det i angrebet, hvor han slet ikke er ligeså god. Babel er både hurtigere og er skidegod til at sætte en mand af på andre måder end sin hurtighed. Jeg husker bl.a. et skill mod United på Anfield, hvor han fuldstændig tørrer Wes Brown, som nok var Premier Leagues mest stabile højreback sidste sæson. Ham havde Riera forgæves prøvet at tørre hele kampenen. Nogle af Babels genialiteter fra sidste sæson: http://www.youtube.com/v/gNiMBWMWEFY.

Keane har bestemt ikke været et hit indtil videre, men er bestemt ikke blandt et af de værste indkøb i Liverpools historie (indtil videre). Han ligger en stor indsats for dagen og arbejder stenhårdt, men på det punkt manglede vi ikke noget, så han er lidt ubrugelig. Jeg tror dog nok, at han skal komme i gang.

-LFC-
Manager

« Svar #2465: 01 Dec 2008, 14:28 »

http://www.youtube.com/v/mWsXTTgO9Ec
Babel's skill mod Wes Brown. I øvrigt er det også værd at nævne, at han scorede det afgørende mål.

JKJ
Gæst

« Svar #2466: 01 Dec 2008, 14:37 »

Men det er først nu at han brokker sig... Mange andre, ville ikke have blevet her i så lang tid, uden mere spilletid.

Han brokkede sig faktisk allerede første gang i oktober eller november sidste år, så det er bestemt ikke første gang han er utilfreds...

Og Riera løber betsemt ikke om hjørner med nogen som helst... I kampen mod Marseille feks kom han forbi hans mand 1, EN, gang hvorefter han spillede bolden tilbage!! Og i langt de felste andre kampe har han jo ikke gjort det meget bedre...
Babel kan løbe hurtigt ja, men en lang bold frem til ham og så ser de fleste backs kun sko sålerne fra ham derefter, det kan Riera jo heller ikke...
Selv Kuyt på den modsatte fløj kommer jo flere gange forbi hans mand, og det siger vel så bare lidt om Riera, for Kyut er bestemt ikke den mand i truppen med den bedste taktik!!

-LFC-
Manager

« Svar #2467: 01 Dec 2008, 14:40 »

Du mener vel teknik med det sidste JKJ? Wink

Kuyt har hverken teknik eller hurtighed, men han er satme stærk, hvilket han udnytter ret godt. Hans sparketeknik skulle dog brædens i helvede. Peace

ZhotLog
Gæst

« Svar #2468: 01 Dec 2008, 14:42 »

Der er alt, alt for længe mellem Babels gode optrædener, og for det meste falder han ud af kampene. Riera er imo et langt bedre alternativ pt. Hvis man ser Liverpools kampe, vil man vide, at Babel hovedsagligt bruger sin hurtighed og fysiske evner til at komme forbi modstanderne, ikke sin tekniske egenskaber. De videoer i LFC's indlæg er så undtagelsen. Sådanne videoer siger meget lidt om, hvordan spilleren generelt spiller i løbet af en kamp. Babel er god mod stærke og ikke mindst offensive hold, da han har den nødvendige hurtighed og power i kontraløbet. Skal man derimod forsøge at åbne et lukket forsvar op er Riera, grundet hans bedre teknik, pasningsspil og kreativitet, det mere oplagte valg mod svagere og mere defensive modstandere. Hold der blot stiller sig ned og vil holde nullet, har været vores store problem i de sidste sæsoner, hvorfor jeg sætter Riera over Babel i langt de fleste kampe.

Men imod fx Barcelona ville Babel være mit valg, da man må forvente at catalanerne vil gå ind og være i boldbesiddelse det meste af tiden.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 14:47 af ZhotLog » Logged

alek9000
Manager

« Svar #2469: 01 Dec 2008, 14:43 »

Kuyt har hverken teknik eller hurtighed, men han er satme stærk, hvilket han udnytter ret godt. Hans sparketeknik skulle dog brædens i helvede. Peace
Han har også den evne at score nogle vigtige mål. Det seneste bl.a. fremragende hovedstød mod Fulham Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2470: 01 Dec 2008, 14:50 »

Ja selvfølegelig teknik, tastefejl Wink

ZhotLog@ Babel viser ikke ret meget, det er helt korrekt, men det er altså også svært at vise noget som helst når man sidder og fryser på bænken og får 5-10 min her og der, så er det begrænset hvor meget ravage man kan nå at lave...

Riera har langt bedre teknik, det er vi helt enige i, men hvorfor pokker bruger han den så ikke? Jeg har ikke set alle vores kampe, men i de kampe jeg har set, klip jeg har set og læst mig til på nettet så sker det jo max 2-3 gange pr kamp at han kommer forbi han direkte modstander. Så er det det langt bedre med en lang bold til Babel som bare tonser afsted og langt de fleste gange når bolden...

Desuden så falder Riera alt for hurtigt ud af kampen hvis den 1. dribling ikke lykkes, og det gør den stort set hver gang...

ZhotLog
Gæst

« Svar #2471: 01 Dec 2008, 14:57 »

Læs lige hvad jeg skriver igen, Babel er bedre, hvis modstanderne står langt fremme på banen, og de lange dybe bolde dermed er mulige. Mod hold, der står langt tilbage på banen bliver man nødt til, at spille den rundt og bygge et angreb op, for at få en målchance. Og til den del af spillet, mener jeg Riera er bedre. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2472: 01 Dec 2008, 15:06 »

Læs lige hvad jeg skriver igen, Babel er bedre, hvis modstanderne står langt fremme på banen, og de lange dybe bolde dermed er mulige. Mod hold, der står langt tilbage på banen bliver man nødt til, at spille den rundt og bygge et angreb op, for at få en målchance. Og til den del af spillet, mener jeg Riera er bedre. Smiley

Har jeg skam læst Wink

Og mener stadig ikke han har leveret noget som helt endnu, ikke mere end 1-2 gange pr kamp i hvert fald... LAngt de fleste gange spiller han jo bolden tilbage fremfor at prøve at udfordre... i kampen sidste uge mod Fulham mener jeg han var den spiller hos Liverpool der fik den dårligste karakter pga de meget få eller slet ingen udfordringer han lavede... Og Fulham er da et hold der står langt tilbage på banen Wink

Hvis han prøvede et eller andet ville jeg måske tro lidt mere på ham, men vi må jo også se i øjnene at han ikke var vores 1. prioritet i August og måske endte med at være lidt af et panik køb...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2473: 01 Dec 2008, 15:23 »

Har jeg skam læst Wink

Og mener stadig ikke han har leveret noget som helt endnu, ikke mere end 1-2 gange pr kamp i hvert fald... LAngt de fleste gange spiller han jo bolden tilbage fremfor at prøve at udfordre... i kampen sidste uge mod Fulham mener jeg han var den spiller hos Liverpool der fik den dårligste karakter pga de meget få eller slet ingen udfordringer han lavede... Og Fulham er da et hold der står langt tilbage på banen Wink

Hvis han prøvede et eller andet ville jeg måske tro lidt mere på ham, men vi må jo også se i øjnene at han ikke var vores 1. prioritet i August og måske endte med at være lidt af et panik køb...

Her er jeg fuldstændig uenig. Synes netop Babel er en af jeres bedste kantspillere. Han scorer næsten hver gang han kommer ind!

JKJ
Gæst

« Svar #2474: 01 Dec 2008, 17:03 »

Her er jeg fuldstændig uenig. Synes netop Babel er en af jeres bedste kantspillere. Han scorer næsten hver gang han kommer ind!

Hmmm det er så her du burde vide at det netop er Babel jeg roser og Riera der får kritik Wink

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010