home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 851 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967683 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1365: 29 Maj 2008, 11:41 »

Det blev skudt ned for lang tid siden. Nu arbejder begge klubber på et større stadion hver for sig.

Sikker på at det er så lang tid siden ?  Cool

Men angående Transfer beløb så er Alonso da godt på vej væk, og det siges at vi får 160 mio for ham

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1366: 29 Maj 2008, 11:43 »

Ja, spark ham ud, og så ind med en der virkelig har et Liverpool hjerte, og som ved hvad LFC står for, og så få venligst styr på den organisation, og baglandet så det ikke skaber mere spild end det har gjort allerede

Sparke begge ud!

De skulle havde solgt til Dubai-tingen, da de havde chancen, de kunne endda havde tjent massere af penge,
og så havde det da også været bedre for klubben Peace

bøvle
Manager

« Svar #1367: 29 Maj 2008, 11:49 »

Han skal ud og hente stjerne, eller i hvert fald kommende stjerner, og det tolkes Lucas jo egentlig også som Peace

Men han skal da gå ind i jagten på Villa eller Aguero, så vi har den perfekte makker til Torres Peace

Ja, eneste problem i at hente én af dem er blot at så går vi væk fra den formation som vi spillede hele sidste sæson, hvilket også vil sige at enten Gerrard, Mascherano eller en evt Barry ikke vil have plads i start-11'eren. Hvilket ganske givet vil medføre endnu et rotationspricip, som jeg er stærk modstander af Wink

JKJ
Gæst

« Svar #1368: 29 Maj 2008, 13:10 »

Det er et rygte fra News of the World, Englands mest upålidelige avis. Jeg tror nu, at Rafa har flere penge at lege med.

Ikke helt, det er nu The S.. Wink

Men beløbet på omkring de 200 mio har jeg altså også læst/hørt flere gange plus at de penge vi får for salg af spillere også  for en stor del af summen vil komme til at indgå i vores transferbeløb...

JKJ
Gæst

« Svar #1369: 29 Maj 2008, 13:14 »

Det blev skudt ned for lang tid siden. Nu arbejder begge klubber på et større stadion hver for sig.

Og så ikke helt alligevel... Der går rygter om at byrådet igen vil presse de 2 klubber til at gå sammen om et stadion...
Kan desværre ikke lige fine linket men skal se om jeg kan huske hvor jeg så det...

Edit: http://www.guardian.co.uk/football/poll/2008/may/28/liverpool.everton
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 13:16 af JKJ » Logged

MaddYHansen
Juniorspiller
**

« Svar #1370: 29 Maj 2008, 17:27 »

jeg synes det ikke er godt nok af en klub som liver, at vi kun har 190 mio. og skal sægle en masse. Men dem der er rygtet væk er squ fint nok for mig! Men jeg vil sige vi skal fandme have nogle fløje! og jeg synes ikke vi har hørt noget om det?

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1371: 29 Maj 2008, 21:08 »

Det er begge Smiley Så vidt jeg ved så er News Of The World vist også en avis som bliver udgivet af the S... Så det er begge en omgang upålidelige s... at læse i.

NEVER BUY THE S.. JUSTICE FOR THE 96!

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1372: 29 Maj 2008, 21:17 »

Ja, eneste problem i at hente én af dem er blot at så går vi væk fra den formation som vi spillede hele sidste sæson, hvilket også vil sige at enten Gerrard, Mascherano eller en evt Barry ikke vil have plads i start-11'eren. Hvilket ganske givet vil medføre endnu et rotationspricip, som jeg er stærk modstander af Wink

Nu kan Barry jo så også spille venstre fløj, selv om jeg ikk foretrækker at han skal spille der,
og hvorfor skulle Rafa også gå ud og bruge penge på Barry, hvis vi får Villa eller Aguero ?
Og på den anden side, så vil jeg da hellere havde et angreb der hedder Torres-Villa/Aguero
end jeg vil havde en midtbane der hedder Mascherano-Barry-Gerrard Peace

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1373: 29 Maj 2008, 21:18 »

Men beløbet på omkring de 200 mio har jeg altså også læst/hørt flere gange plus at de penge vi får for salg af spillere også  for en stor del af summen vil komme til at indgå i vores transferbeløb...

Tak for opbakningen, i begge omgange Peace haha

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1374: 29 Maj 2008, 21:29 »

Nu kan Barry jo så også spille venstre fløj, selv om jeg ikk foretrækker at han skal spille der,
og hvorfor skulle Rafa også gå ud og bruge penge på Barry, hvis vi får Villa eller Aguero ?
Og på den anden side, så vil jeg da hellere havde et angreb der hedder Torres-Villa/Aguero
end jeg vil havde en midtbane der hedder Mascherano-Barry-Gerrard Peace

Ved ikke helt om jeg heller vil investere i Aguero frem for Barry... Aguero er helt sikkert en fantastisk spiller, men jeg er bange for at Aguero vil få det rigtig svært i Premier League. Han er lille og sydamerikaner. Tit en dårlig kombination i PL. De bliver tit pakket tæt ind af f.eks. store stærkt forsvarsspillere som Terry og Carvalho så er der sku ikke meget at gøre for dem.

Desuden vil han også have en kæmpe tilvending til spillet i England osv. Så vil jeg heller ud og fyre et par millioner af for en spiller som er vant til tempoet i Premier League, og som ikke skal bruges tid på at vende sig til spille stillen osv. Hvilket jeg ser som en vigtig brik i jagten på Premier League trofæet. Sådan jeg ser lidt den succes Man U. har for tiden. De har hentet en del spillere ind i truppen de sidste par år som kender gamet i PL...

Så heller Barry end Aguero...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1375: 29 Maj 2008, 21:35 »

Ved ikke helt om jeg heller vil investere i Aguero frem for Barry... Aguero er helt sikkert en fantastisk spiller, men jeg er bange for at Aguero vil få det rigtig svært i Premier League. Han er lille og sydamerikaner. Tit en dårlig kombination i PL. De bliver tit pakket tæt ind af f.eks. store stærkt forsvarsspillere som Terry og Carvalho så er der sku ikke meget at gøre for dem.

Desuden vil han også have en kæmpe tilvending til spillet i England osv. Så vil jeg heller ud og fyre et par millioner af for en spiller som er vant til tempoet i Premier League, og som ikke skal bruges tid på at vende sig til spille stillen osv. Hvilket jeg ser som en vigtig brik i jagten på Premier League trofæet. Sådan jeg ser lidt den succes Man U. har for tiden. De har hentet en del spillere ind i truppen de sidste par år som kender gamet i PL...

Så heller Barry end Aguero...

Er ikk enig . .

Tevez er da samme type som Aguero, og Tevez har da klaret sig helt fint, og så har Aguero jo en stor fremtid foran sig,
hvor Barry allerede er i sin "fremtid" Peace

Derudover mener jeg at hvad Liverpool mangler er en fløj eller angriber med lidt fart i fødderne,
og det er hvad Aguero vil kunne bidrage med, hvor man sjældent ser Barry løbe fra en mand ude på fløjen,
han har så tilgengæld en sparketeknik, som ikk er helt dårlig Peace

Men vi kan da også bare Villa, han har då fysikken, hurtigheden og skarpheden til at tage Premier League med storm,

så helt klart heller Aguero eller Villa, end Barry

PS. vi har allerede en pænt solid central midtbane Peace

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1376: 29 Maj 2008, 21:50 »

Er ikk enig . .

Tevez er da samme type som Aguero, og Tevez har da klaret sig helt fint, og så har Aguero jo en stor fremtid foran sig,
hvor Barry allerede er i sin "fremtid" Peace

Derudover mener jeg at hvad Liverpool mangler er en fløj eller angriber med lidt fart i fødderne,
og det er hvad Aguero vil kunne bidrage med, hvor man sjældent ser Barry løbe fra en mand ude på fløjen,
han har så tilgengæld en sparketeknik, som ikk er helt dårlig Peace

Men vi kan da også bare Villa, han har då fysikken, hurtigheden og skarpheden til at tage Premier League med storm,

så helt klart heller Aguero eller Villa, end Barry

PS. vi har allerede en pænt solid central midtbane Peace

Tænkte nok at Tevez ville blive nævnt efter jeg skrev det om Aguero, men hvor lang tid var Tevez ikke om at få succes. Det var først i slutningen af hans West Ham tid hvis du spørger mig. Der havede han vendt sig til spillet, og kunne vise engelsk fodbold hvad han duede til. Det har Man U så fået profit af siden hen, her i den overstående sæson.

Og ved godt at Aguero har fremtiden for sig, og Barry er "oppe" i årene, men nogen gang er det altså bedre at investere i noget rutineret kræfter end alt det talent hele tiden. Det er ikke nok at vinde på talent hele tiden...

At vi mangler en fløj i truppen vil jeg godt give dig ret i, og en god angriber mere vil heller ikke skade, men ser bare ikke lige Aguero som løsningen i angrebet. Så køb sku da Owen i stedet for. Ja, nu bliver der nok grinet når jeg foreslår ham, men har er proven goalgetter i PL, og var uden tvivl en af dem som redder Newcastle for at rykke ned i år.

Villa villle ikke være dårlig. Rigtig god goalgetter, men lad os stats på noget mere britisk blod. Det betyder altså noget også.

Ja, vi har en meget solid central midtbane, men jeg er ikke i tvivl om at Barry og Gerrard vil blive en god akse på midten. De fungere kanont på midten i landsholds sammenhæng, så hvor godt vil det ikke være i klub sammenhæng.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1377: 29 Maj 2008, 22:00 »

Tænkte nok at Tevez ville blive nævnt efter jeg skrev det om Aguero, men hvor lang tid var Tevez ikke om at få succes. Det var først i slutningen af hans West Ham tid hvis du spørger mig. Der havede han vendt sig til spillet, og kunne vise engelsk fodbold hvad han duede til. Det har Man U så fået profit af siden hen, her i den overstående sæson.

Og ved godt at Aguero har fremtiden for sig, og Barry er "oppe" i årene, men nogen gang er det altså bedre at investere i noget rutineret kræfter end alt det talent hele tiden. Det er ikke nok at vinde på talent hele tiden...

At vi mangler en fløj i truppen vil jeg godt give dig ret i, og en god angriber mere vil heller ikke skade, men ser bare ikke lige Aguero som løsningen i angrebet. Så køb sku da Owen i stedet for. Ja, nu bliver der nok grinet når jeg foreslår ham, men har er proven goalgetter i PL, og var uden tvivl en af dem som redder Newcastle for at rykke ned i år.

Villa villle ikke være dårlig. Rigtig god goalgetter, men lad os stats på noget mere britisk blod. Det betyder altså noget også.

Ja, vi har en meget solid central midtbane, men jeg er ikke i tvivl om at Barry og Gerrard vil blive en god akse på midten. De fungere kanont på midten i landsholds sammenhæng, så hvor godt vil det ikke være i klub sammenhæng.

Vil give dig ret i at Tevez først rigtig slog igennem i sin sidst tid i West Ham,
men på den anden side kan vi jo ikk gå og vente på at Arsenal, Chelsea eller Man Utd køber ham, for så får vi ham jo slet ikk Peace

Ja, rutine skal der selvfølgelig også være på et hold, men så mange talenter sys jeg hellere ikk man kan finde i Liverpool trup, der er efter min mening mere rutine . .

Nej, jeg vil ikk grine hvis du nævner Owen, han er efter min mening faktisk også en som sagtens kunne bruges. .
man ved han har et Liverpool hjerte, man ved i klubben at han kan scorer mål, det enest problem er måske at smide 100 mio efter en spiller, som måske kan sidde skadet i en halv sæson. . og det er især et problem med det transfer budget der er blevet "offentliggjort". .

Angående midtbane aksen med Gerrard-Barry, så ja, den ville kunne klare sig godt. .
men Mascherano har altså gjort det godt, og som jeg ser det er han blevet Rafa's dingse, så det ville også være surt at skulle ud og bruge penge på en spiller som stort set kun kan bruges i rotations-princip, som jeg helst ikk ser Liverpool begynder alt for meget på. . igen Peace

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1378: 29 Maj 2008, 22:15 »

Vil give dig ret i at Tevez først rigtig slog igennem i sin sidst tid i West Ham,
men på den anden side kan vi jo ikk gå og vente på at Arsenal, Chelsea eller Man Utd køber ham, for så får vi ham jo slet ikk Peace

Ja, rutine skal der selvfølgelig også være på et hold, men så mange talenter sys jeg hellere ikk man kan finde i Liverpool trup, der er efter min mening mere rutine . .

Nej, jeg vil ikk grine hvis du nævner Owen, han er efter min mening faktisk også en som sagtens kunne bruges. .
man ved han har et Liverpool hjerte, man ved i klubben at han kan scorer mål, det enest problem er måske at smide 100 mio efter en spiller, som måske kan sidde skadet i en halv sæson. . og det er især et problem med det transfer budget der er blevet "offentliggjort". .

Angående midtbane aksen med Gerrard-Barry, så ja, den ville kunne klare sig godt. .
men Mascherano har altså gjort det godt, og som jeg ser det er han blevet Rafa's dingse, så det ville også være surt at skulle ud og bruge penge på en spiller som stort set kun kan bruges i rotations-princip, som jeg helst ikk ser Liverpool begynder alt for meget på. . igen Peace

Det er jo forsent med Tevez min ven, ham har Man U jo Wink Ej, det er gas, tror du mener Aguero, men tror ikke at de går efter ham pt...

Hmm... Nej der er måske ikke så mange talenter på Liverpools hold pt. men vi henter dem ind som jeg ved ikke hvad. Men det er bare generalt ikke mange af dem som er gode nok i sidste ende, og Rafa og CO sender dem så videre.

Godt du ikke vil grine af Owen Smiley Det er jeg da glad for art høre Smiley Tror dog ikke du skal fygte at Owen kommer til at koste 100 mio. kr. Så vidt jeg kan huske, så køre Owen på hans sidste år af hans kontrakt med Nyborg, og har ikke meget lyst til at forlænge. Så tror ikke han er så dyr igen da. Han burde kunne fåes for en slik Smiley

Ville ikke sige at Mascherano er Rafas dingse. Dingsen er uden tvivl Torres. Han får sku lov til at spille alle kampe. Ligesom Kuyt i forrige sæson Smiley Men det er rigtigt at Mascherano spiller godt for Liverpool på midtbanen, det kan man ikke komme uden om. Men synes ikke han har meget af bidrage med fremad, som han har defensivt, der vil Barry være meget bedre. Så køb ham Wink

Omkring rotiations princippet bliver eller ryger, så tror jeg altid det vil blive. Det var med det princip at Rafa vandt to spanske mesterskaber, og en UEFA Cup - mener jeg det var - med Valencia. Så man kan ikke sige at han ikke har haft succes med det. Men jeg ser også allerhelst en fast stamme på banen hver gang, det skal der ikke herskes nogen tvivl om.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1379: 30 Maj 2008, 11:28 »

Det er jo forsent med Tevez min ven, ham har Man U jo Wink Ej, det er gas, tror du mener Aguero, men tror ikke at de går efter ham pt...

Hmm... Nej der er måske ikke så mange talenter på Liverpools hold pt. men vi henter dem ind som jeg ved ikke hvad. Men det er bare generalt ikke mange af dem som er gode nok i sidste ende, og Rafa og CO sender dem så videre.

Godt du ikke vil grine af Owen Smiley Det er jeg da glad for art høre Smiley Tror dog ikke du skal fygte at Owen kommer til at koste 100 mio. kr. Så vidt jeg kan huske, så køre Owen på hans sidste år af hans kontrakt med Nyborg, og har ikke meget lyst til at forlænge. Så tror ikke han er så dyr igen da. Han burde kunne fåes for en slik Smiley

Ville ikke sige at Mascherano er Rafas dingse. Dingsen er uden tvivl Torres. Han får sku lov til at spille alle kampe. Ligesom Kuyt i forrige sæson Smiley Men det er rigtigt at Mascherano spiller godt for Liverpool på midtbanen, det kan man ikke komme uden om. Men synes ikke han har meget af bidrage med fremad, som han har defensivt, der vil Barry være meget bedre. Så køb ham Wink

Omkring rotiations princippet bliver eller ryger, så tror jeg altid det vil blive. Det var med det princip at Rafa vandt to spanske mesterskaber, og en UEFA Cup - mener jeg det var - med Valencia. Så man kan ikke sige at han ikke har haft succes med det. Men jeg ser også allerhelst en fast stamme på banen hver gang, det skal der ikke herskes nogen tvivl om.

Jepps, mente Aguero Smiley

Og ja vi henter mange talenter til Liverpool, som vi stort set aldrig kommer til at høre om,
nå jeg mente at de skulle hente et talent eller 2, så er det de store af slagsen,
dem som allerede er kendt verden over, og er jagtet af flere af de store klubber   Wink
Som Aguero, Hamsik(som vi jo er sat i forbindelse med), og spillere som Anderson og Nani, som Manchester lykkes med at hente sidste år . .

Jeg betragter lidt Mascherano som dingsen, men det er bare min mening Peace
Mener i hvert fald ikk at Torres virker som den store fedterøv, og han får da ikk lov at spille alle kampe,
jeg har da hørt før at Torres kommenterede lidt på at han startede og sad ud hele kampen

Angående Owen, så kan vi jo ikk vente den sæson med at hente ham, da der jo vil komme mange bejlere hvis han er på fri transfer, og så kan det godt være at han ikk koster mange basøre, men en taktisk dygtig træner som Benitiz, vil nok ikk satse på en spillere der har været så meget skadet, og derfor ser jeg desværre det hellere ikk alt for realistisk at Owen er tilbage i den røde trøje, nå sæsonen starter  Smiley

Angående Barry, så ja , han er da klart bedre fremad, og derfor ærgre det mig faktisk lidt at Alonso er på vej væk, da han kunne klare det defensive, og stadig være med til at påvirke det offensive,  Wink
Tror dog at Barry ville skulle kæmpe om pladsen med Gerrard, da det defensive bliver vakt højt hos Benitiz Peace

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010