home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 847 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967592 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1350: 29 Maj 2008, 11:17 »

Med Liverpools økonomiske situation in mente, så ser det ud til, at Rafa i høj grad selv skal finde pengene til transfers, og derfor ser vi sandsynligvis et salg af Alonso, Carson og Riise. Muligvis Crouch også, selvom jeg gerne så ham blive i klubben.

Vil egentlig også gerne holde på Crouch,
og Crouch har faktisk meldt ud at han vil blive i klubben næste sæson,
som en protest mod hans salgspris på 140 mio.,
og da hans kontrakt udløber efter næste sæson, er det en meget effektiv måde at true på

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1351: 29 Maj 2008, 11:18 »

Rafa's transfer budget skulle ligge på 190 mio

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1352: 29 Maj 2008, 11:20 »

Rafa's transfer budget skulle ligge på 190 mio

Hvor har du det fra?

bøvle
Manager

« Svar #1353: 29 Maj 2008, 11:22 »

jah, men er 190`så nok?  er det jo nok hvis vi sælger alonso, men ellers er det jo ikke alt for mange penge.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1354: 29 Maj 2008, 11:23 »

ja det er rigtigt nok, og jojo jeg har skam fulgt med.  Ja, jeg er helt enig dumt at bruge alle penge nu på et stadion som først kan stå færdigt om 3 år, især hvis det er på bekostning af spillertruppen, som jo skal skaffe de fornødne penge til projektet Opstemt

Det var ikke helt det jeg mente:)

Vi bør have et nyt stadion. Den giver øget indtjening i fremtiden. Jeg har bare svært ved at se hvor pengene skal komme fra, udover at vi kommer til at låne til en meget høj rente.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1355: 29 Maj 2008, 11:27 »

bøvle
Manager

« Svar #1356: 29 Maj 2008, 11:27 »

jaja det er også rigtigt nok, derfor sys jeg bare de bør sikre sig sportslig succes, og den vej rundt tjene pengene, så man rent faktisk har dem, og derfor ikke behøves at låne til en meget høj rente.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1357: 29 Maj 2008, 11:28 »

Det var ikke helt det jeg mente:)

Vi bør have et nyt stadion. Den giver øget indtjening i fremtiden. Jeg har bare svært ved at se hvor pengene skal komme fra, udover at vi kommer til at låne til en meget høj rente.

Er der ikk også tale om et "samarbejde" med Everton ?

bøvle
Manager

« Svar #1358: 29 Maj 2008, 11:31 »

det er der muligvis, men virker det ikke bare meget uambitiøst af de nye ejere at dele stadion med en af de nærmeste rivaler? Sys jeg i hvert fald det gør. LFC bør have deres eget stadion, hvor supporterne kan komme ligeså meget til deres ret som det kan på The Kop lige pt. Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #1359: 29 Maj 2008, 11:33 »

Det er et rygte fra News of the World, Englands mest upålidelige avis. Jeg tror nu, at Rafa har flere penge at lege med.

bøvle
Manager

« Svar #1360: 29 Maj 2008, 11:35 »

det håber jeg da også, men hvis du ser rygte 4 er det altså ogs en del penge at hente på de transfer indtægter Peace

Men hvis nu vi antager han har 600-700 mio og købe ind for, er i så ikke enige i, at han skal købe sjerner, ligesom Torres, i stedet for at bruge 100 mio på en spiller som Lucas?

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1361: 29 Maj 2008, 11:36 »

det er der muligvis, men virker det ikke bare meget uambitiøst af de nye ejere at dele stadion med en af de nærmeste rivaler? Sys jeg i hvert fald det gør. LFC bør have deres eget stadion, hvor supporterne kan komme ligeså meget til deres ret som det kan på The Kop lige pt. Opstemt

Enig, En Klub så legendarisk som Liverpool bør havde deres eget stadion Peace

Det er et rygte fra News of the World, Englands mest upålidelige avis. Jeg tror nu, at Rafa har flere penge at lege med.

Okay, vidste jeg så ikk lige, men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg beløbet ligger lige der omkring, da den ene ejer jo ikk virker som en der gider at bruge tid og penge på vores klub

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1362: 29 Maj 2008, 11:37 »

Er der ikk også tale om et "samarbejde" med Everton ?

Det blev skudt ned for lang tid siden. Nu arbejder begge klubber på et større stadion hver for sig.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1363: 29 Maj 2008, 11:38 »

det håber jeg da også, men hvis du ser rygte 4 er det altså ogs en del penge at hente på de transfer indtægter Peace

Men hvis nu vi antager han har 600-700 mio og købe ind for, er i så ikke enige i, at han skal købe sjerner, ligesom Torres, i stedet for at bruge 100 mio på en spiller som Lucas?

Fuldstændig enig Peace

Han skal ud og hente stjerne, eller i hvert fald kommende stjerner, og det tolkes Lucas jo egentlig også som Peace

Men han skal da gå ind i jagten på Villa eller Aguero, så vi har den perfekte makker til Torres Peace

bøvle
Manager

« Svar #1364: 29 Maj 2008, 11:40 »

Okay, vidste jeg så ikk lige, men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg beløbet ligger lige der omkring, da den ene ejer jo ikk virker som en der gider at bruge tid og penge på vores klub

Ja, spark ham ud, og så ind med en der virkelig har et Liverpool hjerte, og som ved hvad LFC står for, og så få venligst styr på den organisation, og baglandet så det ikke skaber mere spild end det har gjort allerede

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010