home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 916 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967564 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1335: 27 Maj 2008, 14:29 »

Jeg flipper fuldstændig ud hvis de sælger ham.....Vigtigste spiller sammen med Gerrard!!

Fuldstændig enig!!

Men de sælger jo hellere ikk,

Mener dog jeg engang har læst at Liverpool var i noget af en gæld begrund af Torres og Babel købet, og derfor kunne blive nød til at sælge igen Skuffet

Men vi har jo så mange andre spillere at sælge ud af Peace

-LFC-
Manager

« Svar #1336: 27 Maj 2008, 14:31 »

Den med at vi blev nød til sælge var vist nok en and. Folk fra klubben afviste det ihvertfald. Smiley

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1337: 27 Maj 2008, 14:42 »

Den med at vi blev nød til sælge var vist nok en and. Folk fra klubben afviste det ihvertfald. Smiley

Nå okay,

men det er jo kun godt nyt Peace

MaddYHansen
Juniorspiller
**

« Svar #1338: 27 Maj 2008, 15:40 »

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1339: 27 Maj 2008, 21:38 »

Troede Rafa var glad for Reina Huh
Men han nævner da ikk Reina der, som en spiller han SKAL prøve at holde på

JKJ
Gæst

« Svar #1340: 28 Maj 2008, 12:26 »

Troede Rafa var glad for Reina Huh
Men han nævner da ikk Reina der, som en spiller han SKAL prøve at holde på

Han kan jo ikke nævne alle spillerne... og mon han kunne finde på at sælge PL bedste målmand gennem de sidste 3 ssæoner målt på hvor mange gange han har holdt målet rent?? Nej vel...

MadsWiinther
Gæst

« Svar #1341: 28 Maj 2008, 12:49 »

Han kan jo ikke nævne alle spillerne... og mon han kunne finde på at sælge PL bedste målmand gennem de sidste 3 ssæoner målt på hvor mange gange han har holdt målet rent?? Nej vel...
Højest sandsynligt ikke nej  crazy

JKJ
Gæst

« Svar #1342: 28 Maj 2008, 14:52 »

Ja ja... det kan godt være vi ikke ligefem væltede os i titler i denne sæson men vi er alligevel Europas bedste klub på UEFA officielle klubliste  Thumbs Up
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N160051080528-1203.htm

Og vores kære venner fra Man U er helt ned på 7. pladsen  funny

Men når det så kommer tilstykket ville jeg nu gerne have byttet den 1. plads med bare en enkelt pokal!!!  Ubeslutsom

JKJ
Gæst

« Svar #1343: 28 Maj 2008, 20:40 »

Mon ikke dette her er starten til enden for Alonso og evt starten for Barry hvis der er lidt hold i dette...
Jeg vil ikke umiddelbart sige at det vil være en svækkelse. Alonso har ikke præsteret i år, selv om han har været meget skadet, men Barry har haft en kanon sæson hols Villa...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84370

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1344: 28 Maj 2008, 22:41 »

Mon ikke dette her er starten til enden for Alonso og evt starten for Barry hvis der er lidt hold i dette...
Jeg vil ikke umiddelbart sige at det vil være en svækkelse. Alonso har ikke præsteret i år, selv om han har været meget skadet, men Barry har haft en kanon sæson hols Villa...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84370

Ja, det ser helt sikkert ud til, at vi godt kan vinke farvel til Alonso nu. Alonso havde ikke sin bedste sæson - den vi lige har overstået - men det skyldes klart alle de skader han har haft.

Men hvis han ryger skal vi da også helt sikkert hente Barry til klubben. Han vil være en kanon erstatning, og har fungret godt med Gerrard før på den centrale midtbane i landsholds sammenhæng.

JKJ
Gæst

« Svar #1345: 29 Maj 2008, 10:32 »

Ja, det ser helt sikkert ud til, at vi godt kan vinke farvel til Alonso nu. Alonso havde ikke sin bedste sæson - den vi lige har overstået - men det skyldes klart alle de skader han har haft.

Men hvis han ryger skal vi da også helt sikkert hente Barry til klubben. Han vil være en kanon erstatning, og har fungret godt med Gerrard før på den centrale midtbane i landsholds sammenhæng.

Bla i går aftes mod USA da han lagde op til Gerrards mål til 2-0... Så ja, ser ham også gerne til kubben, og også fordi jeg gerne ser flere engelske spillere i truppen...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1346: 29 Maj 2008, 10:43 »

Med Liverpools økonomiske situation in mente, så ser det ud til, at Rafa i høj grad selv skal finde pengene til transfers, og derfor ser vi sandsynligvis et salg af Alonso, Carson og Riise. Muligvis Crouch også, selvom jeg gerne så ham blive i klubben.

bøvle
Manager

« Svar #1347: 29 Maj 2008, 11:08 »

Joh det er nok rigtigt nok, men ejernes økonomi taget i betragtning tror jeg nok at vi skal få en pæn slat penge til at købe de spillere Rafa gerne vil ha', spørgsmålet er bare om det så er de rigtige.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1348: 29 Maj 2008, 11:14 »

Joh det er nok rigtigt nok, men ejernes økonomi taget i betragtning tror jeg nok at vi skal få en pæn slat penge til at købe de spillere Rafa gerne vil ha', spørgsmålet er bare om det så er de rigtige.

Jeg ved ikke om du har fulgt med i skriveriet omkring stadionplanerne, men der er noget der tyder på, at de to herrer har svært ved at rejse kapital. Dette kunne sagtens få indflydelse på den sum, som Benitez får til transfers. Det er dumt sted at spare, men realistisk set er det også det eneste sted, der kan spares.

bøvle
Manager

« Svar #1349: 29 Maj 2008, 11:17 »

ja det er rigtigt nok, og jojo jeg har skam fulgt med.  Ja, jeg er helt enig dumt at bruge alle penge nu på et stadion som først kan stå færdigt om 3 år, især hvis det er på bekostning af spillertruppen, som jo skal skaffe de fornødne penge til projektet Opstemt

Men Rafa snakker om at vi skal have vindermentalitet, nogle forslag til hvem han så bør købe ?Opstemt

Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010