home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 925 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967441 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1230: 02 Maj 2008, 20:55 »

Efter lige at have fået set målene laver Riise 2 fejl som koster mål. Drogbas første tackler han ikke igennem ved og det andet begynder han at markere for offside og taber derved sin mand som ligger op til Drogba. Jeg må indrømme, at jeg stadig ikke synes han er god nok, hvis vi skal vinde PL en dag.

JKJ
Gæst

« Svar #1231: 02 Maj 2008, 20:58 »

Efter lige at have fået set målene laver Riise 2 fejl som koster mål. Drogbas første tackler han ikke igennem ved og det andet begynder han at markere for offside og taber derved sin mand som ligger op til Drogba. Jeg må indrømme, at jeg stadig ikke synes han er god nok, hvis vi skal vinde PL en dag.

Jamen igen, han holder den linie han skal, der står en inde på midten som ikke gør... og du kan da ikke forlange at han skal kunne gøre alverden ved en ripost fra Reina, det er altså ikke muligt at dække det meste af venstre målfelt af inden for 1 sek...

-LFC-
Manager

« Svar #1232: 02 Maj 2008, 21:00 »

Nej måske, men man skal sgu aldrig nogensinde begynde at markere for offside før "situationen" er overstået. Han burde havet skærmet Chelsea-spilleren af og forhindret ham i at ligge den indover.

JKJ
Gæst

« Svar #1233: 02 Maj 2008, 21:06 »

Nej måske, men man skal sgu aldrig nogensinde begynde at markere for offside før "situationen" er overstået. Han burde havet skærmet Chelsea-spilleren af og forhindret ham i at ligge den indover.

Det er han ikke den første Liverpool spiller der gør og bestemt heller ikke den sidste så det er imo en tynd beskyldning...

Og hvorfor svare du ikke på min beskyldning af Torres manglende mål?? Nå ja han er jo et stort navn som man ikke kritisere eller??

-LFC-
Manager

« Svar #1234: 02 Maj 2008, 21:09 »

Ja, der var nogle chancer som Torres burdet havet scoret på, det er rigtigt. Selvom han scorer rigtig mange dejlige kasser, brænder han stadig lidt for meget...Men jeg fastholder, at Riise bærer hovedparten af skylden for at vi ikke gik videre via. et selvmål og 2 mindre fejl i forbindelse med 2 Chelsea mål. Torres og Benitez får også en lille del. Torres fordi han brændte nogle meget dumme chancer, og Benitez for ikke at starte med Peter Crouch og Ryan Babel inde på Stamford Bridge. Babel har været klasse på det seneste, mens det er ufatteligt, at Benitez kan blive ved med at se bort fra Crouchinho

MaddYHansen
Juniorspiller
**

« Svar #1235: 03 Maj 2008, 18:24 »

Ja, der var nogle chancer som Torres burdet havet scoret på, det er rigtigt. Selvom han scorer rigtig mange dejlige kasser, brænder han stadig lidt for meget...Men jeg fastholder, at Riise bærer hovedparten af skylden for at vi ikke gik videre via. et selvmål og 2 mindre fejl i forbindelse med 2 Chelsea mål. Torres og Benitez får også en lille del. Torres fordi han brændte nogle meget dumme chancer, og Benitez for ikke at starte med Peter Crouch og Ryan Babel inde på Stamford Bridge. Babel har været klasse på det seneste, mens det er ufatteligt, at Benitez kan blive ved med at se bort fra Crouchinho

Jeg kan næsten ikke være mere egin! men jeg synes også at kyrt er for meget væk i kampen ! !

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

-LFC-
Manager

« Svar #1236: 03 Maj 2008, 22:39 »

Er det Kuyt du mener? J, ham så jeg også gerne vi afskibede til sommer eller omskolede ham til forsvarer for han både tackler og markerer godt. Jeg synes det var spild af penge at knalde 135 millioner af på ham. Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #1237: 05 Maj 2008, 09:44 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83232 ...

Jeg har kun en ting at sige... KØØØØB Opstemt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MaddYHansen
Juniorspiller
**

« Svar #1238: 05 Maj 2008, 17:09 »

ja, Kuyt. Men jeg forstå heller ikke altid rafa! hvorfor bruger han kun en andgriber det er fucking dumt! Kuyt var god første sæson men jeg synes ikke mere han er helt oppe og ringe selvom han har scoret mange vigtige mål i chl!

JKJ
Gæst

« Svar #1239: 07 Maj 2008, 12:24 »

Så  er det nye stadion igen blevet godkendt, var det 3. eller 4. gnag nu  Ubeslutsom

Der skulle blive plads til 60.000 tilskuere, noget mindre end de ca 70.000 som det var meningen i første omgang men alligvel en del større end de knap 45.000 vi har plads til nu...

Hvis alt går som det skal, denne gang, står det færdigt til sæsonen 10/11...

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N159840080506-1556.htm

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1240: 07 Maj 2008, 12:35 »

Er det Kuyt du mener? J, ham så jeg også gerne vi afskibede til sommer eller omskolede ham til forsvarer for han både tackler og markerer godt. Jeg synes det var spild af penge at knalde 135 millioner af på ham. Skuffet

kan huske lige da de havde købt ham.. han var bare vild dengang, og virkelig eftertragtet, det var vildt nok faktisk, at de havde brugt SÅ mange penge på ham Smiley..
men du har ret, syns han virker liiidt som en gattuso type frem for en målscorer der scorer 15-25 pr. sæson, fordi han arbejder hårdt defensivt, og som du siger, tackler og markerer rigtig godt.. og..  SÅ mange mål scorer han altså heller ikke alligevel..

It's all, part of the plan.

JKJ
Gæst

« Svar #1241: 07 Maj 2008, 14:58 »

Hvor ville jeg gerne se Crouch forlænge kontrakten og få mere spilletid hos os, men han har jo desværre nok selv indset hvor det bærer hen efterhånden...
Imo er det alt for tyndt hvis vi kun satser på Torres, bevars han scorer en del mål, men det gør "storken" altså også når han endelig får chancen...

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=38459

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #1242: 07 Maj 2008, 15:01 »

Hvor ville jeg gerne se Crouch forlænge kontrakten og få mere spilletid hos os, men han har jo desværre nok selv indset hvor det bærer hen efterhånden...
Imo er det alt for tyndt hvis vi kun satser på Torres, bevars han scorer en del mål, men det gør "storken" altså også når han endelig får chancen...

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=38459

Tjah, jeg er også bange for at miste ham, selvom han er en af de spillere jeg som rigtig godt kan lide på vores hold. Jeg forstår virkelig heller ikke, hvorfor han ikke får mere tid.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

MaddYHansen
Juniorspiller
**

« Svar #1243: 08 Maj 2008, 17:15 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83429

rafa er ikke for klog vi skal holde på ham! Han er jo vores 2. bedste andgriber! Synes bare det var mega latterligt vi har købt voronin! HAn er mega dårlig og vi kunne have fået en meget bedre end ham!

klokkeblomst2
Gæst

« Svar #1244: 08 Maj 2008, 17:25 »

hjælp til livpool opstilling, har prøvet med 4-4-2 med diamant. men de spiller ikke særlig godt i den, hvordan spiller i??

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010