Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:03
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
I går
kl. 10:09:18
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23491
0 Brugere, 938 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
adarshlumina
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
82
83
[
84
]
85
86
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1967382 gange)
Jonni
Reserveholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #1245:
08 Maj 2008, 17:29 »
Citat af: MaddYHansen 08 Maj 2008, 17:15
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83429
rafa er ikke for klog vi skal holde på ham! Han er jo vores 2. bedste andgriber! Synes bare det var mega latterligt vi har købt voronin! HAn er mega dårlig og vi kunne have fået en meget bedre end ham!
Totalt mega meget enig!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #1246:
08 Maj 2008, 18:49 »
rafa er ikke for klog vi skal holde på ham! Han er jo vores 2. bedste andgriber! Synes bare det var mega latterligt vi har købt voronin! HAn er mega dårlig og vi kunne have fået en meget bedre end ham!
Jeg er helt enig - Jeg har generelt længe været skuffet over Benitez' indkøbspolitik. Torres er det eneste køb som jeg synes har været imponerende, og så har Babel og til dels Mascerano også været gode.. Men mange andre har godt nok
skuffet - Kuyt, Voronin, Aurelio, Arbeloa, Benayoon, Kewell er alle spillere der nemt kunne erstattes med bedre. Og så undrer det mig at han endnu ikke har skillet sig af med Riise, Hypiää, Alonso, Finnan og Kewell... Riise og Hypiää er ikke gode nok til holdet længere (de smutter også snart da), og Alonso, Finnan og Kewell har længe været et stykke fra en stamplads. Det skyldes nok også rotationssystemet..
.
Jeg tror dog at Skrtel og Agger er folk som kan udfylde hullet i midterforsvaret.
Citat af: klokkeblomst2 08 Maj 2008, 17:25
hjælp til livpool opstilling, har prøvet med 4-4-2 med diamant. men de spiller ikke særlig godt i den, hvordan spiller i??
Prøv at spørge inde i Football Manager 2008 forummet i stedet.. Dette handler om rigtig fodbold
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
ManUtd83
Manager
«
Svar #1247:
08 Maj 2008, 19:18 »
Du skal tænke på at den primære fordel ved at hente Voronin var, at han var gratis. Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg at han var hentet til, hvis der var total krise i angrebet.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #1248:
08 Maj 2008, 19:18 »
Citat af: Hawk1nZ 08 Maj 2008, 18:49
Jeg er helt enig - Jeg har generelt længe været skuffet over Benitez' indkøbspolitik. Torres er det eneste køb som jeg synes har været imponerende, og så har Babel og til dels Mascerano også været gode.. Men mange andre har godt nok
skuffet - Kuyt, Voronin, Aurelio, Arbeloa, Benayoon, Kewell er alle spillere der nemt kunne erstattes med bedre. Og så undrer det mig at han endnu ikke har skillet sig af med Riise, Hypiää, Alonso, Finnan og Kewell... Riise og Hypiää er ikke gode nok til holdet længere (de smutter også snart da), og Alonso, Finnan og Kewell har længe været et stykke fra en stamplads. Det skyldes nok også rotationssystemet..
.
Jeg tror dog at Skrtel og Agger er folk som kan udfylde hullet i midterforsvaret.
Prøv at spørge inde i Football Manager 2008 forummet i stedet.. Dette handler om rigtig fodbold
Benayoon, syntes jeg sådan set var en okay spiller at have som rotations, eller backup.
Kewell skal vi helt klart af med, langt fra fordums storform.
Sami, kan vi pt. ikke undvære i midtforsvaret, bevars harn er ikke hurtigt, men han placere sig godt, og med de skader vi er ramt af, er han en ganske habil backup.
Alonso, forstår jeg, ligesom Crouch ikke, hvorfor ikke får mere tid på banen.
Steve Finnan er en kanon højreback, som dog har været skadesplaget, ligeså har Aurelio
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #1249:
08 Maj 2008, 19:22 »
Citat af: Suicide 08 Maj 2008, 19:18
Sami, kan vi pt. ikke undvære i midtforsvaret, bevars harn er ikke hurtigt, men han placere sig godt, og med de skader vi er ramt af, er han en ganske habil backup.
Netop af denne grund skal I have en ny forsvarer, så Sami ikke behøver at spille - Nogensinde
Han er taktisk god ja, men han kan godt nok også nemt sættes af, hvis han spiller mod en af de bedre angribere.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Jonni
Reserveholdsspiller
«
Svar #1250:
08 Maj 2008, 19:40 »
Jeg tror Benitez vil sælge Crouch og styrke holdet andre steder (:
EDIT: Altså købe nye spillere fra den sum han sælger crouch for, som skal styrke
MaddYHansen
Juniorspiller
«
Svar #1251:
09 Maj 2008, 17:29 »
Citat af: Hawk1nZ 08 Maj 2008, 18:49
.
Jeg synes vi skal af med: Kuyt, Voronin, Kewell, Riise.
Men jeg synes heller ikke at Alonso har været helt oppe og ringe! Han har været god men jeg synes squ det er lang tid siden jeg har set ham hvor han har været god!
Finnan er god! Men jeg synes stadigvæk hvis skal have en til venster back!!! Michael Richards vil være fantasik
Men jeg synes stadigvæk vi skal have nogle fløje! Alle dem vi er blevet sat i forbindelse synes jeg lyder godt
Det er jo barry, maxi fra alt madrid, qursama, bently!
Jeg synes også en angbriber er på sin plads! Jeg synes en klass huntelaar vil være nice eller en owen
han har jo den klarus på 10 mio pund!
it's not a badge..It's a FAMILY CREST
JKJ
Gæst
«
Svar #1252:
09 Maj 2008, 19:51 »
Citat af: Hawk1nZ 08 Maj 2008, 19:22
Netop af denne grund skal I have en ny forsvarer, så Sami ikke behøver at spille - Nogensinde
Han er taktisk god ja, men han kan godt nok også nemt sættes af, hvis han spiller mod en af de bedre angribere.
Hvad skal vi med en ny forsvare når Agger snart er tilbage??
Dvs at vi har Carra, Agger, Skrtel, Hobbs ( som også kommer tilbage) og til sidst Sami... Hvorfor skulle vi dog købe en mere??
Citat af: MaddYHansen 09 Maj 2008, 17:29
Jeg synes vi skal af med: Kuyt, Voronin, Kewell, Riise.
Men jeg synes heller ikke at Alonso har været helt oppe og ringe! Han har været god men jeg synes squ det er lang tid siden jeg har set ham hvor han har været god!
Finnan er god!
Men jeg synes stadigvæk hvis skal have en til venster back!!! Michael Richards vil være fantasik
Men jeg synes stadigvæk vi skal have nogle fløje! Alle dem vi er blevet sat i forbindelse synes jeg lyder godt
Det er jo barry, maxi fra alt madrid, qursama, bently!
Jeg synes også en angbriber er på sin plads! Jeg synes en klass huntelaar vil være nice eller en owen
han har jo den klarus på 10 mio pund!
Er han ikke højre eller center i forsvaret, så er det vel synd og smide ham ud på venstrekanten??
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #1253:
09 Maj 2008, 19:53 »
Ja, Hobbs kommer tilbage, og vi må håbe at Rafa har mere tillid til ham nu, end tidligere!
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
JKJ
Gæst
«
Svar #1254:
11 Maj 2008, 21:01 »
Så sluttede sæsonen endeligt... Vi sluttede dog af med en flot sejr ude mod Tottenham med 2-0 og ubesejret i de sidste 8 kampe i PL...
Men alt i alt må sænonen betegnes som en kæmpe skuffelse. Vi var hurtig væk i de 2 cups, mesterskabet var ude af syne før julen og i CL blev det jo en stor nedtur i semifinalen...
Årest positive indtryk må være Torres - 24 mål i PL i 1. sænon måvære godkendt, Gerrard - uden ham havde det set skidt ud i CL og PL og Reina - som for 3. år i træk bliver årets målmand i PL pga flest clean shit...
Årets negative indtryk er imo Benitez - hans rotationssystem, hans udskiftninger (feks i semifinalen mod Chelsea hvor Torres bliver taget ud og vi sætter Babel ind!! Vi var altså bagud!!!) og ikke mindst hans fight i medierne med bestyrelsen, det skal altså holdes internt og dermed basta...
Desuden er der jo cirkus USA, hvorfor vil de ikke bare sælge, og dermed gøre os andre en tjeneste, bevars vi aner ikke hvordan andre ejere vil håndtere klubben men det kan da umuligt blive ringere...
Jeg tror der sker en del udskiftninger her i sommerpausen, dem jeg tror der ryger ud er:
Riise - Benitez har bare ikke troen på ham...
Kewell - De glasben kan og bør vi undvære især til den løn...
Crouch - Desværre da jeg synes han ikke har fået en fair chance da han jo levere varen når han skal...
Pennant - Desvære fik han heller aldrig chancen, han havde jo nogle giftige indlæg plus han var den fløj som Kuyt aldrig bliver...
Alonso - Hvis Barry kommer er han imo i overskud...
Finnan - Han er blevet overhalet af Arbeloa, har dog været meget skadet...
Carson - Fik aldrig chancen og er siden blevet overhalet af Reina...
Voronin - Imo har han bare ikke klassen og kom vel kun fordi vi fik ham gratis...
Derudover er der en del af de allerede nu udlejde der nok smutter plus en masse hos reserverne og talenterne der nok også siger farvel vil jeg tro...
Det betyder jo så også at der er nogen der skal ind, og der håber jeg altså at vi henter klasse frem for kvantitet... Vi har især bruge for en højre og venstre back, Insua har dog taget chancen og grebet den i venstre side, en højre fløj og en klasse angriber hvis og når Torres er ude, ellers har vi intet i angrebet...
Men lad os nu se, jeg glæder mig i hvert fald til at sæsonen er ovre, der vil forhåbentlig ske en del udskiftninger - både ind og ud og så må vi se hvad næste sæson bringer...
MaddYHansen
Juniorspiller
«
Svar #1255:
12 Maj 2008, 12:52 »
Er han ikke højre eller center i forsvaret, så er det vel synd og smide ham ud på venstrekanten??
Citat
jo det er mig der fucker lidt rundt i det! Men jeg synes godt vi kan have ham på højrebackpladsen!
it's not a badge..It's a FAMILY CREST
Temp
Reserveholdsspiller
«
Svar #1256:
12 Maj 2008, 12:59 »
Citat af: JKJ 11 Maj 2008, 21:01
Jeg tror der sker en del udskiftninger her i sommerpausen, dem jeg tror der ryger ud er:
Riise - Benitez har bare ikke troen på ham...
Kewell - De glasben kan og bør vi undvære især til den løn...
Crouch - Desværre da jeg synes han ikke har fået en fair chance da han jo levere varen når han skal...
Pennant - Desvære fik han heller aldrig chancen, han havde jo nogle giftige indlæg plus han var den fløj som Kuyt aldrig bliver...
Alonso - Hvis Barry kommer er han imo i overskud...
Finnan - Han er blevet overhalet af Arbeloa, har dog været meget skadet...
Carson - Fik aldrig chancen og er siden blevet overhalet af Reina...
Voronin - Imo har han bare ikke klassen og kom vel kun fordi vi fik ham gratis...
Derudover er der en del af de allerede nu udlejde der nok smutter plus en masse hos reserverne og talenterne der nok også siger farvel vil jeg tro...
Er enig i mange de spiller du skriver.
Jeg glæder mig til at se om rafa får de penge, som han nu skal bruge.
Og så lad os håbe der kommer nogle klasse spiller
mortenbrenoe
Landsholdsspiller
«
Svar #1257:
12 Maj 2008, 13:15 »
Jeg er ikke enig med dig med Alonso. Tror simpelthen ikke på han blir solgt.. også selvom Barry kommer.. Barry spiller jo venstre kant, og kan bruges på backen. Han er en, positionsmæssig, perfekt erstatning for Riise, og kvalitetsmæssigt nok også lidt bedre.
Crouch håber jeg virkelig på vi beholder...
Pennant har ikke rigtig fået chancen, men han beviste overfor Rafa i de sidste ligakampe at han er en mand der er værd at satse på.
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
United-styrer
Gæst
«
Svar #1258:
12 Maj 2008, 13:22 »
Citat af: mortenbrenoe 12 Maj 2008, 13:15
Jeg er ikke enig med dig med Alonso. Tror simpelthen ikke på han blir solgt.. også selvom Barry kommer.. Barry spiller jo venstre kant, og kan bruges på backen. Han er en, positionsmæssig, perfekt erstatning for Riise, og kvalitetsmæssigt nok også lidt bedre.
Han har spillet venstrefløj og -back før, ja, men nu slår han altså sine folder på den centrale midtbane :-)
JKJ
Gæst
«
Svar #1259:
14 Maj 2008, 19:08 »
Citat af: mortenbrenoe 12 Maj 2008, 13:15
Kan ikke se andre der skulle smutte hvis Barry kommer og mindst 1 skal væk... Gerrard bliver helt sikker, efter alt det døj med Mascha og et køb tror jeg simpelthen ikke på at vi så sælger få måneder senere, Lucas har været en stor positiv overraskelse som virkelig har grebet chancen når han har fået den... Derfor er det Alonso der er i overskud, han har været en del skadet på det senest med før synes jeg heller ikke vi har set det niveua han har som feks i den 1. sæson i klubben...
Desuden er vi meget tæt på at få en ny ass træner, gode gamle Sammy Lee som jo er en af vores legender fra klubbens storhedstid i ´80'erne...
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=152644
Stuttgart skulle være meget interesseret i Voronin, og hvis de v kan bane vejen il have ham skal de imo også have lov til det, måske det kan bane vejen fremtil at vi så beholder Crouch...
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=152623
Sider:
1
...
82
83
[
84
]
85
86
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »