home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1020 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1169 1170 [1171] 1172 1173 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877717 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17550: 28 Jan 2014, 20:11 »

Mignolet
Flanagan - Skrtel - Touré - Cissokho
Gerrard - Henderson - Coutinho
Sterling - Sturridge - Suarez

BÆNK:
Jones, Kelly, Ibe, Smith, Moses, Aspas, Alberto

Ingen Lucas, ingen Allen, intet forsvar. Well, screw this.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #17551: 28 Jan 2014, 20:21 »

Havde nu håbet på at Kelly ville starte inde på højrebacken og Flanagan rykket over på venstreback! Cissokho har set skræmmende ringe ud, desuden er Kelly en rigtig Liverpool dreng som ved hvor meget Merseyside derby betyder!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17552: 28 Jan 2014, 20:40 »

Det kan i hvert fald ikke undgås at vi lukker mål ind i dag. God offensiv, men SKRÆMMENDE RINGE DEFENSIV...

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #17553: 28 Jan 2014, 22:53 »

Sådan - klasse forskel i aften - men damm vi mangler en venstre back og defensiven er skrøbelig med det samme vi mødes af nogle stærke og hurtige angribere.

Håber vi henter forstærkning vi skal med i CL næste sæson Opstemt

YNWA

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17554: 28 Jan 2014, 22:55 »

Sidder med en sådan lidt halv ærgerlig følelse. Ved godt det kan lyde mærkeligt efter en 4-0 sejr over rivalerne, men set på chancer og spil, så skulle de fandme være sendt hjem med 6/7-0. Sturridge spiller jo en kanon kamp, men hold op hvor jeg var rasende på ham, da han blev skiftet ud. Han får muligheden for at score sit hattrick på straffe, men brænder klart. Det er som det er. Bagefter har han så en chance, hvor han af flere omgange kan spille både Coutinho og Suarez helt fri, men vælger at trække selv, selvom han ikke har mulighed for at få en rimelig chance. Det er præcis som før hans skades, hvor han altid skulle køre på egen hånd hvis Suarez f.eks. havde scoret. Var der en mulighed for at spille en spiller helt fri, så valgte han at prøve selv. Præcis det samme i dag. Det pisser mig totalt af!!

Det skal også lige med at vi bliver snydt for en åben chance. Sturridge bliver spillet fri, men bliver fejlagtigt dømt offside. Havde han fået lov til at spille, så ville både han og Suarez være alene med Howard. Sterling har en situation hvor han tager bolden fra McCarthy, og derefter bliver revet ned, men beholder bolden ved sig. Linjedommeren dømmer korrekt fordels-reglen, mens Atkinson som står en halv bane derfra dømmer frispark til Everton. Det er altså to kæmpe chancer, som bliver frataget der, og potentielt to mål. Lagt straffet og Sturridges idiotiske behandling af en kæmpe mulighed, samt Sterlings friløber i 1. halvleg. Med alt det i mente, så er jeg lidt øv over at Everton ikke bare blive sendt hjem med 6-0.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2014, 23:01 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17555: 28 Jan 2014, 22:56 »

Enig med dig, Anders100 og så irriterede det mig også at han skulle ud og spørge Rodgers hvorfor han blev skiftet ud. Det er træls han ikke bare kan leve med det og være tilfreds, for han var min Man of The Match i dag sammen med Coutinho.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17556: 28 Jan 2014, 23:21 »

Sturridge: "I want to apologise for my reaction after being substituted. I was disappointed about the penalty"

Så er den ude og vi er videre.
Fantastisk kamp hele vejen rundt, og dejligt at Coutinho endelig folder sig ud!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

verdenskrig
Manager

« Svar #17557: 29 Jan 2014, 00:07 »

SES EVERTON Grin Grin Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Risom
Manager

« Svar #17558: 29 Jan 2014, 03:03 »

Ingen bedre følelse end en sejr over rivalerne!

Men enig med jer, der på trods af det gode resultat, også har lidt mindre gode tanker fra kampen. Men de brændte muligheder synes jeg ikke skal fylde alt for meget. Lad os bare nyde er lækker sejr! Opstemt

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

verdenskrig
Manager

« Svar #17559: 30 Jan 2014, 09:12 »

http://plbold.dk/liverpool-faar-konkurrence-af-topklubber/
NU STOPPER FESTEN SGU SPURS !!! ticked off

Så pis dog af forhelvede.. HVER GANG !!! HVER EVIG ENESTE GANG VI BYDER PÅ EN !! Så kommer den overvurderede lorteklub og forsøger at hustle spilleren.. Det må fandme da være en synd at de ikke har råd til at have scouts..

Det skal lige siges at jeg sad med djævlehorn og frydede mig over hvordan de blev klasket af City i går.. Amatøre.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17560: 30 Jan 2014, 09:26 »

Du har ret, men hvem er han egentlig? Er han ikke en spiller der står lidt i skyggen af sin landsmand Andriy Yarmolenko? Jeg savner virkelig at klubben går efter kvalitet fremfor kvantitet..

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17561: 30 Jan 2014, 09:40 »

Haha da jeg læste om nyheden om vi ville hente ham der. Så tænkte jeg 100 kroner på at han ender i Tottenham.
Vi ender uden en eneste handel i dette vindue.

Derudover var/er hverken Dempsey eller Sigurdson jo ligefrem en succes i Spurs.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #17562: 30 Jan 2014, 09:50 »

Haha da jeg læste om nyheden om vi ville hente ham der. Så tænkte jeg 100 kroner på at han ender i Tottenham.
Vi ender uden en eneste handel i dette vindue.

Derudover var/er hverken Dempsey eller Sigurdson jo ligefrem en succes i Spurs.

Dempsey er jeg stadig ked af vi ikke fik, jeg tror han kunne være blevet rigtig god hos os Smiley

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #17563: 30 Jan 2014, 10:48 »

Dempsey er jeg stadig ked af vi ikke fik, jeg tror han kunne være blevet rigtig god hos os Smiley
Jeg er af nøjagtigt modsatte holdning. Har aldrig set det store i Dempsey.

Er det bare mig eller virker det helt forskruet at vi ikke vil lægge £ 12mio. For Salah, men tilsyneladende er indstillet på at smide 15 mio egter Konoplyanka? Bevares, han var et lyspunkt under EM12, men bortset fra det er han mig totalt ukendt.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 10:56 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #17564: 30 Jan 2014, 11:12 »

Hvad jeg har set så virker Konoplyanka til at være væsentlig bedre end Salah, mærkeligt at vi ikke gik efter ham i første omgang. Salah har ikke meget andet end hurtighed, noget som Basels egne fans også har givet udtryk for. De få kampe jeg har set Konoplyanka spille i Europa  League har han været klasse, en hurtig og teknisk god spiller. Ved godt at man ikke kan bruge Youtube til at vurdere en spiller, men der sgu nogle vilde klip med ham! Håber vi sikrer ham da jeg tror han virkelig ville styrke vores hold. Håber også at vi forstærker os med en defensiv midtbane som kan konkurrere med Lucas!

Sider: 1 ... 1169 1170 [1171] 1172 1173 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010