home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1171 1172 [1173] 1174 1175 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877479 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17580: 08 Feb 2014, 15:53 »

Det var vel eksemplet på den perfekte præstation, udover straffesparket. Vi var Arsenal overlegene i alle spillets facetter. Kæft hvor er jeg glad, mere er der vidst ikke at sige! Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17581: 08 Feb 2014, 16:15 »

Bedste kamp i sæsonen hidtil? SaS / Sterling og om nogen Skrtl . rigtigt dejligt med 3 point mod Gunners.

Satme en skam Suarez forsøg i første halvleg rammer stolpen hold nu kæft en hug.

#Respect

The Captain says goodbye!

Anfield Road
Manager

« Svar #17582: 08 Feb 2014, 17:17 »

Synes et eller andet sted kampen bar præg af at Arsenal undervurderede vores hjemmebane, hvilket jeg egentlig også har været min oplevelse op til kampen.

Fremragende start vi fik, at Skrtel laver to mål havde jeg sgu ikke set komme. Der er langt til startplads for Agger. Offensiven buldrer derudaf, på trods af at Suarez ikke scorer (WTF!?). 12-tal til stort set alle Liverpool-spillere idag.

Utroligt at Cissokho, selv når vi slår Arsenal 5-1, kan spille en dårlig kamp.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2014, 17:21 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #17583: 08 Feb 2014, 17:18 »

Så du giver ikke Cissokho et 12 tal?

Anfield Road
Manager

« Svar #17584: 08 Feb 2014, 17:20 »

Så du giver ikke Cissokho et 12 tal?
Jeg har set mig sur på ham sikkert, men hold fast, hvor spiller han bare som en sæk nødder gang på gang, på gang.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #17585: 08 Feb 2014, 17:28 »

Grin Grin vanvittigste dag ever.. Jeg kan sige det samme til alle Liverpool fans.. Cafe Ludwigsen på vesterbrogade er sgu den sygeste fest man kan komme i tanke om Grin Hold nu kæft jeg har aldrig oplevet noget lignende, jeg har det som om DK har vundet EM i fodbold..

Jeg tror ikke der findes en klub i England udover United jeg heller vil slå sådan, fordi jeg kender alt alt alt aaaaaaaaaalt for mange Arsenal fans  Djævel Hvor er det fuldkommen sindssygt.. Vi pløjer dem midt over i de første 20 min og viser dem omstillingsspil som sjældent er set før.. Vi straffer HVER en fejl.. HVER EN ENKELT !! Og så alligevel ikke, vi kunne let have smidt flere ind, men det må vi vel kalde medlidenhed..

Fantastisk fodboldkamp <3 TAK LIVERPOOL Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #17586: 08 Feb 2014, 18:01 »

Synes et eller andet sted kampen bar præg af at Arsenal undervurderede vores hjemmebane, hvilket jeg egentlig også har været min oplevelse op til kampen.

Fremragende start vi fik, at Skrtel laver to mål havde jeg sgu ikke set komme. Der er langt til startplads for Agger. Offensiven buldrer derudaf, på trods af at Suarez ikke scorer (WTF!?). 12-tal til stort set alle Liverpool-spillere idag.

Utroligt at Cissokho, selv når vi slår Arsenal 5-1, kan spille en dårlig kamp.
Hvad i helvede snakker du om? Så stopper galskaben. Meget er sagt og skrevet om Cissokho, men man kan sgu ikke klandre ham for noget som helst i dag. Han gjorde det fint, med flere gode indgreb i defensiven. Vågn nu lige op engang, jeg tror samtlige fans er trætte af ham, men come on.  Grin Grin

Jeg er stadigvæk i chok. Jeg nåede desværre ikke til folkefest på Café Ludwigsen (bor du i København, så mød op! Det vil ikke fortrydes), og fik lov til at se kampen hjemme, mens tømmermændene summede rundt i hovedet på mig. SKRTEL! Grin Hvad skal der ske! Grin Målet til 2-0 bragte minder om Hyypiä's mål mod selvsamme hold i kvartfinalen i CL for nogen år siden. HOLD DA KÆFT! Opstemt

Også Sterling. Englands bedste kantspiller, og forhåbentligt en sikker mand i startopstillingen til sommer. Jeg bliver så glad hvergang jeg ser ham spille. En kantspiller af guds nåde, med møgskarpe driblinger og en voldsom fart. Spilforståelsen bliver bedre og bedre for hver kamp der går, og afslutningerne udvikler sig også stille og roligt. Forbedrer han afslutningerne og indlæggene yderligere, har vi snart en kantspiller i absolut verdensklasse! Opstemt

SAS! Opstemt Fantastisk kamp af den begge to som sædvanligt, og nøj hvor er det ærgerligt, at Suarez ikke får et mål på det fuldkommen vanvittige skud han sender afsted. Men de overskygges i dag af Skrtel, Coutinho og Sterling, som vitterligt var vanvittigt godt i dag! SMUKT!

Anfield Road
Manager

« Svar #17587: 08 Feb 2014, 18:23 »

Hvad i helvede snakker du om? Så stopper galskaben. Meget er sagt og skrevet om Cissokho, men man kan sgu ikke klandre ham for noget som helst i dag. Han gjorde det fint, med flere gode indgreb i defensiven. Vågn nu lige op engang, jeg tror samtlige fans er trætte af ham, men come on.  Grin Grin
Synes han laver for mange fejlafleveringer og alt for mange kluntede boldberøringer. Derudover så har han store, store problemer i omstillingen fra angreb til forsvar, næsten der hans srøste problem ligger. De gange Arsenal rent faktisk kommer lidt frem ad banen, ligger der altid en hel motorvej åben i vores venstreside.

Dog kun en lille, ubetydelig detalje overordnet set for idag.

-LFC-
Manager

« Svar #17588: 09 Feb 2014, 16:44 »

Synes han laver for mange fejlafleveringer og alt for mange kluntede boldberøringer. Derudover så har han store, store problemer i omstillingen fra angreb til forsvar, næsten der hans srøste problem ligger. De gange Arsenal rent faktisk kommer lidt frem ad banen, ligger der altid en hel motorvej åben i vores venstreside.

Dog kun en lille, ubetydelig detalje overordnet set for idag.
Der er vi bare ikke enige. Men fair nok, det var jo trods alt ubetydeligt. Vi slog Arsenal 5-1! Thumbs Up

LFC-FTW
Lilleputspiller
*

« Svar #17589: 12 Feb 2014, 22:57 »

Hvor er det bare mega vigtigt med sådan et comeback! Fedt at se, men stadig et attitude problem, synes jeg. Det pres spil som var så fantastisk i 1. halvleg mod Arsenal var der ikke i så meget som 5 minutter af dagens kamp.
Har Rodgers virkelig så svært ved at motivere spillerne til de små kampe??

22
Landsholdsspiller

« Svar #17590: 12 Feb 2014, 23:11 »

Jeg synes det var taktikken - især i første halveg - den var gal med.

Erfaringen har jo vist at de mindre hold (VILLA) kan ramme os hårdt på kontra når vi ligger presset så højt. Synes man burde spille afventende de første 20-30 minutter mod den slags hold. Det tvinger dem til at komme frem hvis de vil noget som helst, og så kan vi jo udnytte det vi har spillet på i meget af sæsonen - lynhurtige omstillinger.

Tror virkelig at vi kunne blive hvis vi fik nogle seriøse forsvarere ind og lærte at spille mere afventende, for så at ramme modstanderen som lyn og torden når de blev fanget i de forkerte positioner.

- Tror ikke det er motivationen. Tror Skrtel har Kamikaze-syndrom og Toure er ret uheldig samtidig med at han er faldet lidt i kadence og har taget nogle hovedløse beslutninger. 
« Seneste Redigering: 12 Feb 2014, 23:13 af 22 » Logged

Anfield Road
Manager

« Svar #17591: 12 Feb 2014, 23:18 »

Vi lider igen, igen af at have det mest talentløse og hasarderede forsvar i PL. Skrtel forsøger at sakse bolden væk ved stillingen 1-1, jeg mener hvad i guds navn foregår der? Forstår vitterligt ikke hvad BR ser i Skrtel og Toure, som han ikke ser i Agger.

Godt for moralen at vende en sådan kamp, selvom vi aldrig for alvor kommer op i omdrejninger. Dog synes jeg at sejren til slut og sidst, er fortjent nok i kraft af at vi styrer bolden fuldstændigt stort set hele kampen. Jeg elsker Jordan Henderson, men i kampe som denne her er han komplet ubrugelig. Han har intet overraskende at hive op af hatten, og han laver ikke stort andet end at aflevere tilbage eller til siden.

Teixeira gør et fint indhop, bliver spændende at se om han får noget mere spilletid her, den næste tid. Dog en total falliterklæring af Aspas der må kigge meget lang efter spilletid.

22
Landsholdsspiller

« Svar #17592: 12 Feb 2014, 23:27 »

Enig i at vi har dét mest hasarderede forsvar i PL.

Men jeg synes sgu at det er lækker underholdning! Det er sgu længe siden der har været en så underholdende karakter i fodbold, det må næsten have været Grønkjær de gange man havde stået og råbt og skreget og haft ondt af manden gang på gang. Når man så så replayen var det Grønkjær der havde nevet modstanderen i nakkehårene, eller trådt ham i hælen, for så at smide sig haha Opstemt

Skrtel er endnu bedre. Man ved sgu aldrig hvad han finder på! Det ene kamp scorer han 2, den næste laver han 3 selvmordaktioner på 20 minutter. Og så er han samtidig skinhead fra Slovakiet. Haha hold da kæft.

Heldigvis er vores offensiv så guddommelig at det er plads til typer som Skrtel. Når ambitionen kun er 4. pladsen og konkurrenterne hedder Tottingham, Arsnal og man u self. Smiley

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #17593: 12 Feb 2014, 23:48 »

Problemet er, at der er svært at spille mod et hold som har 11 mand på egen banehalvdel i stort set hele kampen. Det er klart at de vælger at spille sådan mod os. Jeg ville sgu heller ikke turde at stå for højt på banen når modstanderen lige har gennemtævet Arsenal 5-1. Heldigvis kom vi igennem til sidst, trods en del modgang! Vigtigt at vi får 3 point, så vi holder forspringet til Tottenham og øger til United!

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #17594: 13 Feb 2014, 00:51 »

Selvfølgelig er det svært at spille mod sådan et hold. Men så er det også en rigtig, rigtig, rigtig god ide ikke at forære dem mål oveni.

Men en voldsomt vigtig sejr!

Sider: 1 ... 1171 1172 [1173] 1174 1175 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010