home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1146 1147 [1148] 1149 1150 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878781 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17205: 25 Sep 2013, 16:48 »

Suarez
Coutinho  Sturridge
Alonso Gerrad
      Lucas
Ja, så kommer Coutinho ud på kanten. Problemet her er bare, at man så ikke får 100% udbytte af hans kvaliteter, da han uden tvivl er bedst på 10'er positionen.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17206: 25 Sep 2013, 17:27 »

Suarez - Sturridge
        Coutinho
Alonso - Gerrard
       Lucas

Så ryger kanterne, men det er bestemt heller ikke der vi er bedst besat.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17207: 25 Sep 2013, 17:43 »

Ville stille op sådan her:

Suarez
Aspas - Coutinho - Sturridge
        Lucas - Alonso

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #17208: 25 Sep 2013, 17:44 »

Ville stille op sådan her:

Suarez
Sturridge - Coutinho - J40
        Lucas - Alonso
Fix'd

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17209: 25 Sep 2013, 17:45 »

Fix'd
Ja okay, du har ret. Jeg vil hellere spille med J40 end Aspas. Det er min fejl.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #17210: 25 Sep 2013, 18:16 »

Jeg ser Henderson som central midtbanespiller, men han er i min optik langt mere at foretrække end Aspas, som jeg personligt ikke har meget fidus til. Han er slet ikke god nok i min bog.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17211: 25 Sep 2013, 18:38 »

Aspas er en fin spiller, men Henderson har været godt spillende her i starten, og jeg ville bruge ham på nuværende tidspunkt. Gerrard burde bænkes, hvis Alonso kom til Liverpool.

Risom
Manager

« Svar #17212: 25 Sep 2013, 20:26 »

Træls at sidde i skolen, når der er en stor kamp lige om lidt...

Men det skal nok blive spændende med endnu en kamp mod Man utd. Og så er Suarez med igen, også spændende!

C'mon boys! YNWA

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17213: 25 Sep 2013, 22:42 »

Hvad var det for en lorte kamp!!!!! De spiller jo af pis til for tiden... De spiller altid godt i første halveg og altid lort i anden!!!!!! FUCK jeg er sur lige nu!!!!  ticked off

Det var da godt at se Kelly igen  Smiley
« Seneste Redigering: 25 Sep 2013, 22:58 af MichaelPaw » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17214: 26 Sep 2013, 08:42 »

Hvad var det for en lorte kamp!!!!! De spiller jo af pis til for tiden... De spiller altid godt i første halveg og altid lort i anden!!!!!! FUCK jeg er sur lige nu!!!!  ticked off

Det var da godt at se Kelly igen  Smiley
Så slemt synes jeg faktisk ikke det var. Første halvleg kontrollerede vi mere eller mindre, og anden halvleg var meget bedre end hvad vi ellers har været vidne til i denne sæson. Husk nu på, at vi var på Old Trafford og ikke Anfield.

Derudover var det fedt, at vores lille mængde af fans overdøvede ManUtd tilhængerne! Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #17215: 26 Sep 2013, 08:45 »

Hvis jeg havde været Brendan rodgers i går, havde jeg revet lejekontrakten med Moses i stykker, og givet ham lov at tage toget alene til London på egen regning..

Jeg har lyst til at omskære mig selv med en sløv ske, når jeg glor på ham og Sterling. De overgår hinanden i boldtab, elendige beslutninger, 10 berøringer inden de spiller den videre, og hovedløse aktioner overalt på banen. Ingen af dem kan slå et indlæg, sparke på mål, indgå i et kombinationsspil.

Moses retur til Chelsea omgående. FUCK hvor er han elendig !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #17216: 27 Sep 2013, 21:35 »

Indrømmet VK, jeg så ikke kampen.
Men har efterhånden læst en del om kampen og såvidt jeg kan læse mig frem til, det gælder også div debatforums, så var Moses måske ikke den bedste men han prøvede i det mindste.
Gerrard og Sturridge skulle efter sigende været direkte pinlige at se på og de har intet vist de seneste 2 kampe. Skal de så også sælges?

Jeg ved du er passioneret fan med hud og hård, men hvis alle skulle ud af klubben efter en dårlig kamp hvem er så tilbage når vi når til kamp nr 12-15 stykker.

Han skal lige i form, han har trods alt ikke spillet alverden i optakten til sæsonen, som jeg har fortsået ihf.

Jeg er tværtimod dybt bekymret over at holdet ikke ser ud til at være i form til 90 tempo fyldte minutter. Vi har vel i stort set alle kampe været presset tilbage de sidste 5-10 min. Og vi har stadig ikke scoret i 2. halvleg i denne sæson.
Det er imo det der skal bekymre os, ikke at en enkelt spiller har en måske knap så god kamp så han skal sendes ud af klubben på stedet.

verdenskrig
Manager

« Svar #17217: 28 Sep 2013, 13:09 »

Selvfølgelig skal alle ikke ud JKJ.

Men jeg kan gå helt i baglås over typer som Moses. Det fører ikke til NOGET SOM HELST ! Han slipper aldrig den bold, og skal altid tage 2-3 touches på den for meget. Det går udover vores angreb. Derudover er hans indstilling pinlig. Han arbejder slet ikke for tingene.

Kan allerede nu ikke fordrage ham .

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #17218: 29 Sep 2013, 18:57 »

Opstemt Suarez gjorde det - 2 mål i sit comeback - vi er giftige med Suarez og Sturridge men hvorfor skal vi altid gå så meget ned i 2. halvleg - vores budniveau er altså ikke godt nok og damm vi mangler Coutinho til at skabe ravage fra midtbanen.

Dejligt med 3 point og hvad kan det ikke blive til med det giftige angreb... en 3-4 plads er inde for rækkevidde især i en sæson hvor Man Utd og Man City smider mange point væk Opstemt

YNWA

Risom
Manager

« Svar #17219: 29 Sep 2013, 20:07 »

Lækkert med Suarez og Sturridge i dag! Også Henderson gør det godt imo.

Men de 2. halvlege skal godt nok forbedres, det holder ikke i længden. Der må BR altså lige få spillerne bedre, for det er jo mentalt. Men nok om det, 3 point er det vigtigste!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 1146 1147 [1148] 1149 1150 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010